HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 02:13,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#50528 fonta +  2018. június 5. 23:34:13 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sokszor volt mér téma a polírozás.
Volt erről szó konkrétan esetleg a tanulmányaidban?

Sok szívósor belseje érdes és nem azért mert nem tudták simára/simábbra önteni.
A rücskös felületen megtapadnak a levegő buborékok és utána a gyorsan áramló levegő ezeken jobban csúszik, mint ha a szívósor falát dörzsölné'.
Ha polírozva van, akkor nem tud megtapadni és dörzsölve áramlik.
Na most erre lennék kíváncsi, hogy ez tényleg hogy van a gyakorlatban.

Mert sokszor együtt említik a portolással, ami biztos hasznos, ha nem passzolnak teljesen az érintkező "átmérők", hogy nem legyen utána "lépcső".
2018. augusztus 11. 13:12:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50530 
2018. június 6. 09:29:49: megválaszolva grego +  által, → #50529 

#50527 sh adam 0  2018. május 30. 11:18:40 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ahogy Sprint irja, en sem nyulnek hozza. Szerintem rontani lehet inkabb rajta, javitani nem, de te tudod, ha kell a kaland hajra! Csak a vegen nehogy meglepetes legyen a nagy nasa port meg okossagok minuszt hozzanak! [SMIL:/smile5.gif]


Az eredeti hozzászólás
#50526 sacaekvti 0  2018. május 30. 10:37:15 re: #50524 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lesz hozzá erősebb szeleprugó is. Gaál motorsport fog nekem segíteni portolás,polírozás terén,de egyetemen tanultam Hő és áramlástechnikát szóval nem lesz azzal se gond.
2018. június 5. 23:34:13: megválaszolva fonta +  által, → #50528 
2018. május 30. 11:18:40: megválaszolva sh adam 0  által, → #50527 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 1.34, 1.18, 0.76
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 8 query