HONDA fórum
2024. május 21. kedd, 03:51,  Konstantin Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50933 sacaekvti 0  2019. május 2. 09:29:13 re: #50918 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyetemen ezt úgy tanultam,ha 10°C-ot csökken a beszívott levegő hőmérséklete az 3%-al növeli a friss töltetet, ha még mélyebbre bele akarunk menni, ez igazolja te állításodat, bár ez szerintem még függ más tényezőktől is.

#50919 sh adam 0  2019. április 24. 21:30:47 re: #50918 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezek azért már komolyabb értékek. Ne írj ilyeneket mert a végén flexxel nekiugrik mindenki a féltve őrzött kincseknek csak hogy a cai beférjen! [SMIL:/szetvert.gif]

#50918 tschokker +  2019. április 24. 20:04:04 re: #50917 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Még egy kis érdekesség, az előbbi példám 20 és 30 fok esetére van, viszont ha növeljük a hőmérsékletet és 40 és 50 fok között vizsgáljuk a különbséget akkor már 15 lóerő az eredmény. Van egy kalkulátorom amibe beírom a hőmérséklet légnyomás páratartalom értékeket és a mért teljesítményt, kiadja DIN ISO SAE JIS szabvány szerint az eredményeket.

2019. május 2. 09:29:13: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50933 
2019. április 24. 21:30:47: megválaszolva sh adam 0  által, → #50919 

#50917 tschokker +  2019. április 24. 19:51:19 re: #50916 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ISO szabvány szerint a szívó benzinesnél például egy K20-asnál amiről megy a téma 10 Celsius fok csökkenés hatására 228 lóerőről 236 lóerőre változik a teljesítmény.
2019. április 24. 20:04:04: megválaszolva tschokker +  által, → #50918 

#50916 sh adam 0  2019. április 24. 12:44:28 re: #50915 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Anno valahol feszegették ezt a témát és ha jól emlékszem azt irták ~6fok / 1le. Kérdés mennyire fedi a valóságot.
2019. április 24. 19:51:19: megválaszolva tschokker +  által, → #50917 


Az eredeti hozzászólás
#50915 DeathAdder +  2019. április 23. 21:19:52 re: #50912 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Legjobb lenne kipróbálni short ram után egy cai-t, és mondjuk repülő starttal tesztelni egy hasonlóan erős autó mellett előtte és utána.

Biztos jobb a CAI teljesítményre, mert hát a hűvösebb levegő a jobb levegő. Vagy legalább kiolvasnám OBD-ből hogy ugyan mekkora lehet a különbség celsiusban.. de közben meg ott van az is hogy fokozottan kell rá vigyázni, körülményes tisztítani, és szét kell gányolni ezt azt hogy levezethessem a dobbetéthez :)
2019. április 24. 12:44:28: megválaszolva sh adam 0  által, → #50916 


2019. április 23. 21:20: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.2, 0.29, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.01 mp, 12 query