Miért ne érteném, csak azt mondtam hogy az accord órája sem pontos, azt hogy a prelüjé még annyira sem azt már az elején írtam amikor beszúrtam a videót
Nem vitattam hogy az accordé van közelebb a reálishoz.
Azt viszont nem fogom megérteni elméleti síkon akkor sem hogy 2.0 4gen "nem tud" olyan időt azzal a konfiggal, mert a saját szememmel láttam.
Háromszor egymás után ment nagyon hasonlót, egyébként Eszék, Horvátország. Idén is megyünk szerintem.
Nekem ugyan nincs Preludem, de ha egy gyári 1.6 vti tud 15.2-t, akkor h23-nak nem hiszem hogy 17.1 -től ne lehetne jobb ideje.
Mindegy nem vitázom, meg hazudni sem hazudok, nem is volna semmi értelme, főleg mert nem is az én autómról van szó
Én sem értem, azt fenntartom hogy valami a méréssel nem stimmelt, meg ha már itt tartunk a végsebességet sem értem...
Látom csak nem érted. Én tisztában vagyok azzal, hogy ami az én órám szerint 180, az valójában 170, de mivel a prelude-on még ráadásul nem megfelelő volt a méret, így az nem hogy a 180-at, de a 170-et se érte el, miközben az accord igen.
Láthatod triciklinek is 15.7 volt a legjobb ideje pedig az H22, a spoilerezett H23-nak meg 17.07.
Igen, ha nincs telepakolva ilyen plusz kiegészítőkkel, jó állapotban van (gumikat, kuplungot is beleértve) és ügyes a sofőr, akkor tud 16 alá menni. Az se mindegy honnan indul, mert utcai gumisoknak tán akkor volt jobb ideje, ha a nem ragacsos részről rajtoltak.
Értsd már meg, hogy nem tud olyan időt egy 2.0 4.gen prelude, azzal a konfiggal!
Igen óra szerint nem reális, de egyébként ha nem tévedek az általad linkelt Accord CB3 16"-os gumimérete a tökéletes váltója a gyárinak (185/65R15-nek), így az is szinte biztosan túlmutat óra szerint a reális sebességen, mint minden autó esetében
Ezzel nem azt akarom mondani hogy nem megy jobban, mert az butaság lenne, de azért kíváncsi volnék mekkora lenne a differencia repülő rajtból.
Tényleg nem tudom hogy mehet ennyire az övé egyszer itt be is számoltam róla, legközelebbi alakalommal is leméri valahol azt mondja, és arról majd rendes felvételt készítek. Vagy jövőre rábeszélem Kiskunlacházára, úgysem voltunk még
Egyébként Peve hogy lehet egy 2.3-as 17.1-es időt általánosítani, amikor zepefrs szerint is 15.9?
Egy 2.3-as 160 lovas ami rendben is van, be kellene hogy menjen 16 alá is akár
Azért volt lényeges a videókban szereplő autók kerékmérete, mert míg a prelude és az accord is 180-at mutat és összevetve a két videó idejét a rajtól 180-ig, de a prelude még közel sem érte el azt a tempót, mint az accord.
A súly meg:
Prelude: 1260+ utas aki 120 + sofőr 85= 1465!
Accord: 1350+ sofőr 75= 1425 !
Lehetne jobb időt menni, de hogy 135le-vel nem, az biztos.
JA azt el is felejtettem írni, hogy amikor a 17.2-es időt mentem, akkor még nem 1350kg volt, mert akkor még nem volt benne a gázszett.
Igen ezért is mondtam hogy a gumiméret más, ezért nem mutat pontosan az óra.
A végsebességes videó viszont 195/65-R15 -el lett mérve, ott látszott is hogy pontosan mutat
Előbbi videót ismerem egyébként, láttam már többször, és érdekes hogy óra szerint szinte ugyanúgy megy a kettő, DE a gumiméret kisebb az enyémnél, és két ember ült benne, az egyik 120 kilós
Viszont az nem lehet hogy az általad írt 16.2-es időtől lehetne azért jobbat menni? illetve az is közrejátszhat hogy haveré nincs 1350 kg. Egyszer mérte 1260 körül volt.
Ezzel sikerült 16.2 -t menni (kerékméret: 195/55R16, súly 1350kg+én kb. 75kg voltam) és ez volt 160le, tehát akkor az időméréssel nem stimmelt valami. Itt meg már kicsit több módosítással ugyanazzal a kerékkel, súllyal stb...
Sajnos utóbbi konfignak nem volt mért ideje.