Nem a dőlés eszi a gumi külső vagy belső felét. Az össze- ill. széttartás teszi.
Pályára amúgy édes kevés az 1...1.75fok, de a gumi majd úgy is megmutatja.
A gumi szélességétől is függ, írja grego is, hogy az FK8-on már 1.5 foknál félrekopik a gumi. De ugye azon 235-ös gumi van, (remélem jól írom, mert lehet még szélesebb) és annál kisebb dőlés elég a félrekopáshoz.
Tehát ha mondjuk neked 195-ös gumid van (ha az adatlapodból indulok ki, akkor Intid van jelenleg és HA jól tudom azon 195 van) akkor az lehet elbírja majd az általad leírt értékeket is jobban. De szerintem ez olyan lesz mint a puding próbája sajnos..... ^^
A legjobb lenne, ha pályázás előtt mindig külön átállítanád, utcán meg rendesen közlekednél, de majd meglátod mennyire kopik esetleg félre.
Sziasztok!
Minimális kerékdőlést akarok állítani az autón (elől kb 1,75 vagy 1,5, hátul 1,0 fokra gondoltam kezdésnek). Az érdekelne, hogy ez már jelentősen fogyasztaná a gumi belső felét, vagy még nem olyan durván?
Sajnos nincs lehetőségem mindig közvetlen pályázás előtt kísérletezni ezzel, így kénytelen vagyok kompromisszumosba próbálgatni