Sokszor volt mér téma a polírozás.
Volt erről szó konkrétan esetleg a tanulmányaidban?
Sok szívósor belseje érdes és nem azért mert nem tudták simára/simábbra önteni.
A rücskös felületen megtapadnak a levegő buborékok és utána a gyorsan áramló levegő ezeken jobban csúszik, mint ha a szívósor falát dörzsölné'.
Ha polírozva van, akkor nem tud megtapadni és dörzsölve áramlik.
Na most erre lennék kíváncsi, hogy ez tényleg hogy van a gyakorlatban.
Mert sokszor együtt említik a portolással, ami biztos hasznos, ha nem passzolnak teljesen az érintkező "átmérők", hogy nem legyen utána "lépcső".
Ahogy Sprint irja, en sem nyulnek hozza. Szerintem rontani lehet inkabb rajta, javitani nem, de te tudod, ha kell a kaland hajra! Csak a vegen nehogy meglepetes legyen a nagy nasa port meg okossagok minuszt hozzanak!
Lesz hozzá erősebb szeleprugó is. Gaál motorsport fog nekem segíteni portolás,polírozás terén,de egyetemen tanultam Hő és áramlástechnikát szóval nem lesz azzal se gond.