Nem oszt nem szoroz, de a vti injektorjai ugyanakkorák mint az itr-é.
A végig csökkenő átmérő tuti nem nyerő megoldás.
Nekem úgy van hogy 60-as a kilépője a leömlőnek, a tegiwa sportcat is 60as, viszont a cat után 55-ös csövezésem van, nem pedig 60-as, lehet ott én is vesztek, de amikor csináltattam nem akartam büdös nagy hangot. Háááát, van azért.
Közép dobot is ki szokták venni, mert ugye az is fojtás, de akkor meg recsegős hangja lesz.
Nehéz ügy ez a szívó pöcögtetés.
Régen még padon programoztam egy B16-ot amiben 500 000+ Ft motorikus tuning volt és 170 lóerő fölé ment éppen. Vadi új komplett rozsdamentes komplett kipufogórendszer volt rajta, ledobtuk a leömlő utáni részt és egy tesztcsővel közel 30 lóerőt erősödött újraprogramozással.
Szóval akármi lehet, próbáljátok ki egy végig 60-assal.
Full komplett, szívósor is full ITR még az injektorok is ITR ...
De most úgy látszik kezd összeállni a kép mi lehet a baj ... de majd kiderül ... TEHÁT:
Ugye az van hogy leömlő belső kilépő átmérő 60mm ---> cat.back belső átmérő 56,7mm ---> és a hátsó dob csövezése ("hattyúnyak") 50mm !!!! (ami bár nem lett lemérve mennyi lehet de tippre 47-46mm a belső átmérője)
szerintem itt kaphat egy óriási fojtást nagy terhelésen ... de ez a programozás alatt lehetett volna látni nem?
Thundernek progizás után az volt a véleménye, hogy furcsán megy mert szokatlanul jól megy közép tartományban de felül meg elfogy ... motor "öblítése" jobb lehetne (ez pontosan nem tudom mit jelent)
Szerinte a leömlő nem túl jo választás ... amit nem teljessen értek mert HondaTech forumon sok pozitív kommentet olvastam akinek ilyen van.
Amugy mivel ez 2 részes leömlő(egybecsúsznak a csővek 4ből-2be) elképzelhető hogy ott kifuj terhelesnél?)