HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 12:42,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50795 degumentes 0  2019. január 9. 07:56:11 re: #50794 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
De legalább látom hogy jó a keverék, normál utazónan 14,7 körül ugrál.

#50794 LINSZTER +  2019. január 9. 07:51:56 re: #50793 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hiába van ott nincs ECU ami arra szabályozzon.
2019. január 9. 07:56:11: megválaszolva degumentes 0  által, → #50795 

#50793 degumentes 0  2019. január 9. 07:50:50 re: #50791 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor én a 2%-on belül és még azon is belül vagyok [SMIL:/szetvert.gif] mert nekem a karbik mellett is ott van az AFR [SMIL:/smile2.gif]
2019. január 9. 07:51:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50794 

#50792 degumentes 0  2019. január 9. 07:48:23 re: #50790 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vtec controller, meg egy apexi vafc II, aztán lehet játszani [SMIL:/szetvert.gif]

#50791 LINSZTER +  2019. január 9. 07:45:14 re: #50790 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kb 2 alkalommal használná az ember. :D :D Amúgy ha jobb "precízebb" fogyasztás kell akkor min. egy szélessávú lambdaszonda és arra szabályozzon az ECU. Ha mégjobb akkor mellé egy komolyabb standalone ECU. Saját tapasztalataim azt mutatják, hogy akiknek programozni kell azoknak kb 2%-a aki hajlandó 60ezret kiadni egy szélessávúra, nem hogy egy komolyabb ECU-ra :D
2019. január 9. 07:50:50: megválaszolva degumentes 0  által, → #50793 

#50790 Tonx +  2019. január 9. 07:34:32 re: #50781 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyszerű, csinálni kell egy kapcsolót amivel a gázpedál végállását változtatod egy mágnesszeleppel pl, tehát amikor spórolás ON akkor csak félig tudja benyomni a gázt ha spórolás OFF akkor meg max. És kész a kapcsolható program:)
2019. január 9. 07:48:23: megválaszolva degumentes 0  által, → #50792 
2019. január 9. 07:45:14: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50791 

#50787 Dep 76 0  2019. január 8. 21:57:48 re: #50786 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ok , most már értem.

2019. január 8. 22:02: Szerkesztve Dep 76 0  által, megtekintés

#50786 LINSZTER +  2019. január 8. 21:23:38 re: #50783 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
"Amennyire én tudom szoktak ezekre olyan programot írni amivel( leömlő, direktszűrő) akár 135 le is elérnek. Nálam nem ez a cél.
Mert nyílván itt már nő a fogyasztás is. Én szeretném ha megmaradna lehetőségekhez képest takarékosnak. Nem az utolsó le kinyerése a cél."

Az a 135LE az egy adott pontban 135LE. Padlógáznál és mondjuk 6800rpmnél. Ahol te használnád ott meg lead mondjuk kb 15-20LE-t vagy annyit se. Persze meglehet csinálni, hogy elszegényíted meg elveszed a gyújtást csak rohadtul semmi értelme. Programnál törekedni kell az ideális üzemanyag arányra és a megfelelő gyújtásra.
2019. január 8. 21:57:48: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50787 

#50784 degumentes 0  2019. január 8. 21:15:10 re: #50783 (Dep 76 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gyári d15z6, az megyis meg nem is fogyaszt, használat függő! [SMIL:/szetvert.gif] ha már tuning és 10l alatt marad a fogyasztás, akkor teljesen jó [SMIL:/smile5.gif]

#50783 Dep 76 0  2019. január 8. 21:05:39 re: #50780 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mint írtam nem a max lóerő kinyerése a cél.
Pont azért írtam ,hogy nem akarok teljesítményre kihegyezett programot, és egyebeket. Vtec hf , gondoltam nekem ad elég pluszt ami nekem kell. A gyári esi nekem kb elég.
Most napi melóba járni 6,5 a fogyasztásom. Ez jobbára autópálya , és fő út. Minden esetben vtec nyitás alatti haladás. Azért gondoltam ,hogy ezzel a változtatással normál haladásnál nem lenne sokkal több a fogyasztás , viszont ha elrúgom neki akkor élménydúsabb lenne a mostaninál. Azzal tisztában vagyok , hogy a fogyasztásom ,használatfüggő. Ez eddig is így volt, ha kentem neki , nem 6,5 volt. Nem tudom ez mennyire hibás gondolatmenet.
Elismerem ,hogy sokkal tapasztaltabbak vagytok. Javítsatok ki ha félre gondolom!
2019. január 8. 21:23:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50786 
2019. január 8. 21:15:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50784 

#50782 Dep 76 0  2019. január 8. 20:49:19 re: #50780 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az a baj ,hogy nem személyesen beszéljük ezt meg.

#50781 LINSZTER +  2019. január 8. 20:18:32 re: #50777 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
tschokker sajna elég sokan úgy gondolják, hogy ez így működik. Még mindig vannak olyanok akik kapcsolható programot szeretnének. Lekapcsolva ne menjen és ne fogyasszon, felkapcsolva fogyaszthat bármennyit de menjen mint egy turbós és sok esetben ezt egy szinte gyári motoron szeretnék :D
2019. január 9. 07:34:32: megválaszolva Tonx +  által, → #50790 

#50780 LINSZTER +  2019. január 8. 20:16:46 re: #50779 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Birom az ilyen "tuningolni akarok de ne fogyasszon" hozzáállást. Van az ideális gyújtás meg benzin-levegő keverék és a szar szerintem. A fogyasztás nagy részben attól függ hogyan vezetsz nem a programtól.
A vtec-esítésnél meg nem feltétlen csak a vtec adja a többletet, hanem a kompresszió változása, égéstér és szelepek mérete...stb...stb.
2019. január 8. 21:05:39: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50783 
2019. január 8. 20:49:19: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50782 

#50779 Dep 76 0  2019. január 8. 19:32:27 re: #50777 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocsi.
Félreérthető volt.
Arra gondoltam ,hogy most ugye, egy non vtec d16y7 - t hajtok.
A " tuningomnak " az a lényege , hogy vtec- esítem. Nyílván a plusz teljesítményt a mostani motoromhoz képest a váltás adja, normálban min 15 le.
Amennyire én tudom szoktak ezekre olyan programot írni amivel( leömlő, direktszűrő) akár 135 le is elérnek. Nálam nem ez a cél.
Mert nyílván itt már nő a fogyasztás is. Én szeretném ha megmaradna lehetőségekhez képest takarékosnak. Nem az utolsó le kinyerése a cél. Napi 200 km,t megyek vele munkába oda vissza.
2019. január 8. 20:16:46: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50780 

#50777 tschokker +  2019. január 8. 19:02:02 re: #50750 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Figyi! Ez konkrétan mit jelent? Mi ez a többes szám? Mert ezek alapján egyikötök sem túl hozzáértő.
Értem, hogy mit akarsz meg mi a célod, de ez a szöveg amit írtál nagyon nem így működik a valóságban.

"Programot olyant tervezünk íratni hogy csak vtec - től induljon be jobban. Az alatt amennyire lehet , maradjon takarékos is."

2019. január 8. 20:18:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50781 
2019. január 8. 19:32:27: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50779 

#50775 civic4d 0  2019. január 8. 15:38:58 re: #50770 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
sory.

#50773 civic4d 0  2019. január 8. 15:28:03 re: #50771 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
kicsit értetlenkedek a hozzászólásodon a hangsúly azon volt hogy a nagyobb krafthoz több levegő kell tudod ennek egyik feltétele hogy mennyit tudsz bejuttatni..... két hf.közül az erre alkalmasabbat érdemes használni nyiván ha az ember komolyan akarja csinálni millió egyéb módosítás szükséges
Ha vetted volna a fáradtságot és az elejétől elolvastad volna az aktuális témát akkor értenéd hogy miért jött az átmérő.két opció volt és mivel a nagyobb teljesítény a cél szerintem nem kérdés a választás...persze a d16z6 hengerfej esetében kell a kompviszonyt is növelni valamelyest hogy azon a szinten legyen legalább mint a gyári setup (síkolás vagy dugócser) ezek nem bonyolult dolgog ha már meg van bontva a motor.

#50771 Honda imádó +  2019. január 8. 13:21:00 re: #50769 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a tuningnak egy nagyon kis része, rendszerben kell gondolkozni, a nagyobb szeleptányérhoz a légszűrőház bemenetétől el is kell juttatni a több levegő a másik oldalon meg ki is. De lentebb megtárgyaltuk, h nem ez lesz....
2019. január 8. 15:28:03: megválaszolva civic4d 0  által, → #50773 

#50770 Honda imádó +  2019. január 8. 13:15:41 re: #50768 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem te valamit összekeversz! Én ilyet nem írtam, valamint akihez a hozzászólásom intéztem az D16Y7-es motorról beszélt, de miért ne lehetne bele rakni? Furat ugyan az, sajna a P2J-hez (D15Z6 gyári dugattyúja) nem találtam hirtelen kompresszió magasság értéket, de nem hiszem, h sokkal eltérne D16y7/Z6-tól, legrosszabb esetben egy vastagabb hf tömítéssel lehet ellensúlyozni, ha egyáltalán ez az érték nagyobb mint 30 mm, esetleg még dugattyú profil szelepzseb kialakítással lehet gond, de nem tudom mennyit nyitnak be az eco szelepei.
2019. január 8. 15:38:58: megválaszolva civic4d 0  által, → #50775 

#50769 civic4d 0  2019. január 8. 13:03:34 re: #50758 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyobb szelep több levegő.tejesítménynövelés a cél.
2019. január 8. 13:21:00: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50771 

#50768 civic4d 0  2019. január 8. 12:59:33 re: #50761 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.,D15z6-os blokkba esi vagy y7 dugót hogy tudsz belerakni? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] Meséld már el,kíváncsívá tettél.
2019. január 8. 13:15:41: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50770 

#50767 degumentes 0  2019. január 8. 12:52:04 re: #50764 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mini coopereknél szokták úgy megoldani a karbi turbósítását, hogy bedobozoják. Másrészt én egyébkéntis szeretem az olyan technikai megoldásokat, amelyek eltérnek az átlagtól [SMIL:/mosoly.gif]

#50766 Dep 76 0  2019. január 8. 12:51:57 re: #50761 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi.
Leömlő már van. 4-2-1 , importos.
Jelenleg is hideglevegős direktszűrővel megy.
Amit cserélnem kell az a középrendszerem mert kicsi az átmérő.
Hátulra egy Parragi dob van ,most is.
Program mindenképp írva lesz.
Nem a lóerő max a cél, hanem hogy tartós legyen, vtec alatt ne egyen sokaf. Vtec- től aztán már mehet. Ez az én váltómmal autópálya tempó felett van. S40 ,3500-3600- at forog 130- nál.

#50765 degumentes 0  2019. január 8. 12:33:28 re: #50764 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem erőltetem, ez volt a kiindulópont. [SMIL:/szetvert.gif] de attól még megszerettem.

#50764 Honda imádó +  2019. január 8. 11:59:19 re: #50763 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Karbik alaból is szívásra vannak kitalálva nem nyomásra, a bármiféle feltöltő + karbi az meg jó sosem lesz és szerintem életképes sem sokáig, nem értem miért erőlteted ezt a karbit [SMIL:/smile4.gif]
2019. január 8. 12:52:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #50767 
2019. január 8. 12:33:28: megválaszolva degumentes 0  által, → #50765 

#50763 degumentes 0  2019. január 8. 11:53:50 re: #50762 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy időbe volt olyan ötletem, hogy bedobozolom a karbikat aztán turbót elé, de az már tényleg beteg. Egy jackson racing supercharger hever itthon a polcon, az megy fel a karbik helyére, d16a6 kábelköteggel, p28 ecu-val. De ez csúszik május környékére. Addig meg, ha jövök legközelebb haza, fel kellene progizni a karbikohoz a hengerenkénti gyújtást, mert a karbis gyújtás nem annyira jó vtec-hez [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 8. 11:59:19: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50764 

#50762 Honda imádó +  2019. január 8. 11:28:59 re: #50759 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze értjük, csak én ilyen gáchi vagyok, hogy beleszólok mikor havi egyszer írok bejegyzést [SMIL:/smile5.gif] , és nem lehetetlen megcsinálni, csak szerintem egyszerűbb egy swapot venni és rendbe rakatni gépműhellyel.
Azt a trabi zégert meg hagyjad, gépműhely megcsinálja, úgy is le kell szedni a csapszeg hosszából is, megcsinálják a zéger hornyát is és egy kipattintó furatot is, mert ez a füles zéger nem az igazi, szeret letörni aztán tud ám rendet csinálni.
A kompresszoros témánál is marad a kalgulátor? [SMIL:/okoska.gif]
2019. január 8. 11:53:51: megválaszolva degumentes 0  által, → #50763 

#50761 Honda imádó +  2019. január 8. 11:18:47 re: #50756 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A döntés szerintem is jó, esi hf + szívósor, a net szerint az y7 dugattyútető profilja egy kicsit kevésbé levesestál alakú mint az esi-é, ez előny is lehet, én megnézném a kipu rendszert, hogy mennyi különbség van mondjuk egy gyári esi-hez képest, igaz a legjobb lenne egy leömlő és egy normális átmérőjű rendszer nagy közép meg végdobbal, h halk legyen de ezt a kipufogós már úgy is tudja, és légszűrő oldalon is próbálnék nyitni még ha gyári cuccokból is.
Program fontos és ennek is vannak határai, valószínűleg mindenhol jobb lesz az autó, én az esiből tudtam 6-6,2-őt kihozni mikor az volt a cél, de akkor tényleg tojásokon totyorogtam, hozzád képest ugye rövidebb váltóval.
2019. január 8. 12:59:33: megválaszolva civic4d 0  által, → #50768 
2019. január 8. 12:51:57: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50766 

#50760 degumentes 0  2019. január 8. 11:12:09 re: #50758 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vettem már külön is 10e volt [SMIL:/mosoly.gif]

#50759 degumentes 0  2019. január 8. 10:57:09 re: #50758 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rendben szarul fogalmaztam, de értjük, hogy miről akartam írni [SMIL:/smile2.gif] Van rá példa itthon is aki ezt megcsinálta, szóval csak gépműhely kérdése az egész [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 8. 11:28:59: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50762 

#50758 Honda imádó +  2019. január 8. 10:52:25 re: #50757 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az, hogy teljes értékű vtec? [SMIL:/smile2.gif] Ilyen fogalom nincs, a vtec egy szelepvezérlés változás típus aminek vannak különböző fajtái attól függően, hogy a gyártónak a motor fejlesztésekor mi volt a célja.
A d15z6 fejbe y8 vagy esi tengelyt himbasorral aplikálni nem lehetetlen, de vonalba kell fúrni, arról nem is beszélve, h elég esélytelen csak himbasort meg tengelyt találni olcsón.
Szeleptányér átmérő alapján összehasonlítgatni nem azonos motorcsalád motorjainak a teljesítményét kicsit vicces.
2019. január 8. 13:03:34: megválaszolva civic4d 0  által, → #50769 
2019. január 8. 11:12:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50760 
2019. január 8. 10:57:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50759 


2019. január 8. 10:56: Szerkesztve Honda imádó +  által, megtekintés

#50757 degumentes 0  2019. január 7. 20:10:29 re: #50756 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért a két vtec közöt, van ám különbség a működésben. A d16z6 az vtec nyitásnál ad nagyobb nyitást a szelepeknek, a d15z6 viszont úgy működik, hogy eco mótban 12 szelep van működésben, 4 meg csak részben nyit, amikor megszűnik az eco mód, akkor gyakorlatilag olyan mint egy non-vtec és így van 114le. Ezért ha d16z6 veztengely és himbasor felkerül, akkor lesz teljes értékű vtec. [SMIL:/smile5.gif] ha egy d15z6-ba kerül d16z6 himba+veztengely, simán hozza a d16z6 teljesítményét és 100cm3-vel kevesebb.
2019. január 8. 10:52:25: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50758 

#50756 Dep 76 0  2019. január 7. 19:05:12 re: #50755 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm.
Közben beszéltem a szerelőmmel , ugyanerre jutottunk.
Az átmérőnél a ," csak- ot" arra értettem ,hogy azt gondoltam , nagyobb a külömbség, mert jóval agresszívebb nyitásúnak tűnik egy esi vtec- ben. Tudom ,hogy a d15z6 eco vtec , de nyitva sem harapja úgy mint az esi.
Szóval esi hf lesz.
2019. január 8. 11:18:47: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50761 
2019. január 7. 20:10:29: megválaszolva degumentes 0  által, → #50757 

#50755 civic4d 0  2019. január 7. 17:28:45 re: #50753 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az az 1mm nem kevés....,átmérőről beszélünk! a 30mm a 29mm-hez képest 8-9%-kal több levegőt tud átjuttatni azonos szívóreőnél vagy hogy mégjobban érezd a nagyságrendet d15-b16 ugye az "csak" 4mm diferencia de ott már 30% a különbség.
ha elkezded a tuningot én mindenképpen a d16z6-ot javasolnám.
2019. január 7. 19:05:12: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50756 

#50754 degumentes 0  2019. január 7. 06:12:11 re: #50753 (Dep 76 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
P29 dugótól még tartós lesz a cucc. Nekem is az van benne, nincs kímélve, már azt is észre lehet venni, ha d16y8 hf tömítéssel van összerakva. A d16z6 azért van elterjedve, mert azt “csak” fel kell rakni, a d15z6-nál cserélni kell a vezérműtengelyt, mega himbasort d16z6-osra. Programozás az nagyon lényeges a tartóságot tekintve.

#50753 Dep 76 0  2019. január 6. 21:47:07 re: #50752 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A mostani az d16y7 , 107 le, non vtec.
Ehhez képest gondolom a jobban megyt.
Azt hittem nagyobb a szelepátmérő külömbség.
Akkor szerintetek melyik hf-et használjam? D15z6 ,vagy d16z6?
Általában a d16z6 - ot látom , swappoláshoz használni.
2019. január 7. 17:28:46: megválaszolva civic4d 0  által, → #50755 
2019. január 7. 06:12:11: megválaszolva degumentes 0  által, → #50754 

#50752 civic4d 0  2019. január 6. 21:39:25 re: #50751 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
120-130 Le nem nagyon tud megindulni szerintem ilyen csekély Le változást még érezni is alig lehet. (a különbség a két szeleptányér átmérője közt 1mm. ha jól emlékszem pl. szivószelepek d15 29mm. d16 30mm. ((b16 33mm)))
2019. január 6. 21:47:07: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50753 

#50751 Dep 76 0  2019. január 6. 21:16:58 re: #50745 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor gondolom , váltáskor jobban megindul egy esi hf - el.
2019. január 6. 21:39:25: megválaszolva civic4d 0  által, → #50752 

#50750 Dep 76 0  2019. január 6. 21:14:02 re: #50749 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a max teljesítmény fokozás a cél.
Sokat megyek vele, tartós cucc kell.
Ha 125 le lesz az elég nekem.
Szeretném még sokáig hajtani.
Programot olyant tervezünk íratni hogy csak vtec - től induljon be jobban. Az alatt amennyire lehet , maradjon takarékos is.
2019. január 8. 19:02:02: megválaszolva tschokker +  által, → #50777 

#50749 bütyök +  2019. január 6. 21:07:34 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A púpos dugót ne hagyd ki
2019. január 6. 21:14:02: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50750 

#50745 civic4d 0  2019. január 4. 23:21:12 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15z6-ban a szelepek átmérője kissebb mint a d16z6-ban
2019. január 6. 21:16:58: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50751 

#50744 degumentes 0  2019. január 4. 22:54:15 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jól tudom a D15Z6 hf magasabb a kompresszió viszonya mint a D16Z6-nak. Egy D16Z6 himbasorral meg tengejjel jó lesz. Én még azon gondolkozdtam el, ha 6gen-t elkezdem piszkálni, hogy p29 dugót megkapná az is, meg a 100-as benyát. [SMIL:/szetvert.gif]

#50743 Dep 76 0  2019. január 4. 21:51:48 re: #50736 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor segítsetek légyszives!
Most tervezek swappolni egy D16y7 motort.
A terv , hogy kap egy d16z6 hengerfejet, y8 szívósort, p28 ecu programmal.
Viszont nekem van az előző megtört kocsimból d15z6 hengerfejem.
Lehet az a hf is jó lenne ezek szerint, a z6 tengellyel és himbasorral?
Agy ha megvan a komplett cuccom a d15z6 - ból akkor mit érdemes még használnom?
2019. január 6. 21:07:34: megválaszolva bütyök +  által, → #50749 
2019. január 4. 23:21:12: megválaszolva civic4d 0  által, → #50745 
2019. január 4. 22:54:15: megválaszolva degumentes 0  által, → #50744 


2019. január 4. 21:53: Szerkesztve Dep 76 0  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#50736 nbinszky +  2019. január 2. 11:28:40 re: #50735 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15z6 fejbe d16z6 tengely+himbasorral jobb lesz valamivel nagy fordulaton is, de nem kell +20LE-re számítani azért. . főleg a 2500-5500ig tartomány javul majd d16z6tengellyel. dinamikusabb, autózhatóbb lesz közép fordulat tartományban. párat csináltunk már.
viszont eco uzemmód nem lesz többet. valamivel több lesz a fogyasztás, de nem sokkal.

2019. január 4. 21:51:48: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50743 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.34, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.028 mp, 50 query