HONDA fórum
2024. május 4. szombat, 01:46,  Mónika, Florián Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: Autóvásárlás topikja

Nyitotta: Devilsmile + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.


OFF autók kitárgyalása is ér!

Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com

Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.


Külföldi autó honosítása:


1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)

2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.

3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)


Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...


Hasznos linkek:



Neppertrükkök kezdőknek, így add el az autódat!
Hogyan fotózzuk le szépen az autót?

Gépjármű honosítás, magyarországi forgalomba helyezés és biztosítás

autodna.hu - Külföldi autók lekérdezése alvázszám alapján

hu.vin-info.com - alvázszám ellenőrzés

Járműéletút-adatszolgáltatás (km óra lekérdezés, tulajdonosok száma, azonosító változások, műszaki és eredetvizsga fotók... )


Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 1000 hozzászólást őrzi meg.
#32127 KawaBazsy 0  2023. augusztus 6. 14:39:32 re: #32125 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az jó, azt én is azzal a motorral, s automatával venném. Monnyuk nem egy túl tágas cucc, a kombi se.
2023. augusztus 6. 14:42:00: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32128 

#32126 JohnyFirpo +  2023. augusztus 6. 14:36:36 re: #32123 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
11 gen Civic ilyen sokat kajál???

#32125 JohnyFirpo +  2023. augusztus 6. 14:35:40 re: #32124 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tán nem így van? :D
Most ajánlotta haver a 159-es Alfáját, 2.4 jtd.
Magának vette motorhibásan, de mindent megcsinált rajta, minden új! Még a kettőstömegű, kuplung, klíma kompresszor, vezérlés...minden! Szelepfedél is cserélve erősítettre, szóval nemtom! Lehet veszek egy Alfát! :D
2023. augusztus 6. 14:39:32: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32127 

#32124 hrv2003 +  2023. augusztus 6. 14:29:49 re: #32121 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
igen, de mivel nekem minden fordított, lehet hogy neki pont kiát kellene vennie..

Különben van baja, az egyik gumi szelepje engedni kezdett :(

2023. augusztus 6. 14:35:40: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32125 

#32123 DózeR +  2023. augusztus 6. 14:04:27 re: #32122 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hát az a 11g Civic pakolhatóságban nem vetekszik a kombikkal. Hogy mennyire tartós azt nem tudom, de újkorában iszonyú minőségérzet a beltérben. Próbáltam a 2.0 hibridet (és volt szerencsém a Type-R-t is, a Ricsiét), Zalaegerszegi szalonból vittük el egy 60-70km-es karikára (ez volt az első használat, 7km volt benne indulás előtt). Nekem nagyon tetszett ahogy megy, ahogy kanyarodik - viszont 11l feletti átlag jött ki a kör alatt. :( Nagypapi stiloban városi/elővárosi használatra jó, de sportos územre vagy 130+ autópálya használat mellett sokat fogyaszt.
Nekem a Type-R előtt 1.6D HR-V volt. Civic 9g 1.6D-t akartam venni, de amiben vállalható volt a km azt heroináron akarták adni, meg 1-1.5mFt-os haszonnal frissen behozva (nem fikció, mert én is néztem ugyanazt kint és láttam itthon) - elengedtem. Így lett a HR-V, semmilyen érzelmet nem vált ki az emberből de tökéletes közlekedésre alkalmas célszerszám. Bár lehet akkor annál kicsit nagyobbat akarsz. Utolsó útján letekertem vele egy Siena oda-vissza karikát egyseggel, a rövid ülőlap ellenére kényelmesen szálltam ki belőle, pedig csak 90-105-el hasítottam mert futót húztam. Ha elég a méret akkor nem rossz alternatíva.


2023. augusztus 6. 14:36:36: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32126 

#32122 JohnyFirpo +  2023. augusztus 6. 13:34:58 re: #32121 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyesmiket nézegetek meg a 9 gen Civic kombikat. Sokan szidják a Mazdát a féktárcsa problémák végett meg egyéb nyűgök miatt (ami nekem nem lenne annyira), de fene tudja, hogy ezek mennyire jók...
Tudom, de Ferinél minden pont fordítva működik mint az átlag felhasználóknál! :D
Szidja a Kia-t, máshonnan meg csak jókat hallok. :D
Így elég nehéz jó döntést hozni.
De nézegettem már az új Civic-et is, lízinggel, cégre, de az meg hát... szomorú fájdalom az az ingerszegénység, holott lehet azt érné meg a legjobban. Tényleg teljesen tanácstalan vagyok.
2023. augusztus 7. 01:47:01: megválaszolva Gladiator +  által, → #32138 
2023. augusztus 6. 16:57:24: megválaszolva Kázmér +  által, → #32130 
2023. augusztus 6. 14:04:27: megválaszolva DózeR +  által, → #32123 

#32121 DózeR +  2023. augusztus 6. 13:18:12 re: #32120 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Melyik kaszni? Ilyennel hrvFerinek van elég hosszútávú tapasztalata.


2023. augusztus 6. 14:29:49: megválaszolva hrv2003 +  által, → #32124 
2023. augusztus 6. 13:34:58: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32122 

#32120 JohnyFirpo +  2023. augusztus 1. 17:06:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Urak!
Mazda 6, 2.5i kombi lenne a legmegfelelőbb (vagy egy Accord 8g kombi, 2.4) a családnak. Van-e ennek a típusnak kimondottan különleges nyűgje-baja? A kopó az nem kérdés.
Előre is köszönöm.
2023. augusztus 7. 07:34:00: megválaszolva bejemves 0  által, → #32140 
2023. augusztus 6. 13:18:12: megválaszolva DózeR +  által, → #32121 

#32119 KawaBazsy 0  2023. július 8. 14:22:56 re: #32118 (- fox - + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Több ismerős is váltott luxusbódéra, de nekem arra pl semmi igényem nincs, már a Fiesta is teljesíti minden kényelmi elvárásom. :-) Erő meg annyi kell, h tudjak előzni, ha vki szarakodik előttem, amúgy betartok minden korlátozást. Sz'al én nem a korral magyaráznám, hanem az igények változásával, vagy az új kipróbálásának vágyával.

#32118 - fox - +  2023. július 8. 14:05:18 re: #32117 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze...kinek mi :)
Én huszonévesen még egyenesfogazású váltós kockaladán is erősen gondolkoztam :D
Idővel, már kényelem is prioritás lett (4gen Accord [SMIL:/szeret/love.gif] ), de azért Subarut se akartam venni AT-t, csak MT-t.
Most meg már váltogatni sincs kedvem :)
Eddig 156ló volt alattam, élveztem, most már bőven elég a 100 is :) ....Pont ingerszegény hybridben :D :D :D És tetszik :)
De azért az AWD hiányzik. De mindent nem lehet. :)
2023. július 8. 14:22:56: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32119 

#32117 KawaBazsy 0  2023. július 8. 13:28:39 re: #32116 (- fox - + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem hiszem h ez korfüggő.. Minnyá 50 vagyok, s nem cserélném le a hangos, rázós szekeret, ami ráadásul nem is eszik keveset vmi luxusbódéra, vagy hibridre.. Direkt idegesítene az ingerszegény környezet.
2023. július 8. 14:05:18: megválaszolva - fox - +  által, → #32118 

#32116 - fox - +  2023. július 8. 10:53:57 re: #318752 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
:(

Tokeletesen ertrm mit erzel. :/
Jobban, mint gondoltad.

Az elso 2 bekezdest en is irhattam volna.
Sose lesz tobbet ilyen jo, megbizhato, igazi Japan, gazdasagos fenntarthato (marmint nem a fogyasztasra gondolok :D ), szamomra is megfizetheto, es barmikor "fun funkcioba kapcsolhato" autom.
Almom volt egy Subaru. Bar ez nem pruszkolt, szuszogott, bubogott, es nem ment keresztbe....de minden masban igazi Subaru volt. [SMIL:/szeret/love.gif]
10ev alatt minden km mosolyt csalt az arcomra.
De 24eves. Vele egyutt oregedtem, es mar csendre vagyom es nyugalomra. (na, meg a fogyasztasra....meg szoknom kell a 4.8 literes fogyasztast :D )
Latod, en is tipikus pasi vagyok....megoregedett, en meg lecsereltem egy fiatalabbra :D
Igy egy hete szakitottunk :(

Persze, mikor elvittem a vevojeloltet a probakorre, meg akkor is libaboros lettem, ahogy a bubi tolta a segget [SMIL:/szeret/love.gif]

Az enyemnek nagyon jo uj gazdaja lett.
Remenykedem benne, hogy a tied is megtalalja uj szerelmet. :) [SMIL:/szeret/bigsmooch.gif]
2023. július 8. 13:28:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32117 

#139457 szucsa 0  2023. június 29. 20:38:22    ‹›  0 | rejt
Sziasztok,

Hátha itt érdekel valakit :)

Accord Type-S

#32115 Wagonist 0  2023. június 21. 12:40:28 re: #32114 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Annak vége sajna.

#32114 admin +  2023. június 20. 15:21:21 re: #32113 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az 5.gen Accord kombi még megvan/meglesz? Nem?
2023. június 21. 12:40:28: megválaszolva Wagonist 0  által, → #32115 

#32113 Wagonist 0  2023. június 20. 13:27:02 re: #32111 (coyote_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A márka marad a terv szerint, a kombi kivitel már nem. Nem leszek méltó innentől a fórumos nevemre. :-)
2023. június 20. 15:21:21: megválaszolva admin +  által, → #32114 

#32112 Wagonist 0  2023. június 20. 13:26:30 re: #318756 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, 2.5 A/T.

A tetőablakot nem értem, két kapcsoló van a két külön tetőhöz, azonnal rájön az ember. :-)

#32111 coyote_ +  2023. június 20. 09:37:12 re: #318752 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Bitangjó forma és a WRX felnik ennek is remekül állnak.
Lehet tudni mi lesz a váltó autó?
2023. június 20. 13:27:02: megválaszolva Wagonist 0  által, → #32113 

#318756 KawaBazsy 0  2023. június 19. 14:51:09 re: #318752 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
2.5 aut?
Az Outback-emen tök örültem anno a dupla tetőablaknak. Amig ki nem derült, h a hátsó miatt az elsőt csak billenteni lehet.. :-)


2023. június 20. 13:26:30: megválaszolva Wagonist 0  által, → #32112 

#318752 Wagonist 0  2023. június 19. 13:42:51    ‹›   →  ↑  +13 | rejt
Miközben írom e sorokat picit olyan érzésem van, hogy pisztolyt szegeznek a tarkómnak. Eszem ágában sincs eladni. Meg is sirattam. Életem eddigi legjobb autója, soha nem hagyott cserben és képviseli mindazt, amit számomra a japán autógyártás csúcsa jelent.

De 9 közös év után olyan lehetőség jött velem szemben, amit nem hagynék ki, értsd újítanék. Kettőnek viszont se hely, se pénz.

Nyilván az ember szeretné ha jó kezekbe kerülne, hisz rengeteg idő és pénz fekszik a szinten tartásában, jó lenne ha nem tűzifát szállítanának a hátsó bőrkanapén vagy a térdig érő trágyát dagasztanák vele, de ezt befolyásolni nem tudom. Értem ezalatt, hogy egy jó gazdinál még évekig hálás szolgálatot tesz majd.

Paraméterek: 1997 év vége, utolsó széria, Limited, tehát az összes gyári extra benne van. Bőr belső, gyári Momo, digit klíma, elektromos minden, fűthető tükrök és ülések, dupla tetőablak, tempomat, állandó (és nem kapcsolható) 4WD, 235.000 km, de 200-nál nulláról újjá lett építve a motor a Victory Motors által, végig náluk szervizelve. A hátsó ívekkel foglalkozni kell, de ajcsiba adok egy 15-ös szett gyári alufelni szettet meg egy vadiúj hátsó tetőablakot.

Fogalmam sincs mi a piaci ár meg elég rétegautó, de mindenestül 1 millát azért szeretnék kézbe kapni érte.

Ha valaki tud olyanról, akit érdekelhet, privátban írjon nyugodtan, minden kérdésre válaszolok.

Ha a poszt OFf az OFF-ban, akkor kérem az adminokat helyezzék át. Köszi!


2023. július 8. 10:53:57: megválaszolva - fox - +  által, → #32116 
2023. június 20. 09:37:12: megválaszolva coyote_ +  által, → #32111 
2023. június 19. 14:51:09: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #318756 

#32110 Lordie +  2023. június 11. 09:29:57    ‹›  0 | rejt
Sziasztok,
Tudtok valakit ajánlani, aki 06.12. este, 06.13, vagy 06.16. (időpont a magánszemély eladón múlik) át tudna nézni velünk egy használt GK3-as CVT Jazzt vásárlás előtt? (nem ingyen kérem persze)
Helyileg Velence.
A megkérdezett autóállapot felmérést végzők nem vagy csak irreális áron vállalnák 17h után.
Fehérvári Autócentrum Szabóhoz nem vinném be, onnan való a Jazz és nincs velük a Civicemmel jó tapasztalatom.
A Jazz alapvetően jónak tűnik, de szeretném, hogy szerelő is véleményezze.
Köszönöm!

#32109 Elvis +  2023. június 9. 19:55:04    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
A fiam ezt az nézte ki magának.
Esetleg valaki tud róla valami infót?
Vagy valami hasanót tud valaki ajánlani?
Ezer köszönet!GTI

#32108 Unge-R +  2023. június 7. 21:25:46 re: #32107 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi

#32107 grego +  2023. június 7. 21:12:47 re: #32105 (Unge-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Eleje sérült volt. Nem magyarországi volt. Kb. ennyit tudunk.
2023. június 7. 21:25:46: megválaszolva Unge-R +  által, → #32108 

#32106 KawaBazsy 0  2023. június 7. 20:38:31 re: #32105 (Unge-R + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Tuti a színe. :-)

#32105 Unge-R +  2023. június 7. 20:29:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Egy barátom megkért hogy kérdezzek rá hogy ezt az FK2 Type R-t ismeri-e valaki?

Köszönöm
2023. június 7. 21:12:47: megválaszolva grego +  által, → #32107 
2023. június 7. 20:38:31: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32106 

#32104 hrv2003 +  2023. június 2. 15:38:05 re: #32103 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
A mazda ezért jó.. Abban nem érzem a váltást, de ugy dobálja mintha autóversenyző lennék... Lejtőn ha haladósan megyek fékezve visszarak 3 fokozatot, ne melegedjen el a fék, egyszerűen tökéletes.. csak kevés a fokozat..

#32103 Tonx +  2023. június 2. 14:13:19 re: #32099 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én átérzem a helyzetet. De nekem a smart ilyen. Ha túl gyorsan jövök a kereszteződéshez és nagyot fékezek úgy 15-re majd indulni akarnék, na olyankor jön a lécciléccilécciválccsámánamivannebasszkicsináldmáraku
rvaanyád,
és kb ezután rakja vissza 1-be és indul el.
2023. június 2. 15:38:05: megválaszolva hrv2003 +  által, → #32104 

#32102 KawaBazsy 0  2023. június 2. 13:57:49 re: #32101 (hrv2003 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Normálisan megy eco-ban is, csak vhogy olyan kényelmesen, visszaváltani is úgy. Korábbí típusokat vezettem ugyanezzel a motorral (X5, 730d, 530d), azoknál ez nem volt.

#32101 hrv2003 +  2023. június 2. 13:53:34 re: #32100 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az nem aktiv ??

Az előző tipust tuti vezettem ott még hátbarugás üzemmód is volt, nagyon tetszett..

A dieselnél persze nehezebb megoldani, mert mire a turbó összeszedi magát, de a bmw odatett magáért rendesen.
2023. június 2. 13:57:49: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32102 

#32100 KawaBazsy 0  2023. június 2. 13:51:09 re: #32099 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezekkel én nem tudnék együtt élni. Az F11 530D BMW váltója nem tűnt túl aktívnak elsőre, szép komótosan pakolgatott, csodálkoztam is, mer nagyon dicsérik. A kulcs az volt, h meg kellett nyomni a SPORT gombot, onnantól ugrott. Csak a fordulatot is feljebb tartotta.. Érdekes, h a pickupban hiába egy ősi, 4-es fokozatú olajkavaró van, már ez is adaptív, öntanuló, s pont azt csinálja, amit szeretnél. Csak a fokozatok számát keveslem, mert így nagyon hosszúak.
2023. június 2. 13:53:34: megválaszolva hrv2003 +  által, → #32101 

#32099 hrv2003 +  2023. június 2. 13:42:13 re: #32092 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én anno a lexus rc 200t sofőreként éltem meg ilyet, ismerős bedobta hozzám hogy kapott egyet pár napra de nem kell neki. Ejj de örültem de szép autó, bele is ültem, jött a kereszteződés, á mondom picit gyorsítani kell és megoldom. Padló neki, mert ugye kupé hadd repüljön, az meg nem csinál semmit, a fordulatszámmérő 1600on röcög, a motor kerreg és semmi.
Szerencsére nem lett baleset, ezt egy szivo 1.6ossal 2300as fordulaton megoldom, itt nem ment..
Számolgattam utána, 3 és 5 másodperc között (random érték) jött rá arra hogy mit kellene kezdeni, és utána más volt egy visszafogott esemény.. De egyszerűen életveszélyes volt.

Még a mercinek volt egy kabriója olyan 2015ös lehetett de nem jegyeztem meg.. Az meg olyat csinált hogy nem tudott dönteni, pilisvörösvár felé menve rákezdett:
Víí-vűű-vííí-vűűűű . és szépen csinálta, azt se tudta hogy hova váltson és dobálta a fokozatokat..
2023. június 2. 14:13:19: megválaszolva Tonx +  által, → #32103 
2023. június 2. 13:51:09: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32100 


2023. június 2. 13:44: Szerkesztve hrv2003 +  által, megtekintés

#32098 JohnyFirpo +  2023. június 2. 12:08:56 re: #32096 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Yaku már leírta. Ezekből lehetett a legtöbbet eldurrantani...
A Navarában 46.000 km-nél motorcsere volt...

#32097 Yakumo +  2023. június 2. 10:46:45 re: #32096 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ki kell maxolni az államkasszát. [SMIL:/nevet/spinrightslow.gif]

#32096 KawaBazsy 0  2023. június 2. 10:12:24 re: #32095 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt mondjuk nem értem, h ilyen testületnél mi az indok h automatát válasszanak, ami ugye drágább, a legtöbb esetben rontja a menetteljesítményt (kivéve persze a dupla kuplungosok, meg a jó, sok fokozatú olajkavarók), s plusz hibaforrás..?
2023. június 2. 12:08:56: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32098 
2023. június 2. 10:46:45: megválaszolva Yakumo +  által, → #32097 

#32095 JohnyFirpo +  2023. június 2. 09:51:28 re: #32094 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy 2, igen.... állóból, gurulóból... előzésnél tragédia.
2023. június 2. 10:12:24: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32096 

#32094 KawaBazsy 0  2023. június 2. 09:50:08 re: #32093 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tehát lenyomod a gázt, akár álló helyben, s nem azonnal indul el, hanem van 1 másodperc szünet?
2023. június 2. 09:51:28: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32095 

#32093 JohnyFirpo +  2023. június 2. 09:43:29 re: #32092 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg aztán csinálja még a Suzuki Vitara és a Nissan Navara is! Amiket eddig tapasztaltam többször. Hitványak egytől egyig.
2023. június 2. 09:50:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32094 

#32092 KawaBazsy 0  2023. június 2. 09:33:39 re: #32091 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jópár hagyományos, 4-es automata váltós kocsim volt eddig, és ugye most is az van. Ilyen késlekedést soha nem tapasztaltam, nem is jellemző az olajkavarókra. Inkább az, hogy lassabban váltják a fokozatot, ha az ember kézzel nyúlna bele, illetve lassabban váltanak vissza padlógáznál. De olyan, hogy letaposom a gázt, s 1, de akár 2 másodpercig ezt nem követi érdemi gyorsulás, csak a Kia csinálta nálam.. Már eladtam, úgyhogy nem tudom megmutatni, de a tesztekben is írják, hogy ilyen. Fel lehetett rá készülni, s előbb lenyomni a gázt, de akkor is idegesítő volt.
2023. június 2. 13:42:13: megválaszolva hrv2003 +  által, → #32099 
2023. június 2. 09:43:29: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32093 

#32091 White +  2023. június 2. 08:19:50 re: #32072 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a késlekedés a régebbi autómatákban volt jellemző.

A mai új autókban nincs ilyen. Normál módban sem, viszont ha berakom sport módba, a pillanat töredéke alatt ugrik. Munállal kb esélyed sincs úgy elindulni, ahogy egy autómatával tudsz.
2023. június 2. 09:33:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32092 

#32090 Mykee +  2023. június 1. 12:23:00 re: #32089 (patopal 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem :) , a DCT-s Fastbackem matt szürke.

#32089 patopal 0  2023. június 1. 09:54:13 re: #32088 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te nem szoktál a Mátrába járni, és nem egy halványkék N? Az automatára gondolok, párszor már belebotlottam a Parádi Patkó környezetében. Én is néha felmegyek, hol ezzel, hol azzal, (pl a lúddal) de az N mozgása hangja baromira tetszik ;)
2023. június 1. 12:23:00: megválaszolva Mykee +  által, → #32090 

#32088 Mykee +  2023. június 1. 09:23:59 re: #32079 (patopal 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Az N-ben nincs késlekedés, ugyebár a szürkében nekem egy 8 sebességes olajfürdős duplakuplungos (DCT) váltóm van, és van a fehér N ami meg kézi 6 sebességes. A DCT majd 1 másodpercel gyorsabban van 100-on. Az automata ugyebár valami 0.3- másodperc körül vált felfelé sebességet. (Gearshifts are completed in about 0.2 seconds with...) Ráadásul vannak benne igen érdekes opciók is N Grin Shift, N Power Shift and N Track Sense Shift, valamint egy Knight Rideres "Turbo" fokozat :D :D :D [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] ( NGS gomb) amikor egy ideig van még 15-20LE plusz és a váltások is megváltoznak.
Az a helyzet hogy rohadtul automata ellenséges voltam, hisz van a családban többek között egy Ford Kuga 6 sebességes valami hulladék automatával, na az pont olyan mint amit @KawaBazsy írt. Rá kell készülni egy-egy kigyorsításra vagy besorolásra, mert baromi nagy a késlekedése, mert felbőg először, majd utána kezd el haladni :( . Isten átka a ford automata váltó.
Viszont már főleg az automata N-el járok mert nagyon jól kezeli a helyzeteket. Ha menni akarok és berakom Customba a városban szépen tartja a fordulatot 4-6 ezer között anélkül hogy nagy gázt adnék, van hogy leheletnyi gázzal tartom a fordulatot 4000-en hogy amint van hely kilövök/előzők. És nem vált fel , nem kapcsol bele, valahogy nagyon eltalálták. De ha mégse tetszene valakinek amit csinál, kézi módban tökéletesen teszi a dolgát akár. Ki lehet kapcsolni menüben a kúszást például és abszolút olyan mint egy kézi váltós. A hungaroringen nyílt napokon vagy az euroringen is van hogy automata módban megyek mert tudja a pályarajzot és amikor jön a kanyar nem vált feljebb hanem képes beforgatni a pirosba, hogy 1mp múlva ne kelljen leváltania. 1szómint100 :) a kézi váltó még mindig jó de már csak akkor ha élményautózásra vágyom és egy kis "bűvészkedésre". Ha az idő eredmény számít akár a pályán akár a gyorsulásban a DCT jobb, és a mindennapokban városi közlekedésben is perfekt. Ha elutazunk járjuk európát családdal 6.5-7 körül fogyasztok autópályán/autóúton így azért meg lehet tenni vele egyszerre 600 km körül , és nem kell sokszor megállni a kis benzintartály miatt.
2023. június 1. 09:54:13: megválaszolva patopal 0  által, → #32089 

#32087 KawaBazsy 0  2023. június 1. 08:04:13 re: #32086 (patopal 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jah, 7 gangos duplakuplungos volt benne. Lehet h a Hyundai-t sportosabbra hangolták. :-)

#32086 patopal 0  2023. június 1. 07:56:51 re: #32080 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az enyém az se az újabb modell volt, 2019 év végi. Én is úgy tudom, hogy a Kia-Hyundai ugyanaz a technika, csak más az embléma.
A tied is 7 sebességes automata volt? Az általad leírt késlekedés nekem nem volt, esküszöm.
A régi merci automata meg ugye más liga, nyilván a maga sajátosságaival, és szerethető karakter, ha megszokod, simán együtt élsz vele.
2023. június 1. 08:04:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32087 

#32085 Kázmér +  2023. június 1. 00:23:21 re: #32084 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Dehogy lóg. Én vezetek, oda nem lóghat semmi. A saját nyakába azt tesz amit akar. És ezen még csak vita sem szokott lenni.

#32084 JohnyFirpo +  2023. május 31. 21:19:04 re: #32081 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jah! Csak amikor vezetés közben a szádba lóg egy szatyor vagy úszógumi vagy a tököm tudja még mi, az egy picit zavaró.
2023. június 1. 00:23:21: megválaszolva Kázmér +  által, → #32085 

#32083 Kázmér +  2023. május 31. 17:57:47 re: #32067 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Valamelyik nap láttam itt halason egy elég új Odysseyt, tök jól nézett ki. De azért én szeretem a kicsit sportosabb autókat. [SMIL:/smile2.gif]

#32082 Kázmér +  2023. május 31. 17:55:23 re: #32064 (White + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én most is kiröhöglek érte, nem kell 4 évet visszamenni. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#32081 Kázmér +  2023. május 31. 17:54:24 re: #32059 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ezt sosem fogom megérteni. Az asszony pont annyit tud pakolni, amekkora az autó. Többet úgysem tud. Ezzel a témát le lehet zárni vele. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile10.gif]
2023. május 31. 21:19:04: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32084 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.3, 0.38, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.093 mp, 9 query