HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 14:41,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#51066 Dontwalk +  2020. április 6. 09:03:15 re: #51065 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi az infót! Egyre többet tudok én is. Érdekesek ezek a számok.
2020. április 6. 09:51:07: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51068 

#51065 LINSZTER +  2020. április 5. 12:30:03 re: #51062 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Van összesen 6db WOT Enrichment tábla, ebből 2 ugynevezett "CAT Heating". Accord K24-nél, mindegyik táblában hasonlóan dúsít magas fordulaton, más Hondákál alap esetb en csak a "CAT heating" tábláknál.

2020. április 6. 09:03:15: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51066 

#51062 Dontwalk +  2020. április 5. 11:30:39 re: #29335 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt szokták érvként felhozni [SMIL:/szetvert.gif] Nyilván nem merültem el a témában, hogy mi az a tól-ig ami káros jó vagy megfelel. Egyébként pont amiatt nem is tudom pontosan mennyit szegényít a reflash csak azt tudom, hogy valamennyit igen. Bár ügye azt írod, hogy magasabb fordulaton kezd bedúsulni ,hogy ez a reflash esetében hogy van nem tudom és ott ügye van egy magasabb ford szám is.
2020. április 5. 12:30:03: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51065 

#29335 grego +  2020. április 5. 11:10:31 re: #29333 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100%-ban biztos voltam benne hogy ezt fogod írni :D
Ez a hengerfal lemosás véleményem szerint akkor dráma ha hideg a motor. Üzem meleg motornál ráadásul teljes terhelésen ez a tényező elhanyagolható. Ha nem így lenne akkor az összes gyári turbós motor ami 10-12-es AFR-el megy gyárilag szét kéne hulljon pár 10 ezer alatt. Aztán mégsem.
K-s motoroknál amúgy is csak a magasabb fordulatszámoknál kezd durván bedúsulni, és ennek oka az, hogy a kopogást minimalizálják. K-s motor azért eléggé hajlamos a kopogásos égésre és a keverék dúsításával ezt lehet kompenzálni, hogy ne hulljon szét. Minden motornak megvannak a gyenge pontjai, ennek ez az egyik.
A másik dolog ami sok éve eszembe jutott az az, hogy azért IS lehet dús a keverék (és ez ugye padlógázon van, részterhelésen nem), mert a Honda számít arra, hogy a júzerek módosítják a szívó és kipufogó rendszert ECU átírás nélkül, és akkor is biztonságosan kell működjön. Persze ez csak feltételezés.
2020. április 5. 11:30:39: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51062 

#29333 Dontwalk +  2020. április 5. 10:55:59 re: #29329 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A sok benya lemossa a hengerfalról az olajat. De az már extrém. De nem elhanyagolható.A második kérdésedre nem tudok érdemben válaszolni. Nem vagyok mérnök [SMIL:/szetvert.gif]
2020. április 5. 11:10:31: megválaszolva grego +  által, → #29335 

#29329 grego +  2020. április 5. 10:39:33 re: #29328 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mért károsabb a dús keverék mint a szegény? Mi számít dúsnak és mi szegénynek?
2020. április 5. 10:55:59: megválaszolva Dontwalk +  által, → #29333 

#29328 Dontwalk +  2020. április 5. 10:37:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt mi is kérdeztük anno. Az van, hogy a 2.4-es valami 8 ezer valahányszáz fordulatot tud maximálisan a reflash pedig 7600-nál szabályoz a gyári 7200-al szemben. Sok német júzer 8000-es letiltással használja. De ez még mindig csak egy adat én rendre elváltok olyan 7000-7200-nél hiszen az akkor már pont elég ,hogy a 4600-as fordszámon bekövetkező vtec felett maradjak. És persze ezek a gyorsítások se mindennaposak szóval semmi egyéb károsodás nincs. Az expert elmondta, hogy ezeknél a motoroknál az, hogy a vtec váltás lejjebb került az pont hogy csak jót tesz a motornak hiszen így minden mechanika ami benne van olajozódik és működik.
A reflash egyben a keveréken is szegényített mert ezek a K szériás motorok elég dús keverékkel vannak gyárilag programozva. Most nyilván nem hülyék a japán mérnökök de a dús keverék az károsabb a motorra mint a szegényebb. Egy biztos: a K24-en nagyon látszik, hogy tudatosan lefojtották és messze a benne rejlő potenciál alatt helyezték forgalomba. Szerintem egyik oka az volt, hogy a CTR K20-asa ami tényleg egy kihegyezett motor a maga 200 lóerejével maradjon a sportosságra vágyók és maga a paletta leggyorsabb autója. Furcsa, hogy egy sima reflash kapásból gyorsabb autóvá teszi az ATS-t és akkor még nem beszéltünk a gyárilag "lebutított" leömlőről és cat-backről ami kb. 25 ló mínuszt jelent úgy összességében.
2020. április 5. 10:54:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #29331 
2020. április 5. 10:39:33: megválaszolva grego +  által, → #29329 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.28, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.012 mp, 12 query