HONDA fórum
2024. május 15. szerda, 02:05,  Zsófia, Szonja Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#33424 sh adam 0  2021. október 27. 18:07:25 re: #33423 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, de a Honda merőben eltérőt alkotott a VTEC-el (szerintem jobbat is).
Ha jól tudom az Alfa az "elfokolós" VVT verziót találta fel ami csak a nyitás idővel játszik és a mélységgel nem. Ezt több gyártó is alkalmazta a későbbieken. Ezzel egészítette ki a Honda a sima vtec-et és így lett az i-Vtec amivel a lehető legjobb vezérlést alkotta meg. Talán a Koenigsegg próbálkozott még a pneumatikus szelepvezérléssel, nem tudom abból mi lett. Tény, hogy az lenne a csúcs, csak hát ki tudja mennyire tartós ill. megbízható. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2021. október 27. 19:01:34: megválaszolva grego +  által, → #33426 
2021. október 27. 18:47:46: megválaszolva Tonx +  által, → #33425 


Az eredeti hozzászólás
#33423 grego +  2021. október 27. 15:17:53 re: #33422 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
A Honda annyira nem adta el a VTEC-et hogy magának fejlesztette ki, de nem a Honda találta ki a változó szelepvezérlést, hanem az Alfa Romeo 1980-ban. Innen nézve pontosan azt csinálta amit írtam. Várt 8-10 évet és megcsinálta magának a VTEC-et ami mindent is vitt.
2021. október 27. 18:07:25: megválaszolva sh adam 0  által, → #33424 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.67, 0.36, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.077 mp, 8 query