HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 12:47,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | 959 | 958 | 957 | 956 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50149 -Törölt felhasználó- 2017. november 4. 13:08:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok. Egy 6.gen Accordot vettem egy hete. Sportlégszűrő van rajta amit gyárira cserélnék. Szegeden, bontóban nem találtam még házat hozzá meg nyakat sem. Keresgéljek még bontókban vagy utángyártottat? Vagy maradjon a sportszűrő? Megéri takarítgatini? 1-2 ezer km-enként elég? Kicsit aggódok miatta, mert baromi koszos. Remélem még nem lett a motornak baja tőle.
2017. november 5. 07:31:59: megválaszolva bütyök +  által, → #50154 
2017. november 4. 15:41:23: megválaszolva Kázmér +  által, → #50150 

#50148 degumentes 0  2017. november 4. 10:16:23 re: #50147 (RoverGSi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem tudom milyen állapotba van a motor, de ha kap egy felújított hengerfejet szinte biztos, hogy füstölni fog és jöhet a motorgenerál is, ezzel számolj ha belevágsz. Amire biztos szükséged lesz a vtec hf és szívósor+ECU-n kívül, az autóhoz megfelelő kábelkötegre, Concerto esetében nem tudom, de Civic-nél úgy néz ki ha nfl, akkor az nfl-es injektoros kábelkötegre lesz szükség, értelemszerűen, ha fl, akkor az fl-é kell. Akkor az ac pumpa helyett fog kelleni egy elektromos benzinpumpa, jobb esetben tankkal együtt, vagy egy külső. A benzincső méreteit nem tudom, hogy ugyanaz e a karbis és az injektoros. Összegezve nem lesz olcsó, mérlegelni kell, hogy neked megéri e! Egyébként karosszéria, futómű patika? A swap-ot szokták adni 80e körül+ a kábelköteg is 10-20e tömítések, vezérlés csere az is min 40e, ha gépműhely kell hf 40-60e felújítás, ha furni is kell 20-40e plusz dugó, gyűrű 35e, csapágyak is 20e, nem a racer és felmerülhet még egyéb apró költség a munkadíj felett, ha nem magadnak csinálod. A kábelköteg cserét meg nem szívesen csinálja meg senki szerintem, mert ahhoz szanaszét kell bontani az autót és összerakni. Ha valami hülyeséget írtam akkor kijavítanak a többiek. Ha marad karbis, az egy picit olcsóbb, és kevésbé macerás, de ott meg az lesz a probléma mint nálam is, hogy vtec alatt szegényedik a keverék, melegszik a motor és teljesítményben sincs ott mint egy injektor, de nem rossz, csak ésszel kéne vezetni, ami nekem nincs.
2017. november 4. 15:55:13: megválaszolva RoverGSi +  által, → #50151 


2017. november 4. 10:20: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés
2017. november 4. 10:19: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50147 RoverGSi +  2017. november 4. 06:10:19 re: #50146 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!

Teljes injektoros vtec swapot szeretnèk.
2017. november 4. 10:16:23: megválaszolva degumentes 0  által, → #50148 

#50146 degumentes 0  2017. november 3. 22:53:12 re: #50145 (RoverGSi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem D14A1 van megcsinálva karbis. Mit szeretnél, maradjon karbis, vagy teljes swap?
2017. november 4. 06:10:19: megválaszolva RoverGSi +  által, → #50147 

#50145 RoverGSi +  2017. november 3. 21:44:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Van esetleg köztünk olyan fórumtárs aki vállalkozna Concerto D16Z1 (karburátoros) motor Vtec swappolására?
Esetleg csinált már valaki ilyet?

Köszönöm!
Gergő
2017. november 3. 22:53:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50146 

#50144 KamikaZeFan +  2017. október 31. 10:06:05 re: #50143 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
Problem solved.

A bárdiba vettem utángyártott gyári hűtőre való sapit, és kiderült hogy passzol az alu hűtőre úgyhogy most öröm bodottá [SMIL:/pattog/bouncyfriends.gif]

#50143 KamikaZeFan +  2017. október 30. 13:05:20 re: #50142 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
utánanéztem már értem:


2017. október 31. 10:06:05: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50144 

#50142 KamikaZeFan +  2017. október 30. 12:33:22 re: #50141 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy szó mint száz? Nem kompatibilis?
2017. október 30. 13:05:20: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50143 

#50141 Tonx +  2017. október 30. 12:28:46 re: #50140 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Általában mindegyik 1.1baros csak az alja más. De te is két fajta sapit linkeltél be. Az alsó tömítés átmérője más.
2017. október 30. 12:33:22: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50142 


2017. október 30. 12:29: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#50140 KamikaZeFan +  2017. október 30. 12:27:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hi All!

Nemrég vettem egy importtuningos alu vízhűtőt de sapi nem megfelelő, kellene 1.1 bar-os.

Szerintetek jó rá ez a hűtősapi?

Régi:



Kiválasztott:




A képek illusztrációk.
2017. október 30. 12:28:46: megválaszolva Tonx +  által, → #50141 

#50139 valaki107 0  2017. október 26. 12:22:38    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Valaki ismeri a pm1g kódú dugattyút? Ez ugyanaz mint a pm7 vagy p29? Azt hiszem d13-ban voltak ilyen dugattyúk.

Köszönöm a segítséget!

#50138 sacaekvti 0  2017. október 17. 19:25:42 re: #50137 (VizaTibi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi,sajnos közben én is rájöttem :)

#50137 VizaTibi +  2017. október 17. 17:43:31 re: #50136 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igaz...
2017. október 17. 19:25:42: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50138 

#50136 Higany +  2017. október 17. 15:57:00 re: #50134 (VizaTibi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az egy dolog, de pont fordítva asszimetrikusak a bütykök is. Nem túl jó ötlet.
2017. október 17. 17:43:31: megválaszolva VizaTibi +  által, → #50137 

#50135 zolynet +  2017. október 17. 13:13:59 re: #50133 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A kitaposott ösvényből baj nem lehet. ;)

#50134 VizaTibi +  2017. október 17. 12:08:46 re: #50133 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fizikailag lehet bele megy, mert a szívó tengely hajtja a gyújtást, de a tengelyen az ék nagyon máshol van mint kéne.
2017. október 17. 15:57:00: megválaszolva Higany +  által, → #50136 

#50133 sacaekvti 0  2017. október 16. 16:38:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Helló!
A kérdésem az lenne hogy gsr szivo oldali tengely b16a2 kipufogo oldali tengely helyére betehető-e? Gobdolom rl kell valamennyit fokolni ,ha igen . Jól gondolom,hogy ez így hozhat is valamennyit teljesítményben is?
Adatok:
Integra GS-R
Int-230 dur. / 10.6mm lift
Exh-227 dur. / 9.4mm lift

Civic Si '99 Spec
Int-240 dur. / 10.7mm lift
Exh-227 dur. / 9.4mm lift
Köszi az értelmes válaszokat! :)
2017. október 17. 13:13:59: megválaszolva zolynet +  által, → #50135 
2017. október 17. 12:08:46: megválaszolva VizaTibi +  által, → #50134 

#50132 fonta +  2017. október 14. 14:21:03 re: #50127 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Azért ilyen setuppal gyár ECU-val ne nagyon kínozd már, baj lehet a keverékkel ;)

#50131 zolynet +  2017. október 13. 20:58:46 re: #50129 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó hozzá a gyári VTI szelep+szeleptányér.
Ahogy írták 25-35k az itr dupla rugó.

#50130 SlaveDealer +  2017. október 13. 12:03:01 re: #50129 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
25k-35k között mozog

#50129 sacaekvti 0  2017. október 13. 10:19:17 re: #50128 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
gyári VTI szelep+szeleptányér jó hozzá? :) mennyibe kerül egy ilyen rugó szett? Köszi :)
2017. október 13. 20:58:46: megválaszolva zolynet +  által, → #50131 
2017. október 13. 12:03:01: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50130 

#50128 zolynet +  2017. október 12. 13:57:41 re: #50127 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szedd össze a pénzt egy itr tengelyre, nem fogod megbánni! [SMIL:/nevet/nod3.gif]
A körítés már úgyis megvan hozzá. (itr duplarugó kell még)
2017. október 13. 10:19:17: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50129 

#50127 delmarco 0  2017. október 12. 13:17:31 re: #50121 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem gyari blokkos EK4 van 1.8VTI leomlo van gyari kat. (nem szennyezzuk a kornyezetet) meg S2 cat back, ITR szivosor es P28 azt mar lehet erezni, teljesen mas lesz tole az auto kb. ilyennek kellett volna lennie gyarilag az autonak, amikor probara visszaraktam a gyari ECU-t elmosolyogtam magam.
Azert tenyleg egy tengellyel lenne nekem is az igazi.
2017. október 14. 14:21:03: megválaszolva fonta +  által, → #50132 
2017. október 12. 13:57:42: megválaszolva zolynet +  által, → #50128 


2017. október 12. 13:18: Szerkesztve delmarco 0  által, megtekintés

#50126 Márton87 +  2017. október 12. 12:57:20 re: #50125 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
Úgy hogy eleve fingja nincs, azért kérdezett rá mindenre és lehet hogy alapvetően sincs annak tudatában, hogy a gyárilag megadott teljesítmény a főtengelyre vonatkozik és nem a kerék által leadott........

#50125 zolynet +  2017. október 12. 12:33:40 re: #50121 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ne reménykedj hogy 180-190paci lesz, dehogy lesz, vagyis lehet csak akkor nem a dyno-n kell lemérni. :D

Itt az enyém, a honda mérések, nyomatékgörbék, egyebek topikban az előzménye.
Majd bescennelem már ezt a lapot és felrakom oda is,most látom h az még hiányzik, jól ráfelejtkeztem.



Már elnézést, de ha nincs pénzed akkor hogy lesz itt 190-200le? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2017. október 12. 12:57:20: megválaszolva Márton87 +  által, → #50126 

#50124 nbinszky +  2017. október 10. 09:25:25 re: #50121 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mindenki azt mondja, hogy a 60as rendszer túl nagy. Nekem nem ilyen volt a tapasztalatom.
A másik autómon (d15b2+mpfi swap) 60as rendszerrel volt az igazi, csak hangos volt.
Utána tettem rá VTI rendszert és 6000-es fordulat felett gyengébb lett érezhetően, mert amikor le lett mérve a mérés is azt mutatta. Hiába tettem a vti rendszerre átmenő sportdobot, nem jött meg az erő felül. Szóval kellett neki a nagy rendszer.

Légszűrőre valami nagyobb felületű szűrőt ajánlanék, mint ami a gyári.
Sok kicsi sokat számít, magában nem biztos hogy sokat hoz.


a 190LE-höz viszont már nem lesz elég kipufogó+légszűrő tuning, ahhoz veztengely+programozás is kell alsó hangon. De még lehet egy HF portolás is kell hozzá.

#50123 Sprint-R +  2017. október 9. 22:44:11 re: #50121 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
a 60as gyari motorra valoban nagy lesz.

#50122 LINSZTER +  2017. október 9. 22:12:39 re: #50120 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Már a kérdés felvet úgy 10 másikat. Egyébként meg ez a Szívó topic.

#50121 bneon 0  2017. október 9. 20:53:34 re: #50118 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!

Köszönöm a választ!
6gen vti-m van, egy hideglevegős rendszerre gondoltam, valami jobb márkából (injen) vagy simota bár az előbbi jobban tetszik, és egy 55ös rendszerre egy középdobbal és skunk végdobbal, szerintem gyári vti alá nagy lenne a 60as rendszer, szerinted?
Szívem szerint komolyabb cuccokat is vennék a motorba, de egyrészt nincs rá pénzem (szart meg nem akarok venni) másrészt nem nagyon tudom pontosan, hogy milyeneket érdemes venni.
Láttam vti-t amit biztonságosan felhúztak 190-200 lóra, azt szívesen elérném én is, de ahogy írtam, sajnos nincs rá elég pénzem :(
2017. október 12. 13:17:31: megválaszolva delmarco 0  által, → #50127 
2017. október 12. 12:33:40: megválaszolva zolynet +  által, → #50125 
2017. október 10. 09:25:26: megválaszolva nbinszky +  által, → #50124 
2017. október 9. 22:44:11: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50123 

#50120 bütyök +  2017. október 9. 20:42:24 re: #50108 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerinted mekkora az a CR amit egy gyári belsős D15 0,6baron tarósan elvisel?
2017. október 9. 22:12:39: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50122 

#50119 nbinszky +  2017. október 9. 20:18:51 re: #50106 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
ja meg milyen gumik, milyen kuplung, mekkora kerekek(nagyobb kerék sokat visszafog!) stb...
amugy sztem én voltam az aki rossz időt ment :D 17-es időnél nem bitram jobbat menni a 16-os felnikkel, szar gumikkal. Előtte szívóban is ugyanezt az időt tudta....
sehogy se tapadt a gumi, 2-ben is csak félgázt nyomtam mert egyből leforgott tiltásra.
Olyan volt mintha jégről indultam volna.

Aztán előre kaptam kölcsön slick-et és nem gyilkolva szépen elindulva, szépen váltva, 5000-5500 között elváltva 15,7-es időm lett. Sokat számít a gumi gyorsulásnál...

Aztán döntőben meg jobban nyomtam neki, hogy megnézzem mit tudna. De nem lett jobb az időm, mert csúszott úgy a kuplung.

d15b7, 40es belső átmérőjű gyári kipuff, 0,4bar. Igazából utcára készült kicsi turbó, nyomatékos mint az állat.
Ugyanez a szett volt az emelt kompressziós d15b2+mpfi swapposomon is, ott 0,36-bar-al nagyobb teljesítmény volt mint ezen a gyári motoron 0,5barral....

én se csökkentenék kompressziót, bár kérdés hogy mi a cél.

#50118 nbinszky +  2017. október 9. 20:03:01 re: #50117 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Szia.

Ha OBD1-es ecud (5gen Civic) van akkor azt meglehet csinálni programozhatóra.
Ha 6gen-ed van gyári ecuval akkor az nem programozható. Úgy lehet programozni, hogy
veszel egy OBD2->OBD1 átalakító kábelt +OBD1 ECU-t (P28,P30, vagy P06 de ezt vtec-esíteni kell).
Utána programozható.

Fel lehet programozni 100-as benzinre, de utána attól rosszabbal nem fog menni mert becsörög a gyujtás.
Gyári állapotot is lehet programozni, ott is lehet hogy lehet előhozni valami + teljesítményt.
nekem pl a gyári kipufogós, gyári légszűrős d15b7-emen ennyit jelentett a programozás: link
(a kék görbe a nyomaték, a piros a le. Kisseb fordulaton jóval erősebb lett, de nagyon nem változott hangolás után).

Itt van mégegy görbe: link
Ezen meg egy sportlégszűrős+sport hátsódobos d15b7 motor csipp előtt-után. Itt teljes sávban erősebb lett.

Szóval lehet programozni akár gyárit, akár picit módosítottat(kipuff, légszűrő). Minél több (jó) változtatás van rajta, annál jobb lehet a végeredmény.. természetesen a gyári ecu-d valamennyire hozzátanulja a benzin-levegő keveréket a lambda alapján, de sosem lesz olyan tökéletes mintha programozva lenne. Főleg ha komolyabb átalakítás is van az autón, na azt már nem tanulja eléggé utána...
2017. október 9. 20:53:34: megválaszolva bneon 0  által, → #50121 

#50117 bneon 0  2017. október 9. 07:55:34    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sziasztok!

A programozás mit takar pontosan egy autónál?
Gyári vti ecut is lehet programozni?
Egy gyári motoron ha mondjuk több levegőt kap, és nyitottabb a kipuffrendszere lehet vagy kell programoztatni valamit?
És még egy utolsó kérdés, mikor kell felprogramoztatni 100as benzinre? Egy gyárit is fel lehet, lesz tőle valami változás?

Még nagyon új vagyok a témában, remélem nem probléma, hogy ilyen kérdéseket tettem fel, de valahol el kell kezdeni a tanulást:)
2017. október 9. 20:03:01: megválaszolva nbinszky +  által, → #50118 

#50116 Szabb +  2017. október 8. 12:55:16 re: #50114 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Van horvátoknál is 100-as nafta.
pl. nagyobb INA kutakon, minden Cordux kúton.
98-as meg kb. mindenhol van.

#50115 LINSZTER +  2017. október 8. 10:51:07 re: #50113 (bütyök + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Erre van egy nagyon egyszerű és hihetetlen megoldás. Ha valamiért 95-öst tankolsz bele, akkor nem kell eszetlenül padlózni és nem lesz semmi gond. De van pl oktánszámnővelő meg mindenféle csodaszer is. Amúgy meg 95-össel is fel lehet programozni egy bizonyos szintig olyan motort ami nem alacsony kompressziós (itt gyári ESi. VTI értékre gondolok pl).

#50114 degumentes 0  2017. október 8. 10:41:03 re: #50113 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Horvátba nem tudom mi a helyzet mostanában:) de osztrák, német, olasz, szlovén, autópályák melletti kutakon, mindegyiknél tudtam 100-as benyát tankolni, de minimum 98-asat, sőtt osztrákoknál még volt 91-es is:D
2017. október 8. 12:55:16: megválaszolva Szabb +  által, → #50116 

#50113 bütyök +  2017. október 8. 10:14:02 re: #50108 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha mondjuk nem versenyre építem hanem hétköznapi használatra és esetleg nyáron le akarok vele ruccanni a horvát tengerhez,ne kelljen már aszerint terveznem hogy hol tudod 100ast tankolni. Mert nincs minden kúton és szerintem egyre kevesebb is van belőlük. Pl.
2017. október 8. 10:51:07: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50115 
2017. október 8. 10:41:03: megválaszolva degumentes 0  által, → #50114 

#50112 Márton87 +  2017. október 8. 00:18:45 re: #50106 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
nem is kell csak sokan hiszik....én meg aztán főleg nem merem leírni ide :D


#50111 degumentes 0  2017. október 6. 23:42:09 re: #50108 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja, egy tele tanknál 95 és 100 között, van talán még 1000Ft különbség is [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
Egyébként nekem is szimpatikus ez a gondolat, hogy emelt kompresszió és valamivel megfújni, nem nagyon csak egy picit:D pl. egy JRSC-vel:D

#50110 LINSZTER +  2017. október 6. 22:17:45 re: #50109 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kinek mi jön be :D
Én jobban szeretem ha azért alul is reagál az autó és nem úgy megy mint egy 1literes valami :D

#50109 PelyV(T)i +  2017. október 6. 21:27:51 re: #50108 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a jó, ha alul nem megy, így élvezetesebb ha megjön a nyomás :D
D motornál pont felesleges kompressziót csökkenteni, így is alig van :D
2017. október 6. 22:17:45: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50110 

#50108 LINSZTER +  2017. október 6. 19:13:47 re: #50107 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jah ezt mindig elfelejtem, hogy itt mindenki pont azon spórol amin nem kellene. Egyébként akkor az autógyártók is mind hülyék, hogy magas kompressziósak a turbós motorok. Az 1.5T Civic-nél is 10.3:1 a kompresszió viszony és jól megvan nyomással. Igaz az direkt befecsis és 1.6bar-on már illik 100-ast tankolni. Vagy a K20C1 ami 9.8:1.
2017. október 9. 20:42:24: megválaszolva bütyök +  által, → #50120 
2017. október 8. 10:14:02: megválaszolva bütyök +  által, → #50113 
2017. október 6. 23:42:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50111 
2017. október 6. 21:27:51: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50109 


2017. október 6. 19:14: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés
2017. október 6. 19:14: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés

#50107 bütyök +  2017. október 6. 17:27:49 re: #50104 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolom azért csökkentik hogy 95ösre fel lehessen progizni,ne csak etanolra vagy 100asra.
2017. október 6. 19:13:47: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50108 

#50106 LINSZTER +  2017. október 6. 14:29:38 re: #50105 (hondalsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aha. És a kis nyomásúban milyen kompresszió volt? Mekkora nyomás? Milyen program? És még kb ezer kérdés lehetne. Magasabb kompresszióval ezerszer jobb a hatásfok. Én akkor se csökkentenék ha nem gyári lenne a belső.
2017. október 9. 20:18:51: megválaszolva nbinszky +  által, → #50119 
2017. október 8. 00:18:45: megválaszolva Márton87 +  által, → #50112 

#50105 hondalsi +  2017. október 6. 14:13:16 re: #50104 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez is igaz..., lacházán volt is rá példa: kis nyomású turbóval, rosszabb időt ment mint én a sima szívóval! [SMIL:/smile5.gif]
De azt gondolom, mindenki azt csinál, amit akar csak nem biztos hogy van értelme!
2017. október 6. 14:29:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50106 

#50104 LINSZTER +  2017. október 6. 13:41:34 re: #50102 (hondalsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a "ha turbózol akkor csökkentened kell e kompressziót" is egy akkora fail. Egyátalán nem kell azt csökkenteni, max nem kell nagy nyomással fújni.
2017. október 6. 17:27:49: megválaszolva bütyök +  által, → #50107 
2017. október 6. 14:13:16: megválaszolva hondalsi +  által, → #50105 

#50103 hondalsi +  2017. október 6. 13:40:26 re: #50102 (hondalsi + )  ←  ‹›  0 | rejt
A helyedben megnézném hogy milyen vastag a hf.tömítés, ha jól tudom több vastagságban lehet kapni, és raknék bele egy vékonyabbat..., így gyakorlatilag mint ha síkolnál.., és mégsem [SMIL:/smile5.gif]

#50102 hondalsi +  2017. október 6. 13:23:29 re: #50101 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy szónak is száz a vége..., " bütyök"-nek teljesen igaza van, felesleges síkólni, mert ha turbózol akkor csökkentened kell e kompressziót.
Ha meg jók a gyári csapágyak, egy őrületes butaság azokat cserélni.
Sok +++ Le elbírnak
[SMIL:/smile5.gif]
2017. október 6. 13:41:34: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50104 
2017. október 6. 13:40:26: megválaszolva hondalsi +  által, → #50103 

#50101 sacaekvti 0  2017. szeptember 29. 23:00:37 re: #50100 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én nem akarok kompressziót növelni (túlzottan) csak azt kérdeztem mennyit érdemes síkolni :) nem akarok púpos dugót sem,higy a blokkom felrobbanjon ,ha tubósítoj vélwtlenül :)
2017. október 6. 13:23:29: megválaszolva hondalsi +  által, → #50102 

#50100 bütyök +  2017. szeptember 29. 19:22:45 re: #50098 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát a turbósításhoz épp hogy meg kell bontanod a blokkot,ha nem akarsz reszkírozni. Most emelni akarod a kompressziót,de ha megfújod akkor viszont csökkenteni kell. A terveid ütik egymást. Ezt még át kéne gondolnod [SMIL:/smile5.gif]
2017. szeptember 29. 23:00:37: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50101 

 << eleje | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | 959 | 958 | 957 | 956 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.32, 0.31, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.036 mp, 9 query