HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 04:41,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50951 Byrne +  2019. május 25. 14:53:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, vagy megerősítést.
Adott egy d15b2 blokk z6 hfej. Lent a tdc az az ekszíjtárcsa 1 vonala egybeesik a muanyag vonalkával,
fent hengerfejen pedig a z6nak kell beállítani, kb 7 óránál lévő 1 vonal ráessen a műanyagon lévő alsó vonalkával.
Felraktam a szíjat és mintha fél fog lenne benne.
Ötletek?
Vagy a hengerfejen más jelhez kell állítani? (van rajta még pár :D )
Üdv.
Tamás
2019. május 26. 01:12:11: megválaszolva Higany +  által, → #50952 

#50950 Higany +  2019. május 14. 10:11:22 re: #50949 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Csoki is mért. Csak nagyon fent hozott az itr szívósor, alatta rontott. Egy széttuningolt motoron nyilván más lehet a helyzet. De ezért írtam, hogy az ő konfigjához felesleges pénzkidobás lenne.

#50949 sacaekvti 0  2019. május 14. 09:59:13 re: #50947 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem veszekedni akarok, ismerem én is ezt a könyvet ,de szerintem itt csak kicserélték a szívósort és mértek egyet, nem progizták hozzá :) Néztem én is ezt mielőtt megszólaltam, skunk2 pro-ról azt állítja a skunk2 ,hogy midrange powert növeli. Kérdés az,hogy a gyári tengellyel érdemelges pluszt tud-e hozni, de ez csak dyno-n derülne ki,de hátha csoki @Tschokker vagy valaki mért ilyet annak idején.
2019. május 14. 10:11:22: megválaszolva Higany +  által, → #50950 

#50948 CsekMG +  2019. május 14. 07:05:35 re: #50947 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi a választ mindenkinek :)

A leömlő kimenője: 55mm körüli
A ITR középrendszer: 48mm
A hátsó dob bemenő szintén 55mm körül van.

#50947 sh adam 0  2019. május 13. 23:42:20 re: #50946 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem fölösleges. Az itr/skunk nem a gyári b16 tengely tartományához van optimalizálva.
kép
Esetleg az itr középrendszert cserélném nagyobbra. Emlékeim szerint az 45mm körül van. Mekkora a leömlő kilépője és a hátsó dob belépője?
2019. május 14. 09:59:13: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50949 
2019. május 14. 07:05:35: megválaszolva CsekMG +  által, → #50948 

#50946 sacaekvti 0  2019. május 13. 15:40:52 re: #50945 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
@Higany Nem szeretné megbontani a motort, ha jól tudom vezérműtengely csere sem lenne csak ilyen "BOLT ON" dolgok :)

Amúgy @CSekMG fontos a pontosítás, Supersprint 4-2-1 leömlő katalizátor nélküli ITR középrendszer és supersprint dob, szerintem ez magában nem rossz kombináció ja és ITR levegőszűrő rendszered is van .

A kérdés,hogy az ITR pillangó és egy más jellegű szívósor mennyit dobna az autón? ( ITR pillangó szerintem nem )
Skunk2 kialakítását tekintve jobb lenne a középső fordulatszám tartományra.



2019. május 13. 23:42:20: megválaszolva sh adam 0  által, → #50947 

#50945 Higany +  2019. május 12. 22:03:07 re: #50944 (CsekMG + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sztem felesleges, nem ezzel kezdeném (folytatnám) a tuningot.
2019. május 13. 15:40:52: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50946 

#50944 CsekMG +  2019. május 12. 21:52:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

B16a2 szívó tuninggal kapcsolatban szeretném kérni a tapasztaltabbak véleményét/tanácsát.

Adott egy gyári b16a2 Supersprint kipufogórendszerrel, ezen kívül minden gyári.
Ehhez szeretnék egy jobb szívósort felrakni.Majd felprogramoztatni.

A kérdés az lenne van értelme csak szívósort cserélni vagy nem hozna érezhető változást?
Skunk2 Pro szívósor lenne a kiszemelt, esetleg gyári ITR.

Előre is köszönöm a segítséget ????
2019. május 12. 22:03:07: megválaszolva Higany +  által, → #50945 

#50943 sacaekvti 0  2019. május 6. 09:17:17 re: #50942 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
helyesbítenék sűrítési arányú, nem kompressziós.

#50942 sacaekvti 0  2019. május 6. 01:24:00 re: #50941 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Világos,de lehet egy kovácsolt dugó nem olyan nehéz ami hasonló kompressziós,mint egy PCT vagy rosszul gondolom?

@shadam a baltásítás pedig nem csak a súly könnyítése miatt jó, 9800at forgó motornál már az is fontos, hogy mekkora ellenynomást kap a dugó alulról. És akkor még lehet polírozni se árt a főtengelyt, persze úgy már inkább egy üzemórás motorról beszélünk.
2019. május 6. 09:17:17: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50943 

#50941 tschokker +  2019. május 5. 18:31:16 re: #50939 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Főtengely az végig forog a dugattyúnak meg kell állni lent is fent is.
2019. május 6. 01:24:00: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50942 

#50940 sh adam 0  2019. május 5. 17:06:35 re: #50939 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Fölösleges ilyen dolgokba belebonyolódni (honda esetében) hogy főtengely "baltásítás". Az úgy jó ahogy gyárilag van, ha meg mégse akkor van elég profi kész termék ami közül lehet választani. Több autó forgott 10.000 közelében vagy a fölött gyári érintetlen főtengellyel gond nélkül.
Azt az 5tized cr-t inkább síkolással hoznám be, mint egy PCT dugóval ami nehéz mint a sár.
Norbi esetében a Supertech szelepek laposak voltak, vékony tömítés + síkolva is volt biztos így biztosan 12+ volt a cr. Úgy rémlik 20baros volt a végnyomás.
Ami akkor port kavart itt, hogy jó dolog az ITB vagy nem és volt aki szerint a tengely is fölöslegesen nagy volt. [SMIL:/ketelkedik/err.gif]

#50939 sacaekvti 0  2019. május 5. 14:51:44 re: #50938 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.Csak a Hubdyno-s nap után már teljesen bele vagyok zavarodva ebbe a HP , WHP közti különbségbe. Ott azt mondták @tschokker, hogy kb 30 LE különbség van azon a padon. Értem én, hogy más padnál más hogy számolja a hajtás veszteségét,de elsőkerekes szívó autóknál kb 15%-ot szoktak mondani. De kíváncis vagyok a véleményetekre erről, sajnos nekem az a pad ahol az enyém 211LE lett nem írta ki a kerékteljesítményt.


2. Hát ha az az 50 gramm máshonnan el lenne véve, akkor valószínű ( főtengely baltásítással mondjuk lehet annyit csökkenteni a forgó tömegből ), de, ha nem gondolom rosszul 0,5 kompresszió viszonyban azért nem elhanyagolható. VAGY az égéstérnek a kialakítása nem ahhoz a kompresszióhoz van kitalálva és át kellene alakítani,hogy érdemben hozzon teljesítményt? Csak hagosan gondolkodok, kíváncsi vagyok. [SMIL:/smile2.gif]
2019. május 5. 18:31:16: megválaszolva tschokker +  által, → #50941 
2019. május 5. 17:06:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50940 

#50938 tschokker +  2019. május 4. 19:43:01 re: #50936 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kicsit vitatkoznék:

4-es helyett 3-asban mérve 188 lóerős kerékteljesítmény jobban tetszene? Motorteljesítmény ugyan az maradna.

PCT dugó ha kábé 50 grammal nehezebb akkor is erősebb lenne vele szerinted?

2019. május 5. 14:51:44: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50939 

#50937 Higany +  2019. május 4. 12:08:54 re: #50936 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
11.7es dugók voltak benne, ha még síkolva is volt akár minimálisan, már 12 felett a cr. Bőven elég a nagy powerhez. Amúgy sztem volt ennél erősebb, emlékeim szerint volt 230Le körüli mérés is. (Boci vagy Csoki) Abba ne menjünk bele h ki mikor hol mit hogyan mivel... mért.

#50936 sacaekvti 0  2019. május 4. 10:26:58 re: #50935 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Durva,mondjuk azt érdekesnek tartom,hogy a főtengelyre számított és a kerék telejsítmény között ekkora a különbség, szívó elsőkerekes autóknál durván 15% lehet. ( és akkor ez még mindig nem annyira nagy kompresszió, PCT dugókkal mégerősebb lett volna )
2019. május 4. 19:43:01: megválaszolva tschokker +  által, → #50938 
2019. május 4. 12:08:54: megválaszolva Higany +  által, → #50937 

#50935 sh adam 0  2019. május 2. 15:34:05 re: #50934 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Amiről én tudok:


B16a
HYTECH copy leömlő
60-as kipuff
OBX ITB
TODA 81,5mm DUGÓK 11,7:1 CR
TODA Spec D Erick's Racing vezérműtengelyek
JG Engine Dinamics Ultralight I-profil hajtókar
Supertech szelepek, titán szeleptányérok + rugók
DPT Motorsport fokolókerekek
Integra Type-R váltó /VTI 4-el/
Fidanza lendkerék 3,4kg
360CC Denso injektorok
2019. május 4. 10:26:58: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50936 

#50934 sacaekvti 0  2019. május 2. 09:32:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekességképpen kérdezem,hogy tudjuk hány lóerő volt az ország legerősebb szívó B16-ja, esetleg milyen módosítások voltak a motorban?
2019. május 2. 15:34:05: megválaszolva sh adam 0  által, → #50935 


2019. május 2. 09:33: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés

#50933 sacaekvti 0  2019. május 2. 09:29:13 re: #50918 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyetemen ezt úgy tanultam,ha 10°C-ot csökken a beszívott levegő hőmérséklete az 3%-al növeli a friss töltetet, ha még mélyebbre bele akarunk menni, ez igazolja te állításodat, bár ez szerintem még függ más tényezőktől is.

#50932 sacaekvti 0  2019. május 2. 09:13:55 re: #50927 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem például 9150 körül tilt program szerint, óra szerint meg 9700 körül :D

#50931 sh adam 0  2019. május 1. 22:56:40 re: #50930 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Végáttételem számolnám ki. Abban a tudatban voltam 4.9es de ez inkább 5.1 lesz.

#50930 Higany +  2019. május 1. 22:54:28 re: #50929 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kb lineáris a csalás is. Ami 8000-nél csal pl 500-at, az 4000-nél fele annyit. De miért olyan fontos ez?
2019. május 1. 22:56:40: megválaszolva sh adam 0  által, → #50931 

#50929 sh adam 0  2019. május 1. 21:55:39 re: #50928 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
4000 körüli értéknél lenne érdekes.
2019. május 1. 22:54:28: megválaszolva Higany +  által, → #50930 

#50928 Higany +  2019. május 1. 21:36:51 re: #50927 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Változó, vmi szinte semmit, de láttam már olyat is h tiltás körül 500nál is többet.
2019. május 1. 21:55:39: megválaszolva sh adam 0  által, → #50929 

#50927 sh adam 0  2019. május 1. 21:11:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudja valaki kb. mennyit csal a 6gen fordulatszám mérője?
2019. május 2. 09:13:55: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50932 
2019. május 1. 21:36:51: megválaszolva Higany +  által, → #50928 

#50926 -Törölt felhasználó- 2019. április 28. 10:58:35 re: #50925 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ok

#50925 LINSZTER +  2019. április 27. 22:24:49 re: #50924 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Írok üzenetet
2019. április 28. 10:58:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50926 

#50924 -Törölt felhasználó- 2019. április 27. 22:07:53 re: #50923 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekelne a dolog mindenképpen! Hogy tudnánk átbeszélni részletesen?
2019. április 27. 22:24:49: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50925 

#50923 LINSZTER +  2019. április 27. 21:42:25 re: #50922 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehetőségek változókak sok dologtől függ. Árban 50+. Szoktam foglalkozni ilyennel.
2019. április 27. 22:07:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50924 

#50922 -Törölt felhasználó- 2019. április 27. 21:38:19 re: #50921 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen lehetőségek rejlenek benne? Nem szándék ra tobbet egy kipufogo rendszernél ? Árban hogy alakulna? Te ezzel foglalkozol?
2019. április 27. 21:42:25: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50923 

#50921 LINSZTER +  2019. április 27. 21:28:21 re: #50920 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
OBD1 ECU + átalakítókábel + programozás. Csak a rajtprogram miatt szvsz felesleges pénzkidobás.
Vagy esetleg valami Bee-R Rev limiter cucc vagy hasonló.
2019. április 27. 21:38:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50922 

#50920 -Törölt felhasználó- 2019. április 27. 20:43:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Egy kis segotseget szeretnek kérni, új és kicsit amator vagyok meg Honda témában! Először is van egy Facelift 1.6vti -m 2000”böl! Igazából nem tervezem nagyon tuningolni mert van jatszos, de szeretném ha lenne benne rajtprogram!
Kérdésem a következők
Ki az akire ra lehet bízni egy program megírását?
Mit kell meg módosítani az autón? Tehát milyen járulékos átalakítások szükségesek?

Előre is köszönöm mindenkinek
2019. április 27. 21:28:21: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50921 

#50919 sh adam 0  2019. április 24. 21:30:47 re: #50918 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezek azért már komolyabb értékek. Ne írj ilyeneket mert a végén flexxel nekiugrik mindenki a féltve őrzött kincseknek csak hogy a cai beférjen! [SMIL:/szetvert.gif]

#50918 tschokker +  2019. április 24. 20:04:04 re: #50917 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Még egy kis érdekesség, az előbbi példám 20 és 30 fok esetére van, viszont ha növeljük a hőmérsékletet és 40 és 50 fok között vizsgáljuk a különbséget akkor már 15 lóerő az eredmény. Van egy kalkulátorom amibe beírom a hőmérséklet légnyomás páratartalom értékeket és a mért teljesítményt, kiadja DIN ISO SAE JIS szabvány szerint az eredményeket.

2019. május 2. 09:29:13: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50933 
2019. április 24. 21:30:47: megválaszolva sh adam 0  által, → #50919 

#50917 tschokker +  2019. április 24. 19:51:19 re: #50916 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ISO szabvány szerint a szívó benzinesnél például egy K20-asnál amiről megy a téma 10 Celsius fok csökkenés hatására 228 lóerőről 236 lóerőre változik a teljesítmény.
2019. április 24. 20:04:04: megválaszolva tschokker +  által, → #50918 

#50916 sh adam 0  2019. április 24. 12:44:28 re: #50915 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Anno valahol feszegették ezt a témát és ha jól emlékszem azt irták ~6fok / 1le. Kérdés mennyire fedi a valóságot.
2019. április 24. 19:51:19: megválaszolva tschokker +  által, → #50917 

#50915 DeathAdder +  2019. április 23. 21:19:52 re: #50912 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Legjobb lenne kipróbálni short ram után egy cai-t, és mondjuk repülő starttal tesztelni egy hasonlóan erős autó mellett előtte és utána.

Biztos jobb a CAI teljesítményre, mert hát a hűvösebb levegő a jobb levegő. Vagy legalább kiolvasnám OBD-ből hogy ugyan mekkora lehet a különbség celsiusban.. de közben meg ott van az is hogy fokozottan kell rá vigyázni, körülményes tisztítani, és szét kell gányolni ezt azt hogy levezethessem a dobbetéthez :)
2019. április 24. 12:44:28: megválaszolva sh adam 0  által, → #50916 


2019. április 23. 21:20: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#50914 mucsosz 0  2019. április 23. 21:19:29    ‹›  0 | rejt
Látom CAI a téma. Az milyen hőfok tartományban ideális? Értem, hogy nyáron jóval hűvösebb levegöt tol, de télen nem túlzott hideg a hideg?

#50913 DeathAdder +  2019. április 23. 21:17:04 re: #50911 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát ja :D

Gyáritól biztos nem rosszabb, mert ha ugyanolyan meleget is szív, de legalább sokkal több levegővel képes ellátni a motort :)

Néztem néhány videót, illetve olvasgattam róla, van aki azt mondja, hogy megfigyelése szerint kevésbé az számít, hogy honnan szív a motor, sokkal inkább az hogy a levegő milyen rövid úton ér be a motorba. Mások szerint nincs akkora különbség hogy megkockáztassuk hogy vizet kapjon a motor, megint mások szerint meg csak a cai az ami ad is valamit :D

Persze ezt padon meg lehet állapítani feketén fehéren, csak hát nem padon autózunk, a gyakorlatban erős menetszél is zúdul a motortérbe (nálam legalábbis a mugen maszk sok levegőt beenged [SMIL:/szetvert.gif] )

#50912 sh adam 0  2019. április 23. 19:48:31 re: #50910 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem kizárt, hogy egy megfelelő átmérőjű es hosszúságú CAI hoz 10lovat. Tschokker tudna erről mesélni ő padon játszott ezzel sokat. Nekem most 3.5" cai van a B20-on és érezhetően jobb lett mint a 2.75".
Tény, hogy a pados mérés nem valós körülmény, mert nyitott tetővel a Short ram se szív olyan meleget, de ha belegondolunk menet közben a motortérben sem áll a levegő. Kattogtam már azon megmérem a motortérben és a lökös mögött a levegőt menet közben, mert állandóan köpködik a short ramot, közben lehet nem is a beszívott levegő hőmérséklett miatt van a különbség hanem a cső hossz miatt. [SMIL:/smile3.gif]
2019. április 23. 21:19:52: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50915 

#50911 Szabb +  2019. április 23. 19:14:21 re: #50910 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
csalóka ám ez!
nyitott géptetôvel teljesítményt mérni...
nem véletlen hogy a short ram is viszonylag jól teljesít.
a k&n is ezt csinálja.
lemérte a cai-t 4.3 lóerôre, a short ram-et pedig (nyitott géptetôvel!) 7.x lóerôre. :)
lol
persze utcán ez teljesen mást mutat.
2019. április 23. 21:17:04: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50913 

#50910 DeathAdder +  2019. április 23. 18:09:15 re: #50909 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kemény hogy 10 ló különbség van a 3" short intake meg a 3" long intake (cai) között

Viszont az a nagyon rövid 3.5" méretű is ott van a legjobbak között pedig az aztán tényleg WAI lehet :D

Enyémnek tolómérő szerint 82mm a belső átmérője, tehát a 3" és 3.5" között van félúton :D


Viszont összehasonlítva mások videóit az enyémmel szintén kipura és szívósorra programozva viszont CAI-val jobban mennek kb 1 mp-vel 200-ig mint én.
Mondjuk nem tudni, hogy ki vannak-e pakolva meg hogy milyen a gumiméret ugye, meg lóerő sem releváns, mert nincs két egyforma pad :)

Mondjuk tényleg elég nyomorék az ep3 motortere nem könnyű megoldani hogy vastag legyen a cső és még jó helyről is szívjon.. a szívósor is cipőkanállal ment be [SMIL:/szetvert.gif]
2019. április 23. 19:48:31: megválaszolva sh adam 0  által, → #50912 
2019. április 23. 19:14:21: megválaszolva Szabb +  által, → #50911 

#50909 sh adam 0  2019. április 23. 14:14:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ITT jól látszik mennyit számít a hossz illetve átmérő. Mennyire változik a csúcs nyomaték fordulatszáma.
2019. április 23. 18:09:15: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50910 

#50908 Szabb +  2019. április 23. 13:42:46 re: #50899 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
Accord esetében kb. egy 5-6 lovat hoz a cai. de ugye a rizikó arra hogy vizet szívjon ott is meg van.
Illetve azzal hogy a rezodobozt eltávolítod alul vesztesz powert meg nyomatékot is. A cai-val olyan 3500-tól érződött a power.
A Comptech icebox más volt, ott lent nem vesztettél annyit mint a cai-val és az esély is kisebb a hydrolock-ra. viszont ott szivacsszűrő betét van és nem kint van a szűrő a dobbetét-nél mint a cai. esetében.
de most jut eszembe, hogy gondi Peti azt mondta, hogy a k20 a gyári szűrővel vákumol, szal érdemes cserélni, meg hoz plusz powert de értelemszerűen úgy a frankó ha egyéb mod-ok is vannak.
illetve azt se felejtsük el, hogy ezek a cai-k versenypályára vannak tervezve, tiszta/száraz körülményekre és magas fordulatra ahol folyamatosan nyelezik. :)
(sima normál hétköznapi felhasználásnál azért az esetek 80-90%-ban nem 8 ezres fordulaton használod az autót.)

#50907 zolynet +  2019. április 23. 13:31:02 re: #50903 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyszer én is beszoptam, de én voltam a fasz, vállalom. Az nem pocsoja volt hanem egy kib@szott tó amibe belementem. [SMIL:/szomoru/cry3.gif]
Kiszedtük a gyertyákat, gyújtás ráad és lásd szökőkút! [SMIL:/nevet/laugh4.gif] Mondjuk akkor nem röhögtem.
Az is kiment a fejemből hogy cai van rajta, mert ugye télre mindig visszakerült a gyári megoldás rezo nélkül.
Kellett egy tömb, felfúrni 2. túlméretre, minden mehetett bele vissza, no meg persze hf felújítás.
Micsoda remek élményekkel gazdagodtam a kis civiccel.

Kieg: elvileg van egy Air Bypass Valve névre hallgató cuccos (keressetek rá), amit ha beiktatsz a cai-ba akkor nem tudja úgy felszívni a vizet hogy a motorig eljusson ... ezt pl lehet már nem hagynám ki



2019. április 23. 13:33: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés
2019. április 23. 13:32: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#50906 Higany +  2019. április 23. 13:17:58 re: #50903 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hozzám egyszer hoztak olyan autót ami pocsolyába ment, vizet szívott a lent lévő szűrő miatt és ahogy kell kinyílt a henger.

#50905 sh adam 0  2019. április 23. 12:58:24 re: #50904 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
Esetleg csinálhatsz lemezből ilyen terelőt, bandázs a leömlőre vagy hőtükör a szívócsőre bár kap a szivosor annyi hőt a hűtőtől, hogy lehet semmit nem érnének ezek együtt se! [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]

#50904 DeathAdder +  2019. április 23. 10:30:43 re: #50903 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, végül is ezt többen mondták, hogy sokan tartanak tőle, de igazából nincsen mitől :)

Mindenesetre eldöntöttem hogy CAI-t nem szeretnék (gányolás + körülményes tisztítás), iceboxot viszont lehet még meggondolom, ha sikerül találni egyszer :)
2019. április 23. 12:58:24: megválaszolva sh adam 0  által, → #50905 

#50903 sh adam 0  2019. április 23. 10:21:08 re: #50902 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze jogos, hogy gányolni nem szeretnél. Ez a víz mizéria nekem kicsit urban Legend. Nem nagyon emlékszem itt a fórumon emberre akinek e miatt lett kuka a motor de majd kijavítanak! Ahhoz el kéne merülnie a szűrőnek, attól hogy odaesik pár csepp nem kell letérdelnie.
Akkora pocsoján meg nyilván nem gázol át az ember. [SMIL:/mosoly.gif]
2019. április 23. 13:31:02: megválaszolva zolynet +  által, → #50907 
2019. április 23. 13:17:58: megválaszolva Higany +  által, → #50906 
2019. április 23. 10:30:43: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50904 

#50902 DeathAdder +  2019. április 23. 09:41:31 re: #50901 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
+ sh adam


Ezért nem is szívesen bajlódnék vele, csak nem tudtam mit érhet ha tényleg hűvösebb levegőt szív. Nagyon jól megy így is, ennyi módosítástól úgy látom bőven tudja azt amit kell.

Agyaltam még ezen tegnap, és eldöntöttem, hogy biztos nem fogom a lökös elé levezetni. Ahhoz az akku tálcát szét kell gányolni, a dobbetétet szét kell gányolni, és körülményes tisztítani is. Főleg nekem mugen lökös miatt minden tisztításnál fel kell emelni, levenni a kereket, kivenni a dobbetétből pár patentet és úgy elhajtani a dobbetétet + esőben is retteghetek.

CT icebox már egy nagyon tetsző megoldás, de úgy látom olyat is jó esetben ebayen használtan lehet csak venni, ha lehet..

Jól jártál a mugen légszűrőházzal, én meg sajna azzal a korcs AEM-el vettem az autót (illetve a gyárit kaptam mellé) [SMIL:/szetvert.gif]
2019. április 23. 10:21:08: megválaszolva sh adam 0  által, → #50903 

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.37, 0.37, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.094 mp, 10 query