HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 23:26,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50770 Honda imádó +  2019. január 8. 13:15:41 re: #50768 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem te valamit összekeversz! Én ilyet nem írtam, valamint akihez a hozzászólásom intéztem az D16Y7-es motorról beszélt, de miért ne lehetne bele rakni? Furat ugyan az, sajna a P2J-hez (D15Z6 gyári dugattyúja) nem találtam hirtelen kompresszió magasság értéket, de nem hiszem, h sokkal eltérne D16y7/Z6-tól, legrosszabb esetben egy vastagabb hf tömítéssel lehet ellensúlyozni, ha egyáltalán ez az érték nagyobb mint 30 mm, esetleg még dugattyú profil szelepzseb kialakítással lehet gond, de nem tudom mennyit nyitnak be az eco szelepei.
2019. január 8. 15:38:58: megválaszolva civic4d 0  által, → #50775 

#50769 civic4d 0  2019. január 8. 13:03:34 re: #50758 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyobb szelep több levegő.tejesítménynövelés a cél.
2019. január 8. 13:21:00: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50771 

#50768 civic4d 0  2019. január 8. 12:59:33 re: #50761 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.,D15z6-os blokkba esi vagy y7 dugót hogy tudsz belerakni? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] Meséld már el,kíváncsívá tettél.
2019. január 8. 13:15:41: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50770 

#50767 degumentes 0  2019. január 8. 12:52:04 re: #50764 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mini coopereknél szokták úgy megoldani a karbi turbósítását, hogy bedobozoják. Másrészt én egyébkéntis szeretem az olyan technikai megoldásokat, amelyek eltérnek az átlagtól [SMIL:/mosoly.gif]

#50766 Dep 76 0  2019. január 8. 12:51:57 re: #50761 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi.
Leömlő már van. 4-2-1 , importos.
Jelenleg is hideglevegős direktszűrővel megy.
Amit cserélnem kell az a középrendszerem mert kicsi az átmérő.
Hátulra egy Parragi dob van ,most is.
Program mindenképp írva lesz.
Nem a lóerő max a cél, hanem hogy tartós legyen, vtec alatt ne egyen sokaf. Vtec- től aztán már mehet. Ez az én váltómmal autópálya tempó felett van. S40 ,3500-3600- at forog 130- nál.

#50765 degumentes 0  2019. január 8. 12:33:28 re: #50764 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem erőltetem, ez volt a kiindulópont. [SMIL:/szetvert.gif] de attól még megszerettem.

#50764 Honda imádó +  2019. január 8. 11:59:19 re: #50763 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Karbik alaból is szívásra vannak kitalálva nem nyomásra, a bármiféle feltöltő + karbi az meg jó sosem lesz és szerintem életképes sem sokáig, nem értem miért erőlteted ezt a karbit [SMIL:/smile4.gif]
2019. január 8. 12:52:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #50767 
2019. január 8. 12:33:28: megválaszolva degumentes 0  által, → #50765 

#50763 degumentes 0  2019. január 8. 11:53:50 re: #50762 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy időbe volt olyan ötletem, hogy bedobozolom a karbikat aztán turbót elé, de az már tényleg beteg. Egy jackson racing supercharger hever itthon a polcon, az megy fel a karbik helyére, d16a6 kábelköteggel, p28 ecu-val. De ez csúszik május környékére. Addig meg, ha jövök legközelebb haza, fel kellene progizni a karbikohoz a hengerenkénti gyújtást, mert a karbis gyújtás nem annyira jó vtec-hez [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 8. 11:59:19: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50764 

#50762 Honda imádó +  2019. január 8. 11:28:59 re: #50759 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze értjük, csak én ilyen gáchi vagyok, hogy beleszólok mikor havi egyszer írok bejegyzést [SMIL:/smile5.gif] , és nem lehetetlen megcsinálni, csak szerintem egyszerűbb egy swapot venni és rendbe rakatni gépműhellyel.
Azt a trabi zégert meg hagyjad, gépműhely megcsinálja, úgy is le kell szedni a csapszeg hosszából is, megcsinálják a zéger hornyát is és egy kipattintó furatot is, mert ez a füles zéger nem az igazi, szeret letörni aztán tud ám rendet csinálni.
A kompresszoros témánál is marad a kalgulátor? [SMIL:/okoska.gif]
2019. január 8. 11:53:51: megválaszolva degumentes 0  által, → #50763 

#50761 Honda imádó +  2019. január 8. 11:18:47 re: #50756 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A döntés szerintem is jó, esi hf + szívósor, a net szerint az y7 dugattyútető profilja egy kicsit kevésbé levesestál alakú mint az esi-é, ez előny is lehet, én megnézném a kipu rendszert, hogy mennyi különbség van mondjuk egy gyári esi-hez képest, igaz a legjobb lenne egy leömlő és egy normális átmérőjű rendszer nagy közép meg végdobbal, h halk legyen de ezt a kipufogós már úgy is tudja, és légszűrő oldalon is próbálnék nyitni még ha gyári cuccokból is.
Program fontos és ennek is vannak határai, valószínűleg mindenhol jobb lesz az autó, én az esiből tudtam 6-6,2-őt kihozni mikor az volt a cél, de akkor tényleg tojásokon totyorogtam, hozzád képest ugye rövidebb váltóval.
2019. január 8. 12:59:33: megválaszolva civic4d 0  által, → #50768 
2019. január 8. 12:51:57: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50766 

#50760 degumentes 0  2019. január 8. 11:12:09 re: #50758 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vettem már külön is 10e volt [SMIL:/mosoly.gif]

#50759 degumentes 0  2019. január 8. 10:57:09 re: #50758 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rendben szarul fogalmaztam, de értjük, hogy miről akartam írni [SMIL:/smile2.gif] Van rá példa itthon is aki ezt megcsinálta, szóval csak gépműhely kérdése az egész [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 8. 11:28:59: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50762 

#50758 Honda imádó +  2019. január 8. 10:52:25 re: #50757 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az, hogy teljes értékű vtec? [SMIL:/smile2.gif] Ilyen fogalom nincs, a vtec egy szelepvezérlés változás típus aminek vannak különböző fajtái attól függően, hogy a gyártónak a motor fejlesztésekor mi volt a célja.
A d15z6 fejbe y8 vagy esi tengelyt himbasorral aplikálni nem lehetetlen, de vonalba kell fúrni, arról nem is beszélve, h elég esélytelen csak himbasort meg tengelyt találni olcsón.
Szeleptányér átmérő alapján összehasonlítgatni nem azonos motorcsalád motorjainak a teljesítményét kicsit vicces.
2019. január 8. 13:03:34: megválaszolva civic4d 0  által, → #50769 
2019. január 8. 11:12:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50760 
2019. január 8. 10:57:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50759 


2019. január 8. 10:56: Szerkesztve Honda imádó +  által, megtekintés

#50757 degumentes 0  2019. január 7. 20:10:29 re: #50756 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért a két vtec közöt, van ám különbség a működésben. A d16z6 az vtec nyitásnál ad nagyobb nyitást a szelepeknek, a d15z6 viszont úgy működik, hogy eco mótban 12 szelep van működésben, 4 meg csak részben nyit, amikor megszűnik az eco mód, akkor gyakorlatilag olyan mint egy non-vtec és így van 114le. Ezért ha d16z6 veztengely és himbasor felkerül, akkor lesz teljes értékű vtec. [SMIL:/smile5.gif] ha egy d15z6-ba kerül d16z6 himba+veztengely, simán hozza a d16z6 teljesítményét és 100cm3-vel kevesebb.
2019. január 8. 10:52:25: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50758 

#50756 Dep 76 0  2019. január 7. 19:05:12 re: #50755 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm.
Közben beszéltem a szerelőmmel , ugyanerre jutottunk.
Az átmérőnél a ," csak- ot" arra értettem ,hogy azt gondoltam , nagyobb a külömbség, mert jóval agresszívebb nyitásúnak tűnik egy esi vtec- ben. Tudom ,hogy a d15z6 eco vtec , de nyitva sem harapja úgy mint az esi.
Szóval esi hf lesz.
2019. január 8. 11:18:47: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50761 
2019. január 7. 20:10:29: megválaszolva degumentes 0  által, → #50757 

#50755 civic4d 0  2019. január 7. 17:28:45 re: #50753 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az az 1mm nem kevés....,átmérőről beszélünk! a 30mm a 29mm-hez képest 8-9%-kal több levegőt tud átjuttatni azonos szívóreőnél vagy hogy mégjobban érezd a nagyságrendet d15-b16 ugye az "csak" 4mm diferencia de ott már 30% a különbség.
ha elkezded a tuningot én mindenképpen a d16z6-ot javasolnám.
2019. január 7. 19:05:12: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50756 

#50754 degumentes 0  2019. január 7. 06:12:11 re: #50753 (Dep 76 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
P29 dugótól még tartós lesz a cucc. Nekem is az van benne, nincs kímélve, már azt is észre lehet venni, ha d16y8 hf tömítéssel van összerakva. A d16z6 azért van elterjedve, mert azt “csak” fel kell rakni, a d15z6-nál cserélni kell a vezérműtengelyt, mega himbasort d16z6-osra. Programozás az nagyon lényeges a tartóságot tekintve.

#50753 Dep 76 0  2019. január 6. 21:47:07 re: #50752 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A mostani az d16y7 , 107 le, non vtec.
Ehhez képest gondolom a jobban megyt.
Azt hittem nagyobb a szelepátmérő külömbség.
Akkor szerintetek melyik hf-et használjam? D15z6 ,vagy d16z6?
Általában a d16z6 - ot látom , swappoláshoz használni.
2019. január 7. 17:28:46: megválaszolva civic4d 0  által, → #50755 
2019. január 7. 06:12:11: megválaszolva degumentes 0  által, → #50754 

#50752 civic4d 0  2019. január 6. 21:39:25 re: #50751 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
120-130 Le nem nagyon tud megindulni szerintem ilyen csekély Le változást még érezni is alig lehet. (a különbség a két szeleptányér átmérője közt 1mm. ha jól emlékszem pl. szivószelepek d15 29mm. d16 30mm. ((b16 33mm)))
2019. január 6. 21:47:07: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50753 

#50751 Dep 76 0  2019. január 6. 21:16:58 re: #50745 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor gondolom , váltáskor jobban megindul egy esi hf - el.
2019. január 6. 21:39:25: megválaszolva civic4d 0  által, → #50752 

#50750 Dep 76 0  2019. január 6. 21:14:02 re: #50749 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a max teljesítmény fokozás a cél.
Sokat megyek vele, tartós cucc kell.
Ha 125 le lesz az elég nekem.
Szeretném még sokáig hajtani.
Programot olyant tervezünk íratni hogy csak vtec - től induljon be jobban. Az alatt amennyire lehet , maradjon takarékos is.
2019. január 8. 19:02:02: megválaszolva tschokker +  által, → #50777 

#50749 bütyök +  2019. január 6. 21:07:34 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A púpos dugót ne hagyd ki
2019. január 6. 21:14:02: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50750 

#50748 degumentes 0  2019. január 6. 13:10:33 re: #50747 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó lesz az, méretben 20mm csapszeghez van, a P29 az meg 19mm. [SMIL:/szetvert.gif]

#50747 sh adam 0  2019. január 6. 12:46:49 re: #50746 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minek? te el is hitted úgy van? Csak viccből írtam! Na mindegy! [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 6. 13:10:33: megválaszolva degumentes 0  által, → #50748 

#50746 degumentes 0  2019. január 6. 11:42:51 re: #50742 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Beszereztem egy marék trabi dugattyúcsapszeghez való zegergyűrűt [SMIL:/smile2.gif]
2019. január 6. 12:46:49: megválaszolva sh adam 0  által, → #50747 

#50745 civic4d 0  2019. január 4. 23:21:12 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15z6-ban a szelepek átmérője kissebb mint a d16z6-ban
2019. január 6. 21:16:58: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50751 

#50744 degumentes 0  2019. január 4. 22:54:15 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jól tudom a D15Z6 hf magasabb a kompresszió viszonya mint a D16Z6-nak. Egy D16Z6 himbasorral meg tengejjel jó lesz. Én még azon gondolkozdtam el, ha 6gen-t elkezdem piszkálni, hogy p29 dugót megkapná az is, meg a 100-as benyát. [SMIL:/szetvert.gif]

#50743 Dep 76 0  2019. január 4. 21:51:48 re: #50736 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor segítsetek légyszives!
Most tervezek swappolni egy D16y7 motort.
A terv , hogy kap egy d16z6 hengerfejet, y8 szívósort, p28 ecu programmal.
Viszont nekem van az előző megtört kocsimból d15z6 hengerfejem.
Lehet az a hf is jó lenne ezek szerint, a z6 tengellyel és himbasorral?
Agy ha megvan a komplett cuccom a d15z6 - ból akkor mit érdemes még használnom?
2019. január 6. 21:07:34: megválaszolva bütyök +  által, → #50749 
2019. január 4. 23:21:12: megválaszolva civic4d 0  által, → #50745 
2019. január 4. 22:54:15: megválaszolva degumentes 0  által, → #50744 


2019. január 4. 21:53: Szerkesztve Dep 76 0  által, megtekintés

#50742 sh adam 0  2019. január 4. 19:10:56 re: #50741 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Még 2008-ban! Azóta a 3. tulaj gyilkolja azt a motort. :D
2019. január 6. 11:42:51: megválaszolva degumentes 0  által, → #50746 

#50741 degumentes 0  2019. január 4. 18:09:52 re: #50725 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez így már be lett építve? Vannak rossz tapasztalataim zeger gyűrűvel, anno mikor Pannonia P20-ast újítottam fel, abba is hasonló zeger ment, aztán szépen el is maradt, meghúzva a henger alsó részét. Az is szeretett forogni [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 4. 19:10:56: megválaszolva sh adam 0  által, → #50742 

#50740 JohnyFirpo +  2019. január 2. 21:37:40 re: #50737 (DeathAdder + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szabb a te embered, vele beszélj.

#50739 degumentes 0  2019. január 2. 13:51:45 re: #50738 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet hogy a 3stage vtec miatt más a vezérlés, máshogy van megírva passzolom, de a d16z6 meg a d16z7 között is van különbség a kompesszió viszonyban, de azt se tudom, hogy ott minől adódik.

#50738 ewqewq 0  2019. január 2. 13:16:21 re: #50735 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor benéztem, azt hittem d15z6 pakolod cuccokat.

Ha megnézted a képet, a táblázatban pont a d15z6-nak magasabb a bütyke mint d15z7-nek...... nemigazán értem, mégse a méret a lényeg....

1996-1999 Honda Civic VTi EK3 és Ferio Vi-ben volt d15z7-es moci és volt benne eco!
2019. január 2. 13:51:45: megválaszolva degumentes 0  által, → #50739 

#50737 DeathAdder +  2019. január 2. 11:52:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

K20 stream-nél is van ECU reflash mint accordnál?
2019. január 2. 21:37:40: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #50740 

#50736 nbinszky +  2019. január 2. 11:28:40 re: #50735 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15z6 fejbe d16z6 tengely+himbasorral jobb lesz valamivel nagy fordulaton is, de nem kell +20LE-re számítani azért. . főleg a 2500-5500ig tartomány javul majd d16z6tengellyel. dinamikusabb, autózhatóbb lesz közép fordulat tartományban. párat csináltunk már.
viszont eco uzemmód nem lesz többet. valamivel több lesz a fogyasztás, de nem sokkal.

2019. január 4. 21:51:48: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50743 

#50735 degumentes 0  2019. január 2. 11:17:12 re: #50734 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A d15z6-z7 nem ugyanaz mint egy d15b2+d16z7 hf. Meg ehhez jön hozzá a P29 púpos dugattyú az y8 vékonyabb tömítés is. Úgy tudom, hogy a d15z6 hf kialakítása más, magasabb a kompresszió viszony mint a d16z6-nál és az csak úgy vtec, hogy nem ad nagyobb nyitást és így 114le a d15z7-ről nem tudok sokat, gondolom japán belpiac 3stage vtec-nél gondolom megvan a nagyobb nyitás is innen az a +15le, de ezt csak gondolom. Ha egy d15z6-ba betennél egy d16z6 tengelyt himbávsl meg kaptna egy p28 ecut progizva, ott is meglenne 15le plussz szerintem, csak többet nem lenne eco mód. [SMIL:/mosoly.gif]
2019. január 2. 13:16:21: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50738 
2019. január 2. 11:28:40: megválaszolva nbinszky +  által, → #50736 

#50734 ewqewq 0  2019. január 2. 10:54:16 re: #50733 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szia! azt megtudnád mondani , hogy hol van az 15 Le D15z7-ben? Amit kibogarásztam a manuálbol +net az a 3 fázisú vtec kép + "Lean Burn rendszer" (d16y8-as fejbe pl. van ilyen "lean Burd"?)

Ezek az értékek meg ugyan az mint d15z6-ban

Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (2.95 in × 3.33 in)
Rod Length : 137 mm
Compression : 9.6:1

A szívósor, és a kipufogó is megegyezik vajon?
2019. január 2. 11:17:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50735 

#50733 degumentes 0  2019. január 2. 09:48:14 re: #50732 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy picitt több lesz [SMIL:/szetvert.gif] Z7 hengerfej van, Y8 hf tömítés. Amit tudok hogy hf nállam 2x síkolva, blokk 1x. A végnyomás 16bár volt, mikor összekopott minden [SMIL:/smile2.gif] mondjuk a tömítés még kérdőjel, hogy a dugó a blokk síkjából kintebb lest e vagy nem.
2019. január 2. 10:54:16: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50734 


2019. január 2. 09:50: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50732 civic4d 0  2019. január 2. 09:14:51 re: #50730 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
p28-as dugóval ha összerakod akkor kb. ott leszel komp.viszonyba (8.5:1) mintha a 136,4 hosszú h.kar+vitara dugó-de abból is a -11cm3-is nekem ez van síkolásokkal lett 8.9:1
2019. január 2. 09:48:14: megválaszolva degumentes 0  által, → #50733 

#50731 degumentes 0  2019. január 2. 07:36:24 re: #50730 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezért lesz az enyém kompresszoros, csak azért írok ide, mert a motor felépítését tekintve közelebb áll, majd egy szívóhoz, mint egy turbóshoz. Nem lesz nagyon megtöltve 0,3-0,4bár ez még ideális a jrsc-nek, itt még nem forog sokat, ezért marad az emelkompos dugó, meg 100-as benzin. Nem láttam még ilyen konfigot, lehet nem véletlen [SMIL:/szetvert.gif] de ami most van, dualcarb-vtec az is f*szság sokak szemében [SMIL:/smile2.gif]

#50730 nbinszky +  2019. január 2. 07:24:23 re: #50717 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nekem is ilyen van itthon már egy ideje :D

Nekem mondjuk turbós lesz. csak ugye kérdés mivel.
Gyári dugókkal kellene, kisebb nyomással. De itt vannak a vitarák is, csak ahhoz meg blokkból kell síkoltatni.


2019. január 2. 09:14:51: megválaszolva civic4d 0  által, → #50732 
2019. január 2. 07:36:24: megválaszolva degumentes 0  által, → #50731 

#50729 sh adam 0  2019. január 1. 21:22:48 re: #50726 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tartom valószínűnek, hogy p29-ben van horony.

#50728 degumentes 0  2019. január 1. 21:07:43 re: #50727 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Most ACL van benne, nyugvó is, meg a hajtókar is. Sima nem racer. A hajtókar csapágyat cserélem majd King-re.

#50727 civic4d 0  2019. január 1. 20:58:36 re: #50719 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a hajtókar csapágyak gyáriak benne?
2019. január 1. 21:07:43: megválaszolva degumentes 0  által, → #50728 

#50726 civic4d 0  2019. január 1. 20:51:52 re: #50725 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha nincs horony igen ez a megoldás.
2019. január 1. 21:22:48: megválaszolva sh adam 0  által, → #50729 

#50725 sh adam 0  2019. január 1. 20:44:07 re: #50720 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kell a dugokba hornyokat esztergaltatni aztán venni kell trabant/Wartburg zegert és jó lesz!
kép
2019. január 4. 18:09:52: megválaszolva degumentes 0  által, → #50741 
2019. január 1. 20:51:52: megválaszolva civic4d 0  által, → #50726 


2019. január 1. 20:48: Szerkesztve sh adam 0  által, megtekintés

#50724 degumentes 0  2019. január 1. 18:53:12 re: #50722 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor megnyugodtam [SMIL:/szetvert.gif]

#50723 grego +  2019. január 1. 18:52:23 re: #50722 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ráadásul turbós magasságokba :)

#50722 Higany +  2019. január 1. 18:50:54 re: #50721 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az akkor eldúsul, nem elszegényedik.
2019. január 1. 18:53:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50724 
2019. január 1. 18:52:23: megválaszolva grego +  által, → #50723 

#50721 degumentes 0  2019. január 1. 18:45:47 re: #50720 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztos össze lehet hozni, de csúszik egyébként is egy kicsit a projeck. De addig is lehet megkeresem Higanyt, hogy nem e lenne kedve ránézni arra a gyújtásra, amit azelőtt beszéltünk, hogy összetörtem a 4gen-t [SMIL:/szetvert.gif] A vezérlést is le kéne cserélni, de arra is lusta vagyok. Az AFR-t tegnap bekötöttem, alapjáraton teljesen jó az érték 14,7 (dualcarb) viszont padlózva elszegényedik 11-12-re ami fura, hogy teljesen mimdegy, hogy vtec nyitva, vagy nem, az érték ugyanaz marad [SMIL:/smile9.gif]
2019. január 1. 18:50:54: megválaszolva Higany +  által, → #50722 


2019. január 1. 18:49: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.27, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.109 mp, 10 query