HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 09:56,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#21036 tricikli +  2015. április 26. 13:13:09 re: #21031 (Rikkudo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szia!
Admin nezetet osztom en is.
Fenyezest vallalunk, 20e/elem ha normal szinrol van szo.
A szakszeru szetszedest/osszerakast mi csinaljuk, a mennyiert az megbeszeles kerdese.
A lakatolashoz meg latni kell a kasznit de 100alatt van az tuti.
A 4g lud 12elembol all +1 a sallangok mint teto, tukor, szarny.
Kb igy szamolhatsz.
Kerdezd meg Indiant, kuld kepeket is ha akarod, az ovet is mi csinaltuk Chip-el.
Ha erdekel szolj, hivj!
2015. április 27. 19:58:27: megválaszolva Rikkudo +  által, → #21037 

#21034 KawaBazsy 0  2015. április 25. 18:06:30 re: #21031 (Rikkudo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
3 kiló egy telifény? Jól elszálltak az árak..
2015. április 25. 18:15:30: megválaszolva Tilla +  által, → #21035 

#21032 admin +  2015. április 25. 13:18:14 re: #21031 (Rikkudo + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Ráköltesz az autódra még 600eft-ot, de akkor tudod, hogy minden rendben van rajta.
Ha veszel egy másik autót, azzal kezded, hogy állambácsinak befizetsz egy rakás lóvét (azt akár tolhatnád a prelude-ba és azzal is már előrébb vagy) , aztán még ott lesz az első nagy szervizköltséged + még jönnek majd azon is sorba a javítandó dolgok.


Az eredeti hozzászólás
#21031 Rikkudo +  2015. április 25. 13:07:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
4 év Prelude birtoklás után elérkeztem a Nagy Dilemmához:

Megtartsam és toljak bele még egy rakat pénzt, vagy szabaduljak meg tőle és adjam el alkatrésznek (vagy egy nyikhajnak, aki tolja, amíg szét nem esik)?

Az autó egy '92-es 4 gen. 590 000 Ft-ért vettem 2011 májusában. Sajnos rejtett hibája volt, így 3 hónappal később csapágyas lett. 220 000 Ft-ért sikerült a motort újjá varázsolni, és azóta is tökéletesen megy, semmi baja nincs, 1000-1500 km-es túrákat simán lenyomok vele.

A 4 év alatt természetesen nagyon sok minden fel lett újítva rajta: vezérlés csere, vízcsõ csere, akku csere, fékbetétek és tárcsák cseréje, kipufogódob csere, néhány mûanyag cseréje. Került bele riasztó és ablakfelhúzós, távirányítós központi zár.

Viszont eljött a karosszéria felújításának ideje. A hátsó kerékívek és küszöbök rohadnak/megrohadtak, a lakk pattogzik le vagy foltokban homályosodik. Most hozzájutottam egy kis pénzmaghoz, menne is talán a dolog. Azt számoltam, a javító készlet 60k, a lakatolás 120-150k, plusz a fényezés, ami olyan 200-300k lenne (ez utóbbi kalkuláció, erre még nincs ajánlatom, lehet fóliázással olcsóbban jönnék ki). Szóval alsó hangon is 400-600 ezer lenne befejezni a kocsit. Viszont ez az, ami elbizonytalanít. Az elmúlt 4 évben minden felesleges pénzem a kocsira költöttem. Nem mondom, hogy rosszul éltem miatta, de azért tudtam volna másra is költeni. Nem vagyok egy feladós típus, de lehet, hogy ez az a pont, ahol inkább meg kéne szabadulni az autótól, hanyagolni egy darabig az autózást, és gyűjteni egy újszerű kocsira, amivel nincs ennyi gond. Persze az még többe lenne, hiszen egy új vagy újszerű kocsi 2 misinél kezdődik, a Prelude meg eddig kb. 1,2 misit vitt el. Jó kérdés...
2015. április 26. 13:13:09: megválaszolva tricikli +  által, → #21036 
2015. április 25. 18:06:30: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #21034 
2015. április 25. 13:18:14: megválaszolva admin +  által, → #21032 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.018 mp, 9 query