HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 13:52,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#50505 zolynet +  2018. április 17. 12:59:44 re: #50504 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Semmi...ugyanúgy harap/horzsol mint előtte. :)

#50504 SlaveDealer +  2018. április 17. 12:07:53 re: #50503 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érezhető különbség lett?
2018. április 17. 13:54:24: megválaszolva Higany +  által, → #50506 
2018. április 17. 12:59:44: megválaszolva zolynet +  által, → #50505 

#50503 zolynet +  2018. április 17. 12:05:20 re: #50427 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
410cc VS 240cc
Most már kevésbé dolgozik. Kösz Higany! [SMIL:/smile5.gif]

2018. április 17. 12:07:53: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50504 

#50427 fonta +  2018. március 23. 09:46:53 re: #50425 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De, hogy lehet hajtan 100% felet ez nem értem?
A % nem az abszolút kitöltési tényező? Az definíciójából adódóan nem mehet 100% fölé!

U_inj
/\
|
|---------------             -----------
|                  |_______|
|-----------------------------------------------> t

|     t_on           t_off
|<----------->|<------->
|
|
| T = t_on + t_off
|<----------------------->

Kitöltési tényező k = t_on / (t_on + t_off) , ennek a maximuma t_off = 0 -nál van, ekkor k = t_on / t_on = 1 = 100%
(Attól tekintsük el, hogy az Injektorra testet kapcsol az ECU, nem tápot, tehát negáltan kellene nézni az ábrát)

Vagy ez a javasolt maximális kitöltési tényezőhöz képesti % érték?

Mondjuk a javasolt maximum az az abszolút 80% akkor a "mondott" 104% valójában 80*1,02 = 83,2% (abszolút)?
2018. április 17. 12:05:20: megválaszolva zolynet +  által, → #50503 
2018. március 23. 10:31:34: megválaszolva Higany +  által, → #50428 

#50425 zolynet +  2018. március 22. 14:40:52 re: #50423 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem 102-104%-on mentek 8600rpm-től, azaz csak a végén.
Úgy voltam vele hogy egy 18éves injetcort lecserélek egy olyanra ami jobban porlaszt, rosszabb nem lesz talán. [SMIL:/smile1.gif]
2018. március 23. 09:46:53: megválaszolva fonta +  által, → #50427 

#50423 Szabb +  2018. március 22. 11:45:37 re: #50415 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez (is) kb. örök vita téma, hogy hány %-nál kell nagyobbra cserélni az injektort.
Nálam 90% alatt működnek, sőt pontosabban ilyen 84-86%.
Van aki szerint ez még jó, de van aki azt mondja, hogy már határon megy... érdemes lenne nagyobbra cserélni.
410-esekre.
2018. március 22. 15:10:19: megválaszolva grego +  által, → #50426 
2018. március 22. 14:40:52: megválaszolva zolynet +  által, → #50425 

#50415 zolynet +  2018. március 21. 14:03:40 re: #50414 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
denso 410cc injectorokat vettem, még nem raktuk be őket, hamarosan.
Tapasztalatról még nem tudok írni.
2018. március 22. 11:45:38: megválaszolva Szabb +  által, → #50423 
2018. március 21. 14:19:56: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50416 

#50414 sacaekvti 0  2018. március 21. 13:56:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
[B16a2]
Milyen modernebb injektorra lenne érdemes cserélni a jelenlegiket ? Tuninghoz melyik típusú a legjobb?
Ködzi a válaszokat!
2018. március 21. 20:12:19: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50419 
2018. március 21. 15:55:19: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50418 
2018. március 21. 14:20:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50417 
2018. március 21. 14:03:41: megválaszolva zolynet +  által, → #50415 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.44, 0.35, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.012 mp, 13 query