HONDA fórum
2024. május 15. szerda, 13:52,  Zsófia, Szonja Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#33433 integra_type_r 0  2021. október 30. 18:13:00 re: #33432 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt


#33432 Kard 0  2021. október 29. 23:51:05 re: #33427 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi lesz ha nem jön? Mert ezt a szilárd test akkumulátort várják már évek óta. Közben azért már a Toyota is kidobta a saját villany SUV-ját.
Mellesleg biztos vagyok benne, hogy egy ideig a kettő együtt fog menni ha lesz is szilárdtest akkumulátor, mert az elején drága lesz a technológia. De lehet ez a szilárd test akkumulátor is úgy jár mint a 70-es években a Wankel motor. Mindenki várta, és azóta is jön a hosszú élettartamú, alacsony fogyasztású változat :)
2021. október 30. 18:13:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33433 

#33430 Tonx +  2021. október 28. 19:12:47 re: #33429 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A fiaté kicsit más de amúgy hasonló az elv.


#33429 sh adam 0  2021. október 28. 18:14:17 re: #33425 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem ismerem a multiairt, de nem hiszem ugyan olyan mint a Koenigsegg cucca.
2021. október 28. 19:12:47: megválaszolva Tonx +  által, → #33430 

#33428 grego +  2021. október 27. 22:47:33 re: #33427 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Eztet mondom én is konyhanyelven :D

#33427 integra_type_r 0  2021. október 27. 22:42:54 re: #33426 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a japánok a sziládtest akksit várják...
addig kihúzzák a hybridizációval...
az ő fontosabb piacaikon (us, jp, stb) addig ellesznek ezzel is...
ha bejön, akkor a régi li-ion technológia megy a kukába...
az összes jelenlegi invesztícióval...
2021. október 29. 23:51:05: megválaszolva Kard 0  által, → #33432 
2021. október 27. 22:47:33: megválaszolva grego +  által, → #33428 

#33426 grego +  2021. október 27. 19:01:34 re: #33424 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ja, de a lényeg az, hogy ebben is "kivárt" a Honda és bejött neki. Most mért ne jöhetne megint be?
Ha képes volt pár évtized alatt a világ legnagyobb belsőégésű motor gyártóvá válnia úgy hogy előtte már sok sok évtizede amerikai és európai gyártók már gyártották a motorokat akkor itt ez miért nem lehet?

Nokia is milyen sokáig vezette a piacot most meg sehol sincs...bezzeg a Samsung...
2021. október 27. 22:42:54: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33427 

#33425 Tonx +  2021. október 27. 18:47:46 re: #33424 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Fiat csinálta multiair-nek hívják és már jó 10 éve használják.
2021. október 28. 18:14:17: megválaszolva sh adam 0  által, → #33429 

#33424 sh adam 0  2021. október 27. 18:07:25 re: #33423 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, de a Honda merőben eltérőt alkotott a VTEC-el (szerintem jobbat is).
Ha jól tudom az Alfa az "elfokolós" VVT verziót találta fel ami csak a nyitás idővel játszik és a mélységgel nem. Ezt több gyártó is alkalmazta a későbbieken. Ezzel egészítette ki a Honda a sima vtec-et és így lett az i-Vtec amivel a lehető legjobb vezérlést alkotta meg. Talán a Koenigsegg próbálkozott még a pneumatikus szelepvezérléssel, nem tudom abból mi lett. Tény, hogy az lenne a csúcs, csak hát ki tudja mennyire tartós ill. megbízható. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2021. október 27. 19:01:34: megválaszolva grego +  által, → #33426 
2021. október 27. 18:47:46: megválaszolva Tonx +  által, → #33425 

#33423 grego +  2021. október 27. 15:17:53 re: #33422 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
A Honda annyira nem adta el a VTEC-et hogy magának fejlesztette ki, de nem a Honda találta ki a változó szelepvezérlést, hanem az Alfa Romeo 1980-ban. Innen nézve pontosan azt csinálta amit írtam. Várt 8-10 évet és megcsinálta magának a VTEC-et ami mindent is vitt.
2021. október 27. 18:07:25: megválaszolva sh adam 0  által, → #33424 


Az eredeti hozzászólás
#33422 Kard 0  2021. október 27. 15:13:50 re: #33418 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért tegyük hozzá, hogy az összes nagy gyártónak már van saját akku kémia fejlesztő részlege. Tehát valahogy úgy néz ki, hogy a Tesla, BMW, Merci, VW megmondja milyen kémia legyen, milyen méretben (hengeres, tasakos) és jön az aksi gyártó mint pl. a Panasonic, LgChem, CATL és legyártja nekik. Nyilván ezek a cégek is fejlesztenek de úgy érzem ami régen a motorfejlesztés volt a tradicionális autógyártásban az most az akkukémia lesz. Főleg azért mert az autó gyártóknak van meg a rengeteg infó, hogy egy-egy technológia hogy bírja. Gondolok itt arra, hogy hány %-ról indult a töltés, meddig tartott, időtartam, töltési teljesítmény görbe, akkumulátor hőmérséklet, kinti hőmérséklet stb. Ezeket az autók logolják a központba a 4G kapcsolatokon keresztül ami már minden autóban van.
Innen meg várhatnak a technológiára a Hondánál mert a másik autógyár tuti nem adja el nekik, ahogy a Honda se adta volna el a VTEC-et 92-ben mondjuk a Skodának :)
2021. október 27. 15:17:53: megválaszolva grego +  által, → #33423 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.41, 0.43, 0.41
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.106 mp, 16 query