Szerintem te valamit összekeversz! Én ilyet nem írtam, valamint akihez a hozzászólásom intéztem az D16Y7-es motorról beszélt, de miért ne lehetne bele rakni? Furat ugyan az, sajna a P2J-hez (D15Z6 gyári dugattyúja) nem találtam hirtelen kompresszió magasság értéket, de nem hiszem, h sokkal eltérne D16y7/Z6-tól, legrosszabb esetben egy vastagabb hf tömítéssel lehet ellensúlyozni, ha egyáltalán ez az érték nagyobb mint 30 mm, esetleg még dugattyú profil szelepzseb kialakítással lehet gond, de nem tudom mennyit nyitnak be az eco szelepei.
Köszi.
Leömlő már van. 4-2-1 , importos.
Jelenleg is hideglevegős direktszűrővel megy.
Amit cserélnem kell az a középrendszerem mert kicsi az átmérő.
Hátulra egy Parragi dob van ,most is.
Program mindenképp írva lesz.
Nem a lóerő max a cél, hanem hogy tartós legyen, vtec alatt ne egyen sokaf. Vtec- től aztán már mehet. Ez az én váltómmal autópálya tempó felett van. S40 ,3500-3600- at forog 130- nál.
A döntés szerintem is jó, esi hf + szívósor, a net szerint az y7 dugattyútető profilja egy kicsit kevésbé levesestál alakú mint az esi-é, ez előny is lehet, én megnézném a kipu rendszert, hogy mennyi különbség van mondjuk egy gyári esi-hez képest, igaz a legjobb lenne egy leömlő és egy normális átmérőjű rendszer nagy közép meg végdobbal, h halk legyen de ezt a kipufogós már úgy is tudja, és légszűrő oldalon is próbálnék nyitni még ha gyári cuccokból is.
Program fontos és ennek is vannak határai, valószínűleg mindenhol jobb lesz az autó, én az esiből tudtam 6-6,2-őt kihozni mikor az volt a cél, de akkor tényleg tojásokon totyorogtam, hozzád képest ugye rövidebb váltóval.