Mi lesz ha nem jön? Mert ezt a szilárd test akkumulátort várják már évek óta. Közben azért már a Toyota is kidobta a saját villany SUV-ját.
Mellesleg biztos vagyok benne, hogy egy ideig a kettő együtt fog menni ha lesz is szilárdtest akkumulátor, mert az elején drága lesz a technológia. De lehet ez a szilárd test akkumulátor is úgy jár mint a 70-es években a Wankel motor. Mindenki várta, és azóta is jön a hosszú élettartamú, alacsony fogyasztású változat
a japánok a sziládtest akksit várják...
addig kihúzzák a hybridizációval...
az ő fontosabb piacaikon (us, jp, stb) addig ellesznek ezzel is...
ha bejön, akkor a régi li-ion technológia megy a kukába...
az összes jelenlegi invesztícióval...
Ja, de a lényeg az, hogy ebben is "kivárt" a Honda és bejött neki. Most mért ne jöhetne megint be?
Ha képes volt pár évtized alatt a világ legnagyobb belsőégésű motor gyártóvá válnia úgy hogy előtte már sok sok évtizede amerikai és európai gyártók már gyártották a motorokat akkor itt ez miért nem lehet?
Nokia is milyen sokáig vezette a piacot most meg sehol sincs...bezzeg a Samsung...
Ja, de a Honda merőben eltérőt alkotott a VTEC-el (szerintem jobbat is).
Ha jól tudom az Alfa az "elfokolós" VVT verziót találta fel ami csak a nyitás idővel játszik és a mélységgel nem. Ezt több gyártó is alkalmazta a későbbieken. Ezzel egészítette ki a Honda a sima vtec-et és így lett az i-Vtec amivel a lehető legjobb vezérlést alkotta meg. Talán a Koenigsegg próbálkozott még a pneumatikus szelepvezérléssel, nem tudom abból mi lett. Tény, hogy az lenne a csúcs, csak hát ki tudja mennyire tartós ill. megbízható.
A Honda annyira nem adta el a VTEC-et hogy magának fejlesztette ki, de nem a Honda találta ki a változó szelepvezérlést, hanem az Alfa Romeo 1980-ban. Innen nézve pontosan azt csinálta amit írtam. Várt 8-10 évet és megcsinálta magának a VTEC-et ami mindent is vitt.