HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 17:31,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#51098 sanyiboy 0  2021. április 9. 06:23:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.
Tudna nekem segiteni valaki: Honda Civic 5 Gen D16Z6 1,6 os 92 es gyönyörü szivohangom volt gázadásra,direktszürö van fent,de most oda volt a kocsi hengerfejezésen,illetve a szerelö kicserélte a szivosort mert a régin valami letört,de elvileg ugyan azt a szivosort tendelte a bontobol! viszont azota semmi szivohang nincsen! alapjáraton fütyül kb max ennyi! nyomom a gázt de olyan mint ha nem szivná a levegőt! valaki tud valami tanácsot adni hogy miért lett ilyen?
2021. április 9. 17:30:10: megválaszolva Tonx +  által, → #51101 
2021. április 9. 10:15:29: megválaszolva Yakumo +  által, → #51099 

#51097 civic4d 0  2021. március 20. 07:35:43 re: #51096 (aswaaa + )  ←  ‹›  0 | rejt
ok.kösz az infót.

#51096 aswaaa +  2021. március 16. 01:29:27 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
P1K (csak az E00 és G00 ecura vonatkozik ez lentebb, a többire nem igaz)

1. A képen látható ecut igen lehet chippelni akár bármilyen más obd1 ecut.
2. Ez nem D16Y2 ecu-ja, annak a kódja P1H, ez nem vtec-es 1.6os ecuja (IC14 hiányzik), alapjait véve a P06-hoz hasonlít de az injektor teszt kör és a barometric szenzor hiányzik belőle.
3. Nem immos az ecu, nincs mit kiiktatni.

Ideális alap ha jó áron jut hozzá az ember. Nekem volt az angol ecu-k közül a P1H és a P1J ezelőtt, nincs velük gond. Kondikat cserélj mielőtt felajdák a harcot.
2021. március 20. 07:35:43: megválaszolva civic4d 0  által, → #51097 

#51095 civic4d 0  2021. február 2. 19:05:20 re: #51094 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
95-98-ig nem kell emulátor elvileg panel ki és kész hát ez nagyon egyszerű. köszi.

#51094 grego +  2021. február 2. 16:17:13 re: #51092 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg
2021. február 2. 19:05:20: megválaszolva civic4d 0  által, → #51095 

#51093 LINSZTER +  2021. február 2. 15:15:47 re: #51092 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Fogalmam sincs, nem volt a kezemben még ilyen. Elvétve foglalkozom már csak OBD1-el.

#51092 civic4d 0  2021. február 2. 15:13:58 re: #51090 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
bonyolult kiiktatni?
2021. február 2. 16:17:13: megválaszolva grego +  által, → #51094 
2021. február 2. 15:15:47: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51093 

#51091 civic4d 0  2021. február 2. 15:10:57 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
kemény 18.000ft-ba került ez az ecu és egy d16y2 hf p08 a kódja ugyan az mint a z6-nak amin ledöbbentem hogy egy böszme tengely van benne az állapota pedig szinte új a barnitott réteg alig kopott le a bütykökről van valami mód arra hogy beazonosítsam a tengely paramétereit,tipusát stb?

#51090 grego +  2021. február 2. 14:48:55 re: #51089 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja
2021. február 2. 15:13:58: megválaszolva civic4d 0  által, → #51092 

#51089 civic4d 0  2021. február 2. 14:44:41 re: #51088 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
köszi!-egyébként ez immos?
2021. február 2. 14:48:55: megválaszolva grego +  által, → #51090 

#51088 LINSZTER +  2021. február 2. 13:00:36 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hozzáértő szerint ugyanúgy chippelhető mint bármelyik P28.
2021. február 2. 14:44:41: megválaszolva civic4d 0  által, → #51089 

#51087 LINSZTER +  2021. február 2. 05:58:20 re: #51086 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem vagyok benne 100% biztos de van amelyiket lehet és van amelyiket nem. Rákérdezek.
Link1

Link2

#51086 grego +  2021. február 1. 19:59:17 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Linszter azt mondja elvileg lehet, de majd jön és megaszondja.
2021. február 2. 05:58:20: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51087 

#51085 civic4d 0  2021. február 1. 19:31:45 re: #51084 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
az "elvileg nem" alatt mit értesz? -látom a helyét én is.

#51084 Tonx +  2021. február 1. 19:22:51 re: #51083 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elvileg nem, de gyakorlatilag ott a helye jobb felső sarokban.
2021. február 1. 19:31:45: megválaszolva civic4d 0  által, → #51085 

#51083 civic4d 0  2021. február 1. 19:19:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt


valaki tudja esetleg hogy ezt az ecut lehet-e chippelni? 95-ös angolból való elvileg 1.6 vtec 125 le




2021. március 16. 01:29:27: megválaszolva aswaaa +  által, → #51096 
2021. február 2. 15:10:57: megválaszolva civic4d 0  által, → #51091 
2021. február 2. 13:00:36: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51088 
2021. február 1. 19:59:17: megválaszolva grego +  által, → #51086 
2021. február 1. 19:22:51: megválaszolva Tonx +  által, → #51084 

#51082 dani1121 +  2021. február 1. 08:37:59 re: #51081 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm :)

#51081 Tonx +  2021. január 6. 08:01:08 re: #51080 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak a légszűrőház alján lévő gumitömítést vettem volna ki, akkor is több levegőt kap és lesz hangja is, de láthatatlan ha nem tudják mit keresnek.

Itt elég a tömítés. Legalább is sokan úgy csinálták és mindig elég volt.
2021. február 1. 08:37:59: megválaszolva dani1121 +  által, → #51082 

#51080 dani1121 +  2021. január 6. 07:05:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok.
Az egyik 94 civic coupé ej1 d16z9: vettem egy integra légszűrőt, kérdésem annyi lenne ezzel kapcsolatban hogy a gyári gumi szívócső helyett érdemes nagyobb keresztmetszetű csövet feltenni? Vagy elegendő ha a gyári csőre csatlakoztatom a szűrőt egy szilikon idommal? Feltételezem érezhető különbség nincs a kettő között.
csodát nem várok. Direktszűrőt nem szeretnék (már volt anno sok éve).

Másik kérdés ami talán félig ide félig szervíz topic:
Vettem augusztusban egy d14a3-as kis ej9 hecsit, 133ezer km-rel, nagyon jó állapotú mind a kasztni mind a motor, olaj egy gramm sem fogy, napi futkozósnak használom.
A kérdés... mivel ez 75 lovas és a folytást kivenném hogy meglegyen a gyári 90 lóeró, a tömítés csere után, feltételezem kelleni fog a p3x helyett a p3y ecu is.
Ámde itt a csavar a dologban az immo...
(anno a suzukimon az előző tulaj kiiktatta az indításgátlót mert gyújtáskapcsoló csere volt és új kulcsot kapott az autó de gondolom már nem immo chip-eset és a műszerfal alatt volt elrejtve az érzékelő gyűrű ráragasztva a gyári törött kulccsal).
Itt is ez a járható út? Új ecu egy kulccsal és ugyanez az elv?
vagy létezik gyárilag immo nélküli ecu?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv:

Dani
2021. január 6. 08:01:08: megválaszolva Tonx +  által, → #51081 

#51074 sh adam 0  2020. május 5. 08:24:19    ‹›  0 | rejt


#51073 valaki107 0  2020. május 4. 08:45:36    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Alany egy 5gen civic, d15b2. Központi injektor helyett hengerenkénti injektorosra akarom alakítani.

d16a6 cuccai kerülnek fel: a6 Motortéri kábelköteg + resistor box | a6 gyújtás | a6 szívósor injektorral mindennel | 180 fokos vizcső, si gázbowden, pm6 ecu.


Az ECU csere résszel kapcsolatban van a kérdésem: ha ezeket kicserélem fog e működni a dolog, vagy az ECU-nál kell még a vezetékkel mókolni? Erre az átkábelezésre gondolok, egy külföldi fórumon találtam a leírást:

At ECU
C1 ecu wire to B10 pin
C2 ecu wire to B12 pin
Run C1 pin to distr.
Run C2 pin to distr.
A3 ecu pin to engine bay and mark it
Same thing with the A7 ecu pin

Plug in the si's PM6 ecu, in place of the dx pm5 one.


Köszönöm a segítséget!


#51072 sacaekvti 0  2020. május 2. 17:58:00 re: #51071 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mondjuk én úgy tudom ezt az ED szívósort inkább turbóshoz használják és a performer X-et használják szívóhoz.

#51071 sh adam 0  2020. május 1. 19:06:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igaz a csicska B már senkit se érdekel... [SMIL:/szetvert.gif]

2020. május 2. 17:58:00: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51072 

#51070 JohnyFirpo +  2020. április 6. 20:43:45 re: #51069 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem nem fogod megbánni! Nekem nagyon bejön, mondjuk az K24, deee a tiéd alapból erősebb, szóval szerintem tetszeni fog.

#51069 -Törölt felhasználó- 2020. április 6. 18:01:48 re: #29334 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sziasztok!

Időközben sikerült felvennem a kapcsolatot Szabb kartárssal, köszönöm neki...
Amennyiben nem megy el az ACCORD néhány héten belüll - mint kis hazánk jelenleg legdrágábban árult Accordja, akkor valószínűleg ki fogom próbálni a reflash-t...
2020. április 6. 20:43:45: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #51070 

#51068 LINSZTER +  2020. április 6. 09:51:07 re: #51066 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Rengeteg érdekesség van amit csak akkor látsz ha már képes vagy az ECU-ba belelátni.

#51067 Dontwalk +  2020. április 6. 09:05:04 re: #51063 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Írj itt egy privit neki ha nem reagál szívesen segítek [SMIL:/smile5.gif]

#51066 Dontwalk +  2020. április 6. 09:03:15 re: #51065 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi az infót! Egyre többet tudok én is. Érdekesek ezek a számok.
2020. április 6. 09:51:07: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51068 

#51065 LINSZTER +  2020. április 5. 12:30:03 re: #51062 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Van összesen 6db WOT Enrichment tábla, ebből 2 ugynevezett "CAT Heating". Accord K24-nél, mindegyik táblában hasonlóan dúsít magas fordulaton, más Hondákál alap esetb en csak a "CAT heating" tábláknál.

2020. április 6. 09:03:15: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51066 

#51064 -Törölt felhasználó- 2020. április 5. 11:39:00    ‹›  0 | rejt
Szabb kartárs-hoz...

#51063 -Törölt felhasználó- 2020. április 5. 11:38:16 re: #29334 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudsz esetleg adni 1 mobilszámot?
2020. április 6. 09:05:04: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51067 

#51062 Dontwalk +  2020. április 5. 11:30:39 re: #29335 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt szokták érvként felhozni [SMIL:/szetvert.gif] Nyilván nem merültem el a témában, hogy mi az a tól-ig ami káros jó vagy megfelel. Egyébként pont amiatt nem is tudom pontosan mennyit szegényít a reflash csak azt tudom, hogy valamennyit igen. Bár ügye azt írod, hogy magasabb fordulaton kezd bedúsulni ,hogy ez a reflash esetében hogy van nem tudom és ott ügye van egy magasabb ford szám is.
2020. április 5. 12:30:03: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51065 

#29335 grego +  2020. április 5. 11:10:31 re: #29333 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100%-ban biztos voltam benne hogy ezt fogod írni :D
Ez a hengerfal lemosás véleményem szerint akkor dráma ha hideg a motor. Üzem meleg motornál ráadásul teljes terhelésen ez a tényező elhanyagolható. Ha nem így lenne akkor az összes gyári turbós motor ami 10-12-es AFR-el megy gyárilag szét kéne hulljon pár 10 ezer alatt. Aztán mégsem.
K-s motoroknál amúgy is csak a magasabb fordulatszámoknál kezd durván bedúsulni, és ennek oka az, hogy a kopogást minimalizálják. K-s motor azért eléggé hajlamos a kopogásos égésre és a keverék dúsításával ezt lehet kompenzálni, hogy ne hulljon szét. Minden motornak megvannak a gyenge pontjai, ennek ez az egyik.
A másik dolog ami sok éve eszembe jutott az az, hogy azért IS lehet dús a keverék (és ez ugye padlógázon van, részterhelésen nem), mert a Honda számít arra, hogy a júzerek módosítják a szívó és kipufogó rendszert ECU átírás nélkül, és akkor is biztonságosan kell működjön. Persze ez csak feltételezés.
2020. április 5. 11:30:39: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51062 

#29334 Dontwalk +  2020. április 5. 10:59:22 re: #29331 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Keresd Szabb-ott. Ide is írta az előbb. Ő a Mo.-i forgalmazó.
2020. április 6. 18:01:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #51069 
2020. április 5. 11:38:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #51063 

#29333 Dontwalk +  2020. április 5. 10:55:59 re: #29329 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A sok benya lemossa a hengerfalról az olajat. De az már extrém. De nem elhanyagolható.A második kérdésedre nem tudok érdemben válaszolni. Nem vagyok mérnök [SMIL:/szetvert.gif]
2020. április 5. 11:10:31: megválaszolva grego +  által, → #29335 

#29332 -Törölt felhasználó- 2020. április 5. 10:55:51    ‹›  0 | rejt
Ja egyébként Pest megyei vagyok, ha esetleg itt a közelben lenne és értelmes pénzért... Szóval?

#29331 -Törölt felhasználó- 2020. április 5. 10:54:45 re: #29328 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még a végén hagyom magam rábeszélni egy szoftverfrissítésre...Egyszer majdnem elmentem a Rigótech-hez Szekszárdra, de végül is lemondtam...
Egyébként mindig az volt a "bajom", hogy az a 10-15-20 % + hiányzik, amitől igazán élvezetessé válna az autó.
Emlékeim szerint régebben 1000 euró volt és egy külföldi srác csinálta.
Most ez ügyben mi a szitu?
2020. április 5. 10:59:22: megválaszolva Dontwalk +  által, → #29334 

#29330 Szabb +  2020. április 5. 10:43:42    ‹›  +2 | rejt
Azért egy szoftverfrissítés nem olyan mértékű beavatkozás ami az élettartam rovására megy.
(amennyiben pl. egy gyári motort meg turbózol és elkezded a nyomást növelni akkor ok. előbb utóbb hazavágod, de ott a teljesítmény is más azért...)
A vidiben szereplő autóban a reflash óta 150+ ezer km. lett beletéve és köszöni jól van.

A japán mérnök nem hülye valóban, de őket is köti a sok szigorú előírás, az környezetvédelmi szigorítások stb. aminek meg kell felelniük és ezt sajnos sok esetben a teljesítmény oltárán áldozták fel...

#29329 grego +  2020. április 5. 10:39:33 re: #29328 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mért károsabb a dús keverék mint a szegény? Mi számít dúsnak és mi szegénynek?
2020. április 5. 10:55:59: megválaszolva Dontwalk +  által, → #29333 

#29328 Dontwalk +  2020. április 5. 10:37:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt mi is kérdeztük anno. Az van, hogy a 2.4-es valami 8 ezer valahányszáz fordulatot tud maximálisan a reflash pedig 7600-nál szabályoz a gyári 7200-al szemben. Sok német júzer 8000-es letiltással használja. De ez még mindig csak egy adat én rendre elváltok olyan 7000-7200-nél hiszen az akkor már pont elég ,hogy a 4600-as fordszámon bekövetkező vtec felett maradjak. És persze ezek a gyorsítások se mindennaposak szóval semmi egyéb károsodás nincs. Az expert elmondta, hogy ezeknél a motoroknál az, hogy a vtec váltás lejjebb került az pont hogy csak jót tesz a motornak hiszen így minden mechanika ami benne van olajozódik és működik.
A reflash egyben a keveréken is szegényített mert ezek a K szériás motorok elég dús keverékkel vannak gyárilag programozva. Most nyilván nem hülyék a japán mérnökök de a dús keverék az károsabb a motorra mint a szegényebb. Egy biztos: a K24-en nagyon látszik, hogy tudatosan lefojtották és messze a benne rejlő potenciál alatt helyezték forgalomba. Szerintem egyik oka az volt, hogy a CTR K20-asa ami tényleg egy kihegyezett motor a maga 200 lóerejével maradjon a sportosságra vágyók és maga a paletta leggyorsabb autója. Furcsa, hogy egy sima reflash kapásból gyorsabb autóvá teszi az ATS-t és akkor még nem beszéltünk a gyárilag "lebutított" leömlőről és cat-backről ami kb. 25 ló mínuszt jelent úgy összességében.
2020. április 5. 10:54:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #29331 
2020. április 5. 10:39:33: megválaszolva grego +  által, → #29329 

#51061 CsekMG +  2020. március 21. 19:35:36    ‹›  0 | rejt
Sziasztok,

Valakinek van információja, tapasztalata abban, hogy az NPR és a Nippon Racing márkanevű dugattyúk alatt ugyanarról a gyártóról, termékről lenne szó, vagy külön gyártók?

Ha van különbség akkor az pontosan mit takar?

Előre is köszönöm a segítséget.



Üdv:Geri


#51060 Szabb +  2020. február 20. 08:41:48 re: #51058 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
"no, the real question is are you 18 or 45?" [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#51059 Yaroslav +  2020. február 19. 19:00:42 re: #51057 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Biztos hozható a 8l, de minek? :) (Egyébként sprintmonitoron ennél durvábbak is vannak - talán 6,4-et is láttam. A pszichomókusok azt állítják, hogy a fogyasztás kérdése jellemzően egy erős trigger a "lefelé okosításra" az embereknél. Ez egyfajta automatikus agyi védekező funkció a választásunk mások előtti igazolására.)
Viccet félretéve. Igaz, hogy nálam még csak kb. 8k km van benne, de most megnéztem és 8,53 volt a legjobb átlagom egy 800km-es karikán - veretés nélkül - jellemzően pályán és alsóbb rendű utakon megtéve. A teljes átlag jelenleg 9,81 teljesen gyári szívóoldali rsz-el. Ez kb. 30% pálya, 30% város és 40% autóutas használatban alakul és kezd stabilizálódni. 95%-ban nincs ballaszt sem utasok sem pár zsák cement képében. Cserébe szeretem a vtec-et! [SMIL:/zavarbanvan/embarassed3.gif]
Kíváncsi leszek, hogy neked mennyit hoz majd vissza a gyári betét, de meglepődnék ha drámaian csökkenne. Majd azért megoszthatod, hogy milyen lett! ;)

#51058 grego +  2020. február 19. 13:08:05 re: #51057 (Andris + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nézd meg
2020. február 20. 08:41:48: megválaszolva Szabb +  által, → #51060 

#51057 Andris +  2020. február 19. 11:03:11 re: #51056 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen EP3 az alany, igazából mióta megvan csak K&N betétszűrő van bent, igy nincs viszonyítási alapom, több mint 60ezret mentem vele, és 10L körül mozog a fogyasztás igaz hogy 60-70% autópálya 130-150 között. De több helyen olvasom hogy pályán 8 körül esznek, kíváncsi vagyok mi az igazság, úgyhogy rendelek bele egy gyárit és megnézem most.
2020. február 19. 19:00:42: megválaszolva Yaroslav +  által, → #51059 
2020. február 19. 13:08:05: megválaszolva grego +  által, → #51058 

#51056 Yaroslav +  2020. február 19. 10:26:53 re: #51054 (Andris + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!

Mivel a több levegőhöz több benzin jár, ezért szerintem értelemszerűen nőni fog. Mivel ha jól látom egy EP3-ról van szó, akkor ez kb 10% fogyinövekedés, ami reálisnak tűnik. De nagy része nyilván a lábadban van, illetve a használat körülményei miatt is nőhet. (Nekem simán +/-2l attól függően, hogy hétvégi autózás, vagy általános közlekedés volt e túlsúlyban. Vagyis ha berakás után elvitted megjáratni, akkor még csak nem is sok! :) )
Mindenképpen járj ki pár tankot és úgy nézd, ne csak egy kiragadott példát!

Üdv,
2020. február 19. 11:03:11: megválaszolva Andris +  által, → #51057 

#51055 degumentes 0  2020. február 18. 22:56:49 re: #51054 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze, ha jobban nyomod neki, mert jobban tetszik a hangja. [SMIL:/szetvert.gif]

#51054 Andris +  2020. február 18. 21:56:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Helló, szerintetek egy sport betétszűrőtől nöhet jelentősen a fogyasztása egy autónak, 1-1,5L re gondolok.

Köszi
2020. február 19. 10:26:53: megválaszolva Yaroslav +  által, → #51056 
2020. február 18. 22:56:49: megválaszolva degumentes 0  által, → #51055 

#51053 CsekMG +  2020. február 3. 21:29:27    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Tudom ez inkább az Adás-Vételbe való, de itt hátha több szerencsével járok.Esetleg itt van aki tud segíteni a beszerzésben.
Köszönöm ha maradhat itt.

Toda vagy Toda replica leömlőt szeretnék venni ( Tegiwa, SRS,PLM, stb...) B-s motorhoz illetve Skunk2 Pro2 vezérműtengelyeket, hozzá Skunk2 Pro szeleprugókat és rugótányérokat.





#51052 Yakumo +  2019. december 16. 07:53:34 re: #51051 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én nem vagyok egy hatalmas műszaki zseni, de mindig is azt vallottam, hogy a szimpla állás semelyik autónak nem tesz jót hosszú távon.
Akár ritkán, de az alkatrészeket egyszerűen át kell mozgatni időnként, mert beállnak/kiszáradnak/berozsdálnak, csak idő kérdése.

Amikor megvettem a fehér CTR-t, (eladtam nemrég sajnos) ami tényleg nagyon jó állapotban volt, annál is az első hónapban szét kellett szedni a fékmunkahengereket, mert (na, szerelő sem vagyok, de megpróbálom megfogalmazni érthetően) a fékpofákat visszahúzó "karmantyú" vagy mi a rák ki volt száradva, ezért megszorult és nem engedte normálisan vissza a fékeket, ezért több kerék melegedett. Ha szarul is írtam, a lényeg, hogy melegedett a fék. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]

És ennek is az volt az oka, hogy az eladása előtt elég sokat állt egy mélygarázsban, cirka nem volt rendszeresen megjáratva.
Lehet persze mindent fújkálni, vigyázni rá álló helyzetben is, de akkor is az a legjobb szerintem, ha legalább egy kicsit át van mozgatva az egész verda időközönként (ahogy írja az ember is, legalább 1 hónapban egyszer) mert akkor át tud mozogni/forogni minden az autóban, a futómű, a kerékcsapágyak és ugye maga a motor is, tehát sok minden amihez amúgy nem lehet hozzáférni. Mármint szétszerelés nélkül.

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.21, 0.22, 0.26
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.111 mp, 8 query