HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 07:28,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#29335 grego +  2020. április 5. 11:10:31 re: #29333 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100%-ban biztos voltam benne hogy ezt fogod írni :D
Ez a hengerfal lemosás véleményem szerint akkor dráma ha hideg a motor. Üzem meleg motornál ráadásul teljes terhelésen ez a tényező elhanyagolható. Ha nem így lenne akkor az összes gyári turbós motor ami 10-12-es AFR-el megy gyárilag szét kéne hulljon pár 10 ezer alatt. Aztán mégsem.
K-s motoroknál amúgy is csak a magasabb fordulatszámoknál kezd durván bedúsulni, és ennek oka az, hogy a kopogást minimalizálják. K-s motor azért eléggé hajlamos a kopogásos égésre és a keverék dúsításával ezt lehet kompenzálni, hogy ne hulljon szét. Minden motornak megvannak a gyenge pontjai, ennek ez az egyik.
A másik dolog ami sok éve eszembe jutott az az, hogy azért IS lehet dús a keverék (és ez ugye padlógázon van, részterhelésen nem), mert a Honda számít arra, hogy a júzerek módosítják a szívó és kipufogó rendszert ECU átírás nélkül, és akkor is biztonságosan kell működjön. Persze ez csak feltételezés.
2020. április 5. 11:30:39: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51062 


Az eredeti hozzászólás
#29333 Dontwalk +  2020. április 5. 10:55:59 re: #29329 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A sok benya lemossa a hengerfalról az olajat. De az már extrém. De nem elhanyagolható.A második kérdésedre nem tudok érdemben válaszolni. Nem vagyok mérnök [SMIL:/szetvert.gif]
2020. április 5. 11:10:31: megválaszolva grego +  által, → #29335 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.33, 0.33, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 7 query