HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 19:42,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#50947 sh adam 0  2019. május 13. 23:42:20 re: #50946 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem fölösleges. Az itr/skunk nem a gyári b16 tengely tartományához van optimalizálva.
kép
Esetleg az itr középrendszert cserélném nagyobbra. Emlékeim szerint az 45mm körül van. Mekkora a leömlő kilépője és a hátsó dob belépője?
2019. május 14. 09:59:13: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50949 
2019. május 14. 07:05:35: megválaszolva CsekMG +  által, → #50948 


Az eredeti hozzászólás
#50946 sacaekvti 0  2019. május 13. 15:40:52 re: #50945 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
@Higany Nem szeretné megbontani a motort, ha jól tudom vezérműtengely csere sem lenne csak ilyen "BOLT ON" dolgok :)

Amúgy @CSekMG fontos a pontosítás, Supersprint 4-2-1 leömlő katalizátor nélküli ITR középrendszer és supersprint dob, szerintem ez magában nem rossz kombináció ja és ITR levegőszűrő rendszered is van .

A kérdés,hogy az ITR pillangó és egy más jellegű szívósor mennyit dobna az autón? ( ITR pillangó szerintem nem )
Skunk2 kialakítását tekintve jobb lenne a középső fordulatszám tartományra.



2019. május 13. 23:42:20: megválaszolva sh adam 0  által, → #50947 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.51, 0.38, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.321 mp, 7 query