Nem kizárt, hogy egy megfelelő átmérőjű es hosszúságú CAI hoz 10lovat. Tschokker tudna erről mesélni ő padon játszott ezzel sokat. Nekem most 3.5" cai van a B20-on és érezhetően jobb lett mint a 2.75".
Tény, hogy a pados mérés nem valós körülmény, mert nyitott tetővel a Short ram se szív olyan meleget, de ha belegondolunk menet közben a motortérben sem áll a levegő. Kattogtam már azon megmérem a motortérben és a lökös mögött a levegőt menet közben, mert állandóan köpködik a short ramot, közben lehet nem is a beszívott levegő hőmérséklett miatt van a különbség hanem a cső hossz miatt.
Kemény hogy 10 ló különbség van a 3" short intake meg a 3" long intake (cai) között
Viszont az a nagyon rövid 3.5" méretű is ott van a legjobbak között pedig az aztán tényleg WAI lehet
Enyémnek tolómérő szerint 82mm a belső átmérője, tehát a 3" és 3.5" között van félúton
Viszont összehasonlítva mások videóit az enyémmel szintén kipura és szívósorra programozva viszont CAI-val jobban mennek kb 1 mp-vel 200-ig mint én.
Mondjuk nem tudni, hogy ki vannak-e pakolva meg hogy milyen a gumiméret ugye, meg lóerő sem releváns, mert nincs két egyforma pad
Mondjuk tényleg elég nyomorék az ep3 motortere nem könnyű megoldani hogy vastag legyen a cső és még jó helyről is szívjon.. a szívósor is cipőkanállal ment be