Ezzel sikerült 16.2 -t menni (kerékméret: 195/55R16, súly 1350kg+én kb. 75kg voltam) és ez volt 160le, tehát akkor az időméréssel nem stimmelt valami. Itt meg már kicsit több módosítással ugyanazzal a kerékkel, súllyal stb...
Sajnos utóbbi konfignak nem volt mért ideje.
Ami nem gyári tehát az f20z1 váltó, másik leömlő, és a katalizátor kidobva, padon lemérve ezzel a felállással 135 le.
Egy fél milliós bontatlan f20a4
Haver hajt aki kb 85 kg, anyósülésen aki felvette egy legalább 120 kilós monstrum
Szerintem nagyon jól megy a kis Prelü (a gumi valamivel kisebb a gyárinál, ezért nem olyan pontos az óra, mint a tegnapi videón).
Igen a mért súlyok az ~1260-1300kg . (Higanyé 1360kg volt, de abban sok volt az extra, katalógus adat szerint meg csak 1270kg)
Ezt a 16.6-os gyári időt honnan veszed, valami katalógusból? Mert akkor nincs is több kérdésem.
Én elhiszem, hogy nagyon megy, meg 216km/h-ra is képes (bár már az is fura, hogy neki semmit nem csalt az óra) , de hogy nem gyári 133-135le -vel, az tuti. Tehát valami módosítás biztos van, max ő nem árulja el vagy nem tud róla.
1300 kg egy 4gen prelude?
az 5gen f20 gyárija 16.6, a 4genről nem találtam gyári adatot.
Továbbra sem bizonyítani akarom, sajnálom hogy nincs róla felvételem Az is hol reális már hogy 216-al menjen gps szerint, amikor gyárilag 201 a vége? és nem is egy autópályán fél órán át taposta a szemét, hanem egy elhagyatott 3 km-es üres útszakaszon.
Nem tudom, de tényleg rohadtul jól megy az autója, gps-el mért gyorsulásokat is, 8.3 volt a legjobbja, 9.2 a gyári.
Előtte a katalizátorral 10 mp alatt sosem tudott menni, 9.8 egyszer becsúszott neki, de amióta nincsen kat, van leömlő és z1-es váltó stabilan 9 alatt van százon.
0-200ig is van adat, de azt meg kell hogy kérdezzem tőle, mert most nem tudom.
én sem hinném el ha mondaná valaki..
2015. április 12. 19:12:49: megválaszolva admin + által,
→ #8230
Azért, mert kb. 1 másodperccel kevesebb időket írsz, mint az eddigi tapasztalatok ugyanezzel a konfiggal.
Pl. tschokker-nek is kellett 160 lóerő az 1300kg-hoz, hogy 15,88-at fusson, Jugónak 175 paci, a 15,3-hoz (igaz az egy F22 és kombi accord, de kipakolva kb ugyanannyi volt a súlya), nekem szintén a 160le-vel (1350kg) volt 16,2 , amikor gyári (133le) volt akkor tudtam 17,2-t, a katalizátor sokat nem fogott, ezt tschokker méréssel is bizonyította.
Nem is akarlak meggyőzni, elég hogy a tanúja voltam, csak érdekességképpen írtam le (fenntartom hogy a mérés volt a rossz, ha ilyen megtörténhet)
Egyébként miért nem hihető a 16.6 -hoz viszonyított 7 tizedes javítás kidobott kattal és jó gumival?
Ádám is hozott a gyári ep3 adatán ennyit egy leömlővel és jobb gumival.
2015. április 12. 18:15:30: megválaszolva admin + által,
→ #8228
Engem nem tudsz ezzel meggyőzni, a tapasztalat nem ezt igazolja.
Még ha jó gumi is volt rajta, akkor sem, fog 15.9-et futni egy 135le-s autó, aminek 1300kg a súlya.
Jól emlékszel igen, de sajnos a mai napig nem lett semmi abból a projektből, minden meg volt már beszélve, és egyszer csak megszűnt a kapcsolat az eladóval így nem sikerült szívósort szerezni, utána meg már nem is volt aktuális a téma.
Ami belekerült az csak egy f20z1 váltó, és a leömlő, katalizátor kivéve. Videón, gps szerint 216 kmh haver meg a barátnője csinálta ezért a néha hallható oktató duma
Fasza mert az ep3-am gps szerint se hiszem hogy nagyon sokkal többet menne ennél
A mért 15.9-es negyed mérföldön még nem volt fent a másik váltó és a leömlő sem (egyébként nem erezhető különbség vele, csak hangban lett más), csak a katalizátor volt kivéve, padon lemérve 135 le.
Tehát igen, nem gyári ha azt nézzük, a kat szerintem sokat kivesz bármilyen autóból. Az övé nagyon erős lett utána, katalizátorral nem ment sehogy.
Érdekes a VTi-s 15.3-as mérésem is, mert az ep3 az ek4-emet kettesből úgy otthagyta mint a huzat, és 150-ig azért kell még taposni neki egy ideig, és egy gyári ep se megy ezek szerint 15 alá
Na mindegy, a következő autóm gyárilag 12-13 másodperces lesz, az már nagyfiú lesz (csak nem Honda és nem ennyire megbízható )
Ádám tavaly full utcaiban a fl ep3-al 14.4 -et ment AD08-akon, illetve többször sikerült neki a 14 közepét megfogni.
Ami nem gyári az JDM leömlő és önzáró difi volt.
nagyon nehéz megindulni velük, én sem nagyon érzem a rövid első miatt... nem is szeretem használni mert kipörgésgátló híján csak radírozza az aszfaltot.
Amúgy fn2-k ennyire szart mennek? Tök gyári vti-vel elsőre mentem 15.3-at nem kipakolva toyot t1r-ekkel.
Haver 15.9-et a gyári nem kipakolt sohc 133 lovas kat nélküli 4gen Preludevel
Én egy fn2-ben mentem eddig, de az kurva jól ment... volt rajta valami tuning tán, de akkor is meglepődtem hogy milyen jól megy.
2015. április 12. 13:00:27: megválaszolva admin + által,
→ #8213
A rajtokat rendre elcsesztem, de azért még "hátrányból" is szépen elmentem.
A végsebességem mind3 esetben 150 felett van, szal azért itt látszik, hogy van némi power.
Ott ahol tudtam 2.4-es 60 lábat húzni, egybôl 14.9 lett az idô.
Igaza volt Sergeynek, ezzekkel a modokkal 14.7-14.9 amit tud az autó.
A gyári ats ilyen 15.7-et tud, az fn2 pedig 15.5-öt. Persze ez erôsen sofôr függô is, voktak ott csehek fn2-vel és ilyen 15.7-15.8-kat mentek...
Azt gondolom, hogy azért a 6 tized az nem kis különbség...
ez volt a 2. futam (amikor is én még mindig bekapcsolt VSA-val mentem...), a 3. futamra vettem észre, akkor kikapcs, de csak 15.55 lett belőle. Szabbnak a 3. futam lett 14.960...
igen, erősebb a SZABB AUTÓJA mint egy gyári FN2. ez tény lett. de azért maradjunk tényszerűek és mint a fenitek is mutatják, nem őrült nagyok itt a különbségek, szóval a gyári ATS vs. gyári FN2 csata is elég egyértelmű lenne.....
ami még érdekes: 1-2-ben mindig én voltam elől, Szabb a 3. fokozatban tudott feljönni és elmenni. ez kb. az amit DW is írt, hogy így lesz...
Szabb elsőre húzott egy 15.2-őt míg jana jobb rajttal, jobb reakcióidővel 16.2-es időt. Szabb legjobb ideje 14.9 lett ami bazi jó. Érinthetetlen volt .