HONDA fórum
2024. április 29. hétfő, 06:49,  Péter, Róbert Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: JAGER 10 + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 651 | 650 | 649 | 648 | 647 | 646 | 645 | 644 | 643 | 642 | 641 | 640 | 639 | 638 | 637 | 636 | vége >> 

Téma információk
Specifikáció és technikai információ (angol)
Integra Type-R Introduction (DOC angol)
Honda Integra Type R - 1998-2000 Brochure (UK)

Ajánlott irodalom:
Team Integra...

Team Integra Performance Articles...
Team Integra Maintenance Articles...
Team Integra Projects Articles...
Team Integra Detailing Articles...
Team Integra Information/FAQs Articles...
#33450 Locutus +  2021. november 14. 11:14:26 re: #33449 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De azt figyeled, hgy az elmúlt évtizedek giccsparádés műanyagburgonya ökörködése nyomán az alsó civicnek nevezésén már fenn se akadsz? :)
2021. november 14. 11:15:30: megválaszolva grego +  által, → #33451 

#33449 grego +  2021. november 13. 19:38:16    ‹›   →  ↑  +5 | rejt
:D :D :D
Mégis mit vártunk 2022-ben?



2021. november 14. 11:44:19: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33452 
2021. november 14. 11:14:26: megválaszolva Locutus +  által, → #33450 

#33448 Yakumo +  2021. november 13. 19:00:44 re: #33446 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
A TypeS-nek ez mondjuk pont jó lenne [SMIL:/smile7.gif] De lehet nem lesz kevesebb ajtó. (A koncepció sem 2 vagy 3 ajtós volt) Talán a többi meglesz.

2021. november 13. 19:04: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#33447 Yakumo +  2021. november 13. 18:58:21 re: #33445 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, ezt gondoltam. [SMIL:/smile1.gif] Az Integráról nekem is a Type-R jut eszembe, pedig tényleg nem csak az volt, azon kívül elég sok fajtája volt még régebben is.

Állítólag lesz majd Type-S, az se lesz egy ITR persze, (ahogy kb. semmi se már) de azért abba több kakaót pakolnak, gondolom, meg külsőre is más lesz kicsit.

#33446 Tonx +  2021. november 13. 18:57:53 re: #33445 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondjuk 1.8 turbo 240-260Le-vel. És két ajtós kivitelben.
2021. november 13. 19:00:44: megválaszolva Yakumo +  által, → #33448 

#33445 Kázmér +  2021. november 13. 18:47:25 re: #33442 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nagyon jó ez a motor, semmi baj sincs vele. Csak az integráról egy csöppet nagyobb tudás, nagyobb teljesítmény jut eszembe. [SMIL:/smile5.gif]
2021. november 13. 18:58:21: megválaszolva Yakumo +  által, → #33447 
2021. november 13. 18:57:53: megválaszolva Tonx +  által, → #33446 

#33444 malazs +  2021. november 13. 18:00:26 re: #33440 (macska + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ez a maga idejében a 80-as évek második felében igen csak sportos autó volt mind külsőre, mind belsőre, mind technikailag. Nem az ajtók száma amivel gondom van az újnál, hanem a hozzátartozó formával. A Toyotának volt erre egy altipus megnevezése: Liftback, ha jól rémlik ezt 3 generáción át használta, az első hátulja igen pocsék volt, mélyre helyezett hátső lámpákkal, ellenben hatalmas csomagtérrel (volt is ilyenem egy 83-as évjáratú és amúgy igen csak jó autó, de nem szép) A 2. liftback az a 80-as évek végén volt, viszont az már sokkal szebb formában és arányosan, az egy gyönyörű autó volt. Aztán a 3. generáció hátulja az megint csak nem lett túl szép,az is félkupé forma lett. Nos ezt is inkább nevezném Civic Liftback-nek.

#33443 malazs +  2021. november 13. 17:53:06 re: #33438 (mise` + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt azért inkább nevezhetjük sedannak mintsem félkupénak. Nem mellékesen az előző 2 szériából is vilt 5 ajtós, viszont mégis kellően sportosak voltak és arányosak, az arányokkal nincs baj az általad linkelttel sem, viszont ez az új valami borzalmas.

#33442 Yakumo +  2021. november 13. 16:58:47 re: #33441 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mármint az 1.5 turbós motorral? Azzal mi a baj? Ha a Civic-be jó volt, akkor ebbe is az lesz. [SMIL:/smile1.gif]
2021. november 13. 18:47:25: megválaszolva Kázmér +  által, → #33445 

#33441 Kázmér +  2021. november 13. 13:52:54 re: #33437 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem nagyon komálom én sem ezeket a nagy 4-5 ajtós autókat, amiket megpróbálnak kupésítani. De itt a nagyobb bajom azzal van, h mindezt a síma civic 1,5 -ös motorjával akarják...... [SMIL:/okoska.gif]
2021. november 13. 16:58:47: megválaszolva Yakumo +  által, → #33442 

#33440 macska +  2021. november 12. 16:50:42 re: #33437 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt


2021. november 13. 18:00:26: megválaszolva malazs +  által, → #33444 

#33439 Yakumo +  2021. november 12. 14:50:30 re: #33436 (Adameus + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tudom azt mondani, hogy ronda lenne, de azt sem, hogy konkrétan tetszene, pláne Integrának nem.

De ma ez van, erre megy a világ. Nekem sem tetszik, de attól még ez van és ez is lesz.

Részemről az lett volna a tökéletes, ha kijön ez (mert a piacnak kell és kész, ezt kár tagadni) meg kihozzák mellette azt a 3 ajtós tanulmányt vagy rendert, mert az tényleg jó lett szerintem.

De ugye minek pocsékolni annyi energiát és pénzt egy olyan vonalra, ami csak egy bizonyos rétegnek szól.
Egyszerűen nem éri meg sajnos, mert nem az kell a piacnak. Ezt jóval többen fogják megvenni, ha Integra, ha nem. Evvan.

#33438 mise` +  2021. november 12. 13:21:29 re: #33437 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt

[SMIL:/smile2.gif]
2021. november 13. 17:53:06: megválaszolva malazs +  által, → #33443 

#33437 malazs +  2021. november 12. 09:20:04 re: #33436 (Adameus + )  ←  ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Nagy kár volt megpocsékolni az Integra nevet egy ilyen aránytalan 5 ajtós félkupé förmedvénnyel. [SMIL:/merges/motz_4.gif] [SMIL:/merges/cussing.gif] [SMIL:/egyeb/yikes.gif] [SMIL:/egyeb/yuck.gif]
2021. november 13. 13:52:54: megválaszolva Kázmér +  által, → #33441 
2021. november 12. 16:50:42: megválaszolva macska +  által, → #33440 
2021. november 12. 13:21:29: megválaszolva mise` +  által, → #33438 

#33436 Adameus +  2021. november 12. 06:42:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Új Integra:

Cikk


2021. november 12. 14:50:30: megválaszolva Yakumo +  által, → #33439 
2021. november 12. 09:20:04: megválaszolva malazs +  által, → #33437 

#33435 integra_type_r 0  2021. november 10. 19:11:11 re: #33434 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
kétségkívül ez a valaha készült legjobb video az integra type r-ről...

#33434 sh adam 0  2021. november 10. 17:15:17    ‹›   →  ↑  +6 | rejt

2021. november 10. 19:11:11: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33435 

#33433 integra_type_r 0  2021. október 30. 18:13:00 re: #33432 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt


#33432 Kard 0  2021. október 29. 23:51:05 re: #33427 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi lesz ha nem jön? Mert ezt a szilárd test akkumulátort várják már évek óta. Közben azért már a Toyota is kidobta a saját villany SUV-ját.
Mellesleg biztos vagyok benne, hogy egy ideig a kettő együtt fog menni ha lesz is szilárdtest akkumulátor, mert az elején drága lesz a technológia. De lehet ez a szilárd test akkumulátor is úgy jár mint a 70-es években a Wankel motor. Mindenki várta, és azóta is jön a hosszú élettartamú, alacsony fogyasztású változat :)
2021. október 30. 18:13:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33433 

#33431 integra_type_r 0  2021. október 29. 16:02:41    ‹›  +8 | rejt


#33430 Tonx +  2021. október 28. 19:12:47 re: #33429 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A fiaté kicsit más de amúgy hasonló az elv.


#33429 sh adam 0  2021. október 28. 18:14:17 re: #33425 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem ismerem a multiairt, de nem hiszem ugyan olyan mint a Koenigsegg cucca.
2021. október 28. 19:12:47: megválaszolva Tonx +  által, → #33430 

#33428 grego +  2021. október 27. 22:47:33 re: #33427 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Eztet mondom én is konyhanyelven :D

#33427 integra_type_r 0  2021. október 27. 22:42:54 re: #33426 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a japánok a sziládtest akksit várják...
addig kihúzzák a hybridizációval...
az ő fontosabb piacaikon (us, jp, stb) addig ellesznek ezzel is...
ha bejön, akkor a régi li-ion technológia megy a kukába...
az összes jelenlegi invesztícióval...
2021. október 29. 23:51:05: megválaszolva Kard 0  által, → #33432 
2021. október 27. 22:47:33: megválaszolva grego +  által, → #33428 

#33426 grego +  2021. október 27. 19:01:34 re: #33424 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ja, de a lényeg az, hogy ebben is "kivárt" a Honda és bejött neki. Most mért ne jöhetne megint be?
Ha képes volt pár évtized alatt a világ legnagyobb belsőégésű motor gyártóvá válnia úgy hogy előtte már sok sok évtizede amerikai és európai gyártók már gyártották a motorokat akkor itt ez miért nem lehet?

Nokia is milyen sokáig vezette a piacot most meg sehol sincs...bezzeg a Samsung...
2021. október 27. 22:42:54: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33427 

#33425 Tonx +  2021. október 27. 18:47:46 re: #33424 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Fiat csinálta multiair-nek hívják és már jó 10 éve használják.
2021. október 28. 18:14:17: megválaszolva sh adam 0  által, → #33429 

#33424 sh adam 0  2021. október 27. 18:07:25 re: #33423 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, de a Honda merőben eltérőt alkotott a VTEC-el (szerintem jobbat is).
Ha jól tudom az Alfa az "elfokolós" VVT verziót találta fel ami csak a nyitás idővel játszik és a mélységgel nem. Ezt több gyártó is alkalmazta a későbbieken. Ezzel egészítette ki a Honda a sima vtec-et és így lett az i-Vtec amivel a lehető legjobb vezérlést alkotta meg. Talán a Koenigsegg próbálkozott még a pneumatikus szelepvezérléssel, nem tudom abból mi lett. Tény, hogy az lenne a csúcs, csak hát ki tudja mennyire tartós ill. megbízható. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2021. október 27. 19:01:34: megválaszolva grego +  által, → #33426 
2021. október 27. 18:47:46: megválaszolva Tonx +  által, → #33425 

#33423 grego +  2021. október 27. 15:17:53 re: #33422 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
A Honda annyira nem adta el a VTEC-et hogy magának fejlesztette ki, de nem a Honda találta ki a változó szelepvezérlést, hanem az Alfa Romeo 1980-ban. Innen nézve pontosan azt csinálta amit írtam. Várt 8-10 évet és megcsinálta magának a VTEC-et ami mindent is vitt.
2021. október 27. 18:07:25: megválaszolva sh adam 0  által, → #33424 

#33422 Kard 0  2021. október 27. 15:13:50 re: #33418 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért tegyük hozzá, hogy az összes nagy gyártónak már van saját akku kémia fejlesztő részlege. Tehát valahogy úgy néz ki, hogy a Tesla, BMW, Merci, VW megmondja milyen kémia legyen, milyen méretben (hengeres, tasakos) és jön az aksi gyártó mint pl. a Panasonic, LgChem, CATL és legyártja nekik. Nyilván ezek a cégek is fejlesztenek de úgy érzem ami régen a motorfejlesztés volt a tradicionális autógyártásban az most az akkukémia lesz. Főleg azért mert az autó gyártóknak van meg a rengeteg infó, hogy egy-egy technológia hogy bírja. Gondolok itt arra, hogy hány %-ról indult a töltés, meddig tartott, időtartam, töltési teljesítmény görbe, akkumulátor hőmérséklet, kinti hőmérséklet stb. Ezeket az autók logolják a központba a 4G kapcsolatokon keresztül ami már minden autóban van.
Innen meg várhatnak a technológiára a Hondánál mert a másik autógyár tuti nem adja el nekik, ahogy a Honda se adta volna el a VTEC-et 92-ben mondjuk a Skodának :)
2021. október 27. 15:17:53: megválaszolva grego +  által, → #33423 

#33421 Kard 0  2021. október 27. 15:05:19 re: #33419 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
"aksit meg olyan formájúra csinálják " - e szerintem nem így van. Mivel az akkumulátoroknak kell hűtés, a celláknak fix méretük van, ezért ez nem egy gyurma ami benyomsz bárhová...a gyártási nehézségekről nem is beszélve. Nem véletlen, hogy mindenki egyben egy nagy modulban gyártja és jellemzően az autó aljában helyezi el. Pluginok esetén meg jellemzően a hátsó ülés alatt.

#33420 Tonx +  2021. október 25. 15:57:16 re: #33418 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát én is arra várok, hátha lesz valami új technológia ami gyorsan tölthető és többet bír. Mert jelenleg ugyanaz az aksi van mint 15 évvel ezelőtt. Annyi történt hogy most már hűtik fűtik is az aksikat és felmentek 700V-ig.

#33419 Tonx +  2021. október 25. 15:56:09 re: #33417 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 9gen civic alapja jó lett volna, ott a tank az első ülések alatt volt, vagy a jazz ahol szintén, és abból lehetett volna a hrv is villany. Az aksit meg olyan formájúra csinálják amilyen kell. Aztán ennyi hirtelen.
2021. október 27. 15:05:19: megválaszolva Kard 0  által, → #33421 

#33418 grego +  2021. október 25. 15:54:04 re: #33417 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Vagy csak kivárnak hogy mi is a valóban jó akku technológia és akkor dobbantanak egy nagyot.
Szerintem a mostani villany autók szart se fognak érni ha bejön egy újabb/jobb akku technológia a sorozatgyártásba.
Aztán persze ki tudja.
2021. október 27. 15:13:50: megválaszolva Kard 0  által, → #33422 
2021. október 25. 15:57:16: megválaszolva Tonx +  által, → #33420 

#33417 Kard 0  2021. október 25. 14:52:08 re: #33416 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom, de 2022-ben feltámasztani bármilyen márkanevet belsőégésű alapokon gáz.
" egy meglévő karosszériába és kész. " - ezt nem tudja megtenni, ahhoz úgy kell tervezni az egész platformot, hogy beférjen alulra az akkumulátor (10-15 cm), meg kell hozzá megfelelő aksi is.
A baj az, hogy most már lassan mindenkinek, még a lemaradó németeknek is, több elektromos modelljük van a portfóliójukban. A japánok egyértelműen legutolsók ebben a témában, még a kínaiak is megelőzik őket.
2021. október 25. 15:56:09: megválaszolva Tonx +  által, → #33419 
2021. október 25. 15:54:04: megválaszolva grego +  által, → #33418 

#33416 Tonx +  2021. október 23. 22:40:24 re: #33415 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De adott az E, tudják hogyan kell csinálni, akkor miért nem basznak bele egy nagyobb aksit aztán a hajtást átrakják egy meglévő karosszériába és kész. Más gyártók simán megcsinálják csak ezek balfaszkodnak a hibrid rendszerükkel. Ezzel nem fognak sehova sem jutni. Vagy azt hitték van idejük?
2021. október 25. 14:52:08: megválaszolva Kard 0  által, → #33417 

#33415 Kard 0  2021. október 23. 15:15:39 re: #33414 (MarciCB3F20A5 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez sajnos nem így van, nem megy a kettő együtt olyan könnyen. De a Hondának mindegy is, menni fog a lecsóba. Európában biztos, külföldön még kérdéses. Nagyon lemaradtak a villanyosításban. Csak példaként 2021-ben a Németeknél eddig 30% a tölthető autók aránya (fele full villany fele plugin hibrid).
2021. október 23. 22:40:24: megválaszolva Tonx +  által, → #33416 

#33414 MarciCB3F20A5 +  2021. október 22. 20:22:48 re: #33413 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha kicsit is maradt volna a klasszikus tökösségből a Hondánál akkor az Integra név alatt csináltak volna egy villanyautót
IS! [SMIL:/smile1.gif] Opcionálisan...
2021. október 23. 15:15:39: megválaszolva Kard 0  által, → #33415 

#33413 Kard 0  2021. október 20. 16:42:52 re: #33409 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha kicsit is maradt volna a klasszikus tökösségből a Hondánál akkor az Integra név alatt csináltak volna egy villanyautót ebből a négyajtós coupe kasztniból, kb. hasonlót mint a BMW i4, jó feszes futóművel, tökéletes 50-50-es súlyelosztással, kb. 70-80 kWh körüli akkumulátorral. Lehetne vele villogni is, hogy mennyire jövőbe mutató, igazi flagship modell lehetne, mint amilyen a DC2 kettő volt 98-ban. Egy vevő biztos lenne már rá Magyarországon, a személyemben :)
2021. október 22. 20:22:48: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #33414 


2021. október 20. 16:43: Szerkesztve Kard 0  által, megtekintés

#33412 integra_type_r 0  2021. október 14. 21:28:30 re: #33410 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
na pont nekik nem érdemes manuált csinálni... [SMIL:/nevet/smoker.gif]

#33411 Yakumo +  2021. október 14. 20:11:32 re: #33410 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
De tényleg. Életemben nem nyúltam így a váltógombért. Mintha...... na de inkább nem mondok hasonlatot, mert szép nem jut eszembe. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]

De amúgy lehet dramaturgiailag azt akarták, hogy mindig látszódjanak a sebességek a váltón és ezért van ez a béna fogás, de szerintem nem érte meg, mert tényleg olyan mintha b*zik f*szát rángatnák. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

(oké, csak leírtam végül, de nem tehetek róla, rögtön ez ugrott be, mert nagyon gáz, na [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] )

#33410 grego +  2021. október 14. 19:57:12 re: #33409 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Ezek hogyan fogják a váltót?
2021. október 14. 21:28:30: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33412 
2021. október 14. 20:11:32: megválaszolva Yakumo +  által, → #33411 

#33409 SlaveDealer +  2021. október 14. 19:37:51    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2021. október 20. 16:42:52: megválaszolva Kard 0  által, → #33413 
2021. október 14. 19:57:12: megválaszolva grego +  által, → #33410 

#33408 Kázmér +  2021. szeptember 17. 21:01:25 re: #33403 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
[SMIL:/smile2.gif]

#33407 integra_type_r 0  2021. szeptember 14. 21:23:58 re: #33403 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
wow, ez oda lett rakva... [SMIL:/nevet/teethshine.gif]

#33406 Yakumo +  2021. szeptember 14. 21:17:54 re: #33405 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor csak szórakoztatja magát vagy nem tudom. [SMIL:/nevet/bucktooth.gif]

#33405 Tonx +  2021. szeptember 14. 21:05:58 re: #33404 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
még kinn sem. 6-7millióért már adnak ilyent.
2021. szeptember 14. 21:17:54: megválaszolva Yakumo +  által, → #33406 

#33404 Yakumo +  2021. szeptember 14. 20:45:18 re: #33403 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na, EZ a brutális ár! [SMIL:/smile2.gif]

Ezzel együtt kint ezzel az árral is lehet szerencséje, de itthon nem nagyon hiszem. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2021. szeptember 14. 21:05:58: megválaszolva Tonx +  által, → #33405 

#33403 White +  2021. szeptember 14. 20:22:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennek valami baja van, vagy miért ilyen olcsó? [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]


2021. szeptember 17. 21:01:25: megválaszolva Kázmér +  által, → #33408 
2021. szeptember 14. 21:23:58: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33407 
2021. szeptember 14. 20:45:18: megválaszolva Yakumo +  által, → #33404 

#33402 Kard 0  2021. augusztus 31. 09:43:03 re: #33399 (Energie + )  ←  ‹›  0 | rejt
Viszed vagy kidobjam? Írtam PM-et.

#33401 Öreg Kergyu +  2021. augusztus 15. 15:57:36 re: #33400 (Wagonist 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mert ez nem Integra TypeR.
Amúgy fa@szság. :D

 << eleje | 651 | 650 | 649 | 648 | 647 | 646 | 645 | 644 | 643 | 642 | 641 | 640 | 639 | 638 | 637 | 636 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.24, 0.26, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.084 mp, 9 query