HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 17:51,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50562 CsekMG +  2018. október 16. 08:59:05 re: #50561 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia.
Köszi a választ.
A benzinhíd és befecskendezők, fojtószelep, stb maradtak a gyáriak tehát csak szívósort cseréltél?
Gyári VTi váltóval használtad?
2018. október 17. 09:07:10: megválaszolva Szabb +  által, → #50567 

#50561 Szabb +  2018. október 16. 08:47:30 re: #50556 (CsekMG + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szia,

Nekem anno nagyon hasonló setup volt a VTi-n. (EK9 teng. EK9 szeleprugó + tányér, skunk2 kipuff. rendszer, Vibrant 4-2-1 leömlő, skunk2 szívósor, P28, AEM V2 cai.)

sokáig agyaltam én is hogy EK9 szívósor legyen vagy skunk. aztán végülis skunk lett. :)

ezekkel a modokkal tudott az autó 192.5 lovat.
progizva utcán volt első körben akkor 188 lovat értünk el, majd kibéreltem az Maha padot és ott még találtunk pár pacit akkor lett 192.5
az autó jól ment alul, felül.
amúgy érdekes módon az utcán írt progival jobban ment mint a padon finomítottal. :)
2018. október 16. 09:15:55: megválaszolva CsekMG +  által, → #50564 
2018. október 16. 09:13:05: megválaszolva Higany +  által, → #50563 
2018. október 16. 08:59:05: megválaszolva CsekMG +  által, → #50562 

#50560 CsekMG +  2018. október 15. 22:30:39 re: #50559 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Számomra fontos lenne, hogy közepes fordulatszám tartományban is erős legyen az autó.Tehát nem szeretném hogy csak nagyon magas fordulaton menjen.
Viszont gondolom 8000 fölött jönne ki a legnagyobb teljesítmény ezekkel a tengelyekkel.
Az ITR szívósor hozna ebben a tartományban is? Vagy esetleg rontana a VTi-hez képest?
Van esetleg tapasztalatod ebben is?

#50559 tschokker +  2018. október 15. 22:07:50 re: #50556 (CsekMG + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Még egy szavazat az ITR szívósorra, persze ha nem akarod 8000 fölé is pörgetni akkor nem kötelező. Pillangószelepnek elég a 60-as, ha nem komplett az ITR cucc.
2018. október 15. 22:30:39: megválaszolva CsekMG +  által, → #50560 

#50558 joeking +  2018. október 15. 21:46:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

H22a felújításra kit tudtok ajánlani?
Lehet nem megfelelő topikba írok, viszont p28 programozáshoz is szükségem lenne emberre.

Üdv, Zsolt
2018. október 16. 15:05:04: megválaszolva civic4d 0  által, → #50565 

#50557 bneon 0  2018. október 15. 20:58:21 re: #50556 (CsekMG + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Szia!

Én egy ITR szívósort még próbálnék vadászni, sokan pakolják azt b16-ra, azzal szerintem jobb lenne.

#50556 CsekMG +  2018. október 15. 18:22:53    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sziasztok!

Egy kis segítségre illetve tapasztalatokra lenne szükségem.Próbáltam keresni, visszaolvasni de nem találtam választ.
A jövő évben szeretném az 1.6 VTi motor teljesítményét növelni.
Ehhez már megvannak:
- Ek9 vez.tengelyek, szeleprugók, -tányérok
- ITR komplett kipufogórendszer, egy szintén Integra Supersprint hátsódobbal
- ITR légszűrőrendszer
Ehhez lenne megírva egy p30 vagy p28 ecu.

A kérdésem az lenne, hogy a gyári VTi szívósor és fojtószelep megfelelő ehhez a módosításhoz vagy szükség lenne egy másikra?
Van esetleg valakinek hasonló konfig?

Előre is köszönöm a segítséget, tanácsokat.

Üdv:Geri
2018. október 16. 08:47:30: megválaszolva Szabb +  által, → #50561 
2018. október 15. 22:07:50: megválaszolva tschokker +  által, → #50559 
2018. október 15. 20:58:21: megválaszolva bneon 0  által, → #50557 


2018. október 15. 19:07: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50555 LINSZTER +  2018. szeptember 29. 16:57:39 re: #50554 (mancspapa + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tudom van-e telepítési limit sajna. Én nem vagyok hajlandó pénzt fizetni olyannak aki más szoftverét átírva pénzt keresni.
Sajna más opció nincs, mivel se Cromehoz se eCtunehoz nincs már support, Neptune-nál pedig kizárólag hivatalos dealerek tudnak epromot írni és az eleve a Moates Demonhoz van tervezve.

#50554 mancspapa +  2018. szeptember 29. 16:53:13 re: #50553 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha van egy ostrich 2.0 meg egy hulogom, és eddig crome prom volt (elfogyott a 3. telepitési lehetőség), akkor mi az a program, amit érdemes ezzel használni? Ha kifizetem azt a 100dollárt, annál van ilyen telepítési limit? Hogy müködik annak a licensze? Annyit ír hogy korlátlanul használható, de hogyan? 1 gépen egyszerre max? vagy mi alapján azonosít? burn2-vel tudok ugyanúgy epromot írni, mint crome-al?
Vagy ha nem ez a program, akkor melyikkel érdemes foglalkozni? Előre is köszi ha tudnál segíteni ;)
2018. szeptember 29. 16:57:39: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50555 

#50553 LINSZTER +  2018. szeptember 27. 07:40:51 re: #50552 (mancspapa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi a kérdés? Használni nem használtam de az nem más mint egy hekkelt eCtune és a gyerek pofátlanul még pénzt is kér érte.
2018. szeptember 29. 16:53:14: megválaszolva mancspapa +  által, → #50554 

#50552 mancspapa +  2018. szeptember 26. 14:55:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van valaki kishazánkban aki BMTune-al programoz? Dobna egy üzit? mancspapa@gmail.com Köszi!
2018. szeptember 27. 07:40:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50553 

#50551 delmarco 0  2018. szeptember 22. 19:16:01    ‹›  +1 | rejt
Erdeklodnek, hogy kinek mi a tapasztalata a "tuning" dugattyukkal kapcsolatban gondolok itt a Wossner vagy Wiseco, JE stb... es tarsaira?
Van-e pl.feketelistas vagy kerulendo marka?

#50550 ólomlábú +  2018. augusztus 24. 16:39:01 re: #50549 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen.

#50549 Higany +  2018. augusztus 22. 18:33:09 re: #50548 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet hrv D-s motorra gondolt. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2018. augusztus 24. 16:39:01: megválaszolva ólomlábú +  által, → #50550 

#50548 sh adam 0  2018. augusztus 22. 18:29:47 re: #50547 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elméletileg igen. D2b kittel vagy anélkül is raktak már fel B-s váltót D-re.
2018. augusztus 22. 18:33:09: megválaszolva Higany +  által, → #50549 

#50547 ólomlábú +  2018. augusztus 19. 14:51:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Váltó téma!
A hrv váltóját rá lehet akasztani nem hrv-be való motorra is?PL. esi motorra.
2018. augusztus 22. 18:29:47: megválaszolva sh adam 0  által, → #50548 

#50546 degumentes 0  2018. augusztus 13. 21:00:16 re: #50545 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Perszemán [SMIL:/szetvert.gif]

#50545 grego +  2018. augusztus 13. 20:41:04 re: #50544 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na kész is van :D
2018. augusztus 13. 21:00:16: megválaszolva degumentes 0  által, → #50546 

#50544 degumentes 0  2018. augusztus 13. 20:37:10 re: #50542 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2018. augusztus 13. 20:41:04: megválaszolva grego +  által, → #50545 

#50543 degumentes 0  2018. augusztus 13. 12:43:10 re: #50542 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Van hozzá progi, menet közben mindent meg lehet változtatni, amit csak akarsz, csak nekem fogalmam sincs, hogy milyen fordulathoz, mekkora előgyújtás értéket kell megadni, adott motorterhelésnél. A táblázatban tudod változtatni a fordulatszámot és a map értéket is, ha akarod. Hő korrekciót is lehet rajta állítani, vannak még egyéb funkciók is mint shift light meg olyan is amiről nem tudok [SMIL:/smile1.gif] . Van hozzá dokumentumom, vannak hozzá írt progik is, de Honda az nincs.

#50542 grego +  2018. augusztus 13. 12:26:17 re: #50541 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs valami alaptábla amit csak módosítani kell?
2018. augusztus 13. 20:37:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50544 
2018. augusztus 13. 12:43:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50543 

#50541 degumentes 0  2018. augusztus 13. 12:18:27 re: #50540 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Pedig ez benne van még a topik nevében is [SMIL:/szetvert.gif]
2018. augusztus 13. 12:26:18: megválaszolva grego +  által, → #50542 

#50540 LINSZTER +  2018. augusztus 13. 10:12:38 re: #50539 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs kedvem szívni vele köszi.
2018. augusztus 13. 12:18:27: megválaszolva degumentes 0  által, → #50541 

#50539 degumentes 0  2018. augusztus 13. 09:12:22 re: #50537 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyébként te felprogiznád, ha odavinném az autót?
2018. augusztus 13. 10:12:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50540 

#50538 degumentes 0  2018. augusztus 13. 08:29:54 re: #50537 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt szeretném, ha valaki rendesen felprogramozná a gyújtást, de senki nem akarja.

#50537 LINSZTER +  2018. augusztus 13. 08:22:51 re: #50536 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akarja a franc. De ha neked jó, hogy valaki csak úgy megírkálja neked a gyújtás táblát akkor sok sikert.
2018. augusztus 13. 09:12:22: megválaszolva degumentes 0  által, → #50539 
2018. augusztus 13. 08:29:54: megválaszolva degumentes 0  által, → #50538 

#50536 degumentes 0  2018. augusztus 13. 08:12:38 re: #50535 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Felőlem, ha van csavarhúzód és a karbikat is állítani akarod, akkor azt is rendelhetsz hozzá [SMIL:/smile2.gif] Ez csak egy gyújtás ecu.
2018. augusztus 13. 08:22:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50537 

#50535 LINSZTER +  2018. augusztus 13. 07:15:07 re: #50534 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a kérdés komoly? :D
2018. augusztus 13. 08:12:39: megválaszolva degumentes 0  által, → #50536 

#50534 degumentes 0  2018. augusztus 12. 19:31:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lenne e kedve valakinek egy gyújtás táblázatot kitölteni? Csak gyújtást kellene, üzemanyagot nem, map sensor van, tps nincs.
2018. augusztus 13. 07:15:08: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50535 

#50533 degumentes 0  2018. augusztus 12. 11:48:04 re: #50532 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha furva is lesz, akkor tényleg érdemes azzal a 100cm3 megdobni, p29 dugókkal összerakni, ha marad szívó.

#50532 sacaekvti 0  2018. augusztus 12. 11:24:34 re: #50531 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szuper,köszönöm!

Igen fúrni kell a blokkot valószínű.
2018. augusztus 12. 11:48:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #50533 

#50531 degumentes 0  2018. augusztus 12. 09:14:18 re: #50530 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.3; 1.4; 1.5 ugyanaz a blokk, nekem is 1.4-es blokkban van 1.5 főtengely, 1.5 hajtókarral, az 1.4 esi swaphoz képest, nyomatékosabb lett és hangosabb. De talán az 1.4 egy picit pörgősebb. Furva is lesz?
2018. augusztus 12. 11:24:34: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50532 

#50530 sacaekvti 0  2018. augusztus 11. 13:12:14 re: #50528 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hoppáré,erre elf lejtettem reagálni :/ Erről nem volt szó,de én is a gergo féle vélemén,en vagyok.

[KÉRDÉS]

D14-be plugnplay a d15 fotengely es hajtokar? Esi swapolni szeretne ismerosom,de en 1.4-nek nem látom annyira értelmét...
Köszi :)
2018. augusztus 12. 09:14:19: megválaszolva degumentes 0  által, → #50531 

#50529 grego +  2018. június 6. 09:29:49 re: #50528 (fonta + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én már kifejtettem a véleményem ebben a témában. Az áramlástan egyértelműen fogalmaz, minél simább egy cső belső felülete annál kisebb az átamlási ellenállás benne. Ha valaki a golf labdát hozza fel példaként akkor az keveri a szezonzt a fazonnal. Az teljesen másról szól.
A hengerfej csatornák érdessé tétele nem az áramlási ellenállás javítására szolgál, hanem a jobb keverékképzést szolgálja (turbulensebb áramlás segít ebben) azaz létezik az a felállás, hogy az áramlási ellenállás növelésével kevesebb teljesítményt vesztesz mint az ebből fakadó a motor által beszívott homogénebb keverék jótékony hatásával nyersz.

#50528 fonta +  2018. június 5. 23:34:13 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sokszor volt mér téma a polírozás.
Volt erről szó konkrétan esetleg a tanulmányaidban?

Sok szívósor belseje érdes és nem azért mert nem tudták simára/simábbra önteni.
A rücskös felületen megtapadnak a levegő buborékok és utána a gyorsan áramló levegő ezeken jobban csúszik, mint ha a szívósor falát dörzsölné'.
Ha polírozva van, akkor nem tud megtapadni és dörzsölve áramlik.
Na most erre lennék kíváncsi, hogy ez tényleg hogy van a gyakorlatban.

Mert sokszor együtt említik a portolással, ami biztos hasznos, ha nem passzolnak teljesen az érintkező "átmérők", hogy nem legyen utána "lépcső".
2018. augusztus 11. 13:12:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50530 
2018. június 6. 09:29:49: megválaszolva grego +  által, → #50529 

#50527 sh adam 0  2018. május 30. 11:18:40 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ahogy Sprint irja, en sem nyulnek hozza. Szerintem rontani lehet inkabb rajta, javitani nem, de te tudod, ha kell a kaland hajra! Csak a vegen nehogy meglepetes legyen a nagy nasa port meg okossagok minuszt hozzanak! [SMIL:/smile5.gif]

#50526 sacaekvti 0  2018. május 30. 10:37:15 re: #50524 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lesz hozzá erősebb szeleprugó is. Gaál motorsport fog nekem segíteni portolás,polírozás terén,de egyetemen tanultam Hő és áramlástechnikát szóval nem lesz azzal se gond.
2018. június 5. 23:34:13: megválaszolva fonta +  által, → #50528 
2018. május 30. 11:18:40: megválaszolva sh adam 0  által, → #50527 

#50525 KamikaZeFan +  2018. május 30. 09:53:05 re: #50523 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A polírozáshoz kell szakértelem, a levegő áramlás is egy tudomány, szerintem ne álj neki ha nem értesz hozzá, mer simán romolhat is a teljesítmény

#50524 Sprint-R +  2018. május 30. 09:14:40 re: #50523 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az itt olvasott tapasztalatok alapjan nem fog kelleni a nagyobb pillango. De Skunk2 Stage2 tengelynel cserelni fogod a gyari rugokat is? Mert az ajanlott.
2018. május 30. 10:37:15: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50526 

#50523 sacaekvti 0  2018. május 29. 22:18:14 re: #50521 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jajj elírtam bocsi.... Copy szívósor vagy ITR szívósor,mindkettő járatait fogom portolni meg polírozni,mert szerintem nem nagy kunszt és nem is nagyon erőbefektetést számomról,ha már egyszer ki van szedve akkor úgy akarom összerakni,hogy ezt is megcsináltam,meg ki szeretnék hozni minél több lóerőt abból a setupból ami lesz :) igazándiból nem tudom melyikkel járnék jobban,emrt ahogy néztem 65-70E meg mindkettő megállna ,csak melyikkel lenne erősebb.. (sk2 stg2 tengel,akkor ez a toda copy leömlő,ctr dugók,Hf portolás,matchport mindkét odlalról..,csak nem tudom szükség van-e 70es pillangóra vagy elég az ITR-é tiltás 9000-re lesz rakva és angyobb tengelyt nem akarok mert utcán sokat fogom használni :)
)
2018. május 30. 09:53:05: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50525 
2018. május 30. 09:14:40: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50524 

#50522 -Törölt felhasználó- 2018. május 29. 21:04:58 re: #50517 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Ne ülj fel a .... rollerre.. :D

#50521 sh adam 0  2018. május 29. 18:54:12 re: #50520 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szivosort es a leomlot a talalkozasoknal erdemes megigazitani a tokeletesebb atmenet miatt. Ezen felul ha ugy gondolod a hengerfej csatornait lehet portolni ha va ra embered es kereted.
2018. május 29. 22:18:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50523 

#50520 sacaekvti 0  2018. május 29. 18:24:59 re: #50519 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szívósor belsejének bővítése és a belső felület polírozása,meg match port a hengerfejjel :)
2018. május 29. 18:54:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #50521 

#50519 sh adam 0  2018. május 29. 14:41:06 re: #50518 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem:
Itr szivosor, pillango maradhat b16, vagy ha jar az itr szivosorhoz akkor azzal.
Toda copy leomlo.
"Copy leömlő portolva polírozva vagy ITR gyári?" ezt nem nagyon ertem.
2018. május 29. 18:24:59: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50520 

#50518 sacaekvti 0  2018. május 29. 14:07:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

B16A2-höz milyen szívósor+ pillangó kombót ajánlanátok (ctr dugó és stage2 tengelyhez,kipufogóleömlő toda copy vagy triY) ?

Copy leömlő portolva polírozva vagy ITR gyári? Pillangóból mekkorát lenne érdemes venni?

Előre is köszi a válaszokat!
2018. május 29. 14:41:06: megválaszolva sh adam 0  által, → #50519 


2018. május 29. 14:09: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés

#50517 -Törölt felhasználó- 2018. május 21. 10:31:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Szerintetek van értelme 1.6 vti-re integra (b18c6) hengerfejet rakni?
Köszi!
Üdv.
2018. május 29. 21:04:58: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50522 

#50516 degumentes 0  2018. május 8. 11:40:58 re: #50515 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Meg tudom kérdezni, egyszer már találkoztam a sráccal, aki ezt árulja és kinézem belőle, hogy úgy van összerakva, ahogy írja. [SMIL:/szetvert.gif]

#50515 LINSZTER +  2018. május 8. 09:31:54 re: #50513 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem itt komplett motor van cserélve és nem csak hf. (1600cc, 131LE)

Kieg. Most olvasom csak a hírdetés szövegét. Anno próbáltuk de nem lehet normálisan megcsinálni.
2018. május 8. 11:40:58: megválaszolva degumentes 0  által, → #50516 


2018. május 8. 09:33: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés

#50514 Higany +  2018. május 8. 01:19:18 re: #50513 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Lehet, csak kókány módon. És az égésterek se esnek full a hengerek fölé tudtommal. Szóval sokmindent lehet csak akarni kell, de erre inkább mondanám h nem lehet vagy inkább azt h baromság mert se nem jó lesz se nem egyszerű megoldani.

#50513 degumentes 0  2018. május 7. 21:21:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyszer volt abból vita, hogy d15b-re nem lehet dohc hf rakni. Van most egy ilyen konfig eladó.
2018. május 8. 09:31:54: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50515 
2018. május 8. 01:19:18: megválaszolva Higany +  által, → #50514 

 << eleje | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.45, 0.4
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.089 mp, 9 query