HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 14:40,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve

#50943 sacaekvti 0  2019. május 6. 09:17:17 re: #50942 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
helyesbítenék sűrítési arányú, nem kompressziós.

#50942 sacaekvti 0  2019. május 6. 01:24:00 re: #50941 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Világos,de lehet egy kovácsolt dugó nem olyan nehéz ami hasonló kompressziós,mint egy PCT vagy rosszul gondolom?

@shadam a baltásítás pedig nem csak a súly könnyítése miatt jó, 9800at forgó motornál már az is fontos, hogy mekkora ellenynomást kap a dugó alulról. És akkor még lehet polírozni se árt a főtengelyt, persze úgy már inkább egy üzemórás motorról beszélünk.
2019. május 6. 09:17:17: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50943 

#50941 tschokker +  2019. május 5. 18:31:16 re: #50939 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Főtengely az végig forog a dugattyúnak meg kell állni lent is fent is.
2019. május 6. 01:24:00: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50942 

#50939 sacaekvti 0  2019. május 5. 14:51:44 re: #50938 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.Csak a Hubdyno-s nap után már teljesen bele vagyok zavarodva ebbe a HP , WHP közti különbségbe. Ott azt mondták @tschokker, hogy kb 30 LE különbség van azon a padon. Értem én, hogy más padnál más hogy számolja a hajtás veszteségét,de elsőkerekes szívó autóknál kb 15%-ot szoktak mondani. De kíváncis vagyok a véleményetekre erről, sajnos nekem az a pad ahol az enyém 211LE lett nem írta ki a kerékteljesítményt.


2. Hát ha az az 50 gramm máshonnan el lenne véve, akkor valószínű ( főtengely baltásítással mondjuk lehet annyit csökkenteni a forgó tömegből ), de, ha nem gondolom rosszul 0,5 kompresszió viszonyban azért nem elhanyagolható. VAGY az égéstérnek a kialakítása nem ahhoz a kompresszióhoz van kitalálva és át kellene alakítani,hogy érdemben hozzon teljesítményt? Csak hagosan gondolkodok, kíváncsi vagyok. [SMIL:/smile2.gif]
2019. május 5. 18:31:16: megválaszolva tschokker +  által, → #50941 
2019. május 5. 17:06:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50940 

#50938 tschokker +  2019. május 4. 19:43:01 re: #50936 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kicsit vitatkoznék:

4-es helyett 3-asban mérve 188 lóerős kerékteljesítmény jobban tetszene? Motorteljesítmény ugyan az maradna.

PCT dugó ha kábé 50 grammal nehezebb akkor is erősebb lenne vele szerinted?

2019. május 5. 14:51:44: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50939 

#50936 sacaekvti 0  2019. május 4. 10:26:58 re: #50935 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Durva,mondjuk azt érdekesnek tartom,hogy a főtengelyre számított és a kerék telejsítmény között ekkora a különbség, szívó elsőkerekes autóknál durván 15% lehet. ( és akkor ez még mindig nem annyira nagy kompresszió, PCT dugókkal mégerősebb lett volna )
2019. május 4. 19:43:01: megválaszolva tschokker +  által, → #50938 
2019. május 4. 12:08:54: megválaszolva Higany +  által, → #50937 

#50935 sh adam 0  2019. május 2. 15:34:05 re: #50934 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Amiről én tudok:


B16a
HYTECH copy leömlő
60-as kipuff
OBX ITB
TODA 81,5mm DUGÓK 11,7:1 CR
TODA Spec D Erick's Racing vezérműtengelyek
JG Engine Dinamics Ultralight I-profil hajtókar
Supertech szelepek, titán szeleptányérok + rugók
DPT Motorsport fokolókerekek
Integra Type-R váltó /VTI 4-el/
Fidanza lendkerék 3,4kg
360CC Denso injektorok
2019. május 4. 10:26:58: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50936 

#50934 sacaekvti 0  2019. május 2. 09:32:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekességképpen kérdezem,hogy tudjuk hány lóerő volt az ország legerősebb szívó B16-ja, esetleg milyen módosítások voltak a motorban?
2019. május 2. 15:34:05: megválaszolva sh adam 0  által, → #50935 


2019. május 2. 09:33: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.32, 0.32, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.011 mp, 14 query