Nekem anno nagyon hasonló setup volt a VTi-n. (EK9 teng. EK9 szeleprugó + tányér, skunk2 kipuff. rendszer, Vibrant 4-2-1 leömlő, skunk2 szívósor, P28, AEM V2 cai.)
sokáig agyaltam én is hogy EK9 szívósor legyen vagy skunk. aztán végülis skunk lett.
ezekkel a modokkal tudott az autó 192.5 lovat.
progizva utcán volt első körben akkor 188 lovat értünk el, majd kibéreltem az Maha padot és ott még találtunk pár pacit akkor lett 192.5
az autó jól ment alul, felül.
amúgy érdekes módon az utcán írt progival jobban ment mint a padon finomítottal.
Egy kis segítségre illetve tapasztalatokra lenne szükségem.Próbáltam keresni, visszaolvasni de nem találtam választ.
A jövő évben szeretném az 1.6 VTi motor teljesítményét növelni.
Ehhez már megvannak:
- Ek9 vez.tengelyek, szeleprugók, -tányérok
- ITR komplett kipufogórendszer, egy szintén Integra Supersprint hátsódobbal
- ITR légszűrőrendszer
Ehhez lenne megírva egy p30 vagy p28 ecu.
A kérdésem az lenne, hogy a gyári VTi szívósor és fojtószelep megfelelő ehhez a módosításhoz vagy szükség lenne egy másikra?
Van esetleg valakinek hasonló konfig?