HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 10:05,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50362 sacaekvti 0  2018. március 3. 00:13:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a dyno chart a saját gyári B16a2mé, katalizátor után 40es rendszer,előző tulaj nem talált rá valószínűleg gyári rendszert és rákókányolták...

Most integra leömlővel, katkonverterrel ,középdob,átmenő végdob, 50es rendszerrel vtec után jóval erősebbenk érzem. :)





2018. március 3. 09:13:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50363 

#50361 sh adam 0  2018. március 2. 14:48:58 re: #50360 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Olvasgass itt vissza, kb. 2008 körül tschokker 4 különböző átmérővel megmérte az autóját, talán a 60as (mértek közül a legnagyobb) rendszerrel lett a legtöbb. [SMIL:/mosoly.gif]

#50360 bneon 0  2018. március 2. 13:19:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

A kipufogórendszert szeretném fejleszteni, egy B16-os motoron.
Van egy skunk2 megapower kipufogó rendszerem, ehhez szeretnék egy szintén skunk2 alpha leömlőt.
Olvastam egy régi (2011) hondás topicban, hogy már a 60as rendszer is nagy egy gyári B16ra és, hogy nyomatékot is veszítettek egy skunk2 rendszerrel. Gyári katival és leömlővel jobb volt nekik elvileg...
Én bízom benne, hogy egy ilyen úgymond nagyobb márkával negatív teljesítményt nem érhetek el, van azonban bárkinek tippje, tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Én egy olyan rendszerre gondoltam, hogy: Skunk2 alpha 4-2-1 leömlő, skunk2 megapower 60as kipufogórendszer, és esetleg egy tegiwa légszűrő. Ezután illene neki egy program gondolom..

Köszi a válaszokat!
Bence
2018. március 2. 14:48:58: megválaszolva sh adam 0  által, → #50361 

#50359 sacaekvti 0  2018. február 22. 13:50:01    ‹›  0 | rejt
*p30 dugattyúkat ,sorry :)

#50358 sacaekvti 0  2018. február 22. 13:41:59    ‹›  0 | rejt
Hali! B16a2-be érdemes p30 dugaggyúkat rakni (nipponracing) ? Ez elmegy még 95-ös benzinnel (100as benzint fogok használni,ez csak mellékesen érdekel) Ha a kalkulátorok jól számolnak 10.6-10.8-as kompresszióm lesz vagy akkor már inkább pct dugók legyenek? P30-al gondolom cska minimálisan lesz erősebb ,jól gondolom? Köszi az értelmes válaszokat!

#50357 degumentes 0  2018. február 15. 17:43:22    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Szíjtárcsa gyártásban van valakinek gyártói kapcsolata?

#50354 sh adam 0  2018. február 14. 08:22:13    ‹›  0 | rejt
Nem tudja valaki, mennyi az AEM v2 belső átmérője lent és fent?

#50353 nbinszky +  2018. február 9. 13:48:52 re: #50331 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem volt automataváltós 5gen civic-em, d15b7 motorral. Magam csippeltem, hangoltam be. lehet ki pluszt nyerni vele.
ha cserélsz leömlőt, kipufogót, szűrőt, stb. érdemes behangolni, hiszen akkor lesz a legjobb a teljesítmény amit a változtatásokkal ki lehet hozni.
5gennél nekem jobb lett. ugyanugy tettem bele rajtprogramot is, bár sok értelme nem volt automatánál. Azt meg sztem nem tolerálta nagyon a váltó, hogy rajtprogramról húztam be D-be.

Amugy összehasonlítva egy másik ugyanilyen kézi váltóssal, sztem az automata nem gyorsult egyáltalán rosszul... sőt lehet még jobban is talán.

Amugy a d16y7-ben kizárt hogy csipp van, kivéve ha átlakították obd1-re és olyan ecu van benne..

#50345 sh adam 0  2018. február 7. 12:35:41 re: #50344 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Sajnálatos módon nem úgy nèz ki, hogy előre haladtunk, hanem inkább vissza! Pár ève olyan eredmènyekkel istenítettek itt embereket, ami 10ève is szègyen volt. Ezek fènyèben azt mondom inkább règebbi hozzászólásokat olvasgass! [SMIL:/smile5.gif]

#50344 sacaekvti 0  2018. február 7. 11:18:33 re: #50340 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindenképp vissza fogok,csak azóta mégtapasztaltabb emberek vannak,mint például te aki már végigolvasta azokat :)
2018. február 7. 12:35:41: megválaszolva sh adam 0  által, → #50345 

#50342 akos4456 0  2018. február 7. 10:30:10 re: #50335 (G-Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
biztos van

2018. február 7. 10:33: Szerkesztve akos4456 0  által, megtekintés

#50340 sh adam 0  2018. február 7. 09:17:29 re: #50339 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor èrdemes visszakeresned ebben a topicban, mert sokan már nem aktívak akiknek esetleg jobb konfigjuk volt ès èrdemes pèldát venni ròluk. [SMIL:/smile5.gif]
Ahogy csoky mondja voltak itt meglepő számok, negatív ès pozitív èrtelemben is! [SMIL:/szetvert.gif]
2018. február 7. 11:18:33: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50344 

#50339 sacaekvti 0  2018. február 7. 08:43:19 re: #50336 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elhiszem,de én tényleg azért kérdezgetek,meg olvasok fórumokat,hogy ne öljek több száz ezret fölöslegesen lóerőkbe (persze ez ellentmondás az előző kommentjeimmel szemben) :)

GSR és VTI tengelyt valami féle variációban érdemes berakni ? Hallottam ilyesmiről,hogy egyiknek a szívó másiknak a kipufogó oldalit használva jobb lehet ,vélemények?
2018. február 7. 09:17:29: megválaszolva sh adam 0  által, → #50340 

#50336 tschokker +  2018. február 6. 21:05:43 re: #50329 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
Elég sok B16 motoros Civic-et mértem padon, 180 lóerő feletti GSR tengelyes is előfordult, de volt olyan is amiben 500eFt alkatrész bepakolása után csak170 lóerő lett. Fontos az összhang, nem mindig mindenből a nagyobb a jobb.

2018. február 7. 08:43:19: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50339 

#50335 G-Szabb +  2018. február 6. 16:14:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv emberek :)

Érdeklődnék, van-e tudomásotok szerint az országban 4gen civic k20 swappal?
2018. február 7. 10:30:10: megválaszolva akos4456 0  által, → #50342 

#50334 degumentes 0  2018. február 6. 02:14:31 re: #50331 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem 4-2-1 leömlő jobb lenne, a további átalakításnál meg az a kérdés, hogy mennyi pénzt vagy hajlandó belelocsolni [SMIL:/smile2.gif] szívó, turbó, kompresszor? Az amit mindenki megcsinál egy sohc non vtec motorral, hogy a hengerfejet vtec-re cseréli, rakhatsz bele p29 dugókat, meg valakit aki felprogizza. A szűrőt azt hagynám a gyárit, hacsak nem akarsz nagyobb vezérműtengelyt, de lehet, hogy akkor se muszáj, ezt majd megmondják a nálam okosabbak. Milyen automata van alatta, fokozatmentes cvt?

#50333 edlaci +  2018. február 5. 22:25:05 re: #50329 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jól tudom a gsr tengely nem sokkal több mint egy vti kb 60ezerért 4-5 ló szerintem sok ha meg később nagyobb tengelyt akarsz akkor minek. Portolással kapcsolatban keress+

#50332 Higany +  2018. február 5. 22:12:55 re: #50331 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
1. Sztem kamu, hogy van rajta chip.
2. Én biztos nem buzerálnék egy ilyen automata váltósat, sose fogja azt az érzést adni, mint egy kézis. Túl gyenge a motor és túl buta a váltó, ahhoz, hogy ez így jó legyen. Sztem.

#50331 -Törölt felhasználó- 2018. február 5. 20:12:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Adott egy D16Y7 automata.
Jelenleg gyari 105 loero, van rajta egy chip, amit keg az elozo tulaj rakatott be (nem tudok rola sajnos semmit).
Szeretnek egy par plusz loerot kihozni. Szuro csere lesz, 4-1 leomo es egy szolid kipuff rendszert szeretnek ala. Ez egy par plusz loero. Mivel tudnek meg? Esetleg egy jo program?Vagy az nagyon nem menne az automata valtoval? Es ami meg nagy kerdes, hogy automatara erdemes-e ( vagy lehetseges-e) rajtprogramot irni? Barminemu segitseget tanacsot megfogadok.Most kezdtem hondazmi es szeretnek is ebbe a csapatba tartozni.
2018. február 9. 13:48:52: megválaszolva nbinszky +  által, → #50353 
2018. február 6. 02:14:31: megválaszolva degumentes 0  által, → #50334 
2018. február 5. 22:12:55: megválaszolva Higany +  által, → #50332 

#50330 sh adam 0  2018. február 5. 11:32:36 re: #50329 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Ha úgy is nagyobb tengelyt szeretnél, akkor fölösleges beleölni egy gsr-be. Rakd el a pénzt, vagy költsd a körítésre, ha még nincs. [SMIL:/smile5.gif]

#50329 sacaekvti 0  2018. február 5. 00:36:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tényleg nem értek amúgy a portoláshoz,egy kezemen megtudnám számolni hány portolt fejet láttam,de amit elmondott Gaál bá' az tényleg nem volt butaság... Az lenne a kérdésem,hogy érdemes lenne egy GSR tengelyt berakni portolás mellé,hol lenne erősebb/ gyengébb? (tervben van idővel egy ctr-hez hasonló tengely,egyelőre olcsóbb megoldáson gondolkozom)
Ha esetleg úgy döntök,hgoy nem én akarom portolni a hengerfejemet akkor kihez érdemes menni/ki vállalja reális áron?
Köszi a válaszokat :)

( pelyvi csak nehogy elektronikusan adjunk race chippel többletlevegőt az üzemanyaghoz x) \^^/ )
2018. február 6. 21:05:44: megválaszolva tschokker +  által, → #50336 
2018. február 5. 22:25:05: megválaszolva edlaci +  által, → #50333 
2018. február 5. 11:32:36: megválaszolva sh adam 0  által, → #50330 

#50328 bütyök +  2018. február 3. 17:50:05 re: #50323 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Elnézést kívánok! Úgy értettem hogy a portolással volt 230 ló.
Nyem bezsél jó mazsar [SMIL:/szetvert.gif]

#50327 Higany +  2018. február 3. 15:28:17 re: #50326 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nemtom, én értettem elsőre.:D

#50326 PelyV(T)i +  2018. február 3. 15:20:23    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Eddig úgy tudtam, hogy a magyar nyelvet beszélem, de úgy látszik mégsem. Mit nem lehet azon a két mondaton érteni?
2018. február 3. 15:28:17: megválaszolva Higany +  által, → #50327 

#50325 Higany +  2018. február 3. 14:07:50 re: #50324 (Márton87 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nyilván nem kopp gyári cuccokból van összerakva.

#50324 Márton87 +  2018. február 3. 13:39:47 re: #50322 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azt akarta mondani...gondolom én...hogy 230le volt a B20. Később lett portolva a HF, amihez kap egy progit és utána megy ismét padra.


Ha nem ezt akarta mondani, akkor nem értem végképp.

Amúgy egy b20 állt. 200le, ezért szintén nem értem. De mindegy is.
2018. február 3. 14:07:50: megválaszolva Higany +  által, → #50325 

#50323 PelyV(T)i +  2018. február 3. 08:25:30 re: #50322 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
????
230LE
Ez egy Dyno padon vagy egy bármelyik pesti padon 240+
2018. február 3. 17:50:05: megválaszolva bütyök +  által, → #50328 

#50322 bütyök +  2018. február 2. 18:48:07 re: #50321 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mennyi volt portolás előtt?
2018. február 3. 13:39:47: megválaszolva Márton87 +  által, → #50324 
2018. február 3. 08:25:30: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50323 

#50321 PelyV(T)i +  2018. február 2. 18:00:27 re: #50314 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
"mert senki nem csinál olyat h csak ezt módosítja a motoron."

De. B20 vtec 230LE volt tavaly a máriapócsi padon. Csak hf portolás készült, egy végső programozás van hátra ha jobb lesz az idő és megint megy padra.
2018. február 2. 18:48:07: megválaszolva bütyök +  által, → #50322 

#50320 sh adam 0  2018. február 1. 11:32:16 re: #50319 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pedig Ő ebben az "igénytelen" árkategóriában mozgott, igaz mostanában nem kérdeztem mennyi az annyi.
Annyira szar nem lehet, ha össze lehet futni nála gyorsasági és rallycross versenyzőkkel is. [SMIL:/mosoly.gif]

#50319 Higany +  2018. február 1. 11:22:03 re: #50317 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem hát.:D Főleg h magamnak ilyenre meg tudta csinálni, amikor akartam. Nemtom a te embered mennyiért dolgozik, de néha hallani ilyen 40-60euer Ft-os portolásokról. Hát nemtom. Aki annyiért megcsinál egy 16 szelepws fejet ahhoz lehet nem vinném, nemtom mennyire lehet igényes munka. Mert lássuk be baromi nagy meló. Ilyen 80-100ezer Ft-ra mondom h reális ár lehet egy szép munkáért, többet viszont ár/érték arányban meg sztem nem ér egy ilyen művelet. De kinek mi...
2018. február 1. 11:32:16: megválaszolva sh adam 0  által, → #50320 

#50318 sh adam 0  2018. február 1. 11:17:26 re: #50315 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt undorítónak tartom, ugyan úgy mint a nagy Chip tuningos cégeket is. Egy (állítólag) komoly cég, hogy meri azt mondani 50-60%-ot hoz egy hengerfej módosítás. Ha ilyen egyszerű lenne kifizetem és 220le a B16? Ehhez képest egy kezem rengeteg hozzá, hogy megszámoljam mennyi 220le-s B16 volt itthon! :D Egyről tudok biztosan, de abban nem csak portolt fej volt! [SMIL:/szetvert.gif]

Igen, ez sem egy utolsó dolog, ha letérdel a technika mennyire fáj. Én nyugodtan (mitöbb vigyorogva) csaptam oda már az első héten az ebay 4-1-et a fekvőrendőrnek, ugyan ezt kibírtam volna röhögés nélkül egy Toda leömlőnél. (Persze a toda nem ér le annyira [SMIL:/mosoly.gif] )

#50317 sh adam 0  2018. február 1. 11:02:50 re: #50316 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze, ezt nem is vitatom, hogy azzal egyforma csatornákat lehet csinálni. Az ára is érthető, mert nem 10perc egy ilyen programot megírni és nem 10perc alatt faragja ki. Amit érdemes figyelembe venni a ft/Le! 50-100e +ért mit kap az ember?
Én sajnos méréssel nem tudom igazolni, de amelyik autómon megcsináltattam az "öreggel" érzésre is (tudom ez nem számít) és gyorsuláson is hozta amit kell. Nem vitatom van kéziben is jobb ember tőle, de nem ennyiért. Én szeretek az ésszerűség határain belül maradni. Nem fogok milliókat költeni egy szívóra bármennyire is közelebb áll a szívemhez (hondáknál), mikor fele árban kap egy Tamást meglehelem 0.5-el aztán kapok +70-90lovat.
Ezen számok ismeretében tényleg nem lehetett szar munka, és ezt tudva gondolom Te se adnál 180at egy neves hengerfejért, ami talán jobb, vagy nem! :D
2018. február 1. 11:22:03: megválaszolva Higany +  által, → #50319 

#50316 Higany +  2018. február 1. 08:03:47 re: #50302 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Cnc-s fejnek az előnye, h tuti ugyanolyanok lesznek a járatok. Hogy maga a fej mennyit hoz meg ugyanúgy az emberi tényezőtől függ. Azt a gépet is be kell valahogy programozni, ha jól sikerül jó lesz, ha nem nem. Ugyan így van ez a kézi megmunmálásnál is.
Én magamnak eddig 3 fejet csináltam, egy D-s esi, egy H-s és egy sor 6 BMW.
A D15 motorom portolt esi fejjel, egy noname egyedi 4-1 leömlővel és emelt kompresszióval de gyári tengellyel és szívósorral jó 20 Le-vel erősebb volt, mint a kopp gyári (kis sikolás csak) esi fejes, gyári kipuffos ugyanilyen motorom. Nemtom mennyi volt ebből a portolás de a leömlő és a kompresszióemeles ennyit nem hoz egy ilyen motoron.
H22A motoromat mértem gyári és tuningolt állapotban is. Ott is rákerült komplett kipuffrendszer meg gyári helyett ATR tengely is a megcsinált hengerfejen kívül. Ja meg kompressziónöveles. Saját mérés alapján jó 40-45 lóval több volt utána.
A 2.8as bmw motoromon a hengerfejet módosítottam ill minimálisan nagyobb tengely került bele (már korábban felkerült egy másik szívósor, kipuff gyári), meg a kompresszió emelkedett. 30-35Le plussz szintén saját mérés alapján a hengerfejtuning után. Ebből a tengely nagyon nagyon jó esetben 20Le, de sztem inkább csak 10-15, a többi a kompresszió és a fej.
Biztos lehetne jobb fejeket gyártani, de annyira nem lehetett egyik se szar sztem.:) :)
2018. február 1. 11:02:50: megválaszolva sh adam 0  által, → #50317 

#50315 degumentes 0  2018. február 1. 00:59:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na meg, ha egy ilyen 250e Ft-os, portólt hengerfejes tuningolt géppel kimész pályanapra, (mi másért ölnél bele ennyi pénzt tuningba) és elszáll benne valami, ott biztos elsírod magad:D Végül is hihető az 50-60%, főleg ha egy direkt szűrőre is 5-10%-ot írnak a tuning boltosok [SMIL:/smile6.gif]
2018. február 1. 11:17:26: megválaszolva sh adam 0  által, → #50318 

#50314 Higany +  2018. január 31. 16:51:49 re: #50308 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azért ahhoz nagyon meg kell szaladnia, de előfordul. Raktam össze b16-ot frissen portolt hozott hengerfejjel és orránszáján kezdett el folyni rövid időn belül belőle minden. Kuka. Javíthatatlan lett.
Láttam már itthon nagyon fos teljesítményt teljesítő cnc-s fejjel rendelkező motort is, xy gépműhely által csinálttal is, Gaáléktól jött hengerfejet is láttam, hát én nem adtam volna ki a kezemből azt a munkát nemhogy a nevem adjam hozzá, persze aki még nem lágott szép munkát vagy nem tudja mit kellene rajta nézni annak úgyse tűnik fel, az meg soha nem fog kiderülni, hogy most valóban mennyit hozott a megmunkálás, mert senki nem csinál olyat h csak ezt módosítja a motoron.
2018. február 2. 18:00:27: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50321 

#50313 sacaekvti 0  2018. január 31. 14:35:14 re: #50312 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ilyen szempontból lehet valóban jobb egy CNC-s,de ő a golflabda felületűre mondta azt,hogy a sima felület jobb :)

#50312 PelyV(T)i +  2018. január 31. 14:28:49 re: #50301 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért nagyon szívesen megnézném egy ilyen hengerfejnek a flow bench mérését, főleg olyan szempontból, mennyire sikerült minden járatot egyformára csinálni. Ilyen szempontból egy CNC-s biztosan jobb.
2018. január 31. 14:35:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50313 

#50311 sacaekvti 0  2018. január 31. 13:21:20 re: #50307 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Természetesen mindkét oldalról akarok "match port"-ot :)

#50310 sh adam 0  2018. január 31. 13:20:52 re: #50309 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Feléért megveszed a TEGIWA-tol a copyt, vagy 3ad árért a PLM-et.

2018. január 31. 13:23: Szerkesztve sh adam 0  által, megtekintés

#50309 -Törölt felhasználó- 2018. január 31. 13:12:38 re: #50302 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az árral nem nagyon löttél mellé "~250e" most akciózták le átszámolva 276e + posta japánból és a vám. hihetetlen milyen áruk van... :S
2018. január 31. 13:20:52: megválaszolva sh adam 0  által, → #50310 

#50308 sh adam 0  2018. január 31. 13:04:48 re: #50305 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Végigálltam pár fejet az ismerős "szakim" mellett, de nem kezdenék bele. Kicsit megszalad a maró aztán helló víztér!
Meg azért nem ész nélkül kéne mindenhonnan elszedegetni azt majd lesz valahogy. Ja és persze azért illene a csatornáknak hasonlítani egymásra! :D
2018. január 31. 16:51:49: megválaszolva Higany +  által, → #50314 

#50307 sh adam 0  2018. január 31. 13:02:27 re: #50304 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze, ez ember függő ki mit ÉREZ jobbnak. Aztán egy pados mérésnél kiderülne, vagy nem mert kb a szórás kategóriába tartozna. :D
A "neves" hengerfej is már ott elvérzett, se a szívósor, sem pedig a leömlő nem volt hozzá illesztve, stiftelve.
Lehet NASA portod, ha a szívósor -> hengerfej átmeneted fos vagy a hengerfej -> leömlő kilépésnél.
2018. január 31. 13:21:20: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50311 

#50306 LINSZTER +  2018. január 31. 12:58:45 re: #50300 (VizaTibi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Csak a licensz miatt van a folyamatos frissítés.

#50305 KamikaZeFan +  2018. január 31. 12:54:59 re: #50302 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát belegondolva ha tényleg kihozzák belőle azt az 50-60% pluszt amit weboldalon írnak akkor én kifizetném.

Azért a légáramlástan nem egyszerű műfaj. Ha Mr Átlagember vesz a Praktikerbe egy kézi csiszolót és elkezdi koptatni a szívónyílást akkor abból aligha lesznek plusz lóerők.
2018. január 31. 13:04:48: megválaszolva sh adam 0  által, → #50308 


2018. január 31. 12:58: Szerkesztve KamikaZeFan +  által, megtekintés

#50304 sacaekvti 0  2018. január 31. 12:45:29 re: #50302 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én mindenesetre az ő intrukciói alapján fogom az enyémet megcsinálni :)
Azt mondta CNC portra,hogy rosszabb ,mint egy rendes portolás jól kialakított járatokkal,szelepekkel,sszelepfészkekkel és szelepvezeőkkel.
2018. január 31. 13:02:27: megválaszolva sh adam 0  által, → #50307 

#50303 sh adam 0  2018. január 31. 12:11:51 re: #50300 (VizaTibi + )  ←  ‹›  0 | rejt
#50296 [SMIL:/mosoly.gif]

#50302 sh adam 0  2018. január 31. 12:10:28 re: #50301 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennek az árnak a töredékéért megcsináltatom és nyugodt szívvel odarakom Gaál fej mellé! [SMIL:/smile5.gif]
Láttam már más nagy nevű hazai tuning cég hengerfejét és borzasztó volt. [SMIL:/smile9.gif]
Kézzel készült fej biztos nem ér ennyit, de számomra még egy CNC-vel készült sem! Kíváncsi lennék egy kézi vs. gépi port között is mennyi a különbség. Meg merem kockáztatni nem ér annyit mint amennyibe kerül!
Ez ugyan az mint egy ebay 4-1 (~40e )vs. Toda leömlő (~250e). Csúcsban mennyi lehet a difi? 5-10lo? Ha valakinek ez megér +200-at hát hajrá! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
2018. február 1. 08:03:48: megválaszolva Higany +  által, → #50316 
2018. január 31. 13:12:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50309 
2018. január 31. 12:54:59: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50305 
2018. január 31. 12:45:29: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50304 

#50301 sacaekvti 0  2018. január 31. 11:38:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hátha érdekel valakit a dolog, ezért leírom. Régebben beszéltem,hogy a szakdogámat a motorfelújításból írom és ennek kapcsán ellátogattam a GAÁL motorsport műhelyében ahol felvilágosítást kaptam a hengerfej portolásról,amiket elmondott Gaál Pál az eszméletlen volt... Egy életszakaszában csak hengerfejek fejlesztáésével foglalkozott állítólag 13 évig. Amennyiért átalakítanak egy b16os hengerfejet az 180.000 Ft, kicsit leszakadtam az állam,de elém raktak egy gyári és egy portolt polírozott hengerfejet (ugyan olyan márkájút) és minden tiszteletem,eszméletlen volt a különbség :D Csak információként írom ezt,hgoy aki normális munkát akar és tévhitekben van költségek terén az tudja,hogy mire számítson :)
2018. január 31. 14:28:49: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50312 
2018. január 31. 12:10:28: megválaszolva sh adam 0  által, → #50302 

#50300 VizaTibi +  2018. január 30. 11:32:21 re: #50298 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az opciókban a betűtípuson kívül változott valami? Én nem vettem észre semmit. Ezért is baromság szerintem ez a folyamatos frissítgetés. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2018. január 31. 12:58:45: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50306 
2018. január 31. 12:11:51: megválaszolva sh adam 0  által, → #50303 


2018. január 30. 11:32: Szerkesztve VizaTibi +  által, megtekintés

 << eleje | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.32, 0.26
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.605 mp, 9 query