HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 11:34,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#51063 -Törölt felhasználó- 2020. április 5. 11:38:16 re: #29334 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudsz esetleg adni 1 mobilszámot?
2020. április 6. 09:05:04: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51067 

#29334 Dontwalk +  2020. április 5. 10:59:22 re: #29331 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Keresd Szabb-ott. Ide is írta az előbb. Ő a Mo.-i forgalmazó.
2020. április 6. 18:01:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #51069 
2020. április 5. 11:38:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #51063 

#29331 -Törölt felhasználó- 2020. április 5. 10:54:45 re: #29328 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még a végén hagyom magam rábeszélni egy szoftverfrissítésre...Egyszer majdnem elmentem a Rigótech-hez Szekszárdra, de végül is lemondtam...
Egyébként mindig az volt a "bajom", hogy az a 10-15-20 % + hiányzik, amitől igazán élvezetessé válna az autó.
Emlékeim szerint régebben 1000 euró volt és egy külföldi srác csinálta.
Most ez ügyben mi a szitu?
2020. április 5. 10:59:22: megválaszolva Dontwalk +  által, → #29334 

#29328 Dontwalk +  2020. április 5. 10:37:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt mi is kérdeztük anno. Az van, hogy a 2.4-es valami 8 ezer valahányszáz fordulatot tud maximálisan a reflash pedig 7600-nál szabályoz a gyári 7200-al szemben. Sok német júzer 8000-es letiltással használja. De ez még mindig csak egy adat én rendre elváltok olyan 7000-7200-nél hiszen az akkor már pont elég ,hogy a 4600-as fordszámon bekövetkező vtec felett maradjak. És persze ezek a gyorsítások se mindennaposak szóval semmi egyéb károsodás nincs. Az expert elmondta, hogy ezeknél a motoroknál az, hogy a vtec váltás lejjebb került az pont hogy csak jót tesz a motornak hiszen így minden mechanika ami benne van olajozódik és működik.
A reflash egyben a keveréken is szegényített mert ezek a K szériás motorok elég dús keverékkel vannak gyárilag programozva. Most nyilván nem hülyék a japán mérnökök de a dús keverék az károsabb a motorra mint a szegényebb. Egy biztos: a K24-en nagyon látszik, hogy tudatosan lefojtották és messze a benne rejlő potenciál alatt helyezték forgalomba. Szerintem egyik oka az volt, hogy a CTR K20-asa ami tényleg egy kihegyezett motor a maga 200 lóerejével maradjon a sportosságra vágyók és maga a paletta leggyorsabb autója. Furcsa, hogy egy sima reflash kapásból gyorsabb autóvá teszi az ATS-t és akkor még nem beszéltünk a gyárilag "lebutított" leömlőről és cat-backről ami kb. 25 ló mínuszt jelent úgy összességében.
2020. április 5. 10:54:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #29331 
2020. április 5. 10:39:33: megválaszolva grego +  által, → #29329 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.2, 0.25, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.01 mp, 9 query