HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 21:07,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50462 Sprint-R +  2018. április 8. 13:28:35 re: #50459 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Spoon N1 nem hangos?! Nekem nem volt, de a dobmeretbol adodoan nem hiszem, hogy olyan kurvahalk lenne :D
2018. április 8. 13:58:57: megválaszolva bneon 0  által, → #50463 

#50461 degumentes 0  2018. április 8. 12:23:27 re: #50460 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Miért nem csináltatsz? Gondolom a forgalmiba úgysem akarod beíratni.
2018. április 8. 16:51:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50465 

#50460 sh adam 0  2018. április 8. 10:15:35 re: #50459 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahh nem akarok en eredetit! Az kokain arban van! Csodalatos copyk vannak 80-100e kozott! Csak a mostanitol halkabbat szeretnek, mert kriminalis. Ezen a spoon n1-en kattogtam, vagy egy vibrant stilusu/meretu (5x9x15") "nagyobb" hatso dobon. Tipikus skunk es tarsai kalyha nem jon be, max 76-os veggel szeretnem, nem kell a pava, meg rontja a hatso osszkepet! [SMIL:/smile1.gif]
2018. április 8. 14:01:05: megválaszolva bneon 0  által, → #50464 
2018. április 8. 12:23:27: megválaszolva degumentes 0  által, → #50461 

#50459 bneon 0  2018. április 8. 09:25:58 re: #50458 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Itthon nemhiszem, hogy lesz eladó eredeti, elég ritka rendszerek ezek főleg Magyarországon, itt inkább a Skunk2 név dominál jobban szerintem :)
De szerintem az egyik legszebben szóló rendszer, a Spoon-t ismerve nem a leghangosabb rendszerre mentek rá, hanem a teljesítményre is.
A honlapjukon meg lehet amúgy rendelni, egy leömlő 365 ezer ft (4-2-1 stílusú) a komplett rendszer pedig ugyanennyi, 350 ezer ft.

Szerintem az egyik legjobb mínőségű termékek Hondákhoz, csak nagyon nagyon drágák, ezért is nem váltak annyira ismertté itthon szerintem..
Spoonsports oldal
2018. április 8. 13:28:35: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50462 
2018. április 8. 10:15:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50460 

#50458 sh adam 0  2018. április 7. 13:44:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van valakinek esetleg SPOON N1 vagy copy rendszere?
Mennyire élhető?
Esetleg Vibrant dobról tapasztalat?
2018. április 8. 09:25:58: megválaszolva bneon 0  által, → #50459 

#50457 degumentes 0  2018. április 7. 12:43:20    ‹›  0 | rejt
Ezen a szívósoron, hová kössem be a Map szenzort, vagy hol lenne jó megfúrni, hogy biztosan jó értéket mérjen.



#50456 -Törölt felhasználó- 2018. április 7. 09:49:50    ‹›  0 | rejt
Sziasztok
Van itt közöttünk olyan aki k20-at rakott 6gen-be és esetleg le tudná írni pontosan miket kell hozzá átalakítani?

Hálás köszönet előre is!

#50455 fonta +  2018. április 7. 08:27:28 re: #50454 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én végig olvastam az egész topikot, de ilyenről itt a fórumon még nem hallottam.
Sem arról, hogy kifeküdt volna motor a gyári leszabályzás metódusa miatt...

#50454 bneon 0  2018. április 5. 08:22:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

A Bee-R Rev limiterről mi a véleményetek?
Van akitől azt hallottam, hogy nem tesz jót a gyújtásnak, de egyáltalán mire jó,mire lehet használni?
2018. április 7. 08:27:28: megválaszolva fonta +  által, → #50455 

#50453 -Törölt felhasználó- 2018. április 4. 00:21:56 re: #50452 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Koszonom. Hat meg en.. De itt most itt ez a projekt befulladt anyagilag. Maj kesobb reszelgetjuk, finomitgatjuk tovabb!

#50452 sacaekvti 0  2018. április 4. 00:17:41 re: #50451 (mise` + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kétlem,hogy 100%-ban egyeznek de még szerintem 80% sem,persze nem az utolsó 297. lóerő kihozásáról beszélek,amit már imádkozva hozol ki a motorodból,de ha már csak egy mm-el is kisebb az átmérője a hengerfejnek,mint a szívósornak,már annyival kisebb keresztmetszeten áramlik be levegő ami amúgy nagy veszteség is lehet... kipufogó oldalon meg 1000%,hogy nem egyezik. Szerintem is nagyon jó setup és kíváncsi vagyok az eredményre :)
2018. április 4. 00:21:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50453 

#50451 mise` +  2018. április 3. 23:59:46 re: #50450 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
gyári itr fej - gyári itr szívósor között mit kell matchelni? [SMIL:/nevet/hehehmm.gif]
sztem kájó setup ahogy van.
2018. április 4. 00:17:41: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50452 

#50450 sacaekvti 0  2018. április 3. 23:44:34 re: #50449 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én a helyedben egy match portot csinálntam volna mind a szívó mint a kipu oldalon ,nem nagy kunszt és talán kicsikarsz még pár lóerőt is a motorból :)
2018. április 3. 23:59:46: megválaszolva mise` +  által, → #50451 

#50449 -Törölt felhasználó- 2018. április 3. 22:49:07    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Sziasztok!

Leadtam ma a kis szerelmemet egy kis butykolesre. Nagyon varom az eredmenyt, ami remelem hatarozottan erezheto lesz. Az alap egy b16a2 stock

Amit kapni fog:
Block

B18C6 Head (camshaft, valves, valve springs retainers)


ITR Intake Manifold

ITR Throttle Body (62mm)


SPFab ToDA Replica Header 4-2-1 (2.5')

2.5' Cat.Back Exhaust System

MagnaFlow muffler

3’
CAI with BloX DryFlow filter and Velocity Stack


B16A2 Genuine OEM Complete Clutch Kit (+kevlar coated disc)


ToDA B-Series Lightweight Flywheel (8.8lbs)


P28 ECU
ITR shift linkage

ITR short shifter

ITR shift knob

Nagyon leszerettem volna meretni elotte utana, de sajnos elegge nyelte a zsetont a projekt, szoval majd egy utanit valamikor megejtunk..

Utolag is koszonetet szeretnek mondani a forumtarsaknak, akik kozremukodtek es segitseget nyujtottak!

Varjuk a penteket!

Szep estet!
2018. április 3. 23:44:34: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50450 


2018. április 3. 22:50: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#50448 RobiEsi +  2018. április 3. 17:41:28 re: #50446 (Latza + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A gyári d15 nagyon vékonyka, 40 körüli. Inkább itt a fórumon keresnék Esi rendszert, mint bontóban.

#50447 KamikaZeFan +  2018. április 3. 15:27:40 re: #50446 (Latza + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Találsz itt fórumon is bőven, és olcsóbban mint a bontóba

#50446 Latza +  2018. április 3. 15:00:19 re: #50445 (RobiEsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi a tanácsot! A gyári D15z6 kipuf rendszer milyen tág? Komplett ESI rendszer, tehát...bontóból pl?
2018. április 3. 17:41:28: megválaszolva RobiEsi +  által, → #50448 
2018. április 3. 15:27:40: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50447 

#50445 RobiEsi +  2018. április 3. 13:13:28 re: #50443 (Latza + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Katalizátor nélkül nem fogod szeretni, büdös is lesz,meg hangos is. Gyári 1,5 motorhoz Esi 4-2-1 leömlő kell(felesleges a kínai "tuning" 4-2-1) és akkor mehet tovább a gyári esi rendszer katalizátorral, ami 48 mm tán, bőven elég.
2018. április 3. 15:00:19: megválaszolva Latza +  által, → #50446 

#50444 KamikaZeFan +  2018. április 3. 11:38:38 re: #50443 (Latza + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kb igen, de Deák helyett már van ahol Széchenyi is megteszi, tapasztalat :D

#50443 Latza +  2018. április 3. 11:23:31 re: #50435 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziaszok!

Figyelemmel követem a beszélgetést. Ami megfogott, gyárira hagyott motor mellett, az a 4-2-1 leömlő, az 50-es kipufogó, és az S20-ra váltó csere.
Ha leömlőt cserélek, és kiesik a katalizátor, akkor a műszaki vizsgával mi lesz, hogy megy át? Deákkal? :)

Köszi!
2018. április 3. 13:13:29: megválaszolva RobiEsi +  által, → #50445 
2018. április 3. 11:38:38: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50444 

#50442 White +  2018. április 3. 11:12:19 re: #50441 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Vízzel?
Én simán kiporszívóztam anno, de azt is a lehető leggyengébb teljesítményen.

#50441 bneon 0  2018. április 3. 09:44:49 re: #50440 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van szerinted különbség a kettő között?
Az Aem-nek a végén dryflow szűrő van, amit elég vízzel tisztítani ugye?
2018. április 3. 11:12:20: megválaszolva White +  által, → #50442 

#50440 PelyV(T)i +  2018. április 3. 09:27:30 re: #50439 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
tudok. Mindkettőt.
2018. április 3. 09:44:49: megválaszolva bneon 0  által, → #50441 

#50439 bneon 0  2018. április 3. 08:29:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ki milyen cai-t ajánl ek4-re?
Injen-t vagy Aem-t valaki tud szerezni esetleg, és ha igen, mennyiért?:D
2018. április 3. 09:27:30: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50440 

#50438 sh adam 0  2018. április 1. 19:00:30    ‹›  0 | rejt
Nincs valakinek b20 alap progija? [SMIL:/smile3.gif]

#50437 edlaci +  2018. március 31. 07:32:31 re: #50429 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én nem piszkálnám inkább tegyél rá egy s20-at érzésre hoz ugyanúgy pár lovat és gyári marad a motor is.

#50436 degumentes 0  2018. március 31. 02:30:27 re: #50431 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A D15Z6 szívósora jobb mint az esi-é, ha jól tudom ugyan olyan, mint az Y8-asé. Ami még dobhat rajta egy P29 dugó, de akkor már szinte biztos, hogy kell arp hf csavarok is, mert a többi el fog nyúlni. De én nem nyúlnék hozzá, a D15Z6-hoz az úgy jó ahogy van, keveset eszik, ha kell megy is.

#50435 nbinszky +  2018. március 30. 23:54:51 re: #50431 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1. nos az esi tengely más egy picit mint a d15z6 tengely. erősebb lesz vele az autó nagy fordulaton is, de főleg 5000rpm alatt lesz jobb, autózhatóbb sokkal. a d15z5 gyárilag 5000rpm alatt nem nagyon megy, 5000felett nem rossz. dinamikusabb lesz az autó.
2. a két tengely nem csereszabatos teljesen, az esi hengerfejból a tengelyt a himbasorral együtt kell áttenni.
3. 50es rendszer minimum kellene neki, a katalizátoros leömlő helyére ha teszel egy 4-2-1 leömlőt akkor a katalizátor kiiktatódik. a lambda meg mehet az új leömlőbe.
4. econo lámpa nem fog többet működni, hiszen teljesen más ecu kell a csippeléshez.
5. gyári szívósor maradhat kompletten, de most hirtelen nem emlékszem, hogy a d16z6 szivósor járatai nem nagyobbak-e picit, mert akkor mehetne rá az.
6. p28 ecu(obd1 vtec) kell hozzá +obd2->obd1 átalakító korbács
7. érzésre teljesen más lesz, hogy mennyit hoz pontosan nem tudom megmondani. motor állapot függő is. ~10-15le körül +nyomatékosabb lesz alul.
8. d16z6 komplett hengerfejet ha ráteszel csökken a kompresszió viszony, ezért érdemesebb csak a tengelyt áttenni. meg igy a motort se kell szétszedni.
2018. április 3. 11:23:31: megválaszolva Latza +  által, → #50443 

#50434 Higany +  2018. március 30. 20:48:03 re: #50431 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én csak azt nem értem igazán, hogy egy d15z6 motoron miért áll neki az ember ilyenfajta átalakítasnak. Ez a motor gyárilag 115Le. Csoki anno letesztelte, ha jól emlekszem a gyári fos katalizátoros leömlőt lecserélte, a gyári ecu korrigált annyit h 120Le felett lett a motor minden mas belenyúlás nélkül. Egy esi swapos 1.5ös motor is többnyire ilyen 120-130Le között van, tehát nagyságrendileg ugyanazt tudja, mint a d15z6 egy picike kis kipufftuninggal. Akkor mi a francnak csesződni veztengely cserével, himbasor cserével, ecu, progizás..... full értelmetlen pénzkidobás. De csináljátok és hozzátok progizni!:D :D

#50433 bütyök +  2018. március 30. 17:47:24 re: #50431 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én komplett esi swapot ajánlok,tehát hengerfej,leömlő,no kat,gy.elosztó,P28. A szívósor maradhat,mert az szerimtem jobb mint az esi. Az econo lámpát felejtsd el,de ha sajnálod a plusz benzint akkor ne is nyúlj inkább a motorhoz.

#50432 degumentes 0  2018. március 30. 11:02:00 re: #50431 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nem csak a tengely más a himba sor is. A D15Z6 nem nyit nagyobbat, csak amikor kialszik a zöld lámpa, akkor nyit rendesen mind a 16 szelep, alatta csak 12 szelep van teljes nyitásba. A D16Z6 5200-nál ad egy nagyobb nyitást a szívó oldali szelepeknek. Komplett D16Z6 hf csere nem jobb, mert a D15Z6 hf magasabb kompressziót tud. Kipufogó egyébként szerintem az 50-es rendszer elegendő. meg p28-hoz biztosan kell obd1-obd2 átalakító.

#50431 ewqewq 0  2018. március 30. 10:35:37 re: #50430 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jókat hallottam erről a módosításról (alacsony fordulaton kevesebbet fogyaszt, 3000-től szedi a lábát).Szeretném beleásni magam a témába, úgyhogy ....
1; mi a különbség az 1.5, 1.6 tengely között (pl.:nagyobbat nyit?, más a bütyökprofil?)
2; simán csereszabatos fizikailag a két tengely?
3; milyen kipufogó illene hozzá 50,60,mi lesz a katival, meg a lambdával?
4; econo lámpa megmarad?
5; szívó oldalt kell mostanian, a kívánt hatás elérésére (gondolom kell, de mire, van olyan légszűrő, ami gyárihoz hasonló mikront enged át?)
6;ecm P28? kell hozzá kábelköteg?
7;mennyi LE-t hozz kb, vagy csak érzésre lesz más?
8;hogyha ha az egész hengerfej csere d16z6-ra, az mennyivel dobna többet?
9; kihagytam valamit?
válaszokat előre is köszönöm,
üdv. zs.
2018. március 31. 02:30:28: megválaszolva degumentes 0  által, → #50436 
2018. március 30. 23:54:51: megválaszolva nbinszky +  által, → #50435 
2018. március 30. 20:48:03: megválaszolva Higany +  által, → #50434 
2018. március 30. 17:47:24: megválaszolva bütyök +  által, → #50433 
2018. március 30. 11:02:00: megválaszolva degumentes 0  által, → #50432 

#50430 nbinszky +  2018. március 30. 00:36:47 re: #50429 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szia

pont a multhéten csináltunk ilyen átalakítást, majd behangoltuk. mi a kérdés?
2018. március 30. 10:35:37: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50431 

#50429 ewqewq 0  2018. március 29. 19:43:01    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Van itt valakinek olyan d15z6 blokkja, amibe d16z6 vezérműtengelye van? Volna pár kérdésem, ha lehet.
2018. március 31. 07:32:31: megválaszolva edlaci +  által, → #50437 
2018. március 30. 00:36:47: megválaszolva nbinszky +  által, → #50430 

#50428 Higany +  2018. március 23. 10:31:34 re: #50427 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ne agyald túl. Sehogy! 100%, 102%, 120%.... tökmindegy, folyamatosan nyitva van az injektor. 100%=2 motorfordulat ideje.
Ki mit mond... én úgy "tudom" (hallottam, olvastam), hogy ha 80% felett jár, akkor érdemes már nagyobbra cserélni.

#50427 fonta +  2018. március 23. 09:46:53 re: #50425 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De, hogy lehet hajtan 100% felet ez nem értem?
A % nem az abszolút kitöltési tényező? Az definíciójából adódóan nem mehet 100% fölé!

U_inj
/\
|
|---------------             -----------
|                  |_______|
|-----------------------------------------------> t

|     t_on           t_off
|<----------->|<------->
|
|
| T = t_on + t_off
|<----------------------->

Kitöltési tényező k = t_on / (t_on + t_off) , ennek a maximuma t_off = 0 -nál van, ekkor k = t_on / t_on = 1 = 100%
(Attól tekintsük el, hogy az Injektorra testet kapcsol az ECU, nem tápot, tehát negáltan kellene nézni az ábrát)

Vagy ez a javasolt maximális kitöltési tényezőhöz képesti % érték?

Mondjuk a javasolt maximum az az abszolút 80% akkor a "mondott" 104% valójában 80*1,02 = 83,2% (abszolút)?
2018. április 17. 12:05:20: megválaszolva zolynet +  által, → #50503 
2018. március 23. 10:31:34: megválaszolva Higany +  által, → #50428 

#50426 grego +  2018. március 22. 15:10:19 re: #50423 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Eddig én is úgy tudtam hogy 85-90%-nál többel nem igazán jó hajtani.

#50425 zolynet +  2018. március 22. 14:40:52 re: #50423 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem 102-104%-on mentek 8600rpm-től, azaz csak a végén.
Úgy voltam vele hogy egy 18éves injetcort lecserélek egy olyanra ami jobban porlaszt, rosszabb nem lesz talán. [SMIL:/smile1.gif]
2018. március 23. 09:46:53: megválaszolva fonta +  által, → #50427 

#50424 sh adam 0  2018. március 22. 12:30:45 re: #50419 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ennek örülök ha a bosch ev14 nem rossz injektor. 650cc-s vár a beszerelésre, igaz fölösleges ekkora, de ez volt olcsón. [SMIL:/szetvert.gif]

#50423 Szabb +  2018. március 22. 11:45:37 re: #50415 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez (is) kb. örök vita téma, hogy hány %-nál kell nagyobbra cserélni az injektort.
Nálam 90% alatt működnek, sőt pontosabban ilyen 84-86%.
Van aki szerint ez még jó, de van aki azt mondja, hogy már határon megy... érdemes lenne nagyobbra cserélni.
410-esekre.
2018. március 22. 15:10:19: megválaszolva grego +  által, → #50426 
2018. március 22. 14:40:52: megválaszolva zolynet +  által, → #50425 

#50422 sacaekvti 0  2018. március 22. 11:00:37 re: #50421 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jól néz ki ! Kíváncsi leszek,hogy mennyit fog tudni!

#50421 zolynet +  2018. március 22. 09:49:46 re: #50416 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jól átszurkálták, vagy 12 pötty van rajta ... csak jó lesz.
Nekem azért kell nagyobb, mert a jelenlegi már maxon megy a felső tartományban.
Azért reménykedek pár huncut lovacskában is. ( le lesz mérve a dyno padon újra)

2018. március 22. 11:00:37: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50422 


2018. március 22. 09:50: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#50420 sacaekvti 0  2018. március 21. 22:12:22    ‹›  0 | rejt
Ne nézzetek hülyének ,én nem feltétlen tuningra gobdolok ,csak arra ,hogy van-e olyan injektor amibe tökéletesebb lenne a befecskendezés ,esetleg nagyobb nyomáson,illetve hogy minél apróbb szemcséjű legyen az üzemanyag ,ilyesmire.
De aztán lehet csak egy injektor tisztítás lesz a motorfelújításkor...

Köszi a válaszokat!

#50419 PelyV(T)i +  2018. március 21. 20:12:19 re: #50414 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia
Tudok adni 550cc-is EV14-es injektorokat, normális árban. Az EV14 talán az egyik legjobb típus, van itt a fórumon aki meg is esküszik, hoyg csak ettől erősebb lett a kocsi.

Üdv
2018. március 22. 12:30:46: megválaszolva sh adam 0  által, → #50424 

#50418 SlaveDealer +  2018. március 21. 15:55:19 re: #50414 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Milyen tuningot tervezel? Csak azért kérdezem mert nekem B20 van és gyári b16 injektor [SMIL:/smile5.gif]

#50417 LINSZTER +  2018. március 21. 14:20:51 re: #50414 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
http://injectordynamics.com

#50416 sacaekvti 0  2018. március 21. 14:19:56 re: #50415 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Várom a tapasztalatokat! Egy fuvokabol porlaszt vagy több? :)
2018. március 22. 09:49:46: megválaszolva zolynet +  által, → #50421 

#50415 zolynet +  2018. március 21. 14:03:40 re: #50414 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
denso 410cc injectorokat vettem, még nem raktuk be őket, hamarosan.
Tapasztalatról még nem tudok írni.
2018. március 22. 11:45:38: megválaszolva Szabb +  által, → #50423 
2018. március 21. 14:19:56: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50416 

#50414 sacaekvti 0  2018. március 21. 13:56:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
[B16a2]
Milyen modernebb injektorra lenne érdemes cserélni a jelenlegiket ? Tuninghoz melyik típusú a legjobb?
Ködzi a válaszokat!
2018. március 21. 20:12:19: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50419 
2018. március 21. 15:55:19: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50418 
2018. március 21. 14:20:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50417 
2018. március 21. 14:03:41: megválaszolva zolynet +  által, → #50415 

#50413 valaki107 0  2018. március 15. 21:43:28    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

SKUNK2 stage 2 (D series) vezérműtengely adatait tudja valaki?

Ami érdekel:
- Lobe center: ahol a bütyök legnagyobbat nyit
- Nyitás kezdete - Zárás vége


 << eleje | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.44, 0.38, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.23 mp, 9 query