HONDA fórum
2024. április 29. hétfő, 13:54,  Péter, Róbert Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2523 | 2522 | 2521 | 2520 | 2519 | 2518 | 2517 | 2516 | 2515 | 2514 | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#125303 Tomi77 0  2024. március 24. 16:31:17 re: #125302 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kösz. AKkor ez fog belemenni :) [SMIL:/smile10.gif]

#125302 grego +  2024. március 24. 13:10:55 re: #125301 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ez a gyárija:

NGK IZFR6K13
2024. március 24. 16:31:17: megválaszolva Tomi77 0  által, → #125303 

#125301 Yakumo +  2024. március 24. 08:03:06 re: #125300 (Tomi77 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Pfffffff [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]

Szerk: amúgy mi a gyári hozzá? Azt rakjál bele. De kicsit csodálkoznék, ha Bosch lenne, bár anyám UFO-jában is Bosch volt pl. a generátor. Azért volt, mert cserélve is lett ideje korán, az volt az első dolog ami beszart benne kb....... szóval menjen csak bele a Fosch... [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2024. március 24. 13:10:55: megválaszolva grego +  által, → #125302 


2024. március 24. 08:07: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés
2024. március 24. 08:06: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#125300 Tomi77 0  2024. március 24. 07:52:58 re: #125299 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Honda szerelő azt mondta NGK-t ne, inkább Bosch :D :D :D
Unix oldalán pl Bosch-t nem is találtam hozzá...
2024. március 24. 08:03:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #125301 


2024. március 24. 07:53: Szerkesztve Tomi77 0  által, megtekintés

#125299 Yakumo +  2024. március 24. 07:38:01 re: #125298 (Tomi77 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
NGK, azon belül, amit hoz hozzá a gép avagy katalógus, ebből sok bajod nem lehet. [SMIL:/smile1.gif]

Championt meg hasonlót viszont ne, abból még bajod is lehet.
(7gen ugyanígy 1.4-es civic-embe került egyszer champion, pár száz km után meghalt az egyik és 3 hengereztem, maradandó élmény volt..... a hőtűrése meg minden adat egyezett pedig, mégsem bírta, került bele NGK, minden oké volt onnantól, soha többet nem ismétlődött meg a dolog)
2024. március 24. 07:52:58: megválaszolva Tomi77 0  által, → #125300 

#125298 Tomi77 0  2024. március 23. 18:12:17    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyertyacsere előtt állok.

2011 évvégi UFO Civic. 1.4 73KW i-VTEC motor.

Melyik márka/típus lenne a legjobb bele?

Köszi.
2024. március 24. 07:38:01: megválaszolva Yakumo +  által, → #125299 

#125297 Tonx +  2024. március 22. 15:30:50 re: #125295 (avlavl + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Legtöbbször akkor döglik meg ha olaj éri, teljesen elpuhul és nem bírja a nyomást.

#125296 Newdesign +  2024. március 22. 13:50:25 re: #125295 (avlavl + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha most pont a hűtővíz csövekről beszélünk, akkor azok az én 31 éves Civic-emen nagyon jól bírják, bírták. Azért csak bírták, mert kicsit hengerfejes lett az autóm, amit még úgy is egész sokáig bírt az egyik hűtő cső, amíg aztán nem bírta :D . Illetve hengerfej javítás után csak megadta magát egy másik kisebb hűtő cső a termosztát környékén. A többi hűtő cső gyári. Nyilván sokat nem voltak babrálva, nem voltak mozgatva, cibálva. A hűtő rendszer is egész kicsi nyomáson dolgozik ,1,1 barnál már nyit(na) a hűtősapka.
Más típusoknál nem egyedi az 1,3 akár 1,8 baros nyomás is. Azok nyilván nem bírják olyan jól a kiképzést.

Sztem a Jazznél sincs ez másképp..

#125295 avlavl +  2024. március 22. 13:34:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
mik a tapasztalatok öregecskedö Hondak cuccainak öregedese es ebböl adodo kellemetlensegek kapcsan ?

2004-es Honda Jazz-em van

pl.: vizcsövek, ezek bilincsei, .... mert ha idegenben ezek megadjak magukat, az kellemetlen


hasonlo koru Hondak, plane Jazz-ek eseteben: milyen eselyü egy eldurr, elreped ? van olyan, aki preventiv cellal cserelt ?

altalanossagban gondolom japan/Honda jobb, mint opel, fiat, valoszinü regi anyagok is e szempontbol tartosabbak


...mondjuk a mostani aksi is egy 2016-ban belekerült Rocket, az sem tudom meddig él még (az elözö egy nyari reggelre adta meg magat minden elöjel nelkül, de volt mar, hogy aksit is csereltem preventive, minden elöjel nelkül, csak öregnek gondoltam már)


ja: a hosszanti bordas szij ("ekszij") is csak talan 18 eves koraban lett cserelve es akkor sem azert, mert teljesen rosszul nezett ki

(elmeleti vagyok + az elmult 20 ev minden napjan nem nezegettem, nyomogattam öket, hogy tudjam/erezzem a valtozasukat, nincs valos tipusismeretem, Honda csövek, akarmilyen elemek öregedese kapcsan ismeretem)
2024. március 22. 15:30:50: megválaszolva Tonx +  által, → #125297 
2024. március 22. 13:50:25: megválaszolva Newdesign +  által, → #125296 

#125294 Tonx +  2024. március 14. 18:31:47 re: #125293 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hátul mindegyik véget befogod és a kézfej hátsó részével odanyúlsz. Érezni fogod ha kifúj. Az ilyen szivárgás kereső ugye elpárolog a hő miatt:(
2024. április 3. 16:07:06: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #125307 

#125293 KawaBazsy 0  2024. március 14. 08:30:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van vmi olyan anyag, mint a gázszerelőknél, amit a kipufogóra fújva látszik, h ott kifúj e? Vagy szappanos víz? Kisebb liknál, kipuff tömítésnél nem tudom eldönteni azzal, h pl oda teszem a kezem..
2024. március 14. 18:31:47: megválaszolva Tonx +  által, → #125294 

#125292 [TypeV] +  2024. február 22. 11:53:31 re: #125291 (Fireball + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ahogy írtad, ha érzékeny vagy az ilyen dolgokra (én nagyon az vagyok egyébiránt), akkor ez nem a te autód szerintem.

3. éves szervizen garanciában szépen kicseréltek mindet amit kellett, plusz az idegesítő zörgéseket is csökkentették, szinte megszüntették. Köszönet a zalaegerszegi HONDA szerviznek ezúton is. Aztán ilyen tökéletes állapotban el is adtam, csak ne kellejen rá költenem semmit feleslegesen.

#125291 Fireball +  2024. február 22. 11:45:29 re: #125290 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
félreneértsd nem vészes a probléma, de kicsit kényszeresen viseltetek a hasonló dolgok iránt, szóval legyen tökéletes, ha lehet. Na mondjuk erre nme ez a kocsi a legjobb [SMIL:/okoska.gif]

Viccels de nem te vagy az első aki ezt javasolja. Őszíntén ahhoz nincs sok kedvem, hogy a fél autót kicseréltessem emiatt...

Ha automata klímán hagyom, akkor a klíma elintézi, hogy ne vegyem észre [SMIL:/smile1.gif]
2024. február 22. 11:53:31: megválaszolva [TypeV] +  által, → #125292 

#125290 [TypeV] +  2024. február 22. 11:41:01 re: #125289 (Fireball + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem is ilyen volt, mondjuk egyáltalán nem éreztem vészes problémának ezt. A többi idegesítő szarsága mellé fel lehet ezt is írni egyszerűen. Ha tudsz a jelenséggel együtt élni akkor használjad, ha nem, akkor add el az autót. Én eladtam, azóta le is vagyok nyugodva autó fronton.
2024. február 22. 11:45:29: megválaszolva Fireball +  által, → #125291 

#125289 Fireball +  2024. február 22. 11:27:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

segítséget kérnék, hátha valaki találkozott már hasonló hibával és lett rá megoldás.
Az én problémám egy elég érdekes lenne, ami az internetről kiderült, hogy nem is egyedi még itthon sem. Alany egy 1.5 2018-as CVT-s Civic.

A "hiba", hogy az autó D ill. S sebességfokozatban fék benyomása közben rángat, leesik az alapjárat olyan 590-600 rpm-re. Amint másik fokozatba rakom, N-be vagy P-be vagy akár R-be, szépen visszaáll a gyári 700-720-as fordulatra
Ilyenkor persze úgy remeg, mint egy traktor. A pesti márkaszervízben egyelőre értetlenül állnak a hibajelenség láttán. Más tulajdonosoknál a gyertya csere pl nem oldotta meg.
Próbáltam az akksi saru le, 5 perc, majd vissza taktikát, amivel hátha megtanulja az alapjáratot újra, de egy hétig kb működött és újra előadta.

Videó is van a képek annyira nem adják vissza milyen bosszantó a remegés... [SMIL:/smile4.gif] [SMIL:/merges.gif]
2024. február 22. 11:41:01: megválaszolva [TypeV] +  által, → #125290 

#125288 Lbalázs +  2024. február 12. 20:10:19 re: #125285 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bocs, most láttam a kérdést!Előfordul, hogy kicsit később kapcsol be a fűtéskonzol és az ülésfűtés, mint ahogy elindítom a kocsit...

#125287 grego +  2024. február 12. 10:04:01 re: #125286 (versus 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem neked tettem fel a kérdést...

#125286 versus 0  2024. február 12. 10:02:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
187086os beírásomnál írtam le a teljes dolgot.Egyébként rángatás keverék elszegényedés miatt.kb1500-2500as fordulaton,vagy kicsi gázpedál állasnál.Gázadásra elmúlik.
2024. február 12. 10:04:01: megválaszolva grego +  által, → #125287 

#125285 grego +  2024. február 12. 09:36:18 re: #125282 (Lbalázs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen probléma?
2024. február 12. 20:10:19: megválaszolva Lbalázs +  által, → #125288 

#125284 versus 0  2024. február 12. 08:46:09    ‹›  0 | rejt
Ja és lehúzott lambdával, beáll egy közép értékre és szépen működik. Hidegen is jól teszi a dolgát.1-2es be is jó.nincs elszegényedés.

#125283 versus 0  2024. február 12. 08:23:50 re: #187086 (versus 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sziasztok.Ott tart a dolog,hogy vettem hondash hibaszkennert.Az mutatja hogy amikor rángat,akkor elszegényedik a keverék,leesik a lambda feszültség 0-ra,és belép open loop-ba(nyitott hurok,ami azt jelenti ha jól tudom hogy figyelmen kívűl hagyja a lambda érték ét,mert nem értelmezhető).De ugyanúgy maradnak az értékek,és rángat.Üzemanyag nyomás 2.4-2.5 bár.Injektorok cserélve,szűrő cserélve, lambda cserélve.Fals levegőt nem találunk.Pillangószelep mindenestől cserélve.
Valakinek ötlet,mielőtt Ecu cserére adom a fejem.

2024. február 12. 08:27: Szerkesztve versus 0  által, megtekintés

#125282 Lbalázs +  2024. január 29. 08:31:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Azután érdeklődnék, hogy X.gen. civic BCM-el volt-e már valakinek problémája?

Köszi!
2024. február 12. 09:36:18: megválaszolva grego +  által, → #125285 

#125281 versus 0  2024. január 25. 18:29:37 re: #125280 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali.Na megcsináltam ezt is,nem ez a gond.Megmértem a nyomást is 2.3-2.6bár.Határérték 2.2-2.6.
Valami ötelet még? Valaki? [SMIL:/smile4.gif]

#125280 Tonx +  2024. január 23. 17:11:11 re: #125278 (versus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Húzd le a szabályzó vákuumcsövét és dugózd le. Ha akkor is rángat akkor nem az a rossz.
2024. január 25. 18:29:37: megválaszolva versus 0  által, → #125281 

#125279 KawaBazsy 0  2024. január 23. 12:09:44 re: #125277 (versus 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az eco üzem ugye fordulatszám, terhelés, meg még pár dolog függvénye. Nekem kb 3000-es fordulatig volt hajlandó váltani, kis terhelésnél. Az eco lámpa - tudomásom szerint - azt jelzi, amikor az egyik szelep a kis bütyökre váltott, tehát ezen is látod. AZt nézd meg sztem, h ha eco üzemben van ÉS kis gázt adsz, s benne is marad (nem alszik ki a pilács) akkor rángat e, utána meg nagy gázra (pilács kialszik) úgy, h előtte eco-ban volt, rángat e.

#125278 versus 0  2024. január 23. 12:04:55 re: #125274 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én úgy tudom hogy van benne vészüzem. Igen az üzemanyag nyomáson nem változtat a lambda. olyasmit el tudok képzelni hogy mondjuk H alacsony üzemanyag nyomás mellett nem tud eleget adni, még nagyobb gázadásra nagyobb nyomás már igen. Megpróbálok egy üzemanyag nyomást lemérni, meg egy ecu cserét.
Köszönöm mindenkinek a tippét. ????. Ötletek jöhetnek. ????
2024. január 23. 17:11:11: megválaszolva Tonx +  által, → #125280 

#125277 versus 0  2024. január 23. 11:59:56 re: #125276 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2800 körli fordulat alatt nem kapcsol,ezt kilámpáztam,viszont ha pl 2000én adok pl. Fél gázt nem rángat,ott pedig nincs szelepváltás.
2024. január 23. 12:09:44: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #125279 

#125276 KawaBazsy 0  2024. január 23. 11:30:23 re: #187087 (versus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Eco módban ugye az egyik szelep a kis bütykön megy, s így szegény keverékkel megy a motor, a takarékos üzem végett. Itt lehet vmi hiba, ha normál szelepnyitásnál minden fasza..
2024. január 23. 11:59:56: megválaszolva versus 0  által, → #125277 

#125275 grego +  2024. január 23. 11:27:21 re: #125274 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én ezek után egy biztosan jó ECU-t tennék bele és megnézném azzal mi a helyzet.

#125274 Tonx +  2024. január 22. 19:59:52 re: #125273 (versus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mi köze van egy fix nyomású üzemanyagszivattyúnak ahhoz hogy lehúzod a lambdát vagy sem és akkor miért lesz jó a kocsi? Egy dolog változtat a nyomáson az hogy a szívósorban mekkora vákuum van. De ennek nincs köze a lambda szondához. Viszont ha szonda nélkül jó akkor van valami szenzor ami fals értéket ad.
A másik hogy azokban még nem volt vészüzemmód, szóval vagy lambda vagy hőmérő ad fals adatot. De mivel hidegen még nem nézi a lambda értéket hanem előre beállított adatok alapján dolgozik a motor így elég valószínű hogy a lambda szar legalábbis nem jó adatokat ad és mivel részterhelésnél főleg figyeli a lambdát így akkor rángathat, padlónál viszont nem igazán figyeli így nem is rángat.
2024. január 23. 12:04:55: megválaszolva versus 0  által, → #125278 
2024. január 23. 11:27:21: megválaszolva grego +  által, → #125275 

#125273 versus 0  2024. január 22. 18:02:26 re: #125272 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rendeltem hondash-t.meglátjuk mit mutat.Kaptam tippet üzenanyag szivattyúra.lehet keveset nyom?
2024. január 22. 19:59:53: megválaszolva Tonx +  által, → #125274 

#125272 czizs +  2024. január 22. 16:38:08 re: #125268 (versus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha vészüzemben rendben van, akkor pedig az lehet, hogy valamelyik szenzor hibás értéket küld, és emiatt van a dolog. Ha lambdát már ezek szerint párszor cseréltél, esetleg a lambda kábelezése?
Én még Honda esetén nem hallottam, de Toyotáknál előfordul, hogy a 20-25+ éves autók ECU-jában tönkremennek a kondenzátorok, és mindenféle megmagyarázhatatlan anomáliák jönnek elő, rángatás, nehezen indulás, check engine hibakód nélkül, ilyenek.
Ha van elérhető diagnosztikai műszer, akkor ránézni, hogy menet közben amikor berángat, akkor milyen értéket küld a lambda, vagy van-e olyankor más szenzor, ami határértéken túli hibás értéket ad.
Vagy egy szerelő/villamossági diagnoszta... megtalálja? Google-ban keresgettél már?
2024. január 22. 18:02:26: megválaszolva versus 0  által, → #125273 

#125271 KawaBazsy 0  2024. január 22. 15:04:55 re: #125270 (Mykee + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nincs mit szégyellni, semmi bajom a VW termékekkel, dieselben azt vennék leginkább. Aszittem az I30-at váltod a trolival.. vagy félsz, h uncsi lesz, s inkább tartod, ha később visszaülnél. :-)

#125270 Mykee +  2024. január 22. 14:55:02 re: #125269 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szégyenlem is, de rohadt jól néznek ki [SMIL:/smile6.gif] viszont csak 1/5 részben :D , van Honda, i30N, Cupra és Elektromos autó is.
2024. január 22. 15:04:55: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #125271 

#125269 KawaBazsy 0  2024. január 22. 14:47:35 re: #125264 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, hogy Cuprás lettél.. :-) VW-s topikban kellene sztem érdeklődnöd..
2024. január 22. 14:55:02: megválaszolva Mykee +  által, → #125270 

#125268 versus 0  2024. január 22. 13:05:43 re: #125260 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jogos a feltételezés.Lambdát 3at kipróbáltam,2 db gyárit működő kocsiból,meg egy újat tipusazonos utángyártottat.Mindegy mit húzok le,ha vészprogramba áll,nincs rángatás.
2024. január 22. 16:38:08: megválaszolva czizs +  által, → #125272 

#125267 Mykee +  2024. január 22. 13:04:51 re: #125266 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, nem rossz cucc, sok dolgot ( rejtett beállításokat is) elő lehet hozni, át lehet állítani, hogy például ne kapcsoljon be az a rohadt sávtartó minden egyes elinduláskor automatikusan [SMIL:/szetvert.gif] , nappali menetfénykor, a hátsót is kapcsolja be automatikusan stb. Ileltve jó más típusokhoz is, csak ott nem tud annyi dolgot állítani, kiolvasni.

2024. január 22. 13:06: Szerkesztve Mykee +  által, megtekintés
2024. január 22. 13:05: Szerkesztve Mykee +  által, megtekintés

#125266 grego +  2024. január 22. 13:02:09 re: #125264 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jahogy.
2024. január 22. 13:04:51: megválaszolva Mykee +  által, → #125267 

#125265 grego +  2024. január 22. 13:01:22 re: #125262 (Mykee + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt nem vágom. Úgy tudom 1996 óta az OBDII egy világszabvány. Miért csak pár autóhoz jó ez a kütyü?

#125264 Mykee +  2024. január 22. 13:00:37 re: #125263 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem, hanem ezzel lehet beállításokat változtatni. Lámpák, fedélzeti rendszer, riasztások kikapcsolása, stb. Ezeken szeretnék változtatni, de ezért hogy átállítsak 2-3 kapcsolót nem vennék meg egy ilyet , úgy hogy többet nem kell használnom.
2024. január 22. 14:47:35: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #125269 
2024. január 22. 13:02:09: megválaszolva grego +  által, → #125266 

#125263 KawaBazsy 0  2024. január 22. 12:42:11 re: #125262 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
OBDLink LX-em van, az sztem más gyártó. Olvassak ki egy hibakódot? :-)
2024. január 22. 13:00:37: megválaszolva Mykee +  által, → #125264 

#125262 Mykee +  2024. január 22. 12:16:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Srácok, használ valaki ilyen eszközt? https://obdeleven.hu/
2024. január 22. 13:01:22: megválaszolva grego +  által, → #125265 
2024. január 22. 12:42:11: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #125263 

#125261 grego +  2024. január 22. 10:59:17 re: #125260 (czizs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Agree!
nagy kérdés hogy gyárit vett bele vagy UGY-t a kolléga. UGY-k az estek döntő többségében szarok.

#125260 czizs +  2024. január 22. 09:29:22 re: #187087 (versus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom, hogy írtad, hogy a lambda szondát már cserélted, de amit a második hozzászólásodban írtál, az SZÁMOMRA arra utal, hogy ha "vészprogramba" áll, vagyis pl. nem figyeli a lambda értéket, akkor minden oké. Erre utalhat az is, hogy nagy gázon, amikor a lambdát szintén nem figyeli, akkor nincs rángatás. Új lambdát, illetve gyárit tettél bele? Esetleg a Lambda kábelezése? Érintkezők tisztasága?
Nem vagyok szerelő, csak volt már lambda hibám, ami szopatós volt...
Esetleg a péksrácnak :D Tonxnak van ötlete?
2024. január 22. 13:05:43: megválaszolva versus 0  által, → #125268 
2024. január 22. 10:59:17: megválaszolva grego +  által, → #125261 

#187087 versus 0  2024. január 21. 17:44:45 re: #187086 (versus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja,és azt nem írtam,hogy ha lehúzom a lambdát vagy a hőfok jeladót,akkor világít a chek lámpa ugye,de nincs rángatás,ahogy Eco mód sem.
2024. január 23. 11:30:23: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #125276 
2024. január 22. 09:29:22: megválaszolva czizs +  által, → #125260 

#187086 versus 0  2024. január 21. 17:32:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!Segítsére lenne szükségem.Alany egy 97es D15Z8 as civic.
Problémája hogy rángat a motor gyujtáskimaradás jellegű.Részterhelésnél jelentkezik,tehát amikor eléri a sebességet pl 50 vagy 90,és visszaengedem a gázt H tartsa a tempót elkezd rángatni.Pontosan akkor amikor világít az Eco lámpa.Hidegen nem csinálja,kövér gáznál sem,alapjárat jo.
Kicseréltem eddig:gyergyák,gyertyakábel,komplett tujtáselosztó,lambdaszondát,pillangó szelep minden szenzorával, üzemanyag szűrő,injektorok híddal,
EGR szelep kiiktatva ledugózva van.
Elfogyott az ötlet???? előre is köszi.
2024. február 12. 08:23:50: megválaszolva versus 0  által, → #125283 
2024. január 21. 17:44:45: megválaszolva versus 0  által, → #187087 

#125259 lmisi88 0  2024. január 4. 09:40:53    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!
Segítséget szeretnèk kèrni.Civic D14 97 es èvjárat,meglett gyürüzve.Vajon az 5w 30 jó lehet bele?Vagy 10w 40.?

#125258 andré 0  2023. december 31. 19:18:17 re: #125257 (Pörzsi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm!

#125257 Pörzsi +  2023. december 30. 10:40:28 re: #125256 (andré 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem tudod szétszedni, egy merev drót az egész. Féktisztítóval befújsz, közben mozgatod, amíg nem jön belőle mocsok a másik felén. Majd ugyanezt eljátszod szilikonsprével. Van egy másik bovden is, azt is érdemes kivenni, a boxot köti össze a fűtéscsappal. Összeszerelésnél figyelj hogy pattintod vissza a bovdenházat a helyére, attól függ, hogy meglesz-e mindkét végállás. A bovden elvezetése is lényeges, jobb oldalt a merevítő alatt kell kijönnie a végének, mert különben megtöröd, és még jobban szorul.
2023. december 31. 19:18:17: megválaszolva andré 0  által, → #125258 


2023. december 30. 10:41: Szerkesztve Pörzsi +  által, megtekintés

#125256 andré 0  2023. december 30. 10:29:22 re: #94821 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia! Most jutottam el a fűtéskonzol cseréjéig, a bontott csúszkája se jár túl könnyen. A bowden zsírozását te hogy csinálnád? Tudok befújni a bowdenházba, de attól tartok, az nem lesz egy tartós megoldás. A mozgó karokat is megkenem persze, de a bowdent is érdemes lenne kifűzni a házából?
2023. december 30. 10:40:28: megválaszolva Pörzsi +  által, → #125257 

 << eleje | 2523 | 2522 | 2521 | 2520 | 2519 | 2518 | 2517 | 2516 | 2515 | 2514 | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.32, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.083 mp, 10 query