Vagy csak kivárnak hogy mi is a valóban jó akku technológia és akkor dobbantanak egy nagyot.
Szerintem a mostani villany autók szart se fognak érni ha bejön egy újabb/jobb akku technológia a sorozatgyártásba.
Aztán persze ki tudja.
2021. október 27. 15:13:50: megválaszolva Kard 0 által,
→ #33422 2021. október 25. 15:57:16: megválaszolva Tonx + által,
→ #33420
Nem tudom, de 2022-ben feltámasztani bármilyen márkanevet belsőégésű alapokon gáz.
" egy meglévő karosszériába és kész. " - ezt nem tudja megtenni, ahhoz úgy kell tervezni az egész platformot, hogy beférjen alulra az akkumulátor (10-15 cm), meg kell hozzá megfelelő aksi is.
A baj az, hogy most már lassan mindenkinek, még a lemaradó németeknek is, több elektromos modelljük van a portfóliójukban. A japánok egyértelműen legutolsók ebben a témában, még a kínaiak is megelőzik őket.
De adott az E, tudják hogyan kell csinálni, akkor miért nem basznak bele egy nagyobb aksit aztán a hajtást átrakják egy meglévő karosszériába és kész. Más gyártók simán megcsinálják csak ezek balfaszkodnak a hibrid rendszerükkel. Ezzel nem fognak sehova sem jutni. Vagy azt hitték van idejük?
2021. október 25. 14:52:08: megválaszolva Kard 0 által,
→ #33417
Ez sajnos nem így van, nem megy a kettő együtt olyan könnyen. De a Hondának mindegy is, menni fog a lecsóba. Európában biztos, külföldön még kérdéses. Nagyon lemaradtak a villanyosításban. Csak példaként 2021-ben a Németeknél eddig 30% a tölthető autók aránya (fele full villany fele plugin hibrid).
2021. október 23. 22:40:24: megválaszolva Tonx + által,
→ #33416
Ha kicsit is maradt volna a klasszikus tökösségből a Hondánál akkor az Integra név alatt csináltak volna egy villanyautót ebből a négyajtós coupe kasztniból, kb. hasonlót mint a BMW i4, jó feszes futóművel, tökéletes 50-50-es súlyelosztással, kb. 70-80 kWh körüli akkumulátorral. Lehetne vele villogni is, hogy mennyire jövőbe mutató, igazi flagship modell lehetne, mint amilyen a DC2 kettő volt 98-ban. Egy vevő biztos lenne már rá Magyarországon, a személyemben