HONDA fórum
2024. május 21. kedd, 01:22,  Konstantin Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#50939 sacaekvti 0  2019. május 5. 14:51:44 re: #50938 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.Csak a Hubdyno-s nap után már teljesen bele vagyok zavarodva ebbe a HP , WHP közti különbségbe. Ott azt mondták @tschokker, hogy kb 30 LE különbség van azon a padon. Értem én, hogy más padnál más hogy számolja a hajtás veszteségét,de elsőkerekes szívó autóknál kb 15%-ot szoktak mondani. De kíváncis vagyok a véleményetekre erről, sajnos nekem az a pad ahol az enyém 211LE lett nem írta ki a kerékteljesítményt.


2. Hát ha az az 50 gramm máshonnan el lenne véve, akkor valószínű ( főtengely baltásítással mondjuk lehet annyit csökkenteni a forgó tömegből ), de, ha nem gondolom rosszul 0,5 kompresszió viszonyban azért nem elhanyagolható. VAGY az égéstérnek a kialakítása nem ahhoz a kompresszióhoz van kitalálva és át kellene alakítani,hogy érdemben hozzon teljesítményt? Csak hagosan gondolkodok, kíváncsi vagyok. [SMIL:/smile2.gif]
2019. május 5. 18:31:16: megválaszolva tschokker +  által, → #50941 
2019. május 5. 17:06:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50940 


Az eredeti hozzászólás
#50938 tschokker +  2019. május 4. 19:43:01 re: #50936 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kicsit vitatkoznék:

4-es helyett 3-asban mérve 188 lóerős kerékteljesítmény jobban tetszene? Motorteljesítmény ugyan az maradna.

PCT dugó ha kábé 50 grammal nehezebb akkor is erősebb lenne vele szerinted?

2019. május 5. 14:51:44: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50939 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.48, 0.46, 0.38
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.013 mp, 7 query