Miért ne érteném, csak azt mondtam hogy az accord órája sem pontos, azt hogy a prelüjé még annyira sem azt már az elején írtam amikor beszúrtam a videót
Nem vitattam hogy az accordé van közelebb a reálishoz.
Azt viszont nem fogom megérteni elméleti síkon akkor sem hogy 2.0 4gen "nem tud" olyan időt azzal a konfiggal, mert a saját szememmel láttam.
Háromszor egymás után ment nagyon hasonlót, egyébként Eszék, Horvátország. Idén is megyünk szerintem.
Nekem ugyan nincs Preludem, de ha egy gyári 1.6 vti tud 15.2-t, akkor h23-nak nem hiszem hogy 17.1 -től ne lehetne jobb ideje.
Mindegy nem vitázom, meg hazudni sem hazudok, nem is volna semmi értelme, főleg mert nem is az én autómról van szó
Én sem értem, azt fenntartom hogy valami a méréssel nem stimmelt, meg ha már itt tartunk a végsebességet sem értem...
Látom csak nem érted. Én tisztában vagyok azzal, hogy ami az én órám szerint 180, az valójában 170, de mivel a prelude-on még ráadásul nem megfelelő volt a méret, így az nem hogy a 180-at, de a 170-et se érte el, miközben az accord igen.
Láthatod triciklinek is 15.7 volt a legjobb ideje pedig az H22, a spoilerezett H23-nak meg 17.07.
Igen, ha nincs telepakolva ilyen plusz kiegészítőkkel, jó állapotban van (gumikat, kuplungot is beleértve) és ügyes a sofőr, akkor tud 16 alá menni. Az se mindegy honnan indul, mert utcai gumisoknak tán akkor volt jobb ideje, ha a nem ragacsos részről rajtoltak.
Értsd már meg, hogy nem tud olyan időt egy 2.0 4.gen prelude, azzal a konfiggal!