HONDA fórum
2024. május 21. kedd, 00:58,  Konstantin Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#50918 tschokker +  2019. április 24. 20:04:04 re: #50917 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Még egy kis érdekesség, az előbbi példám 20 és 30 fok esetére van, viszont ha növeljük a hőmérsékletet és 40 és 50 fok között vizsgáljuk a különbséget akkor már 15 lóerő az eredmény. Van egy kalkulátorom amibe beírom a hőmérséklet légnyomás páratartalom értékeket és a mért teljesítményt, kiadja DIN ISO SAE JIS szabvány szerint az eredményeket.

2019. május 2. 09:29:13: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50933 
2019. április 24. 21:30:47: megválaszolva sh adam 0  által, → #50919 


Az eredeti hozzászólás
#50917 tschokker +  2019. április 24. 19:51:19 re: #50916 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ISO szabvány szerint a szívó benzinesnél például egy K20-asnál amiről megy a téma 10 Celsius fok csökkenés hatására 228 lóerőről 236 lóerőre változik a teljesítmény.
2019. április 24. 20:04:04: megválaszolva tschokker +  által, → #50918 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.52, 0.42, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 7 query