Igen, ezen meglepődtem akkoriban én is.
Ugye mindig az a mondás, hogy a padon látszanak az apró részletek, ott lehet finomítani, kihozni igazán a maxot.
Ehhez képest pedig az autó mégis jobban ment az utcán megírt progival.
Szvsz. egyszerűen a pad nem adja vissza azokat a körülményeket amik utcán vannak. Nem olyan a hűtés, nem olyan a menetszél, a légellenállás stb.
Az injektor gyári volt, a benyahíd is, a pillangót próbáltam integra-ét (ha jól emlékszem az 62-es) de nem volt jobb mint a gyári 60-as, így maradtam annál..
A váltó is full gyári volt, annyi, hogy a kuplungot szettben cseréltem integra-éra.
Szia.
Köszi a választ.
A benzinhíd és befecskendezők, fojtószelep, stb maradtak a gyáriak tehát csak szívósort cseréltél?
Gyári VTi váltóval használtad?
Nekem anno nagyon hasonló setup volt a VTi-n. (EK9 teng. EK9 szeleprugó + tányér, skunk2 kipuff. rendszer, Vibrant 4-2-1 leömlő, skunk2 szívósor, P28, AEM V2 cai.)
sokáig agyaltam én is hogy EK9 szívósor legyen vagy skunk. aztán végülis skunk lett.
ezekkel a modokkal tudott az autó 192.5 lovat.
progizva utcán volt első körben akkor 188 lovat értünk el, majd kibéreltem az Maha padot és ott még találtunk pár pacit akkor lett 192.5
az autó jól ment alul, felül.
amúgy érdekes módon az utcán írt progival jobban ment mint a padon finomítottal.
Számomra fontos lenne, hogy közepes fordulatszám tartományban is erős legyen az autó.Tehát nem szeretném hogy csak nagyon magas fordulaton menjen.
Viszont gondolom 8000 fölött jönne ki a legnagyobb teljesítmény ezekkel a tengelyekkel.
Az ITR szívósor hozna ebben a tartományban is? Vagy esetleg rontana a VTi-hez képest?
Van esetleg tapasztalatod ebben is?
Még egy szavazat az ITR szívósorra, persze ha nem akarod 8000 fölé is pörgetni akkor nem kötelező. Pillangószelepnek elég a 60-as, ha nem komplett az ITR cucc.
Egy kis segítségre illetve tapasztalatokra lenne szükségem.Próbáltam keresni, visszaolvasni de nem találtam választ.
A jövő évben szeretném az 1.6 VTi motor teljesítményét növelni.
Ehhez már megvannak:
- Ek9 vez.tengelyek, szeleprugók, -tányérok
- ITR komplett kipufogórendszer, egy szintén Integra Supersprint hátsódobbal
- ITR légszűrőrendszer
Ehhez lenne megírva egy p30 vagy p28 ecu.
A kérdésem az lenne, hogy a gyári VTi szívósor és fojtószelep megfelelő ehhez a módosításhoz vagy szükség lenne egy másikra?
Van esetleg valakinek hasonló konfig?