P1K (csak az E00 és G00 ecura vonatkozik ez lentebb, a többire nem igaz)
1. A képen látható ecut igen lehet chippelni akár bármilyen más obd1 ecut.
2. Ez nem D16Y2 ecu-ja, annak a kódja P1H, ez nem vtec-es 1.6os ecuja (IC14 hiányzik), alapjait véve a P06-hoz hasonlít de az injektor teszt kör és a barometric szenzor hiányzik belőle.
3. Nem immos az ecu, nincs mit kiiktatni.
Ideális alap ha jó áron jut hozzá az ember. Nekem volt az angol ecu-k közül a P1H és a P1J ezelőtt, nincs velük gond. Kondikat cserélj mielőtt felajdák a harcot.
kemény 18.000ft-ba került ez az ecu és egy d16y2 hf p08 a kódja ugyan az mint a z6-nak amin ledöbbentem hogy egy böszme tengely van benne az állapota pedig szinte új a barnitott réteg alig kopott le a bütykökről van valami mód arra hogy beazonosítsam a tengely paramétereit,tipusát stb?