HONDA fórum
2024. május 16. csütörtök, 08:09,  Botond, Mózes Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
HONDA Szerviz

#125281 versus 0  2024. január 25. 18:29:37 re: #125280 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali.Na megcsináltam ezt is,nem ez a gond.Megmértem a nyomást is 2.3-2.6bár.Határérték 2.2-2.6.
Valami ötelet még? Valaki? [SMIL:/smile4.gif]

#125280 Tonx +  2024. január 23. 17:11:11 re: #125278 (versus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Húzd le a szabályzó vákuumcsövét és dugózd le. Ha akkor is rángat akkor nem az a rossz.
2024. január 25. 18:29:37: megválaszolva versus 0  által, → #125281 

#125278 versus 0  2024. január 23. 12:04:55 re: #125274 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én úgy tudom hogy van benne vészüzem. Igen az üzemanyag nyomáson nem változtat a lambda. olyasmit el tudok képzelni hogy mondjuk H alacsony üzemanyag nyomás mellett nem tud eleget adni, még nagyobb gázadásra nagyobb nyomás már igen. Megpróbálok egy üzemanyag nyomást lemérni, meg egy ecu cserét.
Köszönöm mindenkinek a tippét. ????. Ötletek jöhetnek. ????
2024. január 23. 17:11:11: megválaszolva Tonx +  által, → #125280 

#125275 grego +  2024. január 23. 11:27:21 re: #125274 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én ezek után egy biztosan jó ECU-t tennék bele és megnézném azzal mi a helyzet.

#125274 Tonx +  2024. január 22. 19:59:52 re: #125273 (versus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mi köze van egy fix nyomású üzemanyagszivattyúnak ahhoz hogy lehúzod a lambdát vagy sem és akkor miért lesz jó a kocsi? Egy dolog változtat a nyomáson az hogy a szívósorban mekkora vákuum van. De ennek nincs köze a lambda szondához. Viszont ha szonda nélkül jó akkor van valami szenzor ami fals értéket ad.
A másik hogy azokban még nem volt vészüzemmód, szóval vagy lambda vagy hőmérő ad fals adatot. De mivel hidegen még nem nézi a lambda értéket hanem előre beállított adatok alapján dolgozik a motor így elég valószínű hogy a lambda szar legalábbis nem jó adatokat ad és mivel részterhelésnél főleg figyeli a lambdát így akkor rángathat, padlónál viszont nem igazán figyeli így nem is rángat.
2024. január 23. 12:04:55: megválaszolva versus 0  által, → #125278 
2024. január 23. 11:27:21: megválaszolva grego +  által, → #125275 

#125273 versus 0  2024. január 22. 18:02:26 re: #125272 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rendeltem hondash-t.meglátjuk mit mutat.Kaptam tippet üzenanyag szivattyúra.lehet keveset nyom?
2024. január 22. 19:59:53: megválaszolva Tonx +  által, → #125274 


Az eredeti hozzászólás
#125272 czizs +  2024. január 22. 16:38:08 re: #125268 (versus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha vészüzemben rendben van, akkor pedig az lehet, hogy valamelyik szenzor hibás értéket küld, és emiatt van a dolog. Ha lambdát már ezek szerint párszor cseréltél, esetleg a lambda kábelezése?
Én még Honda esetén nem hallottam, de Toyotáknál előfordul, hogy a 20-25+ éves autók ECU-jában tönkremennek a kondenzátorok, és mindenféle megmagyarázhatatlan anomáliák jönnek elő, rángatás, nehezen indulás, check engine hibakód nélkül, ilyenek.
Ha van elérhető diagnosztikai műszer, akkor ránézni, hogy menet közben amikor berángat, akkor milyen értéket küld a lambda, vagy van-e olyankor más szenzor, ami határértéken túli hibás értéket ad.
Vagy egy szerelő/villamossági diagnoszta... megtalálja? Google-ban keresgettél már?
2024. január 22. 18:02:26: megválaszolva versus 0  által, → #125273 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.33, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.093 mp, 12 query