HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 10:47,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50533 degumentes 0  2018. augusztus 12. 11:48:04 re: #50532 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha furva is lesz, akkor tényleg érdemes azzal a 100cm3 megdobni, p29 dugókkal összerakni, ha marad szívó.

#50532 sacaekvti 0  2018. augusztus 12. 11:24:34 re: #50531 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szuper,köszönöm!

Igen fúrni kell a blokkot valószínű.
2018. augusztus 12. 11:48:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #50533 

#50531 degumentes 0  2018. augusztus 12. 09:14:18 re: #50530 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.3; 1.4; 1.5 ugyanaz a blokk, nekem is 1.4-es blokkban van 1.5 főtengely, 1.5 hajtókarral, az 1.4 esi swaphoz képest, nyomatékosabb lett és hangosabb. De talán az 1.4 egy picit pörgősebb. Furva is lesz?
2018. augusztus 12. 11:24:34: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50532 

#50530 sacaekvti 0  2018. augusztus 11. 13:12:14 re: #50528 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hoppáré,erre elf lejtettem reagálni :/ Erről nem volt szó,de én is a gergo féle vélemén,en vagyok.

[KÉRDÉS]

D14-be plugnplay a d15 fotengely es hajtokar? Esi swapolni szeretne ismerosom,de en 1.4-nek nem látom annyira értelmét...
Köszi :)
2018. augusztus 12. 09:14:19: megválaszolva degumentes 0  által, → #50531 

#50529 grego +  2018. június 6. 09:29:49 re: #50528 (fonta + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én már kifejtettem a véleményem ebben a témában. Az áramlástan egyértelműen fogalmaz, minél simább egy cső belső felülete annál kisebb az átamlási ellenállás benne. Ha valaki a golf labdát hozza fel példaként akkor az keveri a szezonzt a fazonnal. Az teljesen másról szól.
A hengerfej csatornák érdessé tétele nem az áramlási ellenállás javítására szolgál, hanem a jobb keverékképzést szolgálja (turbulensebb áramlás segít ebben) azaz létezik az a felállás, hogy az áramlási ellenállás növelésével kevesebb teljesítményt vesztesz mint az ebből fakadó a motor által beszívott homogénebb keverék jótékony hatásával nyersz.

#50528 fonta +  2018. június 5. 23:34:13 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sokszor volt mér téma a polírozás.
Volt erről szó konkrétan esetleg a tanulmányaidban?

Sok szívósor belseje érdes és nem azért mert nem tudták simára/simábbra önteni.
A rücskös felületen megtapadnak a levegő buborékok és utána a gyorsan áramló levegő ezeken jobban csúszik, mint ha a szívósor falát dörzsölné'.
Ha polírozva van, akkor nem tud megtapadni és dörzsölve áramlik.
Na most erre lennék kíváncsi, hogy ez tényleg hogy van a gyakorlatban.

Mert sokszor együtt említik a portolással, ami biztos hasznos, ha nem passzolnak teljesen az érintkező "átmérők", hogy nem legyen utána "lépcső".
2018. augusztus 11. 13:12:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50530 
2018. június 6. 09:29:49: megválaszolva grego +  által, → #50529 

#50527 sh adam 0  2018. május 30. 11:18:40 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ahogy Sprint irja, en sem nyulnek hozza. Szerintem rontani lehet inkabb rajta, javitani nem, de te tudod, ha kell a kaland hajra! Csak a vegen nehogy meglepetes legyen a nagy nasa port meg okossagok minuszt hozzanak! [SMIL:/smile5.gif]

#50526 sacaekvti 0  2018. május 30. 10:37:15 re: #50524 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lesz hozzá erősebb szeleprugó is. Gaál motorsport fog nekem segíteni portolás,polírozás terén,de egyetemen tanultam Hő és áramlástechnikát szóval nem lesz azzal se gond.
2018. június 5. 23:34:13: megválaszolva fonta +  által, → #50528 
2018. május 30. 11:18:40: megválaszolva sh adam 0  által, → #50527 

#50525 KamikaZeFan +  2018. május 30. 09:53:05 re: #50523 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A polírozáshoz kell szakértelem, a levegő áramlás is egy tudomány, szerintem ne álj neki ha nem értesz hozzá, mer simán romolhat is a teljesítmény

#50524 Sprint-R +  2018. május 30. 09:14:40 re: #50523 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az itt olvasott tapasztalatok alapjan nem fog kelleni a nagyobb pillango. De Skunk2 Stage2 tengelynel cserelni fogod a gyari rugokat is? Mert az ajanlott.
2018. május 30. 10:37:15: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50526 

#50523 sacaekvti 0  2018. május 29. 22:18:14 re: #50521 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jajj elírtam bocsi.... Copy szívósor vagy ITR szívósor,mindkettő járatait fogom portolni meg polírozni,mert szerintem nem nagy kunszt és nem is nagyon erőbefektetést számomról,ha már egyszer ki van szedve akkor úgy akarom összerakni,hogy ezt is megcsináltam,meg ki szeretnék hozni minél több lóerőt abból a setupból ami lesz :) igazándiból nem tudom melyikkel járnék jobban,emrt ahogy néztem 65-70E meg mindkettő megállna ,csak melyikkel lenne erősebb.. (sk2 stg2 tengel,akkor ez a toda copy leömlő,ctr dugók,Hf portolás,matchport mindkét odlalról..,csak nem tudom szükség van-e 70es pillangóra vagy elég az ITR-é tiltás 9000-re lesz rakva és angyobb tengelyt nem akarok mert utcán sokat fogom használni :)
)
2018. május 30. 09:53:05: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50525 
2018. május 30. 09:14:40: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50524 

#50521 sh adam 0  2018. május 29. 18:54:12 re: #50520 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szivosort es a leomlot a talalkozasoknal erdemes megigazitani a tokeletesebb atmenet miatt. Ezen felul ha ugy gondolod a hengerfej csatornait lehet portolni ha va ra embered es kereted.
2018. május 29. 22:18:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50523 


Az eredeti hozzászólás
#50520 sacaekvti 0  2018. május 29. 18:24:59 re: #50519 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szívósor belsejének bővítése és a belső felület polírozása,meg match port a hengerfejjel :)
2018. május 29. 18:54:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #50521 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.14, 0.25, 0.26
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.013 mp, 18 query