Nem oszt nem szoroz, de a vti injektorjai ugyanakkorák mint az itr-é.
A végig csökkenő átmérő tuti nem nyerő megoldás.
Nekem úgy van hogy 60-as a kilépője a leömlőnek, a tegiwa sportcat is 60as, viszont a cat után 55-ös csövezésem van, nem pedig 60-as, lehet ott én is vesztek, de amikor csináltattam nem akartam büdös nagy hangot. Háááát, van azért.
Közép dobot is ki szokták venni, mert ugye az is fojtás, de akkor meg recsegős hangja lesz.
Nehéz ügy ez a szívó pöcögtetés.
Full komplett, szívósor is full ITR még az injektorok is ITR ...
De most úgy látszik kezd összeállni a kép mi lehet a baj ... de majd kiderül ... TEHÁT:
Ugye az van hogy leömlő belső kilépő átmérő 60mm ---> cat.back belső átmérő 56,7mm ---> és a hátsó dob csövezése ("hattyúnyak") 50mm !!!! (ami bár nem lett lemérve mennyi lehet de tippre 47-46mm a belső átmérője)
szerintem itt kaphat egy óriási fojtást nagy terhelésen ... de ez a programozás alatt lehetett volna látni nem?
Thundernek progizás után az volt a véleménye, hogy furcsán megy mert szokatlanul jól megy közép tartományban de felül meg elfogy ... motor "öblítése" jobb lehetne (ez pontosan nem tudom mit jelent)
Szerinte a leömlő nem túl jo választás ... amit nem teljessen értek mert HondaTech forumon sok pozitív kommentet olvastam akinek ilyen van.
Amugy mivel ez 2 részes leömlő(egybecsúsznak a csővek 4ből-2be) elképzelhető hogy ott kifuj terhelesnél?)
Szerintetek egy 76mm-es CAI csövezés egy 76mm Blox szűrő + VelocityStack-el nem nagy egy ITR HF-es B16-ra?
Cameron user gépe kész lett Thunder progizta ... de nem megy valami jól és nem tudjuk hol lehet a hiba, Vtecben nem húz akkorát mint amit várna az ember. Leömlő 4-2-1 60mm kilépő ... catback belső átmerő 57mm...