HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 09:01,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 424 | 423 | 422 | 421 | 420 | 419 | 418 | 417 | 416 | 415 | 414 | 413 | 412 | 411 | 410 | 409 | 408 | vége >> 

#21057 Gyuszkó +  2015. május 6. 20:55:00    ‹›  +4 | rejt


[SMIL:/egyeb/bounce.gif]

#21056 Indián 0  2015. május 6. 12:52:10    ‹›  +10 | rejt



2015. május 6. 12:54: Szerkesztve Indián 0  által, megtekintés
2015. május 6. 12:52: Szerkesztve Indián 0  által, megtekintés

#21055 sapi91 0  2015. május 5. 09:37:29    ‹›  +2 | rejt
Üdv.
F20 Már egész olcsón kapható sacc 750 től felfele állapot persze kérdéses... ami jó inkább közelit az 1M-hez
H22 dob az áron mert ritkább (általában jobban felszerelt) nemrég 1,3M közeliek voltak meghirdetve....
Turbó szerintem a piaci értéken inkább csökkent mert félnek tőle az emberek illetve kérdőjel az állapota....

#21054 bütyök +  2015. május 4. 23:31:00    ‹›  0 | rejt
Hali.
Érdeklödnék hogy jó állapotú 5gen lúd milyen áron megy a piacon és mennyire keresik/kelendő?
Esetleg H22 motor vagy turbó mennyit dob az értékén?
Köszi

#21053 Gyuszkó +  2015. május 1. 18:27:11    ‹›  +4 | rejt
alig van kép [SMIL:/smile2.gif]


#21052 tricikli +  2015. április 29. 19:20:24 re: #21051 (Rikkudo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sosem láttam még ilyet eddig de nagyon kíváncsi lennék mennyire hasonlít az eredeti méretekhez. Tuti jobb mint egy kézzel hajlított vagy más típusról való ív.

#21051 Rikkudo +  2015. április 29. 13:34:50 re: #21038 (tricikli + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy szerinted érdemes megvenni ezt a készletet? Vagy más megoldást keressek?
2015. április 29. 19:20:24: megválaszolva tricikli +  által, → #21052 

#21050 tricikli +  2015. április 29. 07:30:03    ‹›  0 | rejt
Valaki azonnal tegyen be vmi képet is mert mindjárt át lesz pakolva minden szöveg a szerviz topicba... :)

#21049 tricikli +  2015. április 29. 07:26:51 re: #21048 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
OK, nem lesz baj vele, bármelyiket keverheted, csak kisebb számú ne legyen a rendszerben mint amit előírnak.

#21048 -Törölt felhasználó- 2015. április 28. 22:04:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A DOT3-DOT4 kérdést félreértetted.
Mndenképp cserélném,amiatt kérdeztem az összeférhetőséget,hogy ha elkezdem kiengedni a régit,ami esetleg DOT-3,és töltöm be a DOT-4-et,maradhat a rendszerben némi DOT-3,ami keveredni fog az újjal.
2015. április 29. 07:26:51: megválaszolva tricikli +  által, → #21049 

#21047 -Törölt felhasználó- 2015. április 28. 20:02:52    ‹›  0 | rejt
Igen,abból annyi megmaradt hogy ahhoz érdemesebb lesz elvinnem hozzád:D ::D :D :D

#21046 tricikli +  2015. április 28. 19:35:16 re: #21045 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
A féltengely támcsapágyába mindegy milyen zsírt teszel, csapágyzsír legyen.
DOT3-ra önthetsz DOT4-et de semmibe nem telik cserélni DOT4-re és nem is árt néha ;)
Egy literrel át tudod mosni az egész rendszert ami pár ezer Ft.
Ha ABS is van a 4genedben akkor abban is cserélni kell, ami nem egyszerű művelet de tudok segíteni.
ITT (8119) leírtam, ha emléxel ;)

#21045 -Törölt felhasználó- 2015. április 28. 17:48:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amit nem tudok...mennyire lehet,ill mennyire érdemes a féltengely-csatlakozást kenni?Mármint az osztott féltengely támcsapágyát.

Alapvetően Multi-purpose zsírként pl EP2 lítiumszappanos csapágyzsír használható?

Vagy pl Loctite multi-csapágyzsír?

Agip Kenőzsír?

SKF csapágyzsír?

Mit kenjek bele Multi-purpose-ként?

Ha ismeretlen (mi alapján azonosítsam be??) fékfolyadák van benne,nyugodtan mehet bele DOT-4 ,ha esetleg eddig dot-3 volt,nem fog ártani?
2015. április 28. 19:35:16: megválaszolva tricikli +  által, → #21046 


2015. április 28. 18:39: Szerkesztve admin +  által, megtekintés

#21044 -Törölt felhasználó- 2015. április 28. 17:41:26    ‹›  0 | rejt
A szerelők legnagyobb elképedése akkor jön mikor betölti a megszokott 75W80 vagy 80W90 olajat a váltóba:D :D :D :D

#21043 Lizzy 0  2015. április 28. 16:11:14 re: #21042 (tricikli + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen tudom, csak nekem pont ez az évjárat passzol, és pont ez a manuálom van (legalábbis az első oldal alapján), onnan volt ismerős :)

Jó dolog nagyon, több apróságot is gyorsabb pontosabb volt megtalálni belőle, mint az egyéb bolti keresőkben. Lesz még a jövőben is haszna biztosan.

#21042 tricikli +  2015. április 28. 13:05:00 re: #21041 (Lizzy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Többféle doksi van a ludakhoz, évjárat, felszereltség és célország függvényében. Azért linkeltem épp ezt az online manualt, mert így egyszerűbb.
2015. április 28. 16:11:14: megválaszolva Lizzy 0  által, → #21043 

#21041 Lizzy 0  2015. április 28. 12:13:19 re: #21039 (tricikli + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem megvan pdf-ben, ha valami kell, mindig keresgélés van, mivel 1000+ oldal ugye, és nem kereshető, mivel fotó :)

Viszont az oldalszámokat felvésem, hogy hamarabb meglegyen, köszi.
Van 5 flakonnyi üregvédő is, azt is jól el kell még osztani, ne vesszenek kárba :)
2015. április 28. 13:05:00: megválaszolva tricikli +  által, → #21042 

#21040 Rikkudo +  2015. április 28. 11:44:11 re: #21038 (tricikli + )  ←  ‹›  +3 | rejt
A fékmesternél lehet kapni hátsó íveket. :)
http://www.fekmester.hu/webshop/honda-prelude-benzin-2.00-199
2-karosszeria-karosszeria_javito_elemek-karosszeria_javito_el
emek-polcar

#21039 tricikli +  2015. április 28. 00:18:41    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Azért ide teszem, mert ez egy relatíve lassan pörgő topic és talán többen látják itt.
Továbbá erre a típusra van a legjobb rálátásom és a ritkasága miatt szerintem egyike a legkevésbé karbantartott autóknak hozzáértés és szerviztámogatás hiányában (no meg a piszkos anyagiak...).
Még tovább megyek, akinek ilyen autója van az a legtöbb esetben főleg magára számíthat, mert a szerelők a legtöbb esetben csak rontanak az állapoton a hozzá nem értés miatt.

Ne vegye senki magára, tisztelet a kivételnek!

HOGYAN TARTSUK KARBAN AZ AUTÓNKAT - ALAPFOK

Példa a periodikus karbantartásra 4g Prelude esetében amit SENKI nem tesz meg...
4g Online Service manual

PAGE 35-36: Kenési pontok
PAGE 37-39: Periodikus ellenőrzési lista

Jelentkezzen aki már látott ilyen listát a szerelője kezében! :) ;)

(Amennyiben az adminok máshol is megjelenítenék ezt a cikket, javaslom a szerviz topic fejlécébe rakását, hogy ne tűnjön el az éterben.)

(Meg egy kis reklám: 4g és 5g Prelude szervizelésével, karbantartásával, beállításával, kasznizással, alkatrészellátással, tanácsadással kapcsolatban szívesen segítek!)
2015. április 28. 12:13:20: megválaszolva Lizzy 0  által, → #21041 

#21038 tricikli +  2015. április 27. 20:48:59 re: #21037 (Rikkudo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Milyen javító készletről beszélsz? :) ;)
2015. április 29. 13:34:50: megválaszolva Rikkudo +  által, → #21051 
2015. április 28. 11:44:12: megválaszolva Rikkudo +  által, → #21040 

#21037 Rikkudo +  2015. április 27. 19:58:27 re: #21036 (tricikli + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia! Biztató, amiket írsz. :) Első körben megveszem a javító készletet, utána pedig elvinném hozzád megtekintésre, ha tudsz segíteni és megbeszéljük. Köszi, hogy írtál!
2015. április 27. 20:48:59: megválaszolva tricikli +  által, → #21038 

#21036 tricikli +  2015. április 26. 13:13:09 re: #21031 (Rikkudo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szia!
Admin nezetet osztom en is.
Fenyezest vallalunk, 20e/elem ha normal szinrol van szo.
A szakszeru szetszedest/osszerakast mi csinaljuk, a mennyiert az megbeszeles kerdese.
A lakatolashoz meg latni kell a kasznit de 100alatt van az tuti.
A 4g lud 12elembol all +1 a sallangok mint teto, tukor, szarny.
Kb igy szamolhatsz.
Kerdezd meg Indiant, kuld kepeket is ha akarod, az ovet is mi csinaltuk Chip-el.
Ha erdekel szolj, hivj!
2015. április 27. 19:58:27: megválaszolva Rikkudo +  által, → #21037 

#21035 Tilla +  2015. április 25. 18:15:29 re: #21034 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A felhasználó letiltva
Inkább 400... Ha rendes kamrában, anyagokkal dolgozik a mester. Mondjuk ez Bp-i ár. A minőség közelről nemalegfaszább, de elmegy. Sufni tuningos meg 2 kilóért telibefujja az udvaron a csirkeól mellett :)
2 éve 300E - 600E között mozogtak az árak komplett fényre. Falcos, darabokra bontott autóra. (adatlapomon a 4kilós fény :) )

2015. április 25. 18:16: Szerkesztve Tilla +  által, megtekintés

#21034 KawaBazsy 0  2015. április 25. 18:06:30 re: #21031 (Rikkudo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
3 kiló egy telifény? Jól elszálltak az árak..
2015. április 25. 18:15:30: megválaszolva Tilla +  által, → #21035 

#21033 -Törölt felhasználó- 2015. április 25. 13:48:53    ‹›  0 | rejt
....és majd egy 1 literes turbó-kompresszor nagynyomású benzinest,vagy egy TDCI-t,egy kettőstömegűst,vagy egy DSG-t,vagy egy FSI-t,vagy bármi "modern" vackot próbálj szerelni otthon,otthon ésszerű összegből fenntartott szerszámkészlettel,ésszerű árakkal.....hajtépés lesz.....
Azért a Prelude-n még sokmindent meg lehet csinálni otthon,és hogy az alkatrészek drágák?
Sztem annyira nem...

#21032 admin +  2015. április 25. 13:18:14 re: #21031 (Rikkudo + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Ráköltesz az autódra még 600eft-ot, de akkor tudod, hogy minden rendben van rajta.
Ha veszel egy másik autót, azzal kezded, hogy állambácsinak befizetsz egy rakás lóvét (azt akár tolhatnád a prelude-ba és azzal is már előrébb vagy) , aztán még ott lesz az első nagy szervizköltséged + még jönnek majd azon is sorba a javítandó dolgok.

#21031 Rikkudo +  2015. április 25. 13:07:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
4 év Prelude birtoklás után elérkeztem a Nagy Dilemmához:

Megtartsam és toljak bele még egy rakat pénzt, vagy szabaduljak meg tőle és adjam el alkatrésznek (vagy egy nyikhajnak, aki tolja, amíg szét nem esik)?

Az autó egy '92-es 4 gen. 590 000 Ft-ért vettem 2011 májusában. Sajnos rejtett hibája volt, így 3 hónappal később csapágyas lett. 220 000 Ft-ért sikerült a motort újjá varázsolni, és azóta is tökéletesen megy, semmi baja nincs, 1000-1500 km-es túrákat simán lenyomok vele.

A 4 év alatt természetesen nagyon sok minden fel lett újítva rajta: vezérlés csere, vízcsõ csere, akku csere, fékbetétek és tárcsák cseréje, kipufogódob csere, néhány mûanyag cseréje. Került bele riasztó és ablakfelhúzós, távirányítós központi zár.

Viszont eljött a karosszéria felújításának ideje. A hátsó kerékívek és küszöbök rohadnak/megrohadtak, a lakk pattogzik le vagy foltokban homályosodik. Most hozzájutottam egy kis pénzmaghoz, menne is talán a dolog. Azt számoltam, a javító készlet 60k, a lakatolás 120-150k, plusz a fényezés, ami olyan 200-300k lenne (ez utóbbi kalkuláció, erre még nincs ajánlatom, lehet fóliázással olcsóbban jönnék ki). Szóval alsó hangon is 400-600 ezer lenne befejezni a kocsit. Viszont ez az, ami elbizonytalanít. Az elmúlt 4 évben minden felesleges pénzem a kocsira költöttem. Nem mondom, hogy rosszul éltem miatta, de azért tudtam volna másra is költeni. Nem vagyok egy feladós típus, de lehet, hogy ez az a pont, ahol inkább meg kéne szabadulni az autótól, hanyagolni egy darabig az autózást, és gyűjteni egy újszerű kocsira, amivel nincs ennyi gond. Persze az még többe lenne, hiszen egy új vagy újszerű kocsi 2 misinél kezdődik, a Prelude meg eddig kb. 1,2 misit vitt el. Jó kérdés...
2015. április 26. 13:13:09: megválaszolva tricikli +  által, → #21036 
2015. április 25. 18:06:30: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #21034 
2015. április 25. 13:18:14: megválaszolva admin +  által, → #21032 

#21030 Lizzy 0  2015. április 24. 21:27:34 re: #21029 (Indián 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
:D :D :D
milyen időt futottál? :)

#21029 Indián 0  2015. április 24. 11:07:41 re: #21027 (tricikli + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Fejben persze én is kurva nagyot gyorsultam ám!
2015. április 24. 21:27:34: megválaszolva Lizzy 0  által, → #21030 

#21028 Indián 0  2015. április 24. 11:07:02 re: #21027 (tricikli + )  ←  ‹›  0 | rejt
Túúúúdomm

#21027 tricikli +  2015. április 24. 11:04:23 re: #21026 (Indián 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jah :(
Épp elöl voltunk Balázzsal vszínű.
2015. április 24. 11:07:41: megválaszolva Indián 0  által, → #21029 
2015. április 24. 11:07:02: megválaszolva Indián 0  által, → #21028 

#21026 Indián 0  2015. április 24. 10:56:40 re: #21025 (tricikli + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De magányosan álldogálok ott...
2015. április 24. 11:04:23: megválaszolva tricikli +  által, → #21027 

#21025 tricikli +  2015. április 24. 08:42:46    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Lacháza videó

Indi 1:06
2015. április 24. 10:56:40: megválaszolva Indián 0  által, → #21026 

#21024 -Törölt felhasználó- 2015. április 23. 10:37:18 re: #21010 (kofi2 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

A fehér MGH-294 kinek a lúdja? Minap láttam Sopronban az Interspar parkolóban.
Szép egy járgány, tetszik.

Üdv: Alex

#21023 Indián 0  2015. április 15. 15:25:30 re: #21022 (*Prelude* + )  ←  ‹›  0 | rejt
[SMIL:/smile1.gif]

#21022 *Prelude* +  2015. április 15. 11:04:12    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A nagy nagy gyorsulási adatok után egy kis Prelude Country Rock!!!!!!


2015. április 15. 15:25:30: megválaszolva Indián 0  által, → #21023 

#21021 DeathAdder +  2015. április 14. 16:13:37 re: #21020 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Miért ne érteném, csak azt mondtam hogy az accord órája sem pontos, azt hogy a prelüjé még annyira sem azt már az elején írtam amikor beszúrtam a videót :)
Nem vitattam hogy az accordé van közelebb a reálishoz.

Azt viszont nem fogom megérteni elméleti síkon akkor sem hogy 2.0 4gen "nem tud" olyan időt azzal a konfiggal, mert a saját szememmel láttam.
Háromszor egymás után ment nagyon hasonlót, egyébként Eszék, Horvátország. Idén is megyünk szerintem.

Nekem ugyan nincs Preludem, de ha egy gyári 1.6 vti tud 15.2-t, akkor h23-nak nem hiszem hogy 17.1 -től ne lehetne jobb ideje.

Mindegy nem vitázom, meg hazudni sem hazudok, nem is volna semmi értelme, főleg mert nem is az én autómról van szó [SMIL:/smile9.gif]

Én sem értem, azt fenntartom hogy valami a méréssel nem stimmelt, meg ha már itt tartunk a végsebességet sem értem...

2015. április 14. 16:14: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#21020 admin +  2015. április 14. 15:32:20 re: #21019 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Látom csak nem érted. Én tisztában vagyok azzal, hogy ami az én órám szerint 180, az valójában 170, de mivel a prelude-on még ráadásul nem megfelelő volt a méret, így az nem hogy a 180-at, de a 170-et se érte el, miközben az accord igen.

Időeredmények: Lacháza 2015.04.11.

Láthatod triciklinek is 15.7 volt a legjobb ideje pedig az H22, a spoilerezett H23-nak meg 17.07.
Igen, ha nincs telepakolva ilyen plusz kiegészítőkkel, jó állapotban van (gumikat, kuplungot is beleértve) és ügyes a sofőr, akkor tud 16 alá menni. Az se mindegy honnan indul, mert utcai gumisoknak tán akkor volt jobb ideje, ha a nem ragacsos részről rajtoltak.

Értsd már meg, hogy nem tud olyan időt egy 2.0 4.gen prelude, azzal a konfiggal!

De ha a haverod nem Lacházán gyorsult, akkor hol?
2015. április 14. 16:13:37: megválaszolva DeathAdder +  által, → #21021 

#21019 DeathAdder +  2015. április 14. 15:17:40 re: #21018 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen óra szerint nem reális, de egyébként ha nem tévedek az általad linkelt Accord CB3 16"-os gumimérete a tökéletes váltója a gyárinak (185/65R15-nek), így az is szinte biztosan túlmutat óra szerint a reális sebességen, mint minden autó esetében :)

Ezzel nem azt akarom mondani hogy nem megy jobban, mert az butaság lenne, de azért kíváncsi volnék mekkora lenne a differencia repülő rajtból.
Tényleg nem tudom hogy mehet ennyire az övé egyszer itt be is számoltam róla, legközelebbi alakalommal is leméri valahol azt mondja, és arról majd rendes felvételt készítek. Vagy jövőre rábeszélem Kiskunlacházára, úgysem voltunk még :)

Egyébként Peve hogy lehet egy 2.3-as 17.1-es időt általánosítani, amikor zepefrs szerint is 15.9?
Egy 2.3-as 160 lovas ami rendben is van, be kellene hogy menjen 16 alá is akár :)
2015. április 14. 15:32:20: megválaszolva admin +  által, → #21020 


2015. április 14. 15:18: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#21018 admin +  2015. április 14. 11:57:57 re: #21016 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért volt lényeges a videókban szereplő autók kerékmérete, mert míg a prelude és az accord is 180-at mutat és összevetve a két videó idejét a rajtól 180-ig, de a prelude még közel sem érte el azt a tempót, mint az accord.
A súly meg:
Prelude: 1260+ utas aki 120 + sofőr 85= 1465!
Accord: 1350+ sofőr 75= 1425 !

Lehetne jobb időt menni, de hogy 135le-vel nem, az biztos.
JA azt el is felejtettem írni, hogy amikor a 17.2-es időt mentem, akkor még nem 1350kg volt, mert akkor még nem volt benne a gázszett.
2015. április 14. 15:17:40: megválaszolva DeathAdder +  által, → #21019 


2015. április 14. 12:39: Szerkesztve admin +  által, megtekintés

#21017 tricikli +  2015. április 14. 11:52:32 re: #21013 (Peve + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az enyém: 3348 (4G, H22A2, 5MT, 4WS) 205/45R16
haveromé: 3346 (5G, H22A5, 4AT, 4WS) (le van tiltva szegény, nem tud hozzászólni ;) )
Kék body kit-es 4g: 3330 (4G, H23, 5MT, 2WS) (Kállai Sanyi)

2015. április 14. 11:55: Szerkesztve tricikli +  által, megtekintés

#21016 DeathAdder +  2015. április 14. 11:42:50 re: #21012 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen ezért is mondtam hogy a gumiméret más, ezért nem mutat pontosan az óra.
A végsebességes videó viszont 195/65-R15 -el lett mérve, ott látszott is hogy pontosan mutat :)

Előbbi videót ismerem egyébként, láttam már többször, és érdekes hogy óra szerint szinte ugyanúgy megy a kettő, DE a gumiméret kisebb az enyémnél, és két ember ült benne, az egyik 120 kilós :D

Viszont az nem lehet hogy az általad írt 16.2-es időtől lehetne azért jobbat menni? illetve az is közrejátszhat hogy haveré nincs 1350 kg. Egyszer mérte 1260 körül volt.
2015. április 14. 11:57:58: megválaszolva admin +  által, → #21018 

#21015 Peve +  2015. április 14. 11:39:47 re: #21014 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
én szemtanúja voltam most a 2.3-as prelude-nek.
17.1-et ment. meg is kérdeztük az embert, hogy milyen motor, ő mondta

ha minden igaz, Kállai Sándor a tulaj és a leg jobb ideje 17.073
most néztem meg dragracingen.


2015. április 14. 11:47: Szerkesztve Peve +  által, megtekintés

#21014 admin +  2015. április 14. 11:38:16 re: #21013 (Peve + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a legutóbbi gyorsulási verseny eredménye az állítólagos 15.9, legalábbis ha jól értelmeztem a leírtakat.
2015. április 14. 11:39:47: megválaszolva Peve +  által, → #21015 

#21013 Peve +  2015. április 14. 11:35:25 re: #21012 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem találok prelude rajtszámot sehol. fent vannak az időeredmények már.
2015. április 14. 11:52:32: megválaszolva tricikli +  által, → #21017 
2015. április 14. 11:38:17: megválaszolva admin +  által, → #21014 

#21012 admin +  2015. április 14. 11:32:01 re: #21011 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor az óra nem kicsit mutat többet. [SMIL:/smile5.gif]

Ezzel sikerült 16.2 -t menni (kerékméret: 195/55R16, súly 1350kg+én kb. 75kg voltam) és ez volt 160le, tehát akkor az időméréssel nem stimmelt valami. Itt meg már kicsit több módosítással ugyanazzal a kerékkel, súllyal stb...
Sajnos utóbbi konfignak nem volt mért ideje. [SMIL:/szomoru/ashamed.gif]
2015. április 14. 11:42:50: megválaszolva DeathAdder +  által, → #21016 
2015. április 14. 11:35:25: megválaszolva Peve +  által, → #21013 

#21011 DeathAdder +  2015. április 14. 11:12:54 re: #21009 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gyári 195/65-R14 helyett 195/55-R15, ma néztem meg :)

Mindenre megesküszöm, hogy semmi több módosítás nincsen rajta :)
Azt mondja kétszer ment 16.0át, és egyszer 15.9et. Én csak a legutóbbira emlékeztem.


A delikvens:

2015. április 14. 11:32:01: megválaszolva admin +  által, → #21012 

#21010 kofi2 +  2015. április 13. 21:24:15    ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Bocs, hogy a rendszámtáblát nem szedtem ki, de az nem fehér embernek való meló!






Szépek voltak no! [SMIL:/smile10.gif]
2015. április 23. 10:37:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #21024 

#21009 admin +  2015. április 13. 21:01:55 re: #21008 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Márpedig itt valami nem stimmel. [SMIL:/smile9.gif] Mi volt a kerékméret?
2015. április 14. 11:12:55: megválaszolva DeathAdder +  által, → #21011 

#21008 DeathAdder +  2015. április 13. 13:22:08 re: #8230 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy videót tavalyról 0-180 -ig.




Ami nem gyári tehát az f20z1 váltó, másik leömlő, és a katalizátor kidobva, padon lemérve ezzel a felállással 135 le.
Egy fél milliós bontatlan f20a4 :)

Haver hajt aki kb 85 kg, anyósülésen aki felvette egy legalább 120 kilós monstrum :D
Szerintem nagyon jól megy a kis Prelü :) (a gumi valamivel kisebb a gyárinál, ezért nem olyan pontos az óra, mint a tegnapi videón).


2015. április 13. 21:01:55: megválaszolva admin +  által, → #21009 

 << eleje | 424 | 423 | 422 | 421 | 420 | 419 | 418 | 417 | 416 | 415 | 414 | 413 | 412 | 411 | 410 | 409 | 408 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.36, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.099 mp, 10 query