Sziasztok.Ott tart a dolog,hogy vettem hondash hibaszkennert.Az mutatja hogy amikor rángat,akkor elszegényedik a keverék,leesik a lambda feszültség 0-ra,és belép open loop-ba(nyitott hurok,ami azt jelenti ha jól tudom hogy figyelmen kívűl hagyja a lambda érték ét,mert nem értelmezhető).De ugyanúgy maradnak az értékek,és rángat.Üzemanyag nyomás 2.4-2.5 bár.Injektorok cserélve,szűrő cserélve, lambda cserélve.Fals levegőt nem találunk.Pillangószelep mindenestől cserélve.
Valakinek ötlet,mielőtt Ecu cserére adom a fejem.
Sziasztok!Segítsére lenne szükségem.Alany egy 97es D15Z8 as civic.
Problémája hogy rángat a motor gyujtáskimaradás jellegű.Részterhelésnél jelentkezik,tehát amikor eléri a sebességet pl 50 vagy 90,és visszaengedem a gázt H tartsa a tempót elkezd rángatni.Pontosan akkor amikor világít az Eco lámpa.Hidegen nem csinálja,kövér gáznál sem,alapjárat jo.
Kicseréltem eddig:gyergyák,gyertyakábel,komplett tujtáselosztó,lambdaszondát,pillangó szelep minden szenzorával, üzemanyag szűrő,injektorok híddal,
EGR szelep kiiktatva ledugózva van.
Elfogyott az ötlet???? előre is köszi.