HONDA fórum
2024. május 16. csütörtök, 03:42,  Botond, Mózes Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#33428 grego +  2021. október 27. 22:47:33 re: #33427 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Eztet mondom én is konyhanyelven :D

#33427 integra_type_r 0  2021. október 27. 22:42:54 re: #33426 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a japánok a sziládtest akksit várják...
addig kihúzzák a hybridizációval...
az ő fontosabb piacaikon (us, jp, stb) addig ellesznek ezzel is...
ha bejön, akkor a régi li-ion technológia megy a kukába...
az összes jelenlegi invesztícióval...
2021. október 29. 23:51:05: megválaszolva Kard 0  által, → #33432 
2021. október 27. 22:47:33: megválaszolva grego +  által, → #33428 

#33426 grego +  2021. október 27. 19:01:34 re: #33424 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ja, de a lényeg az, hogy ebben is "kivárt" a Honda és bejött neki. Most mért ne jöhetne megint be?
Ha képes volt pár évtized alatt a világ legnagyobb belsőégésű motor gyártóvá válnia úgy hogy előtte már sok sok évtizede amerikai és európai gyártók már gyártották a motorokat akkor itt ez miért nem lehet?

Nokia is milyen sokáig vezette a piacot most meg sehol sincs...bezzeg a Samsung...
2021. október 27. 22:42:54: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33427 

#33424 sh adam 0  2021. október 27. 18:07:25 re: #33423 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, de a Honda merőben eltérőt alkotott a VTEC-el (szerintem jobbat is).
Ha jól tudom az Alfa az "elfokolós" VVT verziót találta fel ami csak a nyitás idővel játszik és a mélységgel nem. Ezt több gyártó is alkalmazta a későbbieken. Ezzel egészítette ki a Honda a sima vtec-et és így lett az i-Vtec amivel a lehető legjobb vezérlést alkotta meg. Talán a Koenigsegg próbálkozott még a pneumatikus szelepvezérléssel, nem tudom abból mi lett. Tény, hogy az lenne a csúcs, csak hát ki tudja mennyire tartós ill. megbízható. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2021. október 27. 19:01:34: megválaszolva grego +  által, → #33426 
2021. október 27. 18:47:46: megválaszolva Tonx +  által, → #33425 

#33423 grego +  2021. október 27. 15:17:53 re: #33422 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
A Honda annyira nem adta el a VTEC-et hogy magának fejlesztette ki, de nem a Honda találta ki a változó szelepvezérlést, hanem az Alfa Romeo 1980-ban. Innen nézve pontosan azt csinálta amit írtam. Várt 8-10 évet és megcsinálta magának a VTEC-et ami mindent is vitt.
2021. október 27. 18:07:25: megválaszolva sh adam 0  által, → #33424 

#33422 Kard 0  2021. október 27. 15:13:50 re: #33418 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért tegyük hozzá, hogy az összes nagy gyártónak már van saját akku kémia fejlesztő részlege. Tehát valahogy úgy néz ki, hogy a Tesla, BMW, Merci, VW megmondja milyen kémia legyen, milyen méretben (hengeres, tasakos) és jön az aksi gyártó mint pl. a Panasonic, LgChem, CATL és legyártja nekik. Nyilván ezek a cégek is fejlesztenek de úgy érzem ami régen a motorfejlesztés volt a tradicionális autógyártásban az most az akkukémia lesz. Főleg azért mert az autó gyártóknak van meg a rengeteg infó, hogy egy-egy technológia hogy bírja. Gondolok itt arra, hogy hány %-ról indult a töltés, meddig tartott, időtartam, töltési teljesítmény görbe, akkumulátor hőmérséklet, kinti hőmérséklet stb. Ezeket az autók logolják a központba a 4G kapcsolatokon keresztül ami már minden autóban van.
Innen meg várhatnak a technológiára a Hondánál mert a másik autógyár tuti nem adja el nekik, ahogy a Honda se adta volna el a VTEC-et 92-ben mondjuk a Skodának :)
2021. október 27. 15:17:53: megválaszolva grego +  által, → #33423 

#33418 grego +  2021. október 25. 15:54:04 re: #33417 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Vagy csak kivárnak hogy mi is a valóban jó akku technológia és akkor dobbantanak egy nagyot.
Szerintem a mostani villany autók szart se fognak érni ha bejön egy újabb/jobb akku technológia a sorozatgyártásba.
Aztán persze ki tudja.
2021. október 27. 15:13:50: megválaszolva Kard 0  által, → #33422 
2021. október 25. 15:57:16: megválaszolva Tonx +  által, → #33420 

#33417 Kard 0  2021. október 25. 14:52:08 re: #33416 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom, de 2022-ben feltámasztani bármilyen márkanevet belsőégésű alapokon gáz.
" egy meglévő karosszériába és kész. " - ezt nem tudja megtenni, ahhoz úgy kell tervezni az egész platformot, hogy beférjen alulra az akkumulátor (10-15 cm), meg kell hozzá megfelelő aksi is.
A baj az, hogy most már lassan mindenkinek, még a lemaradó németeknek is, több elektromos modelljük van a portfóliójukban. A japánok egyértelműen legutolsók ebben a témában, még a kínaiak is megelőzik őket.
2021. október 25. 15:56:09: megválaszolva Tonx +  által, → #33419 
2021. október 25. 15:54:04: megválaszolva grego +  által, → #33418 

#33416 Tonx +  2021. október 23. 22:40:24 re: #33415 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De adott az E, tudják hogyan kell csinálni, akkor miért nem basznak bele egy nagyobb aksit aztán a hajtást átrakják egy meglévő karosszériába és kész. Más gyártók simán megcsinálják csak ezek balfaszkodnak a hibrid rendszerükkel. Ezzel nem fognak sehova sem jutni. Vagy azt hitték van idejük?
2021. október 25. 14:52:08: megválaszolva Kard 0  által, → #33417 

#33415 Kard 0  2021. október 23. 15:15:39 re: #33414 (MarciCB3F20A5 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez sajnos nem így van, nem megy a kettő együtt olyan könnyen. De a Hondának mindegy is, menni fog a lecsóba. Európában biztos, külföldön még kérdéses. Nagyon lemaradtak a villanyosításban. Csak példaként 2021-ben a Németeknél eddig 30% a tölthető autók aránya (fele full villany fele plugin hibrid).
2021. október 23. 22:40:24: megválaszolva Tonx +  által, → #33416 

#33414 MarciCB3F20A5 +  2021. október 22. 20:22:48 re: #33413 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha kicsit is maradt volna a klasszikus tökösségből a Hondánál akkor az Integra név alatt csináltak volna egy villanyautót
IS! [SMIL:/smile1.gif] Opcionálisan...
2021. október 23. 15:15:39: megválaszolva Kard 0  által, → #33415 

#33413 Kard 0  2021. október 20. 16:42:52 re: #33409 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha kicsit is maradt volna a klasszikus tökösségből a Hondánál akkor az Integra név alatt csináltak volna egy villanyautót ebből a négyajtós coupe kasztniból, kb. hasonlót mint a BMW i4, jó feszes futóművel, tökéletes 50-50-es súlyelosztással, kb. 70-80 kWh körüli akkumulátorral. Lehetne vele villogni is, hogy mennyire jövőbe mutató, igazi flagship modell lehetne, mint amilyen a DC2 kettő volt 98-ban. Egy vevő biztos lenne már rá Magyarországon, a személyemben :)
2021. október 22. 20:22:48: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #33414 


2021. október 20. 16:43: Szerkesztve Kard 0  által, megtekintés

#33409 SlaveDealer +  2021. október 14. 19:37:51    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2021. október 20. 16:42:52: megválaszolva Kard 0  által, → #33413 
2021. október 14. 19:57:12: megválaszolva grego +  által, → #33410 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.43, 0.56
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.073 mp, 19 query