HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 23:11,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50448 RobiEsi +  2018. április 3. 17:41:28 re: #50446 (Latza + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A gyári d15 nagyon vékonyka, 40 körüli. Inkább itt a fórumon keresnék Esi rendszert, mint bontóban.

#50447 KamikaZeFan +  2018. április 3. 15:27:40 re: #50446 (Latza + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Találsz itt fórumon is bőven, és olcsóbban mint a bontóba

#50446 Latza +  2018. április 3. 15:00:19 re: #50445 (RobiEsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi a tanácsot! A gyári D15z6 kipuf rendszer milyen tág? Komplett ESI rendszer, tehát...bontóból pl?
2018. április 3. 17:41:28: megválaszolva RobiEsi +  által, → #50448 
2018. április 3. 15:27:40: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50447 

#50445 RobiEsi +  2018. április 3. 13:13:28 re: #50443 (Latza + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Katalizátor nélkül nem fogod szeretni, büdös is lesz,meg hangos is. Gyári 1,5 motorhoz Esi 4-2-1 leömlő kell(felesleges a kínai "tuning" 4-2-1) és akkor mehet tovább a gyári esi rendszer katalizátorral, ami 48 mm tán, bőven elég.
2018. április 3. 15:00:19: megválaszolva Latza +  által, → #50446 

#50444 KamikaZeFan +  2018. április 3. 11:38:38 re: #50443 (Latza + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kb igen, de Deák helyett már van ahol Széchenyi is megteszi, tapasztalat :D

#50443 Latza +  2018. április 3. 11:23:31 re: #50435 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziaszok!

Figyelemmel követem a beszélgetést. Ami megfogott, gyárira hagyott motor mellett, az a 4-2-1 leömlő, az 50-es kipufogó, és az S20-ra váltó csere.
Ha leömlőt cserélek, és kiesik a katalizátor, akkor a műszaki vizsgával mi lesz, hogy megy át? Deákkal? :)

Köszi!
2018. április 3. 13:13:29: megválaszolva RobiEsi +  által, → #50445 
2018. április 3. 11:38:38: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50444 


Az eredeti hozzászólás
#50435 nbinszky +  2018. március 30. 23:54:51 re: #50431 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1. nos az esi tengely más egy picit mint a d15z6 tengely. erősebb lesz vele az autó nagy fordulaton is, de főleg 5000rpm alatt lesz jobb, autózhatóbb sokkal. a d15z5 gyárilag 5000rpm alatt nem nagyon megy, 5000felett nem rossz. dinamikusabb lesz az autó.
2. a két tengely nem csereszabatos teljesen, az esi hengerfejból a tengelyt a himbasorral együtt kell áttenni.
3. 50es rendszer minimum kellene neki, a katalizátoros leömlő helyére ha teszel egy 4-2-1 leömlőt akkor a katalizátor kiiktatódik. a lambda meg mehet az új leömlőbe.
4. econo lámpa nem fog többet működni, hiszen teljesen más ecu kell a csippeléshez.
5. gyári szívósor maradhat kompletten, de most hirtelen nem emlékszem, hogy a d16z6 szivósor járatai nem nagyobbak-e picit, mert akkor mehetne rá az.
6. p28 ecu(obd1 vtec) kell hozzá +obd2->obd1 átalakító korbács
7. érzésre teljesen más lesz, hogy mennyit hoz pontosan nem tudom megmondani. motor állapot függő is. ~10-15le körül +nyomatékosabb lesz alul.
8. d16z6 komplett hengerfejet ha ráteszel csökken a kompresszió viszony, ezért érdemesebb csak a tengelyt áttenni. meg igy a motort se kell szétszedni.
2018. április 3. 11:23:31: megválaszolva Latza +  által, → #50443 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.41, 0.39, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.016 mp, 12 query