HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 14:40,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50943 sacaekvti 0  2019. május 6. 09:17:17 re: #50942 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
helyesbítenék sűrítési arányú, nem kompressziós.

#50942 sacaekvti 0  2019. május 6. 01:24:00 re: #50941 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Világos,de lehet egy kovácsolt dugó nem olyan nehéz ami hasonló kompressziós,mint egy PCT vagy rosszul gondolom?

@shadam a baltásítás pedig nem csak a súly könnyítése miatt jó, 9800at forgó motornál már az is fontos, hogy mekkora ellenynomást kap a dugó alulról. És akkor még lehet polírozni se árt a főtengelyt, persze úgy már inkább egy üzemórás motorról beszélünk.
2019. május 6. 09:17:17: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50943 

#50941 tschokker +  2019. május 5. 18:31:16 re: #50939 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Főtengely az végig forog a dugattyúnak meg kell állni lent is fent is.
2019. május 6. 01:24:00: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50942 

#50940 sh adam 0  2019. május 5. 17:06:35 re: #50939 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Fölösleges ilyen dolgokba belebonyolódni (honda esetében) hogy főtengely "baltásítás". Az úgy jó ahogy gyárilag van, ha meg mégse akkor van elég profi kész termék ami közül lehet választani. Több autó forgott 10.000 közelében vagy a fölött gyári érintetlen főtengellyel gond nélkül.
Azt az 5tized cr-t inkább síkolással hoznám be, mint egy PCT dugóval ami nehéz mint a sár.
Norbi esetében a Supertech szelepek laposak voltak, vékony tömítés + síkolva is volt biztos így biztosan 12+ volt a cr. Úgy rémlik 20baros volt a végnyomás.
Ami akkor port kavart itt, hogy jó dolog az ITB vagy nem és volt aki szerint a tengely is fölöslegesen nagy volt. [SMIL:/ketelkedik/err.gif]

#50939 sacaekvti 0  2019. május 5. 14:51:44 re: #50938 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.Csak a Hubdyno-s nap után már teljesen bele vagyok zavarodva ebbe a HP , WHP közti különbségbe. Ott azt mondták @tschokker, hogy kb 30 LE különbség van azon a padon. Értem én, hogy más padnál más hogy számolja a hajtás veszteségét,de elsőkerekes szívó autóknál kb 15%-ot szoktak mondani. De kíváncis vagyok a véleményetekre erről, sajnos nekem az a pad ahol az enyém 211LE lett nem írta ki a kerékteljesítményt.


2. Hát ha az az 50 gramm máshonnan el lenne véve, akkor valószínű ( főtengely baltásítással mondjuk lehet annyit csökkenteni a forgó tömegből ), de, ha nem gondolom rosszul 0,5 kompresszió viszonyban azért nem elhanyagolható. VAGY az égéstérnek a kialakítása nem ahhoz a kompresszióhoz van kitalálva és át kellene alakítani,hogy érdemben hozzon teljesítményt? Csak hagosan gondolkodok, kíváncsi vagyok. [SMIL:/smile2.gif]
2019. május 5. 18:31:16: megválaszolva tschokker +  által, → #50941 
2019. május 5. 17:06:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50940 

#50938 tschokker +  2019. május 4. 19:43:01 re: #50936 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kicsit vitatkoznék:

4-es helyett 3-asban mérve 188 lóerős kerékteljesítmény jobban tetszene? Motorteljesítmény ugyan az maradna.

PCT dugó ha kábé 50 grammal nehezebb akkor is erősebb lenne vele szerinted?

2019. május 5. 14:51:44: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50939 

#50937 Higany +  2019. május 4. 12:08:54 re: #50936 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
11.7es dugók voltak benne, ha még síkolva is volt akár minimálisan, már 12 felett a cr. Bőven elég a nagy powerhez. Amúgy sztem volt ennél erősebb, emlékeim szerint volt 230Le körüli mérés is. (Boci vagy Csoki) Abba ne menjünk bele h ki mikor hol mit hogyan mivel... mért.

#50936 sacaekvti 0  2019. május 4. 10:26:58 re: #50935 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Durva,mondjuk azt érdekesnek tartom,hogy a főtengelyre számított és a kerék telejsítmény között ekkora a különbség, szívó elsőkerekes autóknál durván 15% lehet. ( és akkor ez még mindig nem annyira nagy kompresszió, PCT dugókkal mégerősebb lett volna )
2019. május 4. 19:43:01: megválaszolva tschokker +  által, → #50938 
2019. május 4. 12:08:54: megválaszolva Higany +  által, → #50937 

#50935 sh adam 0  2019. május 2. 15:34:05 re: #50934 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Amiről én tudok:


B16a
HYTECH copy leömlő
60-as kipuff
OBX ITB
TODA 81,5mm DUGÓK 11,7:1 CR
TODA Spec D Erick's Racing vezérműtengelyek
JG Engine Dinamics Ultralight I-profil hajtókar
Supertech szelepek, titán szeleptányérok + rugók
DPT Motorsport fokolókerekek
Integra Type-R váltó /VTI 4-el/
Fidanza lendkerék 3,4kg
360CC Denso injektorok
2019. május 4. 10:26:58: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50936 


Az eredeti hozzászólás
#50934 sacaekvti 0  2019. május 2. 09:32:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekességképpen kérdezem,hogy tudjuk hány lóerő volt az ország legerősebb szívó B16-ja, esetleg milyen módosítások voltak a motorban?
2019. május 2. 15:34:05: megválaszolva sh adam 0  által, → #50935 


2019. május 2. 09:33: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.34, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.012 mp, 16 query