HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 14:00,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50933 sacaekvti 0  2019. május 2. 09:29:13 re: #50918 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyetemen ezt úgy tanultam,ha 10°C-ot csökken a beszívott levegő hőmérséklete az 3%-al növeli a friss töltetet, ha még mélyebbre bele akarunk menni, ez igazolja te állításodat, bár ez szerintem még függ más tényezőktől is.

#50919 sh adam 0  2019. április 24. 21:30:47 re: #50918 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezek azért már komolyabb értékek. Ne írj ilyeneket mert a végén flexxel nekiugrik mindenki a féltve őrzött kincseknek csak hogy a cai beférjen! [SMIL:/szetvert.gif]

#50918 tschokker +  2019. április 24. 20:04:04 re: #50917 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Még egy kis érdekesség, az előbbi példám 20 és 30 fok esetére van, viszont ha növeljük a hőmérsékletet és 40 és 50 fok között vizsgáljuk a különbséget akkor már 15 lóerő az eredmény. Van egy kalkulátorom amibe beírom a hőmérséklet légnyomás páratartalom értékeket és a mért teljesítményt, kiadja DIN ISO SAE JIS szabvány szerint az eredményeket.

2019. május 2. 09:29:13: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50933 
2019. április 24. 21:30:47: megválaszolva sh adam 0  által, → #50919 


Az eredeti hozzászólás
#50917 tschokker +  2019. április 24. 19:51:19 re: #50916 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ISO szabvány szerint a szívó benzinesnél például egy K20-asnál amiről megy a téma 10 Celsius fok csökkenés hatására 228 lóerőről 236 lóerőre változik a teljesítmény.
2019. április 24. 20:04:04: megválaszolva tschokker +  által, → #50918 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.34, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.01 mp, 9 query