Nem a max teljesítmény fokozás a cél.
Sokat megyek vele, tartós cucc kell.
Ha 125 le lesz az elég nekem.
Szeretném még sokáig hajtani.
Programot olyant tervezünk íratni hogy csak vtec - től induljon be jobban. Az alatt amennyire lehet , maradjon takarékos is.
Akkor segítsetek légyszives!
Most tervezek swappolni egy D16y7 motort.
A terv , hogy kap egy d16z6 hengerfejet, y8 szívósort, p28 ecu programmal.
Viszont nekem van az előző megtört kocsimból d15z6 hengerfejem.
Lehet az a hf is jó lenne ezek szerint, a z6 tengellyel és himbasorral?
Agy ha megvan a komplett cuccom a d15z6 - ból akkor mit érdemes még használnom?
d15z6 fejbe d16z6 tengely+himbasorral jobb lesz valamivel nagy fordulaton is, de nem kell +20LE-re számítani azért. . főleg a 2500-5500ig tartomány javul majd d16z6tengellyel. dinamikusabb, autózhatóbb lesz közép fordulat tartományban. párat csináltunk már.
viszont eco uzemmód nem lesz többet. valamivel több lesz a fogyasztás, de nem sokkal.
A d15z6-z7 nem ugyanaz mint egy d15b2+d16z7 hf. Meg ehhez jön hozzá a P29 púpos dugattyú az y8 vékonyabb tömítés is. Úgy tudom, hogy a d15z6 hf kialakítása más, magasabb a kompresszió viszony mint a d16z6-nál és az csak úgy vtec, hogy nem ad nagyobb nyitást és így 114le a d15z7-ről nem tudok sokat, gondolom japán belpiac 3stage vtec-nél gondolom megvan a nagyobb nyitás is innen az a +15le, de ezt csak gondolom. Ha egy d15z6-ba betennél egy d16z6 tengelyt himbávsl meg kaptna egy p28 ecut progizva, ott is meglenne 15le plussz szerintem, csak többet nem lenne eco mód.
szia! azt megtudnád mondani , hogy hol van az 15 Le D15z7-ben? Amit kibogarásztam a manuálbol +net az a 3 fázisú vtec kép + "Lean Burn rendszer" (d16y8-as fejbe pl. van ilyen "lean Burd"?)
Ezek az értékek meg ugyan az mint d15z6-ban
Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (2.95 in × 3.33 in)
Rod Length : 137 mm
Compression : 9.6:1
Egy picitt több lesz Z7 hengerfej van, Y8 hf tömítés. Amit tudok hogy hf nállam 2x síkolva, blokk 1x. A végnyomás 16bár volt, mikor összekopott minden mondjuk a tömítés még kérdőjel, hogy a dugó a blokk síkjából kintebb lest e vagy nem.
p28-as dugóval ha összerakod akkor kb. ott leszel komp.viszonyba (8.5:1) mintha a 136,4 hosszú h.kar+vitara dugó-de abból is a -11cm3-is nekem ez van síkolásokkal lett 8.9:1
Nekem mondjuk turbós lesz. csak ugye kérdés mivel.
Gyári dugókkal kellene, kisebb nyomással. De itt vannak a vitarák is, csak ahhoz meg blokkból kell síkoltatni.