Én úgy tudom hogy van benne vészüzem. Igen az üzemanyag nyomáson nem változtat a lambda. olyasmit el tudok képzelni hogy mondjuk H alacsony üzemanyag nyomás mellett nem tud eleget adni, még nagyobb gázadásra nagyobb nyomás már igen. Megpróbálok egy üzemanyag nyomást lemérni, meg egy ecu cserét.
Köszönöm mindenkinek a tippét. ????. Ötletek jöhetnek. ????
És mi köze van egy fix nyomású üzemanyagszivattyúnak ahhoz hogy lehúzod a lambdát vagy sem és akkor miért lesz jó a kocsi? Egy dolog változtat a nyomáson az hogy a szívósorban mekkora vákuum van. De ennek nincs köze a lambda szondához. Viszont ha szonda nélkül jó akkor van valami szenzor ami fals értéket ad.
A másik hogy azokban még nem volt vészüzemmód, szóval vagy lambda vagy hőmérő ad fals adatot. De mivel hidegen még nem nézi a lambda értéket hanem előre beállított adatok alapján dolgozik a motor így elég valószínű hogy a lambda szar legalábbis nem jó adatokat ad és mivel részterhelésnél főleg figyeli a lambdát így akkor rángathat, padlónál viszont nem igazán figyeli így nem is rángat.
Ha vészüzemben rendben van, akkor pedig az lehet, hogy valamelyik szenzor hibás értéket küld, és emiatt van a dolog. Ha lambdát már ezek szerint párszor cseréltél, esetleg a lambda kábelezése?
Én még Honda esetén nem hallottam, de Toyotáknál előfordul, hogy a 20-25+ éves autók ECU-jában tönkremennek a kondenzátorok, és mindenféle megmagyarázhatatlan anomáliák jönnek elő, rángatás, nehezen indulás, check engine hibakód nélkül, ilyenek.
Ha van elérhető diagnosztikai műszer, akkor ránézni, hogy menet közben amikor berángat, akkor milyen értéket küld a lambda, vagy van-e olyankor más szenzor, ami határértéken túli hibás értéket ad.
Vagy egy szerelő/villamossági diagnoszta... megtalálja? Google-ban keresgettél már?