HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 22:23,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50512 HorZsolt 0  2018. április 21. 14:28:40 re: #50506 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nálam a 4 RDX tisztítás után bemérve, 479-482 ml/4bar értéket hozott. EP3-ban én sem gondolnám, hogy van teljesítmény hatása. Ugyan azon a MAHA padon mérve (kb. 50e km eltéréssel) BPi Velocity Stack, 74 mm-es pillangó, RDX injektorok és 98-ról 100-as benzinre váltás együttes hatása +10 le volt. Hacsak nem romlott durván a motor állapota, akkor nem sok pozitív hatása lehetett az RDX-nek.

#50511 bneon 0  2018. április 18. 12:03:57 re: #50509 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!

Skunkot vennék én is, csak sokan mondták, hogy gyári B16-ra túl nagy..
Az épített B20-on biztos bitang tényleg, de félek, hogy a B16-ra nagy lenne :/

#50510 SlaveDealer +  2018. április 18. 10:43:59 re: #50509 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kieg:

"sokan rádobnak egy importtuningos 4-1-et" (ami a legolcsóbb a piacon) a több százezeres motortuningjukra, aztán várják a csodát.

#50509 SlaveDealer +  2018. április 18. 10:36:26 re: #50507 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Skunk2 Alpha baromi jó cucc, nekem az van ... csak irreálisan drága.
B20-on egy csináltatott SMSP "copy" 4-2-1-et cseréltem Skunk2-re és ég és föld lett az eredmény programozás után.
Toda copy-t javasolnám a SuperStreetPerformance-tól, németektől már lehet rendelni és nem is olyan drága a posta kts.

LINK!

De ha "LowBudget" a pénztárcád akkor az ITR leömlő is hozhat valamennyit.

Egy biztos, egy jó leömlő nagyon nagyon sokat dob egy szívó tuningon, sokan rádobnak egy importtuningos 4-1-et
2018. április 18. 12:03:57: megválaszolva bneon 0  által, → #50511 
2018. április 18. 10:43:59: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50510 


2018. április 18. 10:41: Szerkesztve SlaveDealer +  által, megtekintés

#50508 sh adam 0  2018. április 18. 10:21:37 re: #50507 (bneon 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Ha low budget es nincsenek nagy terveid itr/1.8vti.
Ha telthaz vagy, es/vagy szamit minden lo, akkor Toda copyt vennek.
PLM, Tegiwa...stb.
Ek9 ritka, nehezebb is mint az 1.8vti/itr es nem hiszem, hogy tobbet hoz.

#50507 bneon 0  2018. április 18. 08:42:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Sokat olvasok a témában és mindig elbizonytalanodok.
Az alany egy gyári B16A2, egy skunk2 megapower rendszerem van már hozzá, ha jól tudom annak a belső átmérője 57mm.
Egy leömlőt is szerettem volna cserélni, de sok helyen olvastam, hogy egy gyári b16-ot nem érdemes “túlszellőztetni” mert elveszik a nyomaték stb.
Tervben lesz még egy aem cai és egy p28 program.
Ti melyik leömlőt javasoljátok? 4-2-1-et jobban preferálnám:)
Szerintem ezek jöhetnek szóba, de ha van nás tipp, meghallgatom szívesen!:
-Gyári ek4 leömlő
-Ek9 leömlő
-Skunk2 alpha leömlő
-Itr leömlő

Köszi a válaszokat!
Bence
2018. április 18. 10:36:26: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50509 
2018. április 18. 10:21:38: megválaszolva sh adam 0  által, → #50508 

#50506 Higany +  2018. április 17. 13:54:24 re: #50504 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Anno én is bepróbálkoztam ezzel, h22a motorban a gyári injektorok (előtte azok is bevizsgálva, kitakaritva lettek) helyére betettem az rdx-eket. 2 dolgot tapasztaltam, h az rdx injektor közel sem hozza a ráírt szállítási mennyiséget és hogy semmilyen érezhető teljesítmény javulást nem hozott. Ugyan ezeket most Zolinál is megtapasztaltuk, szóval eddig kettőből kétszer, ami alapján ki merem jelenteni, h teljesítményre vonatkozóan elenyesző hatása lehet csak, de legalább sokkal kisebb is, mint amit irnak rá. Hivatalosan 410cc/3bar, nekem 3.5baron volt kb 390cc, Zolinál ha átszámolom, akkor 360-370et tud kb., ha a gyári 240-et.
2018. április 21. 14:28:40: megválaszolva HorZsolt 0  által, → #50512 

#50505 zolynet +  2018. április 17. 12:59:44 re: #50504 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Semmi...ugyanúgy harap/horzsol mint előtte. :)

#50504 SlaveDealer +  2018. április 17. 12:07:53 re: #50503 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érezhető különbség lett?
2018. április 17. 13:54:24: megválaszolva Higany +  által, → #50506 
2018. április 17. 12:59:44: megválaszolva zolynet +  által, → #50505 

#50503 zolynet +  2018. április 17. 12:05:20 re: #50427 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
410cc VS 240cc
Most már kevésbé dolgozik. Kösz Higany! [SMIL:/smile5.gif]

2018. április 17. 12:07:53: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50504 

#50502 sacaekvti 0  2018. április 17. 11:48:08 re: #50500 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Belső égésű motort is kellett terveznem már,számítások tömkelege ,dugattyút,hajtókart kellett tervezni :) változó szelepvezérléseknek a működéséről volt már szó,de ezekre azt mondta a tanárunk úgy is utánanézünk ,ha érdekel (magyar oktatás ;) ) hengerfej tervezés rész nem volt,ezt sajnálom ,de motoraljt terveztünk!

#50501 sacaekvti 0  2018. április 17. 11:43:03 re: #50499 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem.

#50500 fonta +  2018. április 17. 11:11:01 re: #50498 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/smile10.gif] [SMIL:/smile5.gif]

Minden féléről van szó? Tényleg csak érdeklődésből kérdezem!
Honda (i)VTEC, Wankel, BMW Vanos, Toyota VVTi, stb?
2018. április 17. 11:48:08: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50502 

#50499 bütyök +  2018. április 17. 10:50:23 re: #50498 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A programozást nem tanítják?
2018. április 17. 11:43:03: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50501 

#50498 sacaekvti 0  2018. április 17. 10:31:53 re: #50497 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezzel a résszel szerintem nincs gondom,járműtechnikai szakirányon vagyok az egyetemen. DE!!! biztos van még mit tanulnom.
2018. április 17. 11:11:01: megválaszolva fonta +  által, → #50500 
2018. április 17. 10:50:23: megválaszolva bütyök +  által, → #50499 

#50497 fonta +  2018. április 17. 09:37:58 re: #50495 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Meg nem árt "oda-vissza" ismerni azt sem, hogy miként is működik (jól, erősen) a programozandó motor...
2018. április 17. 10:31:53: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50498 

#50496 LINSZTER +  2018. április 17. 09:16:40 re: #50495 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szvsz semmivel sem felhasználóbarátabb mint bármely másik szoftver. Tanulást igényel mindegyik.

#50495 sacaekvti 0  2018. április 17. 08:56:30 re: #50493 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Videók alapján a crome felhasználóbarátabbnak tűnt,csak ennyi,de komolyan érdekel mindenkinek a véleménye aki programozik,bár tudom ez kényes téma ,hogy ki hol tanult meg iylesmit,mert senki sem akarja kiadni a tudását ,de ez természtes is...
2018. április 17. 09:37:59: megválaszolva fonta +  által, → #50497 
2018. április 17. 09:16:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50496 

#50494 sacaekvti 0  2018. április 17. 08:54:10 re: #50492 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez is benne van,de senki sem profin kezdte :) nyílván nem egy b16on lene jó kezdeni,bár pont az van kéznél...

#50493 LINSZTER +  2018. április 17. 06:40:13 re: #50491 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Mitől tűnik egyszerűbnek a Crome? Amúgy egyedül a Neptune amihez még van aktív support.
2018. április 17. 08:56:30: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50495 

#50492 fonta +  2018. április 17. 03:52:53 re: #50491 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Biztos vagy benne, hogy ez jó ötlet?
Nem túl nehéz kopágásosra összehozni a táblákat és akkor hamar lefőhet a kávé a csapágyaknak, hajtókarnak, blokknak...és "hellószia".
2018. április 17. 08:54:10: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50494 

#50491 sacaekvti 0  2018. április 17. 00:10:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!
Ha esetleg elkezdeném a saját ECU-mat programozni ,mivel lenne érdemes kezdeni? Crome pár videó alapján egyszerűbbnek tűnik ,mint mondjuk a Neptune.. Köszi a válaszokat :)
2018. április 17. 06:40:13: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50493 
2018. április 17. 03:52:53: megválaszolva fonta +  által, → #50492 

#50490 Márton87 +  2018. április 15. 21:08:04 re: #50489 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
illene, mert a képen látható trágyadombra lett ezek szerint progizva....futtasd át egy új rendszer felrakása után.

#50489 -Törölt felhasználó- 2018. április 15. 13:55:04    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Kicsit eltűntem, mert elvoltam keseredve, az eredményektől... Mivel a hátsó kipufogódob és középrendszer közötti rész (hattyúnyak) nem lett kicserélve, azt a tippet kaptam a nagyoktól, hogy vegyem le a hátsó részt. Ma megtettem..

A 60-as rendszerből beleugrottunk egy ilyenbe..



Leszedtem, kipróbáltam, és nagyon megindult vtec váltásban. Nem csak a hang jött meg, de a kocsi is végre úgy reagált, mint amit vártam volna érzésre.. csütörtökön kipufogós, mert közben a leömlőm is kifúj az illesztésnél. Orvosoljuk.

Programban gondolom utána kéne menni a változásoknak nem?

2018. április 15. 21:08:04: megválaszolva Márton87 +  által, → #50490 


2018. április 15. 16:05: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50488 zolynet +  2018. április 13. 20:14:57 re: #50486 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem oszt nem szoroz, de a vti injektorjai ugyanakkorák mint az itr-é.

A végig csökkenő átmérő tuti nem nyerő megoldás.
Nekem úgy van hogy 60-as a kilépője a leömlőnek, a tegiwa sportcat is 60as, viszont a cat után 55-ös csövezésem van, nem pedig 60-as, lehet ott én is vesztek, de amikor csináltattam nem akartam büdös nagy hangot. Háááát, van azért.
Közép dobot is ki szokták venni, mert ugye az is fojtás, de akkor meg recsegős hangja lesz.
Nehéz ügy ez a szívó pöcögtetés.

#50487 tschokker +  2018. április 13. 17:32:23 re: #50486 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Régen még padon programoztam egy B16-ot amiben 500 000+ Ft motorikus tuning volt és 170 lóerő fölé ment éppen. Vadi új komplett rozsdamentes komplett kipufogórendszer volt rajta, ledobtuk a leömlő utáni részt és egy tesztcsővel közel 30 lóerőt erősödött újraprogramozással.
Szóval akármi lehet, próbáljátok ki egy végig 60-assal.

#50486 SlaveDealer +  2018. április 13. 17:23:50 re: #50485 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Full komplett, szívósor is full ITR még az injektorok is ITR ...

De most úgy látszik kezd összeállni a kép mi lehet a baj ... de majd kiderül ... TEHÁT:

Ugye az van hogy leömlő belső kilépő átmérő 60mm ---> cat.back belső átmérő 56,7mm ---> és a hátsó dob csövezése ("hattyúnyak") 50mm !!!! (ami bár nem lett lemérve mennyi lehet de tippre 47-46mm a belső átmérője)

szerintem itt kaphat egy óriási fojtást nagy terhelésen ... de ez a programozás alatt lehetett volna látni nem?
2018. április 13. 20:14:57: megválaszolva zolynet +  által, → #50488 
2018. április 13. 17:32:23: megválaszolva tschokker +  által, → #50487 

#50485 tschokker +  2018. április 13. 16:57:18 re: #50483 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ITR HF az komplett? Tehát tengelyek is? Szívósor?
2018. április 13. 17:23:50: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50486 


2018. április 13. 16:58: Szerkesztve tschokker +  által, megtekintés

#50484 sh adam 0  2018. április 13. 16:45:36 re: #50483 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pontos konfig? Pl. Pillango? Szivosor? Tengely? Cat back mit tartalmaz?

#50483 SlaveDealer +  2018. április 13. 15:27:03 re: #50482 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Thundernek progizás után az volt a véleménye, hogy furcsán megy mert szokatlanul jól megy közép tartományban de felül meg elfogy ... motor "öblítése" jobb lehetne (ez pontosan nem tudom mit jelent)
Szerinte a leömlő nem túl jo választás ... amit nem teljessen értek mert HondaTech forumon sok pozitív kommentet olvastam akinek ilyen van.

Amugy mivel ez 2 részes leömlő(egybecsúsznak a csővek 4ből-2be) elképzelhető hogy ott kifuj terhelesnél?)
2018. április 13. 16:57:18: megválaszolva tschokker +  által, → #50485 
2018. április 13. 16:45:36: megválaszolva sh adam 0  által, → #50484 

#50482 SlaveDealer +  2018. április 13. 15:20:51 re: #50480 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2018. április 13. 15:27:03: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50483 

#50481 zolynet +  2018. április 13. 14:37:30 re: #50480 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Toda copy

#50480 Szabb +  2018. április 13. 13:12:49 re: #50477 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen típusú leömlő van rajta?
2018. április 13. 15:20:51: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50482 
2018. április 13. 14:37:30: megválaszolva zolynet +  által, → #50481 

#50479 Szabb +  2018. április 13. 13:12:11 re: #50478 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Egy jó 4-2-1 leömlő alul-felül hoz szépen. ;)

#50478 KamikaZeFan +  2018. április 13. 07:33:53 re: #50477 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kérdésre a válasz az hogy nem nagy.

4-2-1 leömlők nagy része nem felső tartományra készült hanem alsóra.
2018. április 13. 13:12:11: megválaszolva Szabb +  által, → #50479 

#50477 SlaveDealer +  2018. április 12. 20:30:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintetek egy 76mm-es CAI csövezés egy 76mm Blox szűrő + VelocityStack-el nem nagy egy ITR HF-es B16-ra?

Cameron user gépe kész lett Thunder progizta ... de nem megy valami jól és nem tudjuk hol lehet a hiba, Vtecben nem húz akkorát mint amit várna az ember. Leömlő 4-2-1 60mm kilépő ... catback belső átmerő 57mm...
2018. április 13. 13:12:49: megválaszolva Szabb +  által, → #50480 
2018. április 13. 07:33:53: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50478 

#50476 LINSZTER +  2018. április 11. 19:37:40 re: #50475 (bneon 0 )  ←  ‹›  +4 | rejt
95-ös évjáratig OBD1, 96-tól OBD2. Sok a különbség.
A P28 az OBD1, ahhoz kell egy átalakítókábel is hogy tud használni és abból is van OBD2A (96-98) vagy OBD2B (99-00).
Torque ezeknél nem működik. Ha úgyis programozva lesz akkor egy bluetooth adapter kell az ECU-ba és a TunerView alkalmazással tudod nézni.

#50475 bneon 0  2018. április 11. 18:00:48    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Épülő ek4-emhez vettem egy p28 ecut, azt mondták az okosok, hogy az a legjobb mert írható olvasható stb.
Viszont nem értem pontosan a különbséget, illetve magukat a fogalmakat, valaki el tudná magyarázni légyszives?:)
Mi a különbség az OBD1 és OBD2 között?
A p28 az obd1 vagy 2?
Háznál van egy OBD2-es autó, amire rádugtunk egy hibakódolvasót, amit egy Torque nevű programmal kezelt, és tök szépen kiírt mindent az autóról gondolok itt: rpm, gázállás %ban, speed, avg. fogyasztás stb.
A p28 ha obd2 akkor gondolom ez megcsinálható vele, de ha obd1 akkor is?

köszi a válaszokat előre is!
2018. április 11. 19:37:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50476 


2018. április 11. 18:01: Szerkesztve bneon 0  által, megtekintés

#50474 Jugo +  2018. április 10. 09:38:17 re: #50468 (admin + )  ←  ‹›  +1 | rejt
nem kell annyira messzire menni, Vecsésen is van készleten pár:
Red Sun Shop

#50473 degumentes 0  2018. április 9. 12:20:39 re: #50472 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jól emlékszem a rozsdamentes lett volna 80e, de ahhoz ott kellet volna hagyni az autót, ez is kibír 6-7 évet aztán majd meglátom, hogy addig mi lesz vele. De ez az ár úgy 2éve volt, mondjuk nem hiszem hogy a duplájára emelkedtek volna azóta az árak:)

#50472 Sprint-R +  2018. április 9. 11:29:27 re: #50466 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez jol hangzik, nekem csak a kozepresz kene kozepdobbal, ha 4 ora alatt kesz es 2 deakbol kijon akkor az baratsagosan hangzik. :)
2018. április 9. 12:20:39: megválaszolva degumentes 0  által, → #50473 

#50471 sh adam 0  2018. április 9. 10:31:56 re: #50470 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Magam miatt! Öreg vagyok Én már ehhez a lurdys/arénás ecsethajú páva kanjo fiúcskás stílushoz! :D
Első körben megpróbálkozok egy "nagyobb" testű végdobbal, aztán ha kevés rámegyek a középre is jobban. [SMIL:/mosoly.gif]

#50470 degumentes 0  2018. április 8. 18:03:27 re: #50469 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor? A szomszédok miatt? [SMIL:/szetvert.gif] Csináltatni kell, hívj fel egy pár kipufogóst, biztos van értelmes áron is, meg ha nem olyan a hang, amit elképzeltél, akkor még mindig tudnak rajta változtatni. Az enyém kimondottan csendes 2000-3000-es fordulatig 8000 körül alagútban imádom [SMIL:/smile2.gif] Mélygarázsban már nem tartanak szimpatikusnak 4000-nél se, de a padló le van ragasztva hangszigetelő anyaggal, az utastér zajszintje, számomra kulturáltnak tűnik. Stp standardplast gold accent 6 ezzel van leragasztva a kárpit alatt, a padló.
2018. április 9. 10:31:56: megválaszolva sh adam 0  által, → #50471 


2018. április 8. 18:06: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50469 sh adam 0  2018. április 8. 17:31:35 re: #50468 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a rendőrök miatt remegek, azok megujjalnak másért ha annyira akarnak!
2018. április 8. 18:03:27: megválaszolva degumentes 0  által, → #50470 

#50468 admin +  2018. április 8. 17:17:36 re: #50465 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Magnaflow dobot kell venni, E jeles, abba nem tudnak majd belekötni. Csak nem USA-ból kell rendelni. Szerintem TypeV tud neked intézni [SMIL:/smile5.gif]
2018. április 10. 09:38:17: megválaszolva Jugo +  által, → #50474 
2018. április 8. 17:31:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50469 

#50467 ólomlábú +  2018. április 8. 17:08:31 re: #50466 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Van egy 50-es saválló félkész végig nyitott középrészem.Az ívek megvannak,csak körbe kell hegeszteni (se időm,se kedvem) + kell rá a két végére csatlakozó + a tartó fülek.A 60-asat ami ugyanilyen állapotú volt azt elvitték,ingyen adom,csak érte kell menni,de nem tolongtak érte.ha kell elviheted,aztán majd össze hegeszted magadnak ;) .

#50466 degumentes 0  2018. április 8. 16:58:16 re: #50465 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó én csak 50-est kértem, meg a leömlő adott volt, közép és hátsó keresztdob végig átmenőben 55e volt, ha rozsdamentesből kérem, akkor 2nap lett volna, így nem kellet ott hagyni az autót, kb 4 óra alatt meg volt az egész. Hasper, nekem ők csinálták.
2018. április 9. 11:29:27: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50472 
2018. április 8. 17:08:31: megválaszolva ólomlábú +  által, → #50467 

#50465 sh adam 0  2018. április 8. 16:51:35 re: #50461 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg dobot csináltatnék itthon, de azt is inkább beay-ről! Rendszert nevetséges áron készítenek itthon a kipuffos cégek! [SMIL:/smile9.gif] Alubevonatos csőből ráadásul 60mm a max, felette már csak rozsdamentesből aminél aztán megint letérdelsz ha meghallod menyiért! [SMIL:/smile2.gif]
2018. április 8. 17:17:36: megválaszolva admin +  által, → #50468 
2018. április 8. 16:58:16: megválaszolva degumentes 0  által, → #50466 

#50464 bneon 0  2018. április 8. 14:01:05 re: #50460 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor lehet, hogy tényleg az egyéni lenne a jó megoldás, Janó dobnál csinálták a barátomét, neki igaz csak dobot, de nagyon szépen szól és nem volt több 35 ezernél azthiszem..
Egy komplett rendszert olyan 100 körül csinálnak, és van választék, megbeszélheted velük a csőátmérőt, javaslatot is adnak stb.. Ajánlani tudom őket!

#50463 bneon 0  2018. április 8. 13:58:57 re: #50462 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem mondtam, hogy halk, de szerintem a Skunk hangosabb nála:D
De sajnos még nekem sem volt szerencsém hozzá.

 << eleje | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.18, 0.3, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.095 mp, 9 query