HONDA fórum
2024. április 28. vasárnap, 21:41,  Valéria, Vitalia Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: Fék-futómű-gumi-felni

Nyitotta: Vincent + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | 834 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek a teljesség igénye nélkül:

Tapadás realizálás


Gumiméret kalkulátor a megfelelő méret kiválasztásához
Gumiméret kalkulátor2
Gumiméret kalkulátor (Weltgumi)

Váltóméret kalkulátor
ET KALKULÁTOR!
Gumi + ET kalkulátor
Hogy néz ki (felni+gumi) képekkel
Honda gyári felnik
Gyári felnik adatai (osztókör, középfurat, ET szám )
Virtuális felnipróbáló oldal (feltöltöd a saját autódról készült képet és próbálgathatod rá a ROTA felniket!)

Gumis boltok:

autoguminet.hu
frundi.hu
Gumibolt
Goodgumi
Gumik.com
Telektrans
Tire Rack.com
Y2000
Felnigumi.hu
Point-S
Startgumi
eGumi - kattintásra gurulunk
GUMIDIREKT WEBSHOP
Seitech Gumi
Gumi Centrum 2000
gumiteszt.com
www.mobilio.hu
www.gumismuhely.hu
Agrogumi (felnik, gumik, központosítók, kerékcsavarok stb.)
Gumibox.hu Gumi - felni
Royal Albatross (gumiabroncs javításához szükséges segédanyagok, javítóanyagok, szerszámok, szelepek, akár darabra is)

Az ültetésről néhány szóban...
#42293 Rickk +  2020. március 12. 16:52:55 re: #42291 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
rám is ez vár, de legalább fog:D :D
most pár tesztkörre feldobtam az A048-akat, brutálul cibálják a nyomvájúk:D :D :D

#42292 Yakumo +  2020. március 12. 13:44:42 re: #42291 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt jó tudni, de attól még szerintem egy szélsőségesebb gumi marad, attól hogy csendesebb meg kevesebbet lehet fogyasztani vele. (én szerettem, amikor volt nekem, úgy mondom)

Ráadásul "csak" egy Stream-en volt nekem, 205/55R16 elég kommersz méretben, de olyan kanyarteljesítménye lett annak a bódénak is, hogy csak lestem. a /55 miatt meg annyira nem is volt pattogós, pedig előtte 195/65R15-tel gurultam, ami aztán a butább méret egyik csúcsa szerintem. Ellenben olyan oldaltartása lett a verdának, hogy besz*rtam. [SMIL:/smile2.gif]

Peresebb méretben el tudom képzelni, hogy kb. olyan lehet mintha fakereket rakna fel az ember a brutális oldalfala miatt. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

#42291 sh adam 0  2020. március 12. 13:06:11 re: #42289 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
"Az "AD08RS" finomhangolásra került, hogy megfeleljen az európai ún. ECE R117-02 S2WR2* rendeletnek és növelje környezetvédelmi teljesítményét. Az "ADVAN NEOVA AD08R" futófelület mintázatának, a kiváló száraz és nedves teljesítményének és kopásállóságának megőrzése mellett az „ADVAN NEOVA AD08RS” új vegyületet alkalmaz, amely csökkenti a gördülési ellenállást! Az új gumiabroncs így kiváló kezelhetőséget és alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást eredményez, amely teljes mértékben kielégíti a „speed&fun” azaz a „sebesség és szórakozás” igényét.

* Az ECE R117-02 egy nemzetközi szabvány, amely előírja a gumiabroncsok zajára, gördülési ellenállására és nedves tapadására vonatkozó műszaki követelményeket."

Nekem is AD08R van és mikor felkerült az amúgy se puha futómű mellé a sírás kerülgetett! :D
2020. március 12. 16:52:55: megválaszolva Rickk +  által, → #42293 
2020. március 12. 13:44:42: megválaszolva Yakumo +  által, → #42292 

#42290 Rickk +  2020. március 12. 10:34:21 re: #42289 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
igen most jelent meg :D akartam venni ad08r-t de sehol nem lehetett kapni, aztán pár napra rá megjelent ez, jövő héten érkezik ::)
az komoly:D nem baj, csak 1x kell feltenni meg ha lefogyott levenni a felniről, remélem valahogy megoldja a gumis:D

#42289 Yakumo +  2020. március 12. 10:04:39 re: #42288 (Rickk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Na, van már új AD08? Nem is tudtam. (a "sima" AD08 és az utána következő AD08R után lemaradtam)

Nem tudom, hogy ennek az új RS-nek milyen az oldalfala, de az előtte lévőknek nem hogy merev volt az oldalfala, hanem egyenesen olyan volt, mint a Kínai Nagy Fal kb. (leengedted a gumit szinte teljesen, akkor is tartotta a kocsi súlyát [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] ) A gumisok rémálma, öröm volt le-fel tenni a felnire. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

Amúgy jól írod, annyit tényleg nem fog kibírni, különben is Integrád van, azt élvezni kell, legkisebb gondod lesz az esetleges kis félrekopás. [SMIL:/smile1.gif]
2020. március 12. 13:06:11: megválaszolva sh adam 0  által, → #42291 
2020. március 12. 10:34:21: megválaszolva Rickk +  által, → #42290 

#42288 Rickk +  2020. március 12. 09:54:29    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszi szépen a tippeket, akkor próbálgatós lesz :)
egyébként ami már volt próbálva: elől 1mm széttartás, hátul 1fok dőlés. 6000 párszáz km-t használtam így és nem volt jelentős félrekopás.
most veszek új AD08RS-eket (195/55) annak elég merev az oldalfala úgy tudom. 30-40ezer km-t úgysem fog elmenni, tehát úgy vagyok vele hogy nem probléma ha fogy a belső fele valamennyire mert a külseje meg a közepe is pikkpakk fog kopni. akkor meg már miért ne legyen kihasználva a futóműben rejlő lehetőség :D :D csak idő előtt ne fogyjon le a belseje, ezért nem akartam 3 fokkal kezdeni :)
2020. március 12. 10:04:39: megválaszolva Yakumo +  által, → #42289 

#42287 grego +  2020. március 11. 19:12:38 re: #42286 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
FK2/FK8 face csoportokban havonta többször előjön ez a téma.

#42286 sh adam 0  2020. március 11. 19:07:07 re: #42285 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt nehezen akarom elhinni, hogy a -1 miatt eszi meg. Az minden csak nem dőlés. A -2.5...-3 az már valami.
2020. március 11. 19:12:38: megválaszolva grego +  által, → #42287 

#42285 Tonx +  2020. március 11. 19:01:51 re: #42283 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A belső felét simán eheti a túlzott negatív dőlés is, annak ellenére hogy az összetartás stimmel.
2020. március 11. 19:07:07: megválaszolva sh adam 0  által, → #42286 

#42284 grego +  2020. március 11. 18:59:21 re: #42283 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Gyárilag nulla az összetartás mégis eszi. FK8-nál meg aztán sokkal jobban.

#42283 sh adam 0  2020. március 11. 18:23:40 re: #42278 (Rickk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a dőlés eszi a gumi külső vagy belső felét. Az össze- ill. széttartás teszi.
Pályára amúgy édes kevés az 1...1.75fok, de a gumi majd úgy is megmutatja. [SMIL:/smile5.gif]
2020. március 11. 19:01:51: megválaszolva Tonx +  által, → #42285 
2020. március 11. 18:59:21: megválaszolva grego +  által, → #42284 

#42282 grego +  2020. március 11. 16:52:58 re: #42281 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
FK8 245, FK2 235. Amúgy ja, és még a gumi oldalfal erőssége is beleszámít. Continak sokkal merevebb az oldalfala mint a Mislennek és a Conti alapból jobban is kopik. Annál jellemző volt a félrekopás.

#42281 Yakumo +  2020. március 11. 16:41:53 re: #42278 (Rickk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A gumi szélességétől is függ, írja grego is, hogy az FK8-on már 1.5 foknál félrekopik a gumi. De ugye azon 235-ös gumi van, (remélem jól írom, mert lehet még szélesebb) és annál kisebb dőlés elég a félrekopáshoz.

Tehát ha mondjuk neked 195-ös gumid van (ha az adatlapodból indulok ki, akkor Intid van jelenleg és HA jól tudom azon 195 van) akkor az lehet elbírja majd az általad leírt értékeket is jobban. De szerintem ez olyan lesz mint a puding próbája sajnos..... [SMIL:/mosoly.gif] ^^

A legjobb lenne, ha pályázás előtt mindig külön átállítanád, utcán meg rendesen közlekednél, de majd meglátod mennyire kopik esetleg félre.
2020. március 11. 16:52:58: megválaszolva grego +  által, → #42282 

#42280 Yakumo +  2020. március 11. 16:32:44 re: #42276 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ránéztem a linkre és lehet nekem más szemüvegem van (nincs amúgy) de nálam a kb. 85%-os átlagérték nem számít gyengének.....
Másrészről én használom konkrétan a gumit és eddig tényleg csak jó tapasztalataim vannak és ez nekem többet számít mint egy akárhol leírt teszt.

És valóban elég érzékeny vagyok a gumira, így megmondanám, ha tré lenne. Volt pl. Parada-m is, azt úgy adtam el 2-3 hét után mint a szél, mert vizes úton, esőben vállalhatatlan volt egyszerűen.
(a tesztekről, meg minősítésekről itt is annyit, hogy a vizes úton való tapadási értéke egyáltalán nem volt rossz a Parada-nak, plusz a tesztek sem írtak semmi kirívót róla, pedig konkrét életveszély volt az a gumi esőben)

A Fleva vizes úton is teljesen jó, ráadásul a tél beállta előtt kicsit most későn cseréltem le télire a szettet, de 4 fok környékén is működött, egy átlagos gumi tapadását akkor is adta.

(volt hogy erre a "hő"fokra rá is esett egy kis eső, na akkor persze elfosta magát, de az nem nagy csoda [SMIL:/szetvert.gif] De úgy is inkább kanyarban kezdte el kitolni az autó magát, normál indulásnál/használatnál még mindig vállalható volt, ami nekem is meglepetés volt. Mert ez általánosan nem nagyon jellemző a Yoko gumikra, a legtöbb 20 fok alatt, mondjuk 15 fokon már elfossa magát [SMIL:/mosoly.gif] )
2020. március 13. 09:03:43: megválaszolva Szabb +  által, → #42294 

#42279 grego +  2020. március 11. 15:24:32 re: #42278 (Rickk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát futómű meg autó függő de pl. az FK8-on gyárilag 1.5 fok van elől és hát 10 ezer km alatt azért gyakran félrekopik a gumi.

2020. március 11. 15:24: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#42278 Rickk +  2020. március 11. 15:01:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Minimális kerékdőlést akarok állítani az autón (elől kb 1,75 vagy 1,5, hátul 1,0 fokra gondoltam kezdésnek). Az érdekelne, hogy ez már jelentősen fogyasztaná a gumi belső felét, vagy még nem olyan durván?
Sajnos nincs lehetőségem mindig közvetlen pályázás előtt kísérletezni ezzel, így kénytelen vagyok kompromisszumosba próbálgatni :)
2020. március 11. 18:23:40: megválaszolva sh adam 0  által, → #42283 
2020. március 11. 16:41:53: megválaszolva Yakumo +  által, → #42281 
2020. március 11. 15:24:32: megválaszolva grego +  által, → #42279 

#42277 JDM EK4 +  2020. március 11. 08:27:29 re: #42240 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha sikerült meglazítani és beállítani a magasságot, akkor utána kend be az egész menetet zsírral vastagon mindenhol !
Nekem 10 éve úgy van kb 2 évente újra zsírzom és mindig mikor letörlöm a dzsuva alatt még mindig olyan mint az új ;)

#42276 Szabb +  2020. március 11. 08:22:12 re: #93848 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem rossz guma a Fleva bár a teszteken elég gyengén szerepel
2020. március 11. 16:32:44: megválaszolva Yakumo +  által, → #42280 

#93848 Yakumo +  2020. március 10. 22:45:35 re: #10624 (zenész 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Yokohama különösebben nem foglalkozik a tesztekkel, főleg az európai tesztekkel, ADAC-kal meg mifenével.

Egyáltalán nem csináltál hülyeséget, egyáltalán nem lesz rosszabb ez a gumi mint bármelyik ilyen fajta "eco gumi", sőt ;)
(a BluEarth a Yoko eco gumi vonala)

Ha viszont igazi sportos gumit akartál, akkor csináltál kicsit, mert ez nem az a Yokohama gumi. Arra ott vannak az Advan gumik a Yoko-tól. Nekem most Fleva-m van, (Yokohama ADVAN Fleva) az szerintem rohadt jó gumi.
2020. március 11. 08:22:12: megválaszolva Szabb +  által, → #42276 

#10624 zenész 0  2020. március 10. 21:54:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! A Yokohama gumik vajon miért nem szerepelnek a tesztekben? Megrendeltem egy Yokohama BluEarth ES 32-es szettet, ugye nem csináltam hülyeséget?
2020. március 10. 22:45:35: megválaszolva Yakumo +  által, → #93848 

#42275 -Törölt felhasználó- 2020. március 9. 00:48:43    ‹›  0 | rejt
Gondolom kismillioszor volt mar, de fel kell tennem a kovetkezo 2 kerdest:

Elso:
EJ8 (97’ Coupe, D16Y8) Hatso Also Lengokarok mennyire egyeznek a 6Gen 3-4 ajtoseval? Illetve mi massal egyezik(ha egyezik).

Masodik:
Atbujtam minden fajta fele service manual-t, honlapot, es gyari szam alapjan 2 kulonbozo meretu kerekagy csapagyat hoz a Coupe-mba. Na akkor melyiket is vegyem?! Minden nemu valaszt megkoszonok!

#42274 sh adam 0  2020. március 6. 20:38:05    ‹›  +1 | rejt



#42273 moonshine 0  2020. február 29. 21:11:02    ‹›  0 | rejt
Új fék felhelyezése után:

How to bed in

#42272 JohnyFirpo +  2020. február 29. 10:08:33 re: #42271 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem meglett Pro Kit-tel is! [SMIL:/szetvert.gif]

#42271 fonta +  2020. február 29. 08:03:17 re: #42265 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Visszaraktam én is a Koni gátlókra a gyári rugókat, elöl egész jó még így is hátul lett kicsit magas...de legalább a foglalkozás elérte célját, meg van a vizsga :)
2020. február 29. 10:08:33: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #42272 

#42268 zolynet +  2020. február 25. 15:23:06 re: #42257 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Zimmermann kevés.
Stoptech-et már mondták.
Mtec tárcsát még nem, esetleg sárga ebc betéttel, nekem jelenleg ez a kombináció van a CL9-en.
Anno a VTi-n Mtec tárcsa + DS3000 volt ütve vágva, az valami kegyetlen jó volt. Sosem melegedett el, és hullámos sem lett a tárcsa.

#42267 grego +  2020. február 24. 10:57:58 re: #42266 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Írtam facen.

#42266 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 09:49:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello
Adott egz 3gen4d(ew2 AK kaszni) civic
Tarcsafeket szeretnek ra hatulra, nem kell meggyozni a dobfekrol, egyszeruen ezt szeretnek.
Van egy komplett hatso futomuvem hozza amit at kellene alakitani tarcsasra(hiddal mindennel egyutt kiszedve). Kihez forduljak, aki meg tudja lepni ezt a problemat?
Koszonet
2020. február 24. 10:57:58: megválaszolva grego +  által, → #42267 

#42265 Tonx +  2020. február 21. 16:59:02 re: #42263 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lefestettem feketére a lengéscsillapítót. Amúgy sárga állítható keménységű Koni-k vannak benne. Rugók meg gyáriak tehát nem ül az autó.
2020. február 29. 08:03:17: megválaszolva fonta +  által, → #42271 

#42264 [TypeV] +  2020. február 21. 13:57:30 re: #42263 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
2 hónap alatt simán meg lehet, full hivatalosan, forgalmiba jegyezve.

(Amennyiben típus specifikus a szóban forgó rugó szett és van TÜV engedélye.)

2020. február 21. 13:58: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#42263 fonta +  2020. február 21. 13:11:23    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szevasztok!

Van arra bármi esély, hogy forgalmiba kerülhessen egy KONI ültetés (, reális határidőn belül)?
Egyáltalán elfogadják kisMagyarban' valahogy?

Aki manapság műszakizott hogyan oldotta meg az ültetéssel felmerülő szigorodást?

Köszi!
2020. február 21. 16:59:02: megválaszolva Tonx +  által, → #42265 
2020. február 21. 13:57:30: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42264 

#42262 Andris +  2020. február 18. 21:54:09    ‹›  0 | rejt
Köszönöm,kértem ajánlatot gyári szettre, nem is volt gond vele mig gyári volt fent de cserekor a szerelő valami mást rakott fel ami elérhető volt aznap raktárról.

#42261 White +  2020. február 17. 23:07:37 re: #42257 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ep3-ra a legjobb a gyári. Pályanapon egyik forumos ismerősöm 1 nap alatt elnyírta a stoptech-et.

A gyári bőven jó. Ahogy Grego is írta, tökéletes a gyári tárcsa, gyári betét.

#42260 grego +  2020. február 17. 22:45:48 re: #42257 (Andris + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Esetleg még Stoptech.

#42259 Yakumo +  2020. február 17. 22:35:36 re: #42257 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Utcára gyári vagy esetleg Zimmerman, nekem az is jó volt. (nekem abból fúrt volt)

A gyárit nem tudom, de a Zimmerman-ról hallottam, hogy pályázás (ring) az kinyírja, de mint mondtam én utcára használtam, oda teljesen rendben volt. De amúgy gyári, abból sok bajod nem lehet ;)

#42258 grego +  2020. február 17. 22:11:58 re: #42257 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem a gyári tárcsa, gyári NISSIN betéttel (nem a JURID) teljesen jó volt.

#42257 Andris +  2020. február 17. 22:10:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Helló.
Tanácsot kérnék, EP3-on szeretnék olyan első tárcsát és betétet ami nem hullámosodik meg egy nagyobb fékezéstől vagy ha melegen vizet kap, utcai használatra kellene. A mostani már az elején esztergályosnál kötött ki mert pár hét után már ütött, azt mondta hogy szinte minden fajta tárcsát visznek hozzá sokszor újakat is mert gyárilag nem tökéletesek.

köszi
2020. február 25. 15:23:06: megválaszolva zolynet +  által, → #42268 
2020. február 17. 23:07:37: megválaszolva White +  által, → #42261 
2020. február 17. 22:45:48: megválaszolva grego +  által, → #42260 
2020. február 17. 22:35:36: megválaszolva Yakumo +  által, → #42259 
2020. február 17. 22:11:58: megválaszolva grego +  által, → #42258 

#42256 csorbadavid +  2020. február 14. 16:28:32 re: #42255 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +2 | rejt
Csakis Tein, másikakról vannak rossz tapasztalatok. Tein-t használtam több mint 10 évig, több autóban hiba nélkül. Érdemes körülnézni hol olcsóbb és hol van esetleg gari!

#42255 -Törölt felhasználó- 2020. február 11. 20:48:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

futóművásárlás előtt állok. 6gen Fl Vti az alany.
Mivel minőséget szeretnék, igazából 3 termék maradt a szűrőn : Tein Flex Z, KSport illetve a D2 Racing.
Van-e esetleg valamelyőtöknek tapasztalata a fent felsoroltakkal kapcsolatban?
Honnan érdemes rendelni?
Kis hazánkban ahogy keresgélek, szinte csak a Red Sun ill. az A-Z performance oldaláról lehetne rendelni, KSportot meg csak külföldről (erről az egyről van személyes tapasztalat, turbós civic alatt is több mint kielégítő, viszont ez a legdrágább).
Köszi előre is!

2020. február 14. 16:28:32: megválaszolva csorbadavid +  által, → #42256 

#42254 KawaBazsy 0  2020. február 5. 12:50:44 re: #42253 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kíváncsi leszek, nyáron úgyis hegyesebben kanyarodom.. :-) Amúgy azt gondoltam, h hóban lesz vmivel gyengébb, de ugye még nem derült ki..

#42253 [TypeV] +  2020. február 5. 12:19:14 re: #42251 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Majd nyáron a negyven fokban nem lesz annyira tuti. De bőven élhető egyébként.
2020. július 9. 19:45:41: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42383 
2020. február 5. 12:50:44: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42254 

#42252 bejemves 0  2020. február 5. 10:12:30 re: #42251 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én meg autópályázok 15 fokban télivel...

#42251 KawaBazsy 0  2020. február 5. 08:41:45 re: #42239 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Vazz már február van, s hóban még nem sikerült tesztelnem a 4 évszakos gumát.. Továbbra is tuti választásnak érzem. :-)
2020. február 5. 12:19:14: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42253 
2020. február 5. 10:12:30: megválaszolva bejemves 0  által, → #42252 

#42250 harombetus +  2020. január 11. 13:53:01 re: #42248 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi a tippet, utolsó szezonjuk, elsők 4.2mm, hátsók 4.1mm
Megpróbálok szerezni egy kölcsönkereket és egyenként rárakom a mostaniak helyére, ha valamelyiknél változik a hang vagy elhalkul az autó akkor tényleg vmelyik gumi lesz a ludas.

btw tudna valaki kölcsönözni egy 205/55 r16 kereket 7gen accordra pár km erejéig Budapesten?

#42249 Honda imádó +  2020. január 10. 19:12:16 re: #42240 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Esetleg citromsav? öreg motoros berkekből többszőr olvastam, h berozsdált tankokat ezzel hoznak helyre, nyílván ennek is van maró hatása, de ha nem az egész telót állítod bele.
Én ezzel takarítom a fürdőt rendszeresn vízkő ellen [SMIL:/szetvert.gif] rozsda ellen tuti topp!!!

#42248 admin +  2020. január 10. 17:54:07 re: #42247 (harombetus + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gumi. Megjött a hangja. Hallgasd hangosabban a zenét. Következő szezon előtt majd meghirdeted és veszel valami mást.
2020. január 11. 13:53:01: megválaszolva harombetus +  által, → #42250 

#42247 harombetus +  2020. január 10. 16:54:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Távdiagnosztikálásos kérdésem van:
Úgy 1000km-rel ezelőtt (ennyit mentem az utóbbi hónapban autópályán, azért ilyen sok) hirtelen megjött a hangja valaminek a futóműből, 80-120 között hallható csak. Kb 80-tól hallahatóan hangos, kb 100-nál a leghangosabb, 120-tól hirtelen eltűnik.
Pont olyan, mintha egy morgósabb kipufogó került volna az autó alá.
Nem tudom egyértelműen megállapítani, hogy az autó melyik sarkából jön.
Rázkódás nincs. Kerekek szépen centrírozva vannak.

Fordulatszámtól nem függ, csak sebességtől.

Megforgattam a kerekeket megemelt autón, a laikus fülem alapján nem kerékcsapágy, kis fémes súrlódás van a két hátsó keréknél, de az szerintem ahogy a fék dörgölődik, mert a fékpofától jön és mindig is olyan volt.

Nem látok semmi rendelleneset a gumik felületén, sem a doblemezeken.

Mi lehet még?
Hirtelen törött központosító gyűrű okozhat ilyet? Újak, úgy 10e km-rel ezelőtt cseréltem mindet, mert egyik el volt törve. Még nem szedtem le a kerekeket.
Gumi? Hirtelen mitől jönne meg a hang?
Vmi más rázkódna a felfüggesztésben?

Tudtok ajánlani olyan szervízt ahol rendesen megnézik és kiderítik mi az oka, és nem csak rámondják egyből hogy négy kerékcsapágy? Budapest.
(7.gen accord)

Köcci
2020. január 10. 17:54:07: megválaszolva admin +  által, → #42248 

#42246 Yaroslav +  2020. január 7. 20:49:02 re: #42245 (bejemves 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igazad van. Kicsit jobban utánanéztem és a fékfolyadék egyik alap összetevője DOT3/4/5.1 esetén a festékek oldószere, nem a klasszikus "műanyagoké". De az se jobb, ha a festéket szedi le. :( (Klasszikus, oldószeres fényezés esetén.)
Illetve, azért akkor it már kiegészíteném az "ecetes" részt is, mert a 20%-os klasszik ételecet is meg tud enni dolgokat, ha az ember benne felejti... :)
Viszont ez a Loctite cucc izgi! A nevéből arra következtettem, hogy a "negatív melegítés" elvére játszik - vagyis hirtelen összehúzza az orsó átmérőjét - de elolvastam a TDS-t és le a kalappal! :)
Azt hiszem az a kutatómérnökség és a házi prakatikák próbálgatása közötti különbség kvintesszenciája! Nem ismertem, de még a kicsit vegyes review-k alapján is inkább megér egy próbát szerintem!

#42245 bejemves 0  2020. január 7. 19:13:45 re: #42243 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"de én az acetont és a fékfolyadékot semmiképp sem erőltetném. Egyik durvább maró- és oldószer a gumi és műanyag elemekre nézve mint a másik" Az acetonra ez igaz, a fékfolyadékra nem. Máskülönben nem lehetne műanyag flakonban árulni, és megenné a féknyeregben, főfékhengerben a tömítést, a fékfolyadéktartályt, stb... Persze nem azért nem eszi meg, mert olyan speckó, "fékfolyadékálló" műnyagról és gumiról beszünk.
2020. január 7. 20:49:02: megválaszolva Yaroslav +  által, → #42246 

#42244 sh adam 0  2020. január 7. 17:03:00 re: #42243 (Yaroslav + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gumi és műanyag nem érintkezne vele. Csak annyira állítanám bele , hogy a magasság állitásért felelős részt érné csak. Első körben ecet, cola...stb. kezdeném. Melegíteni túlzottan nem akarom , nehogy a belső része károsodjon.
Majd megosztom mire jutottam.
[SMIL:/smile1.gif]

 << eleje | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | 834 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.34, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.106 mp, 9 query