HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 13:53,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50512 HorZsolt 0  2018. április 21. 14:28:40 re: #50506 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nálam a 4 RDX tisztítás után bemérve, 479-482 ml/4bar értéket hozott. EP3-ban én sem gondolnám, hogy van teljesítmény hatása. Ugyan azon a MAHA padon mérve (kb. 50e km eltéréssel) BPi Velocity Stack, 74 mm-es pillangó, RDX injektorok és 98-ról 100-as benzinre váltás együttes hatása +10 le volt. Hacsak nem romlott durván a motor állapota, akkor nem sok pozitív hatása lehetett az RDX-nek.

#50506 Higany +  2018. április 17. 13:54:24 re: #50504 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Anno én is bepróbálkoztam ezzel, h22a motorban a gyári injektorok (előtte azok is bevizsgálva, kitakaritva lettek) helyére betettem az rdx-eket. 2 dolgot tapasztaltam, h az rdx injektor közel sem hozza a ráírt szállítási mennyiséget és hogy semmilyen érezhető teljesítmény javulást nem hozott. Ugyan ezeket most Zolinál is megtapasztaltuk, szóval eddig kettőből kétszer, ami alapján ki merem jelenteni, h teljesítményre vonatkozóan elenyesző hatása lehet csak, de legalább sokkal kisebb is, mint amit irnak rá. Hivatalosan 410cc/3bar, nekem 3.5baron volt kb 390cc, Zolinál ha átszámolom, akkor 360-370et tud kb., ha a gyári 240-et.
2018. április 21. 14:28:40: megválaszolva HorZsolt 0  által, → #50512 

#50505 zolynet +  2018. április 17. 12:59:44 re: #50504 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Semmi...ugyanúgy harap/horzsol mint előtte. :)

#50504 SlaveDealer +  2018. április 17. 12:07:53 re: #50503 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érezhető különbség lett?
2018. április 17. 13:54:24: megválaszolva Higany +  által, → #50506 
2018. április 17. 12:59:44: megválaszolva zolynet +  által, → #50505 

#50503 zolynet +  2018. április 17. 12:05:20 re: #50427 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
410cc VS 240cc
Most már kevésbé dolgozik. Kösz Higany! [SMIL:/smile5.gif]

2018. április 17. 12:07:53: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50504 

#50428 Higany +  2018. március 23. 10:31:34 re: #50427 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ne agyald túl. Sehogy! 100%, 102%, 120%.... tökmindegy, folyamatosan nyitva van az injektor. 100%=2 motorfordulat ideje.
Ki mit mond... én úgy "tudom" (hallottam, olvastam), hogy ha 80% felett jár, akkor érdemes már nagyobbra cserélni.

#50427 fonta +  2018. március 23. 09:46:53 re: #50425 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De, hogy lehet hajtan 100% felet ez nem értem?
A % nem az abszolút kitöltési tényező? Az definíciójából adódóan nem mehet 100% fölé!

U_inj
/\
|
|---------------             -----------
|                  |_______|
|-----------------------------------------------> t

|     t_on           t_off
|<----------->|<------->
|
|
| T = t_on + t_off
|<----------------------->

Kitöltési tényező k = t_on / (t_on + t_off) , ennek a maximuma t_off = 0 -nál van, ekkor k = t_on / t_on = 1 = 100%
(Attól tekintsük el, hogy az Injektorra testet kapcsol az ECU, nem tápot, tehát negáltan kellene nézni az ábrát)

Vagy ez a javasolt maximális kitöltési tényezőhöz képesti % érték?

Mondjuk a javasolt maximum az az abszolút 80% akkor a "mondott" 104% valójában 80*1,02 = 83,2% (abszolút)?
2018. április 17. 12:05:20: megválaszolva zolynet +  által, → #50503 
2018. március 23. 10:31:34: megválaszolva Higany +  által, → #50428 


Az eredeti hozzászólás
#50425 zolynet +  2018. március 22. 14:40:52 re: #50423 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem 102-104%-on mentek 8600rpm-től, azaz csak a végén.
Úgy voltam vele hogy egy 18éves injetcort lecserélek egy olyanra ami jobban porlaszt, rosszabb nem lesz talán. [SMIL:/smile1.gif]
2018. március 23. 09:46:53: megválaszolva fonta +  által, → #50427 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.3, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.019 mp, 13 query