Igen, ezt gondoltam. Az Integráról nekem is a Type-R jut eszembe, pedig tényleg nem csak az volt, azon kívül elég sok fajtája volt még régebben is.
Állítólag lesz majd Type-S, az se lesz egy ITR persze, (ahogy kb. semmi se már) de azért abba több kakaót pakolnak, gondolom, meg külsőre is más lesz kicsit.
Ez a maga idejében a 80-as évek második felében igen csak sportos autó volt mind külsőre, mind belsőre, mind technikailag. Nem az ajtók száma amivel gondom van az újnál, hanem a hozzátartozó formával. A Toyotának volt erre egy altipus megnevezése: Liftback, ha jól rémlik ezt 3 generáción át használta, az első hátulja igen pocsék volt, mélyre helyezett hátső lámpákkal, ellenben hatalmas csomagtérrel (volt is ilyenem egy 83-as évjáratú és amúgy igen csak jó autó, de nem szép) A 2. liftback az a 80-as évek végén volt, viszont az már sokkal szebb formában és arányosan, az egy gyönyörű autó volt. Aztán a 3. generáció hátulja az megint csak nem lett túl szép,az is félkupé forma lett. Nos ezt is inkább nevezném Civic Liftback-nek.
Ezt azért inkább nevezhetjük sedannak mintsem félkupénak. Nem mellékesen az előző 2 szériából is vilt 5 ajtós, viszont mégis kellően sportosak voltak és arányosak, az arányokkal nincs baj az általad linkelttel sem, viszont ez az új valami borzalmas.
Nem nagyon komálom én sem ezeket a nagy 4-5 ajtós autókat, amiket megpróbálnak kupésítani. De itt a nagyobb bajom azzal van, h mindezt a síma civic 1,5 -ös motorjával akarják......